Partyflock

Forumonderwerp · 14037
Waarschuw beheerder
Het zal inmiddels wel algemeen bekend zijn dat ik op spieren kick :P

ik weet dus inmiddels als een jongen niet specifiek grote spieren heeft de kans groot is dat ik er snel op afknap :S

Hebben jullie nou ook zo'n specifiek punt wat een partner moet hebben omdat je anders snel je interesse verliest?

En dan heb ik het niet alleen over het uiterlijk...

Waarschuw beheerder
donateur
Hij moet niet té lang haar hebben... knap af op mannen die vergeten zijn naar de kapper te gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
Hygiene,.....,ongedouched het bed instappen...bbbrrr%)

geen deodorant tussendoor.%)

O,ja en mannen die je dus gewoon niet aan kijken terwijl je ze iets verteld,of ongeinteresseerd een beetje doorgaan met rondkijken of televisie kijken.%)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad gabber mamma... dat is echt een totale AFKNAPPER :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dis een leuk topic! Ik lees aandachtig mee :p Niet dat er iets mankeerd tot nu toe hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mooie tanden!

Op een slecht gebit knap ik echt af!

Waarschuw beheerder
Ja dat vind ik ook vreselijk! Mooi gebit :D erg belangrijk. Maar het belangrijkste is toch wel uitstraling (lekker afgezaagt ik weet het)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Buiten je schoenen lopen en jezelf op een voetstuk plaasten :kots:

Over uiterlijk..ik heb niet een speciaal type... het is het geheel. Geen specifieke wensen (F)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
houding wat lopen betreft, slenteren, irritant op tenen lopen ( bij elke stap omhoog wippen :S ) x voeten ( ik weet de mensen kunnen er niets aan doen ) IK vind dat redelijke afknapper.
en ... kapotte schoenen :bah: heb ik steeds de neiging om te zeggen : zullen we ff wat nieuws kopen :).
Mensen die moeilijk doen over geld bv : elk rondje in de kroeg aan pakken en als ze aan de beurt zijn ( meestal als laatste ) even naar de wc moeten en dan een rondje geven als 90% al/nog drinken heeft en dus maar 1 of 2 drankjes moet kopen en dan zeggen : "ik heb toch een rondje gegeven !" -- beetje jammer.
Waarschuw beheerder
mooie skanke/lange vingers vind ik belangrijk :S i know, super vaag hehe kan dr nix aan doen :)
Knap heel snel af op een stem... van die schreeuw lelijkerds ;)
Waarschuw beheerder
hij moet vooral vrolijk zijn :D

voorderest maakt het me niet zoveel uit kwa uiterlijk ofzo... elke keer denk ik weer: ik val op dit type bladiebla en dan ziet mn volgende vriendje er totaal anders uit %)

alleen... hij moet niet TE dik zijn.... das het enige waar ik op af kan knappen denk ik :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij moet niet:
-te lief zijn (tegen mij ingaan dus ;))

Voor de rest stel ik mooie ogen zeer op prijs :d
En tja....voor de rest uiterlijk....ik heb geen specifieke eisen ofzoiets. Alleen geen okselhaar :bah:....raar maar waar ! En ik hoef natuurlijk ook niet zo'n onverzorgd persoon !

Als hij maar gewoon attent is en als er maar een normaal gesprek mee valt te houden ! Erg belangrijk....dat heb ik liever dan een stel spierbundels !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mooie ogen...

En ik geilll op stemmen hahaha

Rotterdams accentje :9

Mooie kleeertjes, eigen stijl.. en wasbordjeeeeeeeeeeeeeeeee :9

En humor... heel belangrijk!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Lekker kontje, lang (sluik) haar en brainz..
Een mannenhand is snel gevuld :P
Waarschuw beheerder
donateur
kort haar en t liefst gewoon kaal/getondeusd
mooie ogen en tanden
en niet te lief dus iemand die lekker tegen mij ingaat.

Waarschuw beheerder
Euuh... ogen, mond en humor

Een relatie zonder humor kan ik niet in stand houden....

en owjah, een lekker kontje... ook heeeeeel belangrijk

Waarschuw beheerder
Waar ik op af knap is als je mannen of vrouwen echt gruwelijk ranzig hoort eten (schrokken).

Waarschuw beheerder
Maar daar kom je meestal toch weer te laat achter...

Waarschuw beheerder
Ja dat is wel weer zo, maar dan kan je er altijd nog mee stoppen. Ik vind dat echt ranzig zit je samen te eten is het net of je met een varken eet.
Waarschuw beheerder
donateur
Dat eten is inderdaad een goede

Wat ik altijd heel erg vind is in het openbaar scheten laten of boeren en er dan hard om lachen :S

Waarschuw beheerder
Hahaha..... dan moet je andere mensen opzoeken, ik heb namelijk nog nooit een meisje gehad dat vet zat te boeren en dan ging lachen..

Maar jah dat siert de mensen natuurlijk ook niet

*burp*

sorry

*probeert niet te lachen*

:P

Waarschuw beheerder
Het liefst heb ik een vrouw die zorgzaam is (laat me nou eenmaal graag verwennen). Zo´n vrouw heb ik!

