Partyflock
 
Forumonderwerp · 14321
­ Nederland
Hoi allemaal :d

Heb me zeker weten vermaakt gisteren....totdat het ging regenen....;)

Heb veel nieuwe mensen ontmoet, en waren met een gezellige groep....


kortom top (y)

Bedankt allemaal voor de gezellige dag en hoop dat jullie het net zo leuk als ik hebben gehad :-)
Ja liep ook heen lief meisje rond ;)

(K)
laatste aanpassing
Ik ga er niet diep op in,maar ik vond dat er een kutsfeer hing.
Naja de parade ging nog wel,maar toch verchpartijen en teveel mongolen gezien.

Op het eindterrein was het ofcurzz klote door de regen maar vond het gewoon geen relxz publiek.
Jammer,voorheen altijd reuze naar me zin gehad.
En nu had ik vergelijkingsmateriaal vanwege mijn 1ste X LoveParade.

Mijn topper was Strictly Techno gisteravond:D
Onbeschrijvelijk......
 
heb ook 2 vechtpartijen gezien,was echt niet cool om te zien. vond het wel super gezellig met iedereen.heb me zeker wel vermaakt
(k)
he C heb ik jou niet een paar secs onder me paraplu gemeet?
 
Ik vond het een zootje, dat eindfeest, ben ook weer snel weggegaan...
sfeer was inderdaad niet echt fantastisch, heb ook geen vechtpartijen gezien...
Heb ook behoorlijk wat vechtpartijtjes gezien, en zeker tijdens het eindfeest, toen het ging regenen, liepen er mij iets te veel "fucked up" people rond, was zelfs iemand toen ik naar de wc liep die probeerde mn paraplu af te pakken! Heb me zekers vermaakt, maar dat was juist door alle toffe luitjes die er rondliepen, een hoop van PF ook, en vanwege mn lieve paraplu-publiekje! Denk dat jij precies op het goede moment bent gegaan Chris! Hebben mn neefje en nichtje je nog een dikke kus gegeven? Enne, Boy in een nat shirt, zag er apetijtelijk uit! ;-)
vond de sfeer zeer ver te zoeken heb wel eens gezelliger meegemaakt maar ja ondanks de regen heb ik me toch wel een beetje vermaakt:D
 
ik ben geloof ik 5 min op ffwd geweest maar toen begon het zo hard te regenen dus wij ons ff lekker nat laten regenen (gelukkig hadden we andere kleren bij) en toen terug naar de auto en toen ff de stad in geweest en toen naar hard bass en dat was echt zwaar stampuh:d
Ik was dan waarschijnlijk de enige debiel die het echt dik naar z'n zin had???
 
nee hoor ik kwam gewoon op het verkeerde moment
ik zei nie dat ik t niet naar me zin had maar ik had t over de sfeer en die vond ik niet echt optimaal maar heb me echt wel vermaakt hoor moest alleen telkens mijn tas onder het zeil zetten hihi:D
Ik heb hier eigenlijk weinig aan toe te voegen, ik heb het echt naar mun zin gehad , de mensen van PF die ik weer heb gezien of voor het eerst heb gezien waren relaxed en vond de sfeer ook goed. Die vechtpartijen heb ik niet gezien.

THX 4 the great atmosphere :bounce:

Geldt trouwens ook voor Hard Bass
laatste aanpassing
 
Daar zeker:D:D
 
Kvond er geen reet aan, helemaal geen leuke mensen. Veels te druk ( op het eindfeest dan ) en veels te nat. Dus maar vroeg naar huis gegaan en 's avonds naar de Matrixx. Dat maakte de dag weer een beetje goed!
neej ack ike ook heb echt zwaar staan stampen :)
 
