Partyflock

Forumonderwerp · 17786
Las dus op die kaart die ik kreeg opgestuurd naar huis voor de vip op multi dat er een OLDTIMES reunion komt in de fun, echt kicke als dat ook echt zou plaatsvinden, maaaaaaaar.......

... dan zie ik op de flyer namen als Scot Project en cosmic gate staan...

Vinnik nou niet bepaald OLDTIMES reunion. Wat jullie???

weetje wat pas OLDskool is?.............Phuture -Acid traxx (1987) en voor de rest alles van Larry heard (aka.Mr Fingers) of Marrs - pump up the volume :D (1986) en JA dit zijn echte houset/acid tracks en geen new wave wat op house lijkt ofzow.....:) Maargoed deze shit hoor je dus NOOIT op feesten Heul jammer want tis gewoon lekker oud en duister (en nog steeds underground) GHE! deze 2 zijn ook zeer geil :

innercity - big fun
innercity - goodlife
laatste aanpassing
Ik vind het ook een beetje jammer dat veel oldschool feesten gewoon verkapte hardstyle feestjes zijn. Niks tegen hardstyle, lekkere muziek, alleen als ik naar een oldschool feest ga dan wil ik ook oldschool! En dat zat vorige week
op HouseQlassics wel goed - daar was het (voornamelijk) echte oldschool wat gedraaid werd, met een klein beetje hardstyle, techno en hardcore erbij...

SpeedyJoe> Pump up the Volume meen ik laatst nog een keer ergens gehoord te hebben, weet niet meer precies waar.
Werkzaam bij Valrave
Artiest {SHOWLIST artist 71576, 66758}
ZOlang er maar dope beat wordt gedraait en dope sfeer hangt.. jatog..
nee vinnik niet! noem t dan een newtimes reunion ofzo!!