Partyflock
 
Forumonderwerp · 15576
­ Nederland
Wat ik nou toch weer zag...op een of andere scholierensite zit een griet al weken te doen alsof ze mij is. Ze gebruikt mijn foto's en ik heb al 3x gemaild naar de forumbeheerders dat ik wil dat ze mijn foto verwijderen. Heb vandaag twee topics hierover geopend en die zijn gewoon verwijderd...Dit is toch niet normaal? Ik hoorde van MDMAarten dat hem ook zoiets is gebeurd op Cu2, en toen hij daarheen mailde is de account van die faker onmiddelijk verwijderd.

Ik heb me helemaal aan moeten melden op die kutsite en er is nix veranderd...Ja, die troela had dus al eerder mn foto's gebruikt, een stuk of 8 had ze erop gezet, ook een nogal pikante. Allemaal van PF afgejat!

Check deze link http://forum.scholieren.com/showthread.php?s=&threadid=193539

Ziek toch, gewoon hier op PF mn foto's gejat...Niet liev!!!
En het debiele is, dat al die dingen die ik op die site plaats worden verwijderd....
Pffff jezus dan ben je echt wel een debiel....ben je niet wijs.............
Ja Biebs, ik vind dit echt a-realxed, en ze reageren helemaal niet op die site. Belachelijk toch? Heb 10 mensne gemaild, allemaal forumbazen, en alles wat IK post word verwijderd, ik krijg geen berich terug...belachelijk!!!
Nou jah zeg vind dit echt te wreed voor woorden.....
Ga maar es denken om een account aan te maken daaro....en es vertellen wie de middelste is op de foto.............

Get a life...............
Gewoon !

Echt zielig zulke viguren!
 
heb net ff gekeken
klote voor je

hoop voor jou dat het snel opgelost wordt
Ja Biebs, dat had ik ook al gedaan, maar dat schijnt weinig te helpen. Alles wat ik post wordt weer verwijderd. Ik heb een hele mail brief gestuurd, want een maand geleden stonden er nog veel meer foto's van mij onder die naam (ene Essiestelle dus) op de site. Die zijn weg, maar nu staan er weer nieuwe...Sick!!!
Hmmmm ik ga morgen nog es kijken en dan toch een account aanmaken.....ff rellen daar....en kijken wat ze te zeggen hebben.............
 
Fris en fruitig


Chuck Norris: Missing in Action


America's most wanted


maar heel triest hoor dat kind, op zekers iemand van pf die jou een loer wilt draaien...
laatste aanpassing
Ze moeten het wel weghalen het is tenslotte zonder toestemming gejat vanaf PF!

Misschien help het als je dat aanhaalt in je mail naar die site? Zij zijn volgens mij in overtreding!
Nou Ray, ik vraag me af wie....ik heb met niemand ruzie of problemen en ken niet eens zulke sneue figuren. Zoals ik al zei, Maarten is het ook gebeurd, een of andere eikel die met de foto van maarten meisjes ging mailen en een accoutn op cu2 opende. Hoe ziek kun je zijn? Voor hetzelfde geld is het een gek die met mijn foto kereltjes ergens heen lokt en ze vermoord ofzo...

Ok gaat ver, het is ook al laat, maar damn' ik ben hier wel pissig over!

Bovendien doet ze dus alsof ze....18 is!!! En ik ben 24, nog een belediging ook dat ik er schijnbaar zo jong uitzie!!!

:-(
Nou Mark, ik had net eindelijk iemands aandacht, al is gelijk weeeeeer dat topic gesloten. Ik moest niet zeueren want ze mogen overal foto's vandaan halen beweerde dat eikeltje. En ik moets het maar via mail regelen want het interesseerde niemand een donder. Leuke site, zoiets zo hier op PF dus echt nooit gebeuren, dan is dit duidelijk een veeeeel hechtere community!!!
 
ja heel sneu dat ze je jonger schat
Heb er echt geen woorden voor.....hoe zielig ben je dan dat je zoiets doet.....


En de goeroes daar.....pffff puke puke
Heheh Ray, wat is dat toch, ik moet me ineens overal identificeren, alsof ik er echt zo onwijs jong uitzie. Ik vind van niet! Wat een gedoe op je do.avond, pfffff......
Een belediging? Wat wil je dan Jacky? Dat ze je ouder schatten?
:S
Nou Prhyme, gewoon een jaartje of 21 zou leuk zijn, ik ben 24!!!

