Partyflock

Forumonderwerp · 15244
1790x bekeken

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wie heeft er geen 1 tegenwoordig?
Waarschuw beheerder
moi.

vind het maar sneu.

Waarschuw beheerder
wil er misschien wel een, maar zal daar goed over nadenken!
Waarschuw beheerder
donateur
ik oowk niet, wou altijd een zwarte panter maar ben daar nu niet meer zow zeker van duz doe het maar niet.

wacht wel tot ik iets tegen kom wat ik echt super super super vet vind :)

Waarschuw beheerder
Ik heb dr 3
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb r ook 1.

Ik vind het NIET sneu.

Waarschuw beheerder
indd ben het met je eens acces hoezo sneu????
ik heb er ook 1
Waarschuw beheerder
donateur
gaat er spoedig een laten zettuh op me linker onderarm:D
Waarschuw beheerder
over paar maandjes staan er bij mij ook weer 2 extra op
dus 1 en 1 = 3 of zo.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er geen 1. Ik heb er 2.

Aan de binnenkant van beide polsen. Twee woorden. Erg mooie plek. Was er niet zo blij mee eerst. Had spijt van. Nu gaan ze steeds meer bij Essie horen.
Waarschuw beheerder
eh........:) maar 1 tip: denk er heeeeel goed over na wat je zet, waar je m zet en bedenk dat ie er nooit meer af gaat! (lasers laten ook lelijke plekken achter!)
Ik heb er 10 jaar over nagedacht en heb m afgelopen febr. laten zetten, moet wel zeggen dat ik er superblij mee ben! :)
en t was nog lekker ook!

Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 en ben er super blij mee!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Kheb er ook 1 en kheb er zeker geen spijt van ! :P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er ook 1 enne spijt...??? Nope :)

Waarschuw beheerder
ik ook en nog nooit spijt gehad want de mijne heeft een betekenis voor me

Waarschuw beheerder
donateur
Ben het met Bridget eens. Ik heb er zelf ook 6 jaar over nagedacht. En heb em nu een jaartje. Absoluut geen spijt.

1 nadeel. Vinden jullie het ook zo verslavend ? Niet dat ik er veel wil, maar of ik wil me huidige uitbreiden, of een 2de erbij. Maar ja, voordat ik de juiste heb gevonden ben ik weer 2 jaar verder denk ik :)
Waarschuw beheerder
Nope, ik heb er geen. Staat best mooi hoor, bij een ander, maar ik ben happy zo met mn lijffie, geen piercings, geen tattoo's, helemaal noppes!

Waarschuw beheerder
Kwil er wel 1 maar dat zal zeker een eigen ontwerp zijn anders niet..

Waarschuw beheerder
kheb er ook 1... sorry dude :P

Waarschuw beheerder
Ziet ut de laatste tijd echt weer veel opkomen!! Ik hoef er voorlopig nog geen een.. ben bang dat ik er spijt van krijg!!
Waarschuw beheerder
k ben er al een paar jaar over aan het nadenken en wil nog steeds een tatoo laten zetten. Ben nu 1tje aan het tekenen, want hij moet natuurlijk wel orgineel zijn!

