heeft er iemand een idee hoe we in hemelsnaam bij het silverdome komen
zou begot nie weten waar het is...
rijden er bussen??
stopt er vlakbij een trein???
laatste aanpassing door een beheerder
ben ook benieuwd naar timetable wil dana niet missen, weet wel dat ik in area 1 moet zijn
en ze zullen toch wel bussen inzetten????als je terugkomt is een kwartier lopen eg verrot...
ik ga maar wachten op me mailtje van q dance
Je denkt tog niet dat ik in zo'n metro ga.... echt niet ik heb eenzwak voor die dingen..ik ga actief lekker 30min lopen.. Kvind alles best NIX verneukt me avond..
Als je met de trein gaat, stap je uit bij station Zoetermeer Centrum West. Hier stap je op bus 75 . Je gaat eruit bij halte: Van der Hagenstraat en vanaf hier is het nog zo'n 8 minuten lopen naar Silverdome alwaar het feest losbarst!! Kijk voor meer info op www.9292ov.nl of bel naar 0900-9292.
Ga je met de auto dan kan je het beste kijken op www.anwb.nl alwaar een goede en uitgebreide routeplanner te vinden is. Het adres van Silverdome is: Van der Hagenstraat: 20 in Zoetermeer. Succes en See U @ Qlimax!!!
Dan hoop ik dat ik nog wat energie heb om trug te lopen Denk dat het allemaal wel meevalt. Vanaf Duivendrecht is het ook best een stukkie lopen naar de ArenA of de HMH. En De rai ligt ook nie meteen naast station.
Toch nog even klagen: 'Waarom geen pendulbussen op de heenweg?' Die lijndienst 75 zal helemaal volzitten! Zul je net zien dat het vlakbij een bejaardentehuis ligt en die lijndienst vol zit met bejaarden