Partyflock
 
Forumonderwerp · 17164
­ Nederland
 
he mensen waarom staat neophyte niet op de
line up van thunderdome ze komen toch ook van ouds .
 
phew!! Ik schrok al!!
Neophyte komt wel, dat MOET...

en het feest MOET NIET om 6 uur al afgelopen, ik vind het té zot voor woorden!!!
 
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
MELLOW MOENIE MAUWE MELLOW MOENIE MAUWE
laatste aanpassing
 
danielito, heb jij moete met engels, of zijn je oortjes kapot? je hebt echt alle maar dan ook alle lyrics van neophyte al fout die je getypt hebt!!
laatste aanpassing
 
Ik doe het ook maar effe uit me kop, hoor..rustig aan ouwe!! Zit jij dan met tekstboekjes alles te corrigeren en krijg ik zometeen een cijfer??
Meester Speedjuh zit met zijn rode Bic in de aanslag!
 
Niet teveel kauwen op die pen, hoor!!
En als ik m'n naam invul krijg ik sowieso een één, hé??????
Ik heb die pen nodig om mijn gebit te verzorgen.

Die past net in mijn holle kies. Maar jij mag ook wel ff op het topje knabbelen als je dat lekker vindt.
 
ik ben blij dat ze nie komen
vind ze live toch alleen maar irritant
okay 1 of 2 keer de live set zien is leuk
maar elke keer dezelfde begint erg vervelend te worden....
 
Hoezoo? als je ze irritant vindt ga je gewoon naar de andere zaal :p . Van mij mogen ze wel komen, wat zeg ik? ZE MOETEN KOMEN
Werkzaam bij Hard Knowledge
Artiest {SHOWLIST artist 63717, 51237, 36142, 57698, 57699, 2602}
Als je ze op Thunderdome 96 hebt gezien;DAT WAS PAS KNALLUH!!! ZE MOETEN KOMEN JA!!!!!
“Remorse for what? You people have done everything in the world to me. Doesn’t that give me equal right? I can do anything I want to you people at any time I want to, because that’s what you’ve done to me. If you spit in my face and smack me in the mouth and throw me in solitary confinement for nothing, what do you think is gonna happen when I get outta here? Maybe I haven’t done enough. I may be ashamed of that, for not doing enough. For not giving enough. For not being more perceptive, for not being aware enough. For not understanding. For uh, being stupid. Maybe I should have killed… four or five hundred people, then I would have felt better. Then I would have felt like I’ve really offered society something. You got it stuck in your brain that I murdered somebody. What do you want to call me a murderer for? I’ve never killed anyone! I don’t need to kill anyone! I think it! I have it here! Uh, this street is my world. I don’t uh, I don’t pretend to go uptown and be anything fancy. I can… but I find more real in the world that I’m in, than I do the tinsel. And the real world is the one I have to deal with every day, you know? Uh, believe me… If I started murdering people, there’d be none of you left.”
-- Charles Manson’s Speech to the Parole Board.


Check zun laatste zin :-)
http://www.wavsource.com/people/famous/manson_believe_me.wav
laatste aanpassing
 
Hehe..sounds very familiar!!!
Zou idd wel leuk zijn als ze om 6 uur nog komen :D

Maar ik zou het ook wel begrijpe als ie nie eens meer in amsterdam WIL komen, veel teveel mensen die nie komen om te feesten...
 
Tja.....het maakt me niet eens zoveel uit óf ze komen, belangrijker vind ik dat om 06.00 niet de lichten aan gaan en de muziek uit gaat..

