| Betreft: | evenement: FFWD Heineken Dance Parade, zaterdag 10 augustus 2002 om 12:00 |
Hahah CC dat mutsje van die plastic zak stond je ook erg charmant, soort van Kabouter Feestmuts! Maar je haar heeft t iig wel overleefd als t goed is! Zag nmog een gozer die van die paarse verf in zn haar had, damn, heel zn kop en zn shirt zaten onder, hadden we eigenlijk ook een Appie Heijn zakkie kado moeten doen!
ray-> lul nie man, tuurlijk weet ik dat er zat slechte zijn...ik weet dus echt wel 10keer meer van de hedendaagse hardcore scene als jij. Maar op een feest als de ffwd waren hun voor 95% gewoon NIET degene die gaan lopen uitdagen, maar als ze ook maar aan het wegrennen zijn of wat dan ook voor stomme relschoppers uit r'dam, is het gewoon KUT dat wij wel WEER negatief worden afgespiegeld...
ik vond de sfeer echt fucked up!!! Springt er zo een kankerlijer (turk??) om me nek, zegtie heel mans, ik draag ook lonsdale, weetje wanneer? als ik train!!! Echt t toppunt van domheid sorry hoor, no offense tegenover turken ofzo, maar deze gast was echt triest!!! Of vijf van die brede gasten (gewoon nederlanders) die een gast die ik daar had leren kennen in elkaar wilden trappen en mij steeds maar bleven vertellen dak gewoon weg moest gaan want hij werd wel ff helemaal de kanker in getrapt, echt triest, en dan moet ik ook wel toegeven dat er trieste NEP nazis tusse liepe die met hun handjes liepe te zwaaie en sieg heil liepe te roepe...
Evengoed hebbik t wel naar mijn zin gehad hoor, maar die mafkezen kenne voor mijn part lekker de kanker krijge, blijf volgend jaar maar lekker thuis.
Evengoed hebbik t wel naar mijn zin gehad hoor, maar die mafkezen kenne voor mijn part lekker de kanker krijge, blijf volgend jaar maar lekker thuis.
Hahha Bellie heeft zich wel vermaakt, maar dat lag niet aan de sfeer, meer aan nadientje denk ik!!! 

![OUWEGEK WAUZITEIT MTF [M.O.T.P.C.]](/images/user/1496_640475.jpg)