Waarschuw beheerder
Wil m'n hele leven al een tattoo eentje maar dan wel mega groot. Heb alleen nog steeds niet de juiste gevonden. Dus we blijven rustig door zoeken...
Waarschuw beheerder
donateur
Heb er ook goed over nagedacht en wist zeker dat ik er 1 wou, zijn er dus 2 geworden en komt vast nog een 3e bij. Laat niet lukraak iets op me lijf zetten hoor. Ze hebben allebei iets met mijzelf te maken. Vind t gewoon supermooi! Vind t alleen jammer dat er mensen bijzijn die ze laten zetten omdat t 'mode' is, of dat ze t stoer vinden. Maarja, hun keuze
Waarschuw beheerder
heb voor me eerste tattoo toch wel eerst 3 jaar nagedacht.
en er zit ook wel een klein beetje een verslaving aan.
ben nu bijna 3 en een half jaar verder
en binnenkort komt nummer 2 (en 3, zijn namelijk 2 tattoo's die bij elkaar horen)
Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf geen 1. Wil er wel 1 en weet ook al wat en waar maar laat hem nu nog niet zetten. Wacht er nog wel ff mee als het niet meer zo'n mode gedoe is een tattoo. Lijkt wel of iedereen ineens een tattoo neemt (geef ze trouwens geen ongelijk want het kan best mooi zijn)dus doe ik het nu nog niet.
Waarschuw beheerder
donateur
'k heb er wel een en na 4 jaar nog steeds geen spijt ervan en ook ik vindt het een verslavend iets. ben al aan het nadenken over nr 2
Waarschuw beheerder
Verslavend is het zeker!!! Maar ik hou het echt bij deze, vooral dames worden net poezie-albums als ze er meer zetten op verschillende plaatsen (dat is just my opinion) als ik me echt niet meer in kan houden kan ik deze altijd nog vergroten...:)

Ik heb ook een hele coole serie gemaakt van mijn rug zonder, dan het hele tatooeren-gebeuren en daarna een rug met tattoo-foto!
Had niks tegen mijn mams gezegd en haar alleen de voor en na foto gemaild...:) ze schrok eerst maar vond hem toen ze hem in real life zag toch erg mooi!

Er zit ook een speciale tekentje in dat symboliseerd mijn overleden vader. Dat vind ik extra mooi aan mijn ontwerp.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een tattoo op mijn buik naast mijn navel. Die heeft een betekenis. Ik teken zelf veel en binnenkort komen er zeker een paar bij. Ben er nog niet helemaal uit welke, maar zeker een uit mijn eigen collectie. Dan weet ik ook zeker dat niemand hem heeft.
Waarschuw beheerder
donateur
De tattoo naast mijn navel is de naam van mijn overleden vriendje in chinese tekens. 5 van mijn beste vrienden hebben deze tattoo ook, maar op verschillende plaatsen. Dit teken komt ook op de gedenksteen van zijn vrienden bij het graf en we hebben er stickers van laten maken. Voor achterop de autoruit e.d.

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er 2 :D
een op me enkel en eentje op me buik!
Waarschuw beheerder
2 Viv: snif, wat n ontzettend mooi 'gebaar' zeg!
ken nog een groepje jongens die ook een speciaal teken hebben laten zetten toen een vriend van ze is overleden, die jongen had kanker en heeft voor zijn dood zelf ook die tattoage laten zetten.
Waarschuw beheerder
donateur
Hij heeft de tattoo nog wel gezien voor zijn dood en stond erop om hem te betalen zodat ik voor altijd een herrinering aan hem heb. Hij had ook kanker. Gisteren nog een aantal foto's bij zijn moeder opgehaald en dit zijn foto's van zijn laatste dagen. Ik verschiet er gewoon van hoe dun hij op die foto's is!
Waarschuw beheerder
Poeh poeh, weet hoe het voelt om de vent in je leven (mijn geval mijn paps) te verliezen, verschrikkelijk leeg gevoel...:(
Maar door die tattoage heb ik het gevoel hem altijd bij me te hebben, niet alleen in mijn hart maar ook under my skin :)
Waarschuw beheerder
Ik ben wel ernstig in de minderheid dus, dat ik er geen heb en ook geen wil!
Waarschuw beheerder
nee hoor WJ........een tatoe zalk nooit nemen.....ben zoon ding na een week al zat erg zonde dus :D

Waarschuw beheerder
Heb er ook eentje op mijn onderrug :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er vier.... En nog geen seconde spijt van gehad!!! Wrom vind je t sneu trouwens haakie??? Volgens mij ben je gewoon bang voor de pijn! :-P

[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/428/main/20842.jpg[/img]
Bovenrug

[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1597/main/14630.jpg[/img]
Onderrug

[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1597/main/14631.jpg[/img]
Buik

En nog een op me voet maar daar heb ik nog geen mooie foto van....
Waarschuw beheerder
donateur
En uk... tis zeker een verslaving... Ik ben begonnen met navelpiercing toen ik net 18 was, toen onderrug, tongpiercing, buiktattoo, voet en als laatste mijn bovenrug... en ik ben nu 21...

