Partyflock

Forumonderwerp · 16245
Waarschuw beheerder
heeft er iemand een idee hoe we in hemelsnaam bij het silverdome komen:S

zou begot nie weten waar het is...

rijden er bussen??
stopt er vlakbij een trein???
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
ben ook benieuwd naar timetable wil dana niet missen, weet wel dat ik in area 1 moet zijn:)
en ze zullen toch wel bussen inzetten????als je terugkomt is een kwartier lopen eg verrot...:(
ik ga maar wachten op me mailtje van q dance
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een mailtje gestuurd naar die gasten van Q-dance en er rijden GEEN bussen :S
Waarschuw beheerder
Dat is dus flink vert*ft. Ik heb iig die plattegrond van Bassboost al overgenomen om te kijken hoe ik p`cies moet gaan lopen.
tnkx 4 the information.

Waarschuw beheerder
jaja
Waarschuw beheerder
aah ook nog wandelen whah :P whah gezellig met z'n allen in ganzepas
Je denkt tog niet dat ik in zo'n metro ga.... echt niet ik heb eenzwak voor die dingen..ik ga actief lekker 30min lopen.. Kvind alles best NIX verneukt me avond..;)
Waarschuw beheerder
het is 15 minuten lopen en dat is niets maar als je in de regen loopt is het een ander verhaal...
Waarschuw beheerder
donateur
Ok ik heb net meeltje trug gehad van Q-dance:

Beste Edwin,

Er is inderdaad een garderobe aanwezig!

Als je met de trein gaat, stap je uit bij station Zoetermeer Centrum West. Hier stap je op bus 75 . Je gaat eruit bij halte: Van der Hagenstraat en vanaf hier is het nog zo'n 8 minuten lopen naar Silverdome alwaar het feest losbarst!! Kijk voor meer info op www.9292ov.nl of bel naar 0900-9292.

Ga je met de auto dan kan je het beste kijken op www.anwb.nl alwaar een goede en uitgebreide routeplanner te vinden is. Het adres van Silverdome is: Van der Hagenstraat: 20 in Zoetermeer. Succes en See U @ Qlimax!!!

Bij voorbaat Dance!

Groetjes,

Marieke Q-dance
Waarschuw beheerder
Kicke reply van ze ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja he? Kijk nu wordt het lopen al een stuk aangenamer ;)
Waarschuw beheerder
nou ut lopen valt dus toch wel mee:D

en nu is ut dus de vraag hoe kom je weer terug bij ut station...

reken maar dat er op zondagochtend rond half 8 8 uur geen bussen rijden hoor!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Dan hoop ik dat ik nog wat energie heb om trug te lopen :p Denk dat het allemaal wel meevalt. Vanaf Duivendrecht is het ook best een stukkie lopen naar de ArenA of de HMH. En De rai ligt ook nie meteen naast station.

Komt goed :D
Waarschuw beheerder
en anders loop je gewoon de menigte achterna....

dan kom je er ook:)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat kan ook, maar staat allemaal wel aangegeven hoor :D Gruwelijk gewoon ik heb dr zóóóóóó zin in!!!

Waarschuw beheerder
ach jaa....maakt me allemaal niet zoveel uit....als t maar geweldig feessie wordt en niet gaat regenen als k idd toch zo'n klote eind moet lopen:d
Waarschuw beheerder
Ik had ook een mailtje naar info@q-dance.nl gestuurd in de reply stond dat ze nu hard bezig zijn met het regelen van gratis pendelbussen.

dat werd tijd:P
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Waarschuw beheerder
donateur
Nog 50 uur en dan ben ik binnen :D
Waarschuw beheerder
Er rijden vanaf 06:30 tot 08:00 pendelbussen. Dit heb ik gehoord van Q-dance.
Waarschuw beheerder
ALLE INFO
Waarschuw beheerder
donateur
Nouja al met al toch nog goed geregeld! :)

Toch nog even klagen: 'Waarom geen pendulbussen op de heenweg?' Die lijndienst 75 zal helemaal volzitten! Zul je net zien dat het vlakbij een bejaardentehuis ligt en die lijndienst vol zit met bejaarden :D

Word nog wat dan...
Waarschuw beheerder
donateur
Ow leuk Renzo das echt lachen!!! :devil:
Waarschuw beheerder
Haha nou er zit nooit een kip in die bus dus die buschauffeur maakt ook eens wat mee :-)