De parade was zeker weten toppie!!
Technofraek, Peetel en ik hebben nog een poosje op truck 21 staan stampe ;D Dat was echt te gek! Heb verder geen vechtpartijen gezien ofzo, duz ko,m volgend gewoon weer :)
laatste aanpassing
Sfeer tijdens de parade was relax vond ik. Teminste waar ik liep waren allemaal feestende mensen :) Op het eindfeest heb ik 1 rel gezien of het begin ervan. Zag opeens een groep van 30 gabbers achter iemand of iets aan gaan. Geen idee waar dat om ging :S
Ja tuurlijk het waren die gabbers..lekker makkelijk herkenbaar he...
Ja makkelijk te herkennen, maar mag het dan niet gezegd worden?
ofcourse mag dat gezegd worden moe jij helemaal zelf weten.
had ook bijna rellen gister en aan mij kon je t ook nie zien dus wat zou er dan gezegd worden trancekutje aan t relschoppen:S
haha wat had jij dan op je geweten? ;)

Ik geef gewoon een beschrijving van wat ik gister gezien heb. Hoeven mensen zich niet gelijk door aangesproken te voelen :)
vond het wel gezellig, maar erg druk en ik voelde wel een soort van druk op de een of andere manier.
maar ik heb het heel erg naar mijn zin gehad ookal had ik een inzinker door de regen. :P
ik had niets op mijn geweten maar stond onder een zeil te schuilen komt er zon gast aan gelopen die mij onder dat zeil vandaan duwt en er onder gaat staan dus trok ik m er onder vandaan toen ging ie een beetje stoer lopen doen hahahaha wat achteraf gezien vrij lollig is maar op dat moment haalde ie t bloed onder mijn nagels vandaan:@
Ik kwam pas rond 6 uur aan met een stel vrienden. Iedereen die er liep was zeiknat, en 't begon redlijk snel te regenen. De sfeer vond ik wel relaxed, maar opeens stonden 10 van die molluku's op een gast in te rammen voor me neus. Echt erg triest...

Voor de rest nix gezien, en toen het regende stonden we onder een zeil met zijn alleen te housen was echt tof. Heb me dus wel vermaakt!
Ik voel me zeker nie aangesproken, ruzie en rellen is wel het laatste waar ik aan denk op een feest :)

En de enige reden waarom je gabbers heb zien rellen is omdat ze werden uitgedaagt door andere mensen...Daarom vink het gewoon kut als gabbers uiteindelijk weer in het negatieve komen te staan.

maar goed...
Ik ben op me bek geslagen omdat ze zo nodig mijn paraplu wilden hebben. Jatten ze hem af en wat doen ze,... ze slopen hem. Beetje triest.
wat is de defenitie van een gabber?

iemand die naar hardcore luisterd?
kale kop ausie en nikies?
Gabber ken zoveel dingen betekenen, vooral als je "echt" in de scene zit...

Maar voor de doorsnee hardhouser; gewoon iemand met een kale kop ensoow...
Zijn er nog PF-ers geweest die mij hebben zien :bounce:?

Ik had een wit FBI-shirt aan (Female Body Inspector) en had daardoor veel aandacht. Was weer eens wat anders voor me. Vond ik wel leuk. (Y)

Kep me echt geweldig vermaakt op de FFWD, alleen jammer dat het zo hard ging regenen, want een klein buitje had ik nog nie eens zo erg gevonden.

Afterparty in Zoetermeer was ook errug goed, maar was helaas moe, pijn in mijn voeten en maag die vreemd deed (iets verkeerds gegeten of zo), maar heb me ook daar prima vermaakt.

Topfeessie. 8)8)8)
 
Hebben mensen mij nog zien lopen? Helemaal doorweekt met een leren jas die na een tijdje 10 kilo woog en mn haar zat volledig plat net als een beatle! :D
 
Ik heb het op zich ook wel naar zijn zin gehad op FFWD, maar de zweer was idd zo kut. Heel veel aggressieve mensen daar. Ik heb idd heel veel relletjes gezien. En het waren niet alleen gabbers die het uitdaagden, het ging gewoon over en weer. Gabbertjes tegen antinazi's en andersom. Begrijp dit gedoe sowiezo niet echt hoor, je komt toch om te feesten en niet om klappen uit te delen...
hehe ok ik had in mijn verhaal ook "jongens en meisjes met londsdale, australian en cavello kleding aan met bijpassende nike schoenen en geschoren hoofden" ipv gabbers, maar ik vond dat weer een beetje te veel van het goede :D