Alleen als je meer losse neemt word je een prentenboek... als ik nu er iets bij zou nemen worden het uitbreidingen ja.. iets langs mijn ruggegraat ofzow... Maar dan word t wel heel veel allemaal... Piercing ga'k nog wel mee verder.. Alleen op onzichtbare plekken... ;-) :bloos: hahahahahaha
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er 1 tussen mijn schouderbladen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
leuke allemaal meer foto's lachen. ik heb er ook eentje, een kkleine van jaren terug maar wil al tijden nog meer meer meer volgens mij krijgt iedreen daar last van maar ik ga nu de knoop hakken en nog een nemen en ga er zeker lang over nadenke wat en waar. ik wil denk ik me hele onderbeen vol

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en VIV wat een verhaal vertel jij , ontroerend is dat. ik heb ook wel s dat gehoord trouwens.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en de minderheid van partygangers heeft inderdada geen tattoo volgens mij als je op die feessies kijkt. daarom twijfel ik nog wel, je ziet er zoveel tegenwoordig. en ik twijfel als iets al veel is dat is mijn natuur. tegen de massa in zeg maar, maar niet seiken, hij wordt voor mijzelf dus go with the flo en doen
Waarschuw beheerder
Daarom moet je geen ontwerp uit een boekje pakken maar iets laten ontwerpen of zelf ontwerpen, dan is het veel specialer! Onderbeen kan heel gaaf zijn, in die stijl die ik heb (Maori) zie je ook hele coole onderbeen-versieringen!

Good luck! enne zet je wel een foto op PF mocht die tattoo er ooit komen? :)
Waarschuw beheerder
ik heb er 2
[img]http://www.precilla.nl/fotos/vakantie/geen_zin.jpg[/img]

[img]http://www.precilla.nl/fotos/tattoo2.jpg[/img]

De laatste is een beetje onduidelijk, maar er staat 'Pa & Ma'
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die tattoooooooo komt zekers maar die foto duurt al lang maar komt ook wel. ik heb me huidige tattootje ook wel ergens staan zal ff zoeke.

en beetje wat ben jij cool en ik zeg dit niet cynisch maar wat ik van je lees denk ik echt dat ik bijna verliefd wordt hahahhahah (als ik je zie nie meer gelukkig)

beerjtuh voor president

Waarschuw beheerder
Ik heb er sinds mijn 15e al een op mijn schouderblad, en ik heb er nog steeds geen spijt van. Binnenkort komt de 2e eraan, die gaat op me rechter bovenbeen.

Waarschuw beheerder
donateur
Mijne:
[img]http://www.koekwaus.nl/Pics/tattoo_uk.jpg[/img]

Beetje vaag, maar niet alles is voor alle kijkers geschikt ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je heel goed kijkt zie je em:

[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/22/main/18548.jpg[/img]

rechtsvooraan:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb er nog geen,maar ik wil er wel heeeeeeeeeeel erg graag een op me onderrug en tussen mijn schouderbladen,maar ik weet niet wat,tribal heb iedereen op zijn onderrug,en ik heb er een laten ontwerpen maar nog ben ik niet tevreden.Weet iemand nog een kewle site waar ze plaatjes hebben?
Waarschuw beheerder
ouweschool: Ben jij wel es nuchter? ik snap er geen reet van! wat jij allemaal typt! :P

Waarschuw beheerder
...I am seriosuly considering doing one at this moment. It is a really pretty black rather round tribal, that I would have at the very end of my back... but tattoos hurt, and they cost money. So I have to consider it a little bit more :-/

Waarschuw beheerder
donateur
ik heb er twee.
een grote over bijna heel mijn rug keltische tribel draken vleugels een eigen ontwerp en een kleine tattoo op mijn linker boven arm ook keltische tribel.

Waarschuw beheerder
donateur
[offtopic]

ik heb ze wel, 2 :P, ik heb ze nog niet op pf gezet, dus ga ik nu maar 's doen...

