Partyflock

Forumonderwerp · 14303
887x bekeken
Waarschuw beheerder
ja ik heb het maar ff in markt gezet :S

heeft er vandaag een partij van 34 man gegeten, voor wel iets van 1300 euro, krijg ik wel 4 (!!!!!) euro fooi :frusty:

:S

geef dan niks %)

Waarschuw beheerder
Ik geef wel fooi, maar steeds meer met tegenzin omdat ik wel degelijk weet hoeveel ik geef. Je hoort van die verhalen dat mensen die in de Horeca werken het moeten doen van hun fooien...Ik vind dat ONZIN!!! We hebben reeds sinds de jaren 70 ofzo een Wet Minimum(jeugd)loon en jullie moeten net zo hard werken als die lui in supermarkten, de bakker of de HEMA. Die fooien zijn alleen maar extra. Als jullie dan toch onderbetaald worden dan zou ik niet de klant, maar je baas maar eens aanspreken want die vangt GODVERDOMME bijna twee keer zoveel voor een biertje als 5 jaar geleden. Of zie ik het helemaal verkeerd??????????? :-P

Waarschuw beheerder
Bovenstaand stukje slaat trouwens alleen op kroegen die hoge prijzen stellen en dus NIET op restaurants...voor de goede orde... :-)
Waarschuw beheerder
De ene keer krijg je bij 34 man -die voor 1300 Euro eten- 4 Euro fooi.

De andere keer krijg je (bijv) bij een paartje -die voor 70 Euro heeft gegeten- 10 Euro fooi.

Dan plaats je hier toch geen bericht dat je zoveel fooi hebt gekregen?
Waarschuw beheerder
dus wel.....ik wou even vertellen dat ik gister 89 euro fooi had, en het was superrustig...best netjes
Waarschuw beheerder
donateur
Dat word afdragen
Waarschuw beheerder
Sinds de euro er is zijn de fooien iig sterk omhoog gegaan..
Er werken ook bezorgers bij ons en voorheen was 2,50 (guldens) een normale fooi.. Sinds de euro er is is 3/4 euro heel normaal.. is toch ff gemiddeld 7,50... Das dus verdriedubbeld..
Is wel grappig..
Waarschuw beheerder
jammerr rowan, gaat naar alleen naar mij, volgende keer krijg je een biertje van me, maar dan wil ik wel even over je bolletje aaien...goed??