Partyflock
 
Forumonderwerp · 15268
­ Nederland
Hallo Frequence bezoekertjes! Ik moet toch effe een aandachtspuntje onder de man (en vrouw natuurlijk!) brengen hoor! A.s. zaterdag staat Aquabest weer op zn kop, en hopelijk wordt deze editie van Frequence net zo gaaf als vorig jaar! Dus eerste verzoek: begin vast met het maken van zonnedansjes, het uitvoeren van Voodoo-rituelen, het maken van gebedjes enz. om de zon aan onze kant te krijgen!

Ten tweede: mijn ex-vriendje heeft die zaterdag zn draaidebuut!De meeste Eindhovenaren (en Eeerslegangers enzo)onder jullie zullen hem wel kennen aangezien hij werkt (en daarit) in coffeshop Het Begijntje, waar wel eens shopmeetings gehouden worden. Anyway, het is zn eerste grote optreden zeg maar en hij is zoooo zenuwachtig, belt om de haverklap enzo en heeft niet eens tijd om een borrel te komen drinken omdat ie zo hard aan het oefenen is! Hij gaat als enige DJ beukende techno draaien!

Oftewel, bij deze een soort van meetinkje voor alle PF'erfs die willen meehelpen hem een hart onder de riem te steken: om 12.30 draait dit moppie in de KickStart Area, dus alle ballen verzamelen, rechtsvoor het podium, en je longen uit je lijf brullen, zodat ie een stukkie minder zenuwachtig is!!!

O ja, en voor degenen die er al vanaf het begin zijn, om 11.00 draait ene ander vriendje van me, DJ Dragon, in de Hardstyle, iets minder zenuwachtig want meer ervaring, maar wel te gek als daar ook al een hoop luitjes staan te bouncen!!!

En verder: bij mede-PF'ers DJ Halogen en Showtek gaan we ook effe een feessie bouwen!!!

Ik zie jullie allemaal zaterdag!!!
laatste aanpassing
nee ben geen eerselcity figuur:) maar ken er wel een paar. MAar heb wel de fotos van reuselcity op frequence van vorig jaar gezien:)

grtz
 
Thom-Ass, komde hij venoavond ok naar Dieesjee Reemie in den Aa-oo-er??
laatste aanpassing
 
en naar het gigantische drinkgelag dat daarna gaat plaatsvinden natuurlijk :D