Partyflock

Forumonderwerp · 17164
Betreft: evenement: Thunderdome, zaterdag 12 oktober 2002 om 22:00

Waarschuw beheerder
donateur
he mensen waarom staat neophyte niet op de
line up van thunderdome ze komen toch ook van ouds .
Werkzaam bij JP dance events
Artiest {SHOWLIST artist 40343, 66932}
Waarschuw beheerder
donateur
tja.. volgens mij MOETEN die mensen zich er gewoon aan storen. Jammer dat ze zo de party-sfeer voor ons ook een beetje verzieken. Maarja gewoon nix van aantrekken en laat die kindjes lekker roepen wat ze willen.. I'm there for the music!!
Waarschuw beheerder
donateur
MALLE 17 september 2002 12:57
Zeker, hoe graag ik het ook zou willen, het gaat gewoon niet!! Wat denk je dat ik voel als er een gozer op t podium in Amsterdam staat, waarvan je weet dat ie "rotterdam-hooligans" steunt, en zelf fanatiek kakkerlak is?!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Door mensen zoals MALLE heb ik besloten om niet te gaan. Mensen die voetbal vergelijken met een feest. Mensen die termen in hun mond nemen als "Joden" of "kakkerlakken". Triest diep triest. Veel plezier hoor op je voetbalfeestje. Hardcore zal altijd in mijn hart blijven, maar niet meer op een feest voor mij, want dat hebben zulke mensen verpest. Tolerantie kennen ze niet....

Veel plezier

Sam

Waarschuw beheerder
Hehe, ik zit met open mond dit en het dj Paul topic te lezen...

Ga lekker naar een technofeestje de 12de Sound Architecture uit Rotterdam in Amsterdam op een Duits schip...

En denk maar niet dat er ook 1 iemand wat uitmaakt...

Niveautje hoor, eindelijk weer eens een Thunderdome gaan er weer mensen zielig doen...

Jammer, jammer, jammer, jammer...

Waarschuw beheerder
Je Moet je muil houwe!!! of ik stop een vinger in je kont. :P

neophyte schoed !! ach dat gezeik a'dam- r'dam komt voornamelijk van a'dammers. En dan gaan ze party animals vergelijken met dj paul. jaja wat n vergelijking.
Ma skeit kep me feessie wel :bounce:
Waarschuw beheerder
Jongens.. Zet je illusies maar uit je hoofd!!

Neophyte komt NIET!!

Om dezelfde reden als Dj Paul ook niet komt!!!

Dus bedankt!! :/
donateur
volgens mij komt heel dat gezeik van r'dammers die denken dat het komt door a'dammers en andersom... Zoals baxter!!

Hou toch gewoon op en ga feesten.. Of ga rellen bij een voetbal stadion!! Maar ga absoluut niet de feestjes verzieken..
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 5976, 4173}
Waarschuw beheerder
kvind de kerel die dat gerucht heeft verspreid evht een temeier!
nu verheudgde ik me net zo op neophyte!!!

Waarschuw beheerder
Je mot je muil Houwe, oof ik schijt je bek vol

wereld nummer nieuwe neophyte met een tekst die op cker 7000 van de td bezoekers slaat

"Jezus wat een kutmuziek...
noem je dit muziek?
hardcore is toch dood?"

JE MOET JE MUIL HOUWE!

"Ja moet je es effe luistere joh, ik was al gabber in 1991
enne toen kwam ik al ehh in de grootste feesten man...
nah ja het is toch dood of niet?
ik ben er maar mee opgehouwe..."

JE MOET JE MUIL HOUWE!

"Kep me aus verbrand...
en kep me nikies weggepleurd...
ik ben een baan gaan zoeke...
wat een kutmuziek..."

HEB JE ME NIE VERSTAAN?
JE MOET JE MUIL HOUWE!
!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hardcoremf >> idd, en gelijk hebben ze.
Waarschuw beheerder
Nummer ken ik niet... is ff kijken op KaZaa...

Waarschuw beheerder
donateur
2 SAM>

wat LUL je nou AAP, je gaat gewoon mee, klaar punt uit. Geen enkele reljood die aan jou komt!
(K)

Waarschuw beheerder
2 gold is nieuw moet nog uitkomen, wordt wel al op feesten gedraait, en gewoon netjes kopen niet downen :D
Waarschuw beheerder
Tja, maar ik heb geen platenspeler, en een los nummer op CD kopen gaat zo moeilijk (tenzij ze er een cd-singeltje van maken :D )

Waarschuw beheerder
whehehehe, de tekst roeld gewoon en ik hoop dat ze hem op td draaien kan ik mooi tegen eenkleine 7000 man gaan meezingen, want daarop is het wel van toepassing :D
Waarschuw beheerder
donateur
Weet iemand nog een lekker live setje van neophyte?
Waarschuw beheerder
Jeetje, wat zijn jullie sensatie-trappers! Echt TRIEST!

Neophyte heeft gewoon een boeking in Spanje aankomende zaterdag en daarom niet aanwezig op Thunderdome.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik sprak vorige week met Jeroen van Neophyte, en hij zei, na vorig jaar Oud en Nieuw, ga ik nooooooooooooooooooo­oit meer naar Amsterdam
Waarschuw beheerder
en dat is te begrijpen ook na rebound...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
jajajjaajja dat voetbalgebeuren komt door de amsterdammers alleeen zeker. natuurlijk. das zeker wel een slimme opmerking.

de onschuldige gabber uithange is pas triest
Waarschuw beheerder
Heb nog met jeroen en met paul gesproken op hardbass afgelopen weekend, het komt gewoon door die amsterdammers...stel­letje wijsneuzen hier die dat nog ontkennen :kots:
Waarschuw beheerder
blablablaat dan komen ze toch niet, lijkt me duidelijk.

Als ze niet in Amsterdam willen draaien, dan draaien ze daar niet
Artiest {SHOWLIST artist 16458, 1383, 64189, 62110}
Waarschuw beheerder
altijd hetzelfde stomme gelul over voetbal..
mmdussssssss..
neophyte is vet.. en ik ken me indenken waarom ze niet meer komen in amsterdam.. ik heb met de laatste rebound ook pepperspray in me bek gehad onder hun optreden.. en er stonden een paar gasten voor het podium met een ajax flag te zwaaien..
heb liever dat ze t apart houden.. zal andersom ook wel zo zijn...
ik heb gewoon een typhus hekel aan voetbal.. intereseerd me nie welke club het is.. ik ga voor de lokale hier in t dorp.. wsv '30 of nog beter FC knudde... das tenminste humor..