2 WhiteJunkie--> Inderdaad, véél te weinig!!!!!!
ik hoorde ook dat ze als verrasings act om 6.00 komen, kan best wel is waar zijn als iedereen het erover heeft
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Speedjuh 11 september 2002 22:24
danielito, heb jij moete met engels, of zijn je oortjes kapot? je hebt echt alle maar dan ook alle lyrics van neophyte al fout die je getypt hebt!!

eej speedjuh ik hoor al van iedereen dat je vet irri bent nu kan ik me in beelden waarom ... triest ... shit erg of nie dat iemand iets niet goed typt .. typddddddd hehe enneh ik zie liever Armageddon project :bounce:
ja idd
armegaddon project!!!
das betur als dat neophyte .. die hek ook al zo vaak gehoord :S
word je een beetje para van en het is steeds hetzelfde..
:)
 
Hehe, dank je KaLiMaNnEtJe!!!!
 
ik mis ook noize suppressor & armageddon project.........
 
Juist bij de '97 - '02 hal had AP er bij gemoeten!!!!!!!! :'(
Neophyte moet gewoon komen & dat gezeik over waar ie vandaan komt moet maar eens ophouden, ik ben fanatiek tegen F*y*noord, maar wat heeft Neophyte daar mee te maken. Neophyte is gewoon top.
Bronco, die plaat is echt wel door die gasten gemaakt. Veel zullen er in ieder geval niet blij mee zijn als ze komen...:)

Maar aan de andere kant overigens toch weer wel..:)
laatste aanpassing
Voetbal gezeik altijd .....
zoals Qoenie al zei tyf lekker op naar een andere planeet ofzo.....

Als er wedstrijden zijn van het NL elftal zijn zitten de Hagenezen, Rotterdammers, Amsterdammers , Bosschenaren , Eindhovenaren , Ossenaren etc etc , allemaal naast elkaar gezellig te zuipen en vrolijk te schreeuwen voor het NL elftal.
Ik heb het in Lloret een paar keer meegemaakt, gezellig in de kroeg , flink zuipen , feesten en voetbal kijken op een groot scherm.
damn waar sommige mensen zich druk over kunnen maken.
Laat maar valt niet meer te redden

true!

damn waar sommige mensen zich druk over kunnen maken.

denk eigenlijk niet dat dit voor mij bedoeld was (correct me if I'm wrong Mixie), maar ik zal het toch maar ff persoonlijk opvatten. Ik weet het, ik moet me ook niet druk maken om dit soort personen, totale energieverspilling.

Malle > je bent van me af, mijn welgemeende excuses als ik je op je ziel heb getrapt en een trauma naar boven heb gehaald met m'n opmerking over de plaatsnaam waar ik m'n bek over moest houden.
2Superrupsje nee natuurlijk had ik het niet tegen jou. Met jou was ik het eens.

Ik had het over die malloot van een Malle, dat soort mensen snap ik niet. Ben zelf Amsterdamse en AJAX supporter in hart en nieren. Maar ik kan me echt niet druk maken om waar een dj vandaan komt en welke club die support. Je staat toch op een feest waar het maar om een ding draait de muziek. En al het andere moet daar vergeten worden.
mixie > ok, heeft m'n intuitie me nog niet verlaten :)
 
Kunnen we het nu weer over Neophyte hebben, waar dit topic voor bedoeld is?
6 tot 7 Neophyte met alleen nummers van voor 98. Basta!
Dat zou het feest helemaal compleet maken :D
ooooooooooooo dat zou gaaf zijn :D
 
En dan deze tracklist:
-Real hardcore
-Recession
-Army of hardcore
-Execute
-Happy is voor...
-Get this motherf*cker
-Mellow moenie mauwe
HOOOOOOOOOP Cker dat ze nog ff Langskomen om 6 uuur DaT WorD DaN NoG FF Flink Qnalle!!Stampen!! en hakkuhhhh!!!!
 
:D ik heb ooit in deze of een andere Topic voor de gein geroepen dat ze als verassingsact komen, mede omdat ik dat wel hoop en ook wel een beetje verwacht. Maar die verwachting is verder haast nergens op gebaseerd ofzo, hoor :S ( wel leuk om te zien hoe een zelfverzonnen roddel snel tot sterk gerucht groeit!!)

Maar ze komen wel!!
laatste aanpassing
 
Jaa k hoop ook dat ze komen....maarja
Beter komen ze wel gewoon om 6 uur en qnAllUh we GeWooN ff door!!!!!