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0MABpZU0Q24WZI23Ywfi26M4kBZSWYChy3PVEc5MoAAmQ3atJVW0MEJzE*iW6LAJsAwkhKZMk0nR0AHAAOgAvAA/mijn-tattoo.jpg[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0OQAwPW0StQaZI23Ywfi26DvIDCFgwsiIzmm09EXDNsLLN0pChCZ10xHrtl4YJ!efvjddeuDZogZN32L1igjiCl1hfFDuOXPP/mijn-tattoo-nr-2.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
kep er vier..

1 op mijn buik (duiveltje, heb ik nu 8 jaar)
1 op mijn enkel (tribel, 6 jaar geleden)
1 in mijn nek (mijn naam in het japans, 5 jaar geleden)
1 op de onderkant van mijn onderarm (tribel, 4 jaar geleden)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er geen 1 !

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb er 1 op mijn enkel!
deze:[img]http://groups.msn.com/_Secure/0PQAAAAUV4Xt9Wn*zcg3yUO19188C4bOuF4B0!zVOLyDgojC4jsju0tq0a!vxJdmXNpIZp1yPt!2XtxEmIVSBK6d3OFosBBVA/tattoo-enkel-1.jpg[/img]
en ik wil er een in mij zij laten zetten en dat is ongeveer zo iets als deze:
[img cacheid=000336f40007a58d21ca24d91a0005dd8a]http://www.tribals.com/yourtattoo/tribal_dragon.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ik ben de hele dag nuchter, helaas ja. en ik weet wat ik oproep met mijn spelling en taalgebruik e.d. maar dat boeit me niet zo de meesten lezen tussen de regels door wel wat ik bedoel.

maar ok, ik moet wat meer interpunctie gaan toepassen en wat duidelijker communiceren. bedankt dat je me niet begrijpt. ik zei dat ik verliefd op je was!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DUIDELIJK NU?>?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tussen de tattoo's zomaar een liefdesverklaring :)
eh...Ouweschool ga je dan straks een tattoo nemen met een groot rood hart met 'Beertje' erop?
Waarschuw beheerder
ghehe ouwe... spijtig is dat ik niet de zelfde gevoelens voor je heb

haha mag i doen, want ik ben BeertJUH :P
ik vind het wel knap dat i er voor uit durft te komen, ikzelf zou het nooit gekunt hebben..

OUWESCHOOL 4 PRESIDENT! :P
Waarschuw beheerder
ik heb er 1 op mijn enkel......is ontworpen door mijn zus dus ik weet zeker dat niemand anders hem heeft.

ik wil er binnekort nog 1 laten zetten maar zit nog te twijfelen waar......op mijn onderrug is erg mooi maar hebben er al zooooveel!
denk dat het mijn lies word :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hmmmm spijtig dan. dan maar een ode aan beertjuh tattooo. goed ideee!
Waarschuw beheerder
Jah kep dr ook 1 op mn onder rug maar lager als de meesten. Heb m net boven mn bil naad:D t is een keltisch teken! Keb m nu anderhalf jaar. En ben er nog steeds blij mee! (mn ouders niet, maar das een ander onderwerp... heb t stiekum gedaan:))
En neem er over een tijdje nog 1 bij en die komt dan tussen de schouderbladen (dus in t midden).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ouwegek: ik wil dan wel een foto van die tattoo ghehe :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb die van mij ook zelf ontworpen!
Dat is ook leuker dan weet je bijna zeker dat niet half nederland er mee loopt!
Waarschuw beheerder
Ik heb er ook een, op m'n linker schouderblad. Heb hem nu 2 jaar en vind hem nog steeds wel mooi...
Waarschuw beheerder
donateur
hmmz ik ga denk eens informeren enzo naar de prijs :D

ik wil een tattoo op me linker bovenarm :D

heb egt vet idee wat ik wil enzo maar heb egt geen idee wat de prijs is

Waarschuw beheerder
donateur
2 Noizefucker: Het is best duur hoor, Ik moest voor die van mij 80 euro betalen en hij is niet zo heel groot!
Als je ziet welke ik nu wil (die draak hier boven)
Ik denk dat die rond de 200 a 300 komt hoor!
Dat gaat met tijd, bij mij heeft ie er 20 min aan gezeten en heb 80 euro moeten betalen en een vriendin van me had er ook een laten zetten en daar had ie 30 min aan gezeten en die moest 120 euro betalen!
Waarschuw beheerder
donateur
hmmz ok

ik wil eentje van me pols tot me elleboog ofzo

Waarschuw beheerder
donateur
Ja zo als die foto van die draak hier boven is best groot dus die kost ook behoorlijk wat geld maar ja dan heb je wel iets moois!
Ik weet niet wat je precies wil maar als je met kleur doet is het geloof ik nog duurder maar anders moet je eens gaan informeren??
Waarschuw beheerder
donateur
ga ik ook doen :D

Waarschuw beheerder
ik heb er ook 1 me rechter boven arm een soort mouw in japanse style (draak met een elf en lotussen en drie japanse maskers ) rondom en laatst nog uitgebreidt met een koi-karper bovenin en kijk maar in me foto archief een klein stukkie van me arm

Waarschuw beheerder
ligt er aan
wat en
hoe groot
en kleur
of niet en
waar welke plaats(stad of dorp)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja in eindhoven gaat het op tijd, ik heb hem daar laten zetten en toen vroeg die jonge aan die vent van hoe lang zit je op deze tattoo? en toen zij hij 20 min dus dat is 80 euro!
maar kleur heeft er ook wel iets mee te maken geloof ik maar ik heb gewoon een zwarte dus!

Waarschuw beheerder
ut is verslavend
ik ben er zelf achter gekomen

Waarschuw beheerder
Me heeft er 1'tje.. komt er binnenkort nog een op mijn onderrug bij..

[img cacheid=0012e20b0006facfe84b865a1a0005f36b]http://images.cu2.nl/cu2.nl/236/217/pics/0.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
2 PSVeestje: is die echt?? :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ja blijkbaar wel he!

Ten minste een echte psv liefhebber:D
Waarschuw beheerder
Das tenminste een originele plek...!!!
Maar doet het niet ontzettend veel pijn daar???

Waarschuw beheerder
Die is echt ja hahaha.. mensen vragen vaak of die getekend is...

De reden dat ik hem gezet heb is omdat ik hem orgineel vind. Je komt het niet al te vaak tegen. Maar uiteindelijk is een tattoeage toch voor jezelf.

De pijn valt reuze mee.. ik zou het zo nog 100 keer doen.. 5 minuten zitten en je bent weer een tattoo rijker.. beter kan toch niet??? tis in het begin een beetje een irritant gevoel maar aangezien je zo snel klaar bent merk je het niet eens... een goeie om aan te raden dus :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vind het er vaak gaaf uitzien, maar heb zelf het lef echt niet en ben ook heel erg bang, dat ik t na n tijdje niet mooi meer vind.. Wat ik trouwens wel echt lelijk vind is zon tattoo (b.v. zonnetje) om je navel... Dat vind ik er echt ZO fout uitzien.. Maar ja, iedereen moet zelf weten waar ie een tattoo neerzet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tattoo is wel cool, alleen 2 redenen houden me "nog" tegen , 1 ben bang uitgekeken te rakne en 2 mijn girl vind het niet zo leuk idee..
Artiest ScuL
Waarschuw beheerder
donateur
hmz. :S
Ik heb van huis uit meegekregen dat tattoo's voor aso's zijn... Nou wil ik niet gelijk half PF op m'n nek krijgen omdat ze denken dat ik ze aso vind want da's dus niet zo. :D

Maar buiten dat om is het nix voor mij, ik heb een vrij lichte huid en denk dat het nogal storend zou staan als ik daar iets op laat zetten. Bovendien, iets wat nu mooi is kan over zoveel jaar wel compleet debiel zijn en zie het er dan nog maar 's af te krijgen :S

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik zou dus ook nooit een tattoo laten zetten van een voetbalclub of van ID&T ofzo snap je?
Want daar krijg je 100% zeker spijd van!
(ik ten minste) maar ja dat is iedereen zijn eigen mening, want als ik sommige tattoo's zie vink ze echt wel cool, bv die tattoo van PSVEESTJE vink echt wel appart maar zou zo iets dus zelf nooit doen omdat ik daar op uit gekeken zou worden. Maar zo heeft iedereen zijn eigen dingen, ja toch?
Waarschuw beheerder
tattoo is wel cool, alleen als je 20 jaar ouder ben lach de generatie van dan, als ik bv nu kijk naar de wat oudere met die gekleurde tattoo's vind ik ook niet meer mooi, maar ach schijt je leef maar 1 keer en boeie wat andere denkuh

Waarschuw beheerder
Je hebt er toch geen last van Linny? Na een aantal jaar slijt deze eruit. PSV is niet voor even.. PSV is voor heel mijn leven... zo denk ik erover..

Waarschuw beheerder
donateur
nooit niet voor mij dus he, heb trouwens wel een henna gedaan in ibiza, op een originele plek (lees: niet de zoveelste op de bovenarm of onderrug), nl mn gezicht:)

Waarschuw beheerder
donateur
das een mooie oplossing, hoef niet mn hele leven naar dat geile plaatje te kijken maar voor een week is het leuk.

kan me motivaties zoals van viv wel enigszins voorstellen, een best wel mooi gebaar
Waarschuw beheerder
Nou, ik heb me vorig jaar een hele mooie tattoo laten zetten, nl een vleermuis.
Darkraver's Vleermuis

Steve wist niet wat hij zag, toen ik hem dat liet zien op zijn verjaardagsfeestje in rotterdam vorig jaar.
Hij showt graag mijn vleermuis, maar ik laat hem ook graag zien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En dan heb ik nog een zwarte panter op mijn rechter bovenarm

Waarschuw beheerder
Ik heb er sinds kort 2. Heb er ook heel lang over nagedacht wat ik wil en waarom. Ik heb er een op mijn voet (chinees teken) en die loopt dan in lijn door op mijn been naar een tribal draak. Voor mij persoonlijk is het belangrijk dat de tattoo op mijn leven / verleden slaat. Dat doet die van mij dus ook volledig alleen het is zo prive dat ik alleen echte vrienden de betekenins erachter vertel. Deze tattoo zal ook volledig uitgebreid gaan worden in de toekomst. Het is een stukje van mijn leven. Zo zal er bv ooit de kinder namen bij komen te staan. (als ik zo gelukkig mag zijn om ooit een eigen kind in mijn armen te sluiten natuurlijk! je weet maar nooit ..)

Het verhaal achter de tattoo van Viv vind ik ook echt mooi. Ik weet 100% zeker dat als ik een dierbare verlies dit zeker opgenomen word in de tattoo op mijn been of voet. Voor mij is het een uiting van je leven. Iets met een verhaal erachter.

--
Edit: Ook maar even laten zien.. teken op mijn voet kun je nog net zien.

[img]http://www.superfeesten.tv/tattoo.jpg[/img]
Kersvers nog hier. 3 uur ervoor gezet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
nooit van mijn leven...!!!
Waarschuw beheerder
nee van mij hoeft het ook niet, maar ieder zijn/haar hobby..;)

Waarschuw beheerder
Ik wil er ook nog één maar ik ben er nog hard over na aan het denken wat voor iets .... Eerst nog even flink door gaan met trainen, anders krijg je zo'n uigelebberd ding.

Waarschijnlijk gewoon iets heel simpels een hartje met de voorletters van me ouders erin en dan gewoon simpelweg op me schouder :)
Waarschuw beheerder
2 olaf: dat heb ik precies hetzelfde, ik kan die van mij ook uitbreiden als ik wil en inderdaad als ik ooit kiddo's krijg komt er zeker een Maori-symbooltje bij! :)

Je neemt een tattoo toch op de 1e plaats voor jezelf en voor niemand anders, mensen die m nemen om erbij te horen of om stoer te doen vind ik behoorlijk zielig :(

Waarschuw beheerder
donateur
Woow, vetjes Olaf !
Waarschuw beheerder
ik ga binnenkort een cover-up laten doen bij een tattoo van mij... die leiers van een tattooshop hebben een van mijn tatoo's vorig jaar verneukt.
hij zou ingekleurd worden, maar de randjes zijn niet strak, de kleur is niet mooi egaal, en om strakkere lijntjes neer te zetten, is geen ruimte meer :( gaat me verjaardags kado :(

maar ik laat wel de zelfde tattoo ergens anders
zetten
Waarschuw beheerder
Ik heb er geen!

Waarschuw beheerder
[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/2087/main/22666jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
je foto doet het niet houspauzinnetje

Waarschuw beheerder
[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/2087/main/22666.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
daar zat hij er net 1/5 week op!!
heb er 4 uur voor gezeten bij Ronald Bonkerk(wereld kampioen geweest!!) en heeft hij heeeeeel snel gedaan!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ow die is wel vet man:D

Echt een (Y) tattoo
Waarschuw beheerder
gasten, allemaal echt super vette tattoo's
Waarschuw beheerder
die van housepauzinnetje, is echt super! mooie lijnen, mooie kleuren... leuk ontwerp ook nog
en.. mooi symetrisch

:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ze zijn allemaal mooi!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
coole housepauzinnetje!!!!

ikke ben weer in goeie sferen ik krijg nu een tattoo voor me verjaardag over paar weken de tweede ik zal ze dan ff online zette eindlijk eens maar lache man al die dingen echt veel mensen hebben er 1te, kan niet uitgekeken raken
Waarschuw beheerder
2 houspauzinnetje: HEEEEEEEEEEEEL ERG VET HOOR :)

Waarschuw beheerder
donateur
wie heeft r eigenlijk geen tegenwoordig??????

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0MgAAAC4SgNDdLe*iGjkqNJEs6mRbzOE86eSRQIy7qIqID63PDTVE64MskMWxNV1uCumhxjyrribyzOaKUExw3w[/img]

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0MQB0cGURYq7DNzeGaqxaeoxkHWpsyENEvv*bzjCCfY8nj*CSOE6IOlE8izU8fhAwtqjO5G54E1LGuFUbsuFA8w[/img]
zijn er 2 van de 3 die ik heb.
en tis verslavend ook nog, heb al n jaar of 2 3 tatoos in mn hoofd zitten die ik ook nog wil....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
ennuhhhhh psveestje.......ken nog iemand die daar n tatoo heeft.
ook iemand van PF trouwens

[img]http://groups.msn.com/_Secure/0MQBhEPoPdXDpZsYKNjQV2VZqkvDq8y0y5uAX2BdPkIGJIi4MjfOW33oISJj2PZmRxzSX0k1dUh2svygwKpgB5w[/img]

Waarschuw beheerder
Ben ooit van plan om 'n (bijna helemaal) zelf ontworpen tattoo te laten. Namelijk deze:
[img]http://www.jpdiemen.nl/rictattoo.gif[/img]
Het moet 'n modern wapen van A'dam voorstellen ... met 'n beetje veel fantasie natuurlijk :-D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Heb trouwens nog veel meer ontwerpen, maar ik ga pitten nu. Straks vroeg weer op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
een hoop van jullie kennen hem al maar toch post ik hem nog even
[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/760/main/16141.jpg[/img]

deze tatoo heb ik laten zetten na het overlijden van mijn vader vorig jaar daarom staan zijn initialen er ook onder

Waarschuw beheerder
ik heb een hele mooie die ik samen met de tattoeerder zelf heb ontworpen, een cupido met pijl en boog op mijn onderrug.. en 2 chinese tekens aan de binnenkant van mijn engel.. de ene is mijn sterrenbeeld en de andere betekend "lach" en ik moet zeggen , het is echt een verslaving want ik wil er nog wel 1, maar weet niet wat. En wil ook niet echt een plaatjesboek worden.. ik denk dat het volgende toch een tongpiercing wordt.. FU TATTOO HELMOND RULEERT!!

Waarschuw beheerder
Heee buzz had die foto inderdaad al gezien.. dat is danseresje toch? ;-)

(K)

Waarschuw beheerder
donateur
heey buzzzz Die op je been is echt vet!
Waarschuw beheerder
ik heb er ook twee eentje op mijn bil en eentje op mijn enkel, en het inderdaad verslavend want ik zou er best nog eentje willen!!
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=12788[/img]

Hehe, Gelukt !!!!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
idd psveetje, das Danseresje.

En Thx Linny, zelf verzonnen.....t was n bestaande eigenlijk, en die wilde ik naar eigen inzicht aanpassen, maar hij's dus zo erg "aangepast" dat ie niet meer op t orgineel lijkt :-D
Vond t moeilijk om zelf n begin te maken, maar om n andere totaal te veranderen niet...weird....

Waarschuw beheerder
donateur
Ja hij is echt heeel mooi!!!
Zo iets zou ik ook wel willen! ik wil er een vanuit mijn middel tot onder mijn borst maar moet mijn ma nog ff over halen. Ik had al een mooi plaatje die zie je op pagina 2 staan maar ik wil er geen met kleur en die alleen zwart lijkt me niet mooi

Waarschuw beheerder
Deze komt binnenkort op m'n rug, tussen m'n schouderbladen:

[img]http://www.milk.com/barcode/server/barcode-image.cgi?password=11467&value=07121981%3A&mode=ean8[/img]
Waarschuw beheerder
Ik heb er 3 en me naam zegt het al hé...
Ik wil er wel nog 1 maar die zet ik pas als ik het zeker weet want ik wil er eerst nog een piercing bij...

(k)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
2 linny: ga dan voor de matige kleuren...less is more........ik vind al die kleurtjes ook nie mooi, krijg ik zo'n kauwgombal plakplaatje gevoel bij.

Maar je kan m best alleen in zwart laten zetten, en werk dan met lichtere schaduw technieken.....kunnen ze veel mee bereiken hoor.
is ie nie pikzwart, ook nie kleurig, maar wel mooie en apart.

Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1597/main/14629.jpg[/img]

klein maar fijn....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat is waar buzzzz, maar ik kijk wel ik wil eerst een wenkbrouwpiercing laten zetten en dan mijn tattoo ik wil er goed over na denken daarom.

Waarschuw beheerder
donateur
nadenken moet je zeker goed, tis levenslang he...
ik heb over mijn 1e 5 jaar nagedacht, de 2e heb ik 2 jaar over gedaan, en de 3e 1,5 jaar.
en die wat ik nu in mn kop heb zitten...1 ervan zit al 6 jaar in mn hoofd....die andere n ajar of 3, en de laatste 1 jaar......

tis ECHT wel verslavend.............

Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik weet er alles van, mijn eerste heb ik ooit getekent toen ik me verveelde op school, en heb hem 2 jaar bewaard en toen zij mijn ma dat ik hem mocht laten zetten dus dat heb ik gedaan en ben er echt heeeel blij mee! ik ga nu voor mijn 2e maar weet nog niet goed wat ik zie nog wel wat ik ga laten zetten maar denk zo iets als die traibal draak wat je op pagina 2 ziet!
Waarschuw beheerder
donateur
Niemand een winnie the pooh tattoo??

Lijkt me zo gaaf

Waarschuw beheerder
donateur
Nee ik laat misschien wel een nijntje op mijn bil zetten zo dat als het donker is hij in zijn hol kan kruipen!
Waarschuw beheerder
[img]http://home.tiscali.nl/~keesb/Fotows/Tattoo%20panter%201.JPG[/img]

Die staat er nou al een tijdje en ik wil binnenkort voor iets gaan kijken als dit:

[img]http://www.tattootim.nl/images/maori_gr.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
ik ken iemand die dopey op haar arm heeft staan van de 7 dwergen 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Haha ja een vriendin van me heeft stampertje op haar tiet laten zetten:S
Ik ben fan van nijntje maar laat hem echt nie zetten ofzo hoor!!