Partyflock

Forumonderwerp · 14321
Hoi allemaal :d

Heb me zeker weten vermaakt gisteren....totdat het ging regenen....;)

Heb veel nieuwe mensen ontmoet, en waren met een gezellige groep....

kortom top (y)

Bedankt allemaal voor de gezellige dag en hoop dat jullie het net zo leuk als ik hebben gehad :-)
oewwwwwwwwwwww:P
Hmmmm, nog steeds niemand die me gezien heeft? :S:S:S

Volgende keer nog harder :bounce: dan. :S

8)8)8)
2 CC u vraagt wij draaien en zie mijn eerste commentaar is 8)

(K)
Hahah CC dat mutsje van die plastic zak stond je ook erg charmant, soort van Kabouter Feestmuts! Maar je haar heeft t iig wel overleefd als t goed is! Zag nmog een gozer die van die paarse verf in zn haar had, damn, heel zn kop en zn shirt zaten onder, hadden we eigenlijk ook een Appie Heijn zakkie kado moeten doen!
ray-> lul nie man, tuurlijk weet ik dat er zat slechte zijn...ik weet dus echt wel 10keer meer van de hedendaagse hardcore scene als jij. Maar op een feest als de ffwd waren hun voor 95% gewoon NIET degene die gaan lopen uitdagen, maar als ze ook maar aan het wegrennen zijn of wat dan ook voor stomme relschoppers uit r'dam, is het gewoon KUT dat wij wel WEER negatief worden afgespiegeld...
Ik wil meer foto's van CC :K:K:K:K:K:K:K:K:K
geen vechtpartij gezien, wel een gozer die met stoeien met vrienden een flinke mep op zijn neus kreeg, bloedde hevig. verder heb ik alleen maar bij de B2S kar staan :bounce: en op de after tot 20.15 alleen maar gezellig gedaan met diverse pffers.

ik ga met mijn buuffie mee...het was TOPPIE!!
2 WJ: Ja dat was mijn redding....jou tasje (toch?) :d

2 Red Devil: Wacht maar tot die van mijn buurman erop staan ;)

2 Mars: Was zeker toppie Buurman (y)
Ik heb ze gezien CC om je vingers bij op te :K:K:K:K:K:K:K:K:K:K
2 Red Devil: Kun jij ze ook niet even aan mij laten zien dan :d
ik vond de sfeer echt fucked up!!! Springt er zo een kankerlijer (turk??) om me nek, zegtie heel mans, ik draag ook lonsdale, weetje wanneer? als ik train!!! Echt t toppunt van domheid sorry hoor, no offense tegenover turken ofzo, maar deze gast was echt triest!!! Of vijf van die brede gasten (gewoon nederlanders) die een gast die ik daar had leren kennen in elkaar wilden trappen en mij steeds maar bleven vertellen dak gewoon weg moest gaan want hij werd wel ff helemaal de kanker in getrapt, echt triest, en dan moet ik ook wel toegeven dat er trieste NEP nazis tusse liepe die met hun handjes liepe te zwaaie en sieg heil liepe te roepe...

Evengoed hebbik t wel naar mijn zin gehad hoor, maar die mafkezen kenne voor mijn part lekker de kanker krijge, blijf volgend jaar maar lekker thuis.
Tpch vraag ik me altijd af waarom mensen met "k*nker" moeten schelden....

Beetje jammer....
By the way....nep nazi's ? Ik vind die mensen zoiezo allemaal nagemaakt !

En geen rellen in mijn topic :d
laatste aanpassing

Als je met je handje in de lucht zwaait en sieg heil gaat lopen roepen ben je volgens mij niet echt een NEP NAZI, maar een echte originele. Ik denk ook dat je dan om problemen vraagt en helemaal op zo'n feessie
laatste aanpassing
Maar daar ging het niet om in dit topic...want dan open ik wel een topic over zulk soort personen !

Ik wil niet lullig zijn hoor, maar als jij een topic gaat openen over de sfeer op FFWD dan kan je verwachten dat mensen ook hun mening geven wat zij ervan vonden. En als er idd van dit soort figuren rondlopen is dat zeker sfeerbepalend.
Werkzaam bij Wicked-Productions
Artiest {SHOWLIST artist 46556, 2166}
Ja IDD Crazy C het ging toch over de FFWD ...???

Nou wij hebben ook genoten... super gewoon ...
Lekker na de parade ff met alle bekenden bijgekletst ...Bij Dulce wat gedronken en toen heerlijk weggeregend...Maar erg veel gelachen hoor...
2 Debby: Dat ben ik uiteraard met je eens....ik zei dat alvast zodat er straks niet een hele discussie komt over dat soort personen !

Snap je ?

2 Crazy-C: Oke ik vat het...... maar buiten dit soort akkefietjes heb ik me zeker wel vermaakt!

Zo goed....:) :-)
KUTSFEER!!!!!!! dikke vette PUNT!!! :@
Nooit meer FFWD voor mij. (N)

GREETZ!!
Nou, ben 1 van de weinigen dan die niets van die &%^-sfeer heeft gemerkt.

Kep 2 of 3 beginnende vechtpartijtjes gezien, maar that's all.

Of was ik gewoon te druk met :bounce: :bounce: :bounce:??? 8)8)8)
laatste aanpassing

2 bellie:

da's mooi, weer een pessimist minder ;P
2 bellie met jou kan ik praten.........

Ik vond het alleen gezellig met ray en tony en ???
2 bellie.. Ik dacht dat jij je toch wel had vermaakt!
Hahha Bellie heeft zich wel vermaakt, maar dat lag niet aan de sfeer, meer aan nadientje denk ik!!! (6)