Maar goed, da's offtopic, gaat er effe om dat het gewoon sneu is om je voor te doen als iemand anders!!!
Als lid van dit forum ga je ermee akkoord dat je dit forum niet zult gebruiken om materiaal te publiceren dat moedwillig foutief en/of onnauwkeurig, krenkend, vulgair, haatdragend, obsceen, profaan, racistisch, seksueel georiënteerd, dreigend, privacyschendend of anderszins in strijd met de wet is.

Jij bent verantwoordelijk voor posts onder jouw naam. Maak je gebruik van een publieke computer, zorg er dan voor dat je uitlogt voor het verlaten van de computer.

Je gaat ermee akkoord dat je geen materiaal zult publiceren waar auteursrecht op berust, tenzij het je eigen materiaal is.

De netiquette (zie hier) moet gevolgd worden.

Dit zijn de voorwaarden waar je accoord mee moet gaan om je aan te melden. Iets waar Essiestelle zich dus duidelijk niet aan gehouden heeft!
 
moet je voor de gein eens kijken op de fakers van cu2 Jacky...echt hopeloos maar wel leuk om te lezen :P
Wederom off-topic... Mij mogen ze anders wel 18 schatten hoor... alleen maar leuk...:D We beginnen oud te worden Jacky....:S;)
 
wat een zielige site en vooral als je andermans naam en foto gaat gebruiken
 
Ja ik weet hoe irritant dit is. Ik heb dit 3 keer gehad. Kwam gewoon steeds dezelfde foto van mij tegen op andere sites. Zo ben ik bijvoorbeeld Robin de Groot geweest uit Noord-Holland ofzo :S:S

Het irritante is, je moet eerst moeite gaan doen om te bewijzen dat jij dat bent. Dat je jezelf bent... Whaaaa zieke zielige lui. Kanje nagaan wat voor hoopje ellende er echt achter die naam zit. Die durven niet eens naar buiten volgens mij. Moet je wel heel lelijk zijn.

Gelukkig is bij elke keer die foto eraf gehaald. Na veel moeite heb ik ze kunnen overtuigen dat ik het echt ben. Gegevens naar webmasters sturen, nog meer foto's enzo. Maar het lukte wel.

Suc6

(K) voor jou <===> whehe
laatste aanpassing
Heheh die kus die doet het hem, kan nou weer beetje lachen!

*pep mezelf op en werk aan mn ego mode on*
Idd, volgens mij is het een eenbenige overbehaarde bebochelde seropositieve pymee met een kunstgebit die de deur nooit uitgaat (of beter:haar hol nooit uitkruipt! ;-)) en denkt: och was ik maar zo'n lief leuk meisje als wackiejacky

*pep mezelf op en werk aan mn ego mode off*

Hallo, ik ben mezelf. Kan ik hier ergens effe een vingerdukje achterlaten???
 
Hier niet nodig denk ik. Hier heb je al een aardige stempel gezet geloof ik. *stempel*
 
hmm let's kick her tiny ass
 
laatste aanpassing
 
pcies MDMAarten
Hahaha verdomme Maarten schei uit met die smileys, ik heb nog kramp in mn smoeltje van het lachen van gisteren!!!
laatste aanpassing
Heb je die Essiestelle zelf al een mailtje gestuurd?
laatste aanpassing
 
hey maar Jacky, hoe kom jij eigenlijk op dat scholierenforum terecht?
 
HEEL triest


en dat ze ze gewoon niet weg willen halen?!?!? slaat nergens op


ff met heel pf de boel zieken daar dan??
Ray, ik hoorde dit via iemand van PartyFlock, die was ook weer via via op die site gekomen. Heb die Essiestelle idd al meerdere malen gemaild. Mn vorige foto's waren verwijderd, maar ze blijft stug doorgaan. Ik vraag me af of het nu echt een puisterig puberaal zielig rotkind is, of gewoon een smerige ouwe vent die op deze manier probeert contacten te leggen...
hmm gewoon te zielig voor woorden tot iemand zich voor iemand anders voor te doen dan tot ze in werkenlijkheid is

hmmz maybe als half pf zich daaro aanmeld :devil:
Krijg net een mail van de beheerder van de site:



Hallo,

ik ga direct met de deur in huis vallen, maar wie zegt dat jij de "echte" bent? Ik wil je daarin beste geloven,maar ik heb noch jou noch Essiestelle ooit in het echt gezien, dus 100% zekerheid heb ik niet. En foto's sturen gaat echt geen bewijs zijn. Hoe ben je er eigenlijk achter gekomen dat iemand op een scholieren website je foto's gebruikt? Ik zie niet echt in dat een 24 jarige juffrouw op een scholierenwebsite gaat kijken of haar foto daar gebruikt wordt.

