Partyflock
 
Forumonderwerp · 15916
­ Nederland
 
Voor mij eigenlijk niemand kvind meestal iedereen wel lief ;pp
 
Mensen die door je heen willen lopen
aan mensen die komen knokken op een feest man ga op boxen ofzo als je dan zo graag wil knokken dan kan ut daaro.ik kom toch 4 THE FUCKING PARTY!!!!!! en mensen wat de hele avond stil staan tssssssssssssss
komt ie nog een X!!!!!!!!

:D :devil: :D !! VAN LUNTEREN!! :D :devil: :D
agressief security personeel!!!!
Is er dan echt zoveel agressie op zo'n feest ??
 
Ik sluit me aan bij wat Speedjuh zegt...Mensen die niet aan de kant gaan terwijl ze zien dat je drank in je handen heb...vroeger zou ik nog vragen of ze aan de kant gaan...tegenwoordig beuk ik ze maar opzij.
laatste aanpassing
 
Ik ken zelf soms wel is heel irri zijn.
Wat is IRRI zijn psies? dan??????????
 
Mensen die me raar aankijken als ik sta te beuken alsof mn leven ervan afhangt en dan tegen anderen gaan zeggen van kijk hem!! Helemaal als ze zelf suf staan te waggelen van het ene been op het andere been terwijl de muziek op 140+ bpm door de zaal dreunt!

Dat soort mensen horen niet op een feest thuis!
laatste aanpassing
LOL

Ik beuKKKK gewoon met je mee :D

Skyt aan die mensen RAVENNNNNNNNNN stampuhhhhhhhh

daarvoor kom ik
 
speedjuh ik vond dat je gelijk heb ik sluit je bij jou aan
 
ah da's wel lief :-)) maja toch nog mensen die denken netzoals mij, kickuh!!!!! enne als ik je zie op een feest he, dan wordt ut zekur even stampen!!
 
is goed daar hou ik je aan
laatste aanpassing
 
Ik heb een hekel aan mensen die altijd dwars door je heen gaan, omdat ze zo'n haast hebben ofzo :S
Weet niet waarom als je lekker op een feest bent maar ja.
En ik heb ook de pest aan van die agressieve ruzie zoekertjes :kots:
ik irriteer me altijd vreselijk aan mensen die zichzelf fantastisch vinden. en echt super arrogant doen gelukkig zijn dat er maar weinig maar helaas zijn ze er wel. :(
weet je wat pas irritant is mensen die het niet naar hun zin hebben op een feest en dan iedereen down probeert te maken om mee naar huis te gaan die mensen moeten ze afknallen ik heb het een paar keer gehad maar toen zei ik ga maar lekker weg ik blijf hier en heb het naar mijn zin en dan zijn ze meestal boos maarja boeien
 
Mensen die op de dansvloer gaan rondlopen, en jouw terwijl je lekker staat te stampen aan de kant duwen. :(
Als je dan zonodig dwar over de dansvloer naar de andere kant moet. Doe dat dan lekker stampend.
 
Weetje wat het leuke is, iedereen ergert zich rot aanbepaalde dingen, maar zelf zijn ze het nooit...Zouden alle pfers dan niet irri kunnen zijn????!!!!
 
aan mezelf dan...sta namelijk altijd in het gangpad :/...Waar ik ook sta
laatste aanpassing
Irri is gewoon die mongolen die ruzie willen zoeken...........

Zouden ze nou alleen zijn of met ze 2en dan durven ze niks....MAAR als zemet hun vriendjuzzz zijn oh ohhhh wat benne ze stoer dan :S

Je komt toch om te feezztunnnnnnnn..lijkt me :s
vechten kan je ok in de ring doen MAAR dat durven ze niet ,want hun vrienjuzzz kunne nie helpen :D

En als je erlangs wil gewoon ff kloppie op de schouder meer is nie nodig :d
 
Figuren die nix anders doen dan de hele meute van de mensen op een feest Observeren om vervolgens te Analyseren en dan after the party lekker gaan zeiken hoe kut de sfeer wel niet is! BLIJF DAN LEKKER THUIS!
 
zoals ik :D
 
van die totaal niet opdringerige gasten met een zwembad... hahahahaha
 
mensen die direct happen als je een geintje maakt over dikke mensen! hahahahahaha, hee beukmanz je bent net PACMAN die hapt ook zo graag. whahahaha :D:D:D:D:D:D
laatste aanpassing
 
Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
:)
Hekken en obstakels midden in de zaal. :9

Onzichtbare barren waar je dan een kwartier probeert drinken te bestellen en ze je niet eens helpen en gewoon blijven zitten/staan en raar aankijken. :9
 
van die mensen die plaatjes gaan draaien op een feest..gewoon keihard muziek door de hele zaal door die gaste...echt arelaxed...met hun koptelefoon en platen koffer..