Ze moet ook een eigen willetje hebben. Af en toe mij een grote bek teruggeven doet wonderen :)
Zo´n vrouw heb ik dus niet :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
heel veel eisen :P

-verzorgt
-zorgzaam, lekker ruiken enzo
-hygienisch
-eetgewoontes(niet alleen met vork eten :()
-lief
-ze hoeft niet slank te zijn, maar zeker niet dik
-intelligent
-geen grote bek, wel haar mondje klaar hebben
Waarschuw beheerder
to NuTeRo je liegt :P:P:P:P:P

......Geintje ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hij moet er verzorgt uitzien, btje lief zijn voor me en niet TE serieus en saai zijn, moet wel een beetje lol met m kunnen hebben :D En hij moet van feesten houden :D Uitstraling is ook belangrijk :)

Hele lijst :D Maar nog niet zo erg als NuTeRo :P:)

Heb nu gelukkig eindelijk iemand die aan me eisen voldoet :D:D:D
Waarschuw beheerder
Merk toch dat als ik naar jongens kijk m'n aandacht toch vaak (onbewust) wordt getrokken door lange jongens.... :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Verzorgt uiterlijk
Niet te lief zijn
Een meisje kunnen begrijpen (ach zo'n jongen vind je nooit)
Moet lol met hem kunnen hebben en een leuke uitsltraling!
En een afknapper vind ik teveel haar :S

En merk dat mijn aandacht getrokken wordt door jongens met donker haar, bruine ogen, lichte tint en beetje spiertjes! :kwijl: (maar geen turk of marrokaan :S)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mijne sluit eigenlijk redelijk aan op dat van nutero:) je moet er gewoon ook goed mee kunnen praten/lachen, maar ik zie dat onlosmakelijk van intelligentie:)

Waarschuw beheerder
donateur
JLaDY: Een meisje kunnen begrijpen (ach zo'n jongen vind je nooit)

Nee DOH ! :D Meisjes zijn niet te begrijpen, snap dat dan !! :P
Waarschuw beheerder
Jongen moet inderdaad niet te lief zijn, dus niet altijd ja en amen zeggu, want dan ga ik over hem heen lopen....

wat uiterlijk betreft, hij moet gewoon uitstraling hebben, sprekend gezicht:-)

Waarschuw beheerder
donateur
een bepaalde levensfilosofie, zelfstandigheid en intelligentie zijn toch wel vereist.
beetje verzorgd/hygiene mag ook wel.

rest boeit me niet zoveel..

Waarschuw beheerder
donateur
lensfilosofie in welke zin? klinkt mooi hoor, maar wat bedoel je?
Waarschuw beheerder
donateur
Geef mij maar een lieve sukkel hoor :P

Waarschuw beheerder
donateur
lekker makkelijk onder de duim te houden he essie;D

Waarschuw beheerder
donateur
ja euh.. een bepaalde manier van in het leven staan dus :)

jezelf niet beter voordoen dan de rest, respect voor andere mensen, relaxed zijn etc..
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, ikw eet niet of ik het eisen kan noemen whehe, maar hier volgen mijn puntjes voor op de i.

1, Eerlijkheid staat bij mij op nummer 1.
2, lief zijn.
3, Verzorgt.
4, Ze moet aan Krankheid leiden, en hou er toch wel van als die gene héél apart is.
5, Manier vna kleden en praten boeien mij niet zo.

Waarschuw beheerder
donateur
en lepra dan krank?
Waarschuw beheerder
> electra is hersenchirurg niet wat voor je??? spieren genoeg ;)
Waarschuw beheerder
donateur
lol@jlady go go go girl
Waarschuw beheerder
ze moet echt voor me gaan

the whole concept
Waarschuw beheerder
donateur
JLaDY 8 augustus 2002 21:40
en lepra dan krank?
---------------------------------
Lepra is een manier van leven. elk mens heeft zo zijn dingen die iemand uniek maakt. het is leuk om met iemand te gaan die lepra heeft, maar aan de andere kans Ga ik net zo makkelijk met iemand die MIJ accepteert om mij lepra, en ik HAAR kan accepteren om wat Zij heeft.
Waarschuw beheerder
Toch blijf ik erbij dat iedereen wel wat mankeert!! Niemand is DE perfecte!!!! Maar ja, zo denk ik!!

Ik vind het trouwens wel een leuke topic!!

Maar de jongen waar ik op val moet er vooral verzorgd uitzien, goed gekleed! En vrolijk, spontaan zijn en humor hebben! Hij moet trouwens ook wel wat voor je over hebben! :D Maar ook heel belangrijk is eerlijkheid!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
door het stof kruipen zeker:P

Waarschuw beheerder
donateur
Om zomaar wat te noemen:
- Uiterlijk moet er verzorgd uitzien,
- Eetgewoontes (normaal eten, en niet van die mierenhoopjes ;))
- Etiquette (d.w.z. spreken met 2 woorden, eten met bestek, niezen in een zakdoek, gapen met een hand voor de mond, etc.)
- Spontaan, eerlijk en lief, en vooral TROUW,
- Beetje slank, (als compensatie voor mezelf ;))
- Ze moet weten wat ze zegt, dus geen dom-blondje niveau (* zie laatste puntje)
- Ze moet het goed kunnen vinden met me 2 beste vriendinnen (beetje dom, maar wel waarheid !)
- Ze moet blond zijn :D (Ik zeg dat ik geen voorkeur heb qua haarkleur, maar tot nu toe niets anders dan blond gehad :))

Naast deze puntjes heