Partyflock
 
Forumonderwerp · 14622
­ Nederland
Hellow! Zoveelste ML-topic alweer, maar het valt me op dat enorm veel mensen na ML naar Q-Base gaan. Ik ben niet zo'n afterparty-mensje, denk dat ik aan ML meer dan genoeg heb om weer een onwijs vette herinnering aan een superfeest te hebben. Daarnaast heb ik die Dana onderhand wel vaak genoeg gehoord en vrees dat ze me niet 5 uur lang kan boeien, en is mn banksaldo zo negatief dat ik er zelf haast rood van uitsla. Maar ja, 's nachts rijden er geen treinen en moet dus wel effe iets vinden om me die nacht bezig te houden!

Vroeg me dus af, zijn er nog meer mensjes die na ML niet naar Q-Base gaan, wellicht een ander leuk feest weten of zin hebben in een relaxed nachie ergens thuis? Iemand meer info over coole afterfeessies in A'dam en omstreken???
Aangepast ;)
"Ik ben niet zo'n afterparty-mensje"

-->

"Iemand meer info over coole afterfeessies in A'dam en omstreken???"


:) Kom nou maar gewoon naar Q-BASE toe :) Gaat hélemaal goed komen, geloof me maar..
Laat ik nou al zoiets aan het plannen zijn, Wackie (dat relaxte nachie ergens thuis). Kan bij een vriendin van me in A'dam, of in Utrecht. (A'dam lijkt me dan beterzz) Hopen dat ze 't ermee eens is, want hij heeft een VETTTT appartement vlakbij het centrum, en tis ook nog eens een superrelaxte (en leuke) meid.
Ze is 't tiepje dat de deur openhoudt voor mensen die na de ML aan komen waaien, maar ook voor de mensjes die eerst nog naar QBase gaan en daarna naar A'dam gaan. Maar ze vliegt voor TransAvia, en ff kijken of ze het weekend dus wel of niet moet vliegen
laatste aanpassing
Ik moet met Obi mee gaan. idd Q-base wordt geen afterfeesie, q-base wordt verlenging van de q-tent op ML :) zwaar :bounce:
Harold je bent mn held van de dag! (k) voor jou lieverd!

Hehehe komt nogal vaag over idd, maar als er nix anders opzit, en ik heb weinig zin om de hele nacht op het station te gaan staan (denk da'k toch maar niet met mn APK-verlopen autootje ga, ivm teveel controles, en daarnaast waarschijnlijk dikke files!), moet ik er toch aan geloven. En voor mij houdt na ML het feest op, zou een relaxed avondje in een leuk cafeetje ofzo wel trekken, of in een vet trancetentje, maar liever ergens thuis. En Biebsje zit natuurlijk net in Eindhoven dit weekend, boehoe!

Enne Hubert, in die q-dance tent ben ik niet te vinden, no way!!!
En heb er toch zo'n zin in..........
Mijn ouders zijn wel op vakantie :D
 
Ik moet en zal de laatste trein halen. Tenzij... Hahaha, krijg me nu een vet idee :)

Als ik nu zorg dat ik en 2 vrienden de trein missen.. Zit er natuurljk weinig anders op als even naar QBase te gaan :D

Izzie goed, of izzie beter ? :P
daar is over na gedacht UK!!!

hij is beter!!! gewoon zeggen dat de laatste trein errug laat gaat !! Dan MOET je wel naar Qbase :D (bij wijze van dan!)
laatste aanpassing
Plan om anders gewoon een hotel-kamer te regelene, eentje waar ze niet moeilijk doen als er wat 'meer mensen' zijn?
Tja Bashil, da's ook weer zoiets, kun je nog niet doen waar je zin in hebt...er moeten toch ook techno-minded people zijn hier, of Trancers, vind Q-Base een leuke tent, maar die hardstyle gaat echt een domper worden na een dag vol vette muziek (althans, da's mijn mening!)...

zucht...
hmm, een tent in A'dam... die Trance Buddha tent bestaat al lang niet meer he? Misschien dat er een trance-avond is in de Time (heet tegenwoordig ook alweer Item of zo)
ieder zijn eigen mening WJ !!! en aangezien jij meet techno minded ben is Qbase die avond niet echt iets voor jou

(hoewel ik natuurlijk het liefst had dat je je kwam ;) )
Hou je van Gary-D, Wackie? Kom je na de ML lekker hier mee naartoe ;-)
 
ik ga lekker slapen , denk ik ;-)
 
Ik dacht dat WJ anti-after-party was.... waarom dan deze topic?
 
Of gewoon lekker A'dam verkennen met een groepje ;) Vast veel te doen daarzo..... :)
OMdat ze bij iemand thuis wil gaan slapen

(ze heeft gewoon sex nodig ;))
2FashionVictim: Weet je wel hoe KUT dat is? Alles gaat om 4 of 5 uur dicht in het centrum, je bent door de straten aan het zwalken, ALS je al beweegt, want niets is zo besluiteloos als een grote groep zonder duidelijk doel...
Nah, zeker na het :bounce: de hele dag zit ik liever nog na te genieten met een leuke groep op een zachte bank in een ruim huissie en lekkere muziek over da system
Ach, optie staat open. Ik ben er in iig op de ML, ga waarschijnlijk ook niet door, en bij genoeg animo stel ik me huissie ter beschikking
 
That's true ;)
He Psychosis, effe beter lezen mop! Ik sta strax op dat terrein te kijken, want ga dus no way eerder weg om een trein te halen als Picotto moet afsluiten! Ik zou de auto kunnen meenemen, maar die is gaar en zullen wel vette files staan. Vroeg dus waar ik (en evt. nog wat luitjes!) kunnen crashen, en als er nix anders opzit, een afterparty zonder hardstyle!

Enne Damien: you've gotta point!!! Zullen wij anders een tentje opzetten samen in het bos en onze eigen afterparty houden??? (6)
 
Nah jah, had geen zin om alles te lezen...

SUE ME!!!

:P
A'dam/Utrecht treinen rijden de hele nacht door trouwens, zie ik net...
Ja maar Bashil, ik woon in Eindhoven...en daar rijd helemaal nix naartoe....!!!

Enne Psychosis, sue you? Zal je za. eens over de knie leggen dan, gnagna! (6)
Jacky??

Wij samen in een bos, lijkt me spannend

Maar heb al afgesproken om voor iemand een hutje te bouwen op de hei :D

En dan ga ik ook nog is naar Q-Base. Dus me agende is beetje bussy, zullen we maar ff een nieuwe datum prikken :D
Haha Rowan, ik ken mn plaats, wacht in alle nederigheid op wat komen gaat...

zucht...
 
oei... een pak slaag?

Ik zal m'n billen vast opwarmen...

(damn wat een vage zin, zal ik er maar nevermind achterzetten?) :P
 
NEVERMIND

;)
hehe lievurt :D

IK ben gewoon verlegen. Bang dat je me opeet ;)
hahaha psychosis, moet je effe met je kont op de verwarming gaan zitten, wil wel eens helpen!

Enne Rowan, ik bijt wel, maar niet in alles, hehehe, zal voorzichtig met je zijn...

En nou opzetten die tent, en vlug!!!!

;-)
Ja, maar eerst wil ik eerst een ehh, eerste kennismakings date en dat kunnen we dan in harderwijk doen tijdens het roken van een jointje :D

Voorzichtig (k)je ;)
Hehehe nou vooruit dan maar! ;-)

Gezellig jointje roken aan de boulevard...maar ik waarschuw je, daar is het met Maarten en mij ook begonnen en we hebben er een zeer vage vreemde vriendschap aan overgehouden!

(k) terug!!!
hehe, nou, omdat je zo aandringt, wil ik misschien je wel een knuffel geven op ML
Oe Oe Oe...

Daar zou Jackie wel blij van worden mop!
Doen we dat toch, daar draai ik me hand niet voor om ;)

Een knuffel kan der altijd wel vanaf :D

(k)
Maar ik gaat trouwens slapen ofzo denk ik (als die set op ID-T is afgelopen)

(k)
Ja die set van Nosterfatu? Wilde ik rippen maar server zat vol...

Kom ik m wel een keertje bij jou luisteren!

(k) terug en welterusten lieffie!

Enne mensen, kom op, iemand nog ideetjes voor na ML????
Maak jij veel herrie, WJ? ;)
Neej, niet die van nosferatu

Die was natuurlijk wel goed

Maar daarna kwam der nog een uur van Nature One

En volgens mij was dat promo :D

Maar dat is nu afgelopen

Dus hele dikke kuzzzzzzzzzzzzz
2Jacky: Mysterland is om 12 uur afgelopen! En dan begint de avond pas, dus 't is niet echt een afterparty! Toch :)
Kortom gewoon door :bounce:
Ja Mark, jij hebt makkelijk praten, ik HAAT hardstyle...

Wil liever doorbouncen in H'wijk, maar hoorde dat er bijna niemand gaat...duf hoor!!!
Hoe bedoel je, naar Harderwijk? Heb je op multigroove trouwens aardig zien :bounce:
laatste aanpassing
Ja dat was op het laatst, toen werd er oldstyle gedraaid (zoals dat ook hoorrt op Multi), en dan komt het oude gabbergevoel weer naar boven! Bedoel dat het in H'wijk met de mafkezen na een feest altijd goed toeven is, beetje thuiszitten, effe pitten en eten tussendoor, en de gekste dingen aanschouwen, Maarten die met zn vage kop een halve slagroomvlaai naar binnen schuift, Jackie die door een tafeltje zakt, Colin die een lulkick heeft...altijd lachen!
*trekt zijn vraag in*

*weet genoeg*
Maarten vaag???? Hoe kom je erbij :) . Ja dat oude gabber gevoel heb ik niet zo, in die tijd zat ik nog altijd in het saaie Harderwijk. Maar een paar uurtjes Hardstyle aanhoren overleef je toch wel? En daarna zal er vast wel iemand in Harderwijk zijn die "open huis" heeft! 'k weet trouwens nog geen eens wie er allemaal door naar Q-base willen, weet alleen dat Chiel en Steffen waarschijnlijk wel willen (en min of mer gedwongen zijn omdat ik degene ben die moet rijden :devil: )
laatste aanpassing
Hahha jewwy ik had je vraag niet gezien...

*stilte*

Je gelooft me vast niet meer als ik zeg dat ik de braafheid zelve ben???
Hmmmm...

Steffen??

Klinkt interessant!!!

(6)(6)(6)