Partyflock
 
Forumonderwerp · 14289
­ Nederland
 
ik bedoel HET IS DE FUN NIET MEER
in de verste verte niet meer

de fun was veel duisterder en bovendien werden er hardere feesten gegeven

en hetCLUBKUT gehalte was een een stuk minder
laatste aanpassing
De fun blijft voor mij gewoon de fun :)

Ern de reden waarom? Kweetnie, denk omdat er in die vele jaren al zovaak een andere naam is geweest. Helemaal voor Q-base dat steeds andere organistaties daar een feest gaven, bleef het gewoon de fun. Ik denk voor mensen die er al sinds '94 komen het altijd de fun zal blijven. Want zelfs toen ID&T erin zat bleef het de fun.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 16458, 1383, 64189, 62110}
ik noem de fun gewoon fun.. omdat t uiteindelijk toch "weer"zo gaat heten.. kijk maar naar t verleden van de "fun"dustry..
 
tja het is en het blijft de FUN!!!! en of het nu anders is of niet ik heb het er altijd geweldig naar mijn zin!!!!!!
laatste aanpassing
tja het is en het blijft de FUN!!!! en of het nu anders is of niet ik heb het er altijd geweldig naar mijn zin GEHAD!!!!!!
De fun was de fun al niet meer voordat q-base er was.. toen heette het ook hemkade 48...
En de fun blijft lekker de fun..
 
Ik zie de FUN iets van vroeger toen d'r nog vette hardcore feesten werden gegeven. Dit gevoel blijft voor mij een zeer vette herrinnering. De FUN was de FUN, sim-pel.

Nu is het een clubkutjes discotheek geworden, en haar naam is Q-Base!
 
het is Q-base en het WAS de fun

dat ik het er evengoed wel naar me zin heb heeft hier helemaal nix mee te maken

zie text hydrox

boer gerrit ik had het niet beter kunnen verwoorden :-)
mag ik er nog op wijzen dat het heel vroeger de funfactory heette?
 
Nutero: met jou kan ik praten. Niemand weet dat het vroeger de Fun Factory was en toen kwam er nog helemaal geen hardcore in beeld. Dat kwam pas een jaar of twee later... Gabbers en aanverwante artikelen mogen dus eigenlijk helemaal niet spreken van hun FUN! die was er toen al niet meer dudes!!
 
tijdens het hardcore hoogtepunt van de fun

WERDEN ER OOK KINKY FEESTEN EN GAY FEESTEN GEGEVEN

maar daar hadden we het niet over
Omdat de fun, de Fun is, en ook altijd zal blijven! tot het eens van de GHB gassen uit elkaar ploft! En Het heet nu wel Qbase en er zijn nu ook wel Qbase feesten, maar zeg nou eerlijk... Die gasten van Q-dance hebben er toch bijna geen F*^ck aan verandert! ziet er nog steeds hetzelfde uit...! en da's denk ik maar goed ook!

Greetz
sorry hoor maar ik ben een bezoeker van de oude fun van het eerste uur zeg maar en ze hebben wel degelijk wat verandert kijk alleen maar naar de bar
 
de Q-base is een Qlubkutten tent voor hardstyle nighten

WAAR DE NEUK IS DE HARDCORE GEBLEVEN?