Anyway, iemand gaan bannen omdat ze iemand anders foto's zou gebruiken zie ik echt niet zitten. Zeker niet omdat er geen enkele zekerheid is over wie er liegt en wie niet. En om al je foto's onmiddellijk te verwijderen is een onmogelijk zaak. Het forum staat niet 24/7 onder toezicht, en er worden dagelijks zoveel posts gedaan. Ik zal het wel morgen bespreken met Simon (forumbeheerder) maar stop aub in de tussentijd met topics te openen ivm dit allemaal. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groeten,



Nou ja...ik heb nondeju een kopie van mn paspoort gestuurd en me nog niet geloven. Weet zeker dat zo iemand op Cu2, PF of s2d wel direct een ban zou krijgen. Je voordoen als iemand anders...het moet niet gekker worden!!
whahaha misschien doen ze allemaal wel aan dat soort praktijken!

een ik-doe-me-voor-als-iemand-anders-forum ofzo
 
Je reinste plagiaat!
omfg ben je dan niet triest dat je iemand na gaat zitten doen :S
 
dit is echt triest heb het ook een keer gehad zat met een meisje te msnen en vroeg om een foto stuurde ze mijn foto naar mij toe :@ kon niet kwaaier worden hoe dom kunnen mensen zijn :S

zal ik eens een topic daar proberen te openen kijken of die niet wordt verwijderd meld me wel ffies aan daar ;)
Nou ik vind die eikels van scholieren.com nog vager! Wat nou gezeik over of jij wel de echte bent of niet?! We gaan gewoon allemaal mysrtery-girls topic daar onderkalken. Wij weten wel beter en dan moeten ze het toch wel geloven dat jij the real wackyjacky bent?
Echt suf trouwens van die kip dat ze gewoon jouw foto's gebruikt...grr m'n handen beginnen bij mij nou ook wel te jeuken!Diegene die dat doet is idd echt triest!
 
zeker ziekelijjk ! met ze allen die webmaster spammen!
Nou dat spammen heeft weinig nut, zo krijgt alleen Tommie een slechte naam met zn site...

Dusse, laten we ons niet verlagen tot dat niveau!!!
Heel simpel, als dat kind mn foto niet vandaag nog verwijderd plaats ik hier haar email adres en dan zullen we haar personlijk eens effe gaan spammen, wie weet krijgt ze dan door dat ze echt te triest bezig is!!!
 
das een goed idee jacky :) ze komt er nog wel achter...
ik zit nu ook op die scholieren site te kijken! Hoe triest kun je wezen om iemand anders zijn foto te gebruiken!! Wat sneu!!!

en ach WackieJacky, blijkbaar vind ze jou zo leuk en cool dat ze jou als je grote voorbeeld ziet en jou foto's overneemt. ze kijkt tegen je op! ;) Maar het blijft van een laag niveau :(
kan me best voorstellen dat ze je foto jat, je bent ook een veels te lekker wijfie...

maar wel heel ziek van der ja...
hahah Tering wat een zielepieten,

Tja Jaq, wie zegt dat jij de echte bent . niemand heeft jou ooit gezien :P :D:D:D

die reply van die web beheerder :D sjonghejonge
Ik geloof dat ik wel moet lachen :D
zullen we haar nu al gewoon een mailbom geven, kijken of ze dat wel leuk vindt, heb der email adres ook ff van der site gehaald...
Wel heel zielig zeg...
Ook heel dom die mail van die gast..
Lijkt me duidelijk dat als je een kopie van je
paspoort stuurt dat jij dan de echte bent..
Zij kan dan alleen het tegendeel bewijzen als zij hetzelfde doet, maar ja, dat kan ze niet..
Heel amateuristisch van die gast...
 
wat een DOMME kerel zeg! Gatver, zulke naieve mensen kan ik heel boos om worden.

i kga een account aanmaken daar en allemaal vervelende topics openen :devil:
 
Dit is echt te gek voor woorden zeg.
Er zijn natuurlijk wel slechtere keuzes dan WJ als rolemodel te kiezen ;)
Maar het is gewoon triest!

Net als Ray ga ik ook een account aanmaken...
Wat zal dat meisje (???) het slecht krijgen ;D
laatste aanpassing