Het is jammer dat zulke gratis feesten ook allerlei mensen aantrekken die niks met de muziek hebben en puur komen om lol te trappen en andere te vervelen :(
laatste aanpassing
 
goede sfeer nou als ik 2 mensen spontaan op de vuist zi gaan en de ene de bek compleet kappot onder het bloed heb en ze bij een meisje die met ons was ruzie zoekt noem ik het geen goeie sfeer . maarja gratis feesten he!
pfff
was zeker wel ff gezelli.. ben alleen bij de after geweest maar heb bijna geen enkele PF-er gezien, alleen electra..
maar ja goed vermaakt ...en toen ging het regenen:(
Ik heb helemaal geen PF-ers gezien.

En kep nog geen antwoord gekregen op mijn vraag of iemand mij heeft gezien, dus.....

afwachten maar. Spannendddddd !!! :D
Kvonnut wel een topfeest eigenlijk, zowel de parade als het eindfeest. Misschien hebben jullie bij het verkeerde podium gestaan ofzo, maar bij techno heb ik helemaal niets aan agressie ofzo gezien (vorig jaar was dat wel anders).
Ik vond de sfeer tijdens de parade onder de PF'ers ook super! Maar hing beetje opgefucked sfeertje achter de B2S-truck. Veel geduw enzo. :S

Op eindfeest was de sfeer wel supppppeeer, al die PF'ers op het eiland! Inderdaad best veel mensen leren kennen en een betere band opgebouwd met de mensen die ik al kon.

Was top!

Dikke (K) voor jullie allemaal die dit feest ondanks de regen tot een topdag hebben gemaakt!
*snik snik* ik wil geen ruzie in mijn topic !!!!


2: Emilio: Leuk je even gesproken te hebben idd ! In de regen nog wel ;)

2 red Devil: Crazy to the C ;) Ik moest zo lachen toen je dat gilde !

2 Bouncing Boy: Ja dat was ik ja....naast je paraplu :d

2 WJ: Ja heb het goede moment uitgekozen want ik heb totaal geen vechtpartij gezien :d
Je neefje en nichtje hebben mij wel een (k) gegeven, was die van jou dan ?....want dat heb ik niet helemaal doorgekregen....bij deze een (k) terug dan ;)

Enne Boy zonder shirt ziet er nog beter uit :$ Haha zag je Clau ff voelen ;)
Ik vond er bepaalt geen sfeer hangen......Meest alleen maar nazis en white power gasten. Ik werd helemaal gek daar. (klote volk)
Gaan ze nog van die kar zingen van b2s Rotterdam Hooligans :S.......Ze gaan het dus zelf met voetbal confrenteren... Ik ben er over uit dat de meeste figuren in Rotterdam wel erg triest zijn . Ik kom nooit meer van mij leven daar!!!
 
ga ff triest lopen doen omdat iemand het woord gabber gebruikt. Ze hebben Lonsdale aan, kisten en kale kop, oftewel: GABBERS, da's gewoon zo...en je hebt goeie en je hebt slechte gabbers...da's gewoon zo...stumperd, op je pikkie getrapt????

En Joey, je kan niet oordelen n.a.v. een eenmalige ervaring...
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
2indian toen die dat van die kar zingde zong ik dus mooi doetinchem !!
hahahah je moet die lui dan zien kijken
laatste aanpassing
hee lees crazy c reactie eens ze wil geen ruzie in haar topic dus laten we t ff over de parade hebben en niet over gabbers niet gabbers nazi's enz enz maar gewoon ff je mening geven over t gebeuren en anders moet de zweep er over heen;D
Het kan aan mij liggen, maar het vechten ontgaat me altijd een beetje...
De sfeer vond ik trouwens wel beter dan voorgaande jaren...helemaal na het eerste uurtje regen...
doen ze t nie dan gaan we spanken:D