;)
 
Dus ff kort samengevat:

MENSEN DIE DE/HET PARTY "VIBE/GEVOEL" (of iets dergelijks) TOTAAL NIET SNAPPEN.
 
van dames die denken dat je het leuk vind om ijsklontjes in je onderbroek te laten stoppen....hahahaha
laatste aanpassing
Mensen die veel te vaag zijn dat ze niet eens meer rechtop kunnen staan en gaan altijd in de weg staan omdat ze er niks van snappen dat je er doorheen wil!
Irritante figuren vind ik mensen die voor elk ander doel komen dan puur om uit hun plaat te gaan!
(Y) GOED GESPROKEN GOLD (Y) :D
 
Jaa Goldie weet wel waar hij t over heeft!
hehe ja ;p
mensen die je maar raar bekijken als je ff gek doet.
Kan ik echt niet tegen, verpest altijd m'n humeur voor de rest van de avond.
mensen die stoer voor je gaan staan en zich breed maken zodat je er niet langs mag/kan omdat je toevallig niet met de laatste mode wil mee doen en dus geen lonsdale en kisten aan hebt...maar een deathmetal shirt en dan denken die (vul hier je scheldwoordt in) tot je gelijk alto bent ofzo wat in weze wel zo is maar lekker belangrijk wat ik ben

maar liever alto dan een leeghoofd met geen eigen mening!
laatste aanpassing
weet je wat ik echt een hekel aan heb..... die kanker nep nazi gasten, zeker die wijven. kijk, als je nazi ben mot je lekker zelf weten of als je lonsdale draag, i dont care. maar die retards die in lonsdale (nothing against lonsdale) en kisten lopen die doen net alsof die nazi zijn met hun rechter hand in de lucht. rot op man. en die kanker wijven die de hele avond naar je zituh kijken van ik ga je dood maken. heb ik echt iets van doe maar tering sukkels YOU ARE ALL A FUCKING WASTE OF SPACE!
PPP je eerste opmerking was echt goed ..

die laatste is jammer...

Ik heb een hekel aan nazi's (iedereen die zich beter voelt omdat ie een ander kleurtje heeft)

Nep happy

Aggresieve mensen .. Die krijgen een stoot :P
 
mensen die speedjuh of speedy heten :bah: fake nazi
laatste aanpassing
i agree...

oprotten ermee
 
PINDA PLOFFY POWER 3 oktober 2002 00:21
weet je wat ik echt een hekel aan heb..... die kanker nep nazi gasten, zeker die wijven. kijk, als je nazi ben mot je lekker zelf weten of als je lonsdale draag, i dont care. maar die retards die in lonsdale (nothing against lonsdale) en kisten lopen die doen net alsof die nazi zijn met hun rechter hand in de lucht. rot op man. en die kanker wijven die de hele avond naar je zituh kijken van ik ga je dood maken. heb ik echt iets van doe maar tering sukkels YOU ARE ALL A FUCKING WASTE OF SPACE!
PINDA PLOFFY POWER 3 oktober 2002 00:24
oh ja en aan kakkerlakkuh!


He-le-maal mee eens
PINDA POWER ! (Y) :D
laatste aanpassing
Mensen die andere mensen niet accepteren omdat ze zich anders kleden / gedragen of anders uit hun dak gaan...

en agressieve/ruziezoekende mensen....of da nou wannabenazi's zijn of antinazi's of wat dan ook...tegen al die mensen >> ROT OP GA THUIS IEMAND VERVELEN....

naar een party ga je om te...je raadt t al..net zoals t woord zegt...te feestuh..en anders moet je gewoon NIET gaan
:respect: hEkTiK :respect:

In het begin had ik daar veel last van, ik zie er nu eenmaal helemaal niet uit als een feestganger, en nog steeds niet, ik kleed er me ook niet naar ofzo. Tegenwoordig kennen ze m'n kop wel :D
Ik vind mensen in Lonesdale kleding zwaar vervelend. Volgens mij weten de meeste niet eens waar dat voor staat!!!!Ik bedoel rot lekker op. Het is ook nog eens geen gezicht


het is LONSDALE KLEDING! iedereen eigen smaak maar goed ga hier nie verder meer op in!
------------------------------------------

Vind zo'n blousje met een rokje zoals je op de foto aan hebt net zo slecht staan eigenlijk, vooral als er ook nog kisten onder staan,,,,,,,,,beetje jammere outfit......VIND IK....
laatste aanpassing
 
dat was het wel kort samengevat ja...
tis nie dat ik dr zelf last van hep..mar je ziet en hoort vaak genoeg wat op een feest dan loopt er iemand met andere kleding en hoor je anderen idd zegge van 'homo' 'alto' of wa dan ook of hoe iemand danst ofsow...

da vinnik gewoon zielug laat iedereen in zn waarde
 
hekel aan mensen die altijd wat te zeiken moeten hebben vooral over kleding
laatste aanpassing
dames in lonsdale en ruiten rokje is synoniem aan : LELIJK

wees origineel (muv 12 oktober in de rai dan :P )
ennuh zeiken.... ligt eraan wat je eronder verstaat, als mensen in staat zijn een feest te verpesten moge andere mense best daarover zeike...maare genoeg gezeken....ik vin het irritant als ik NIET naar een party ga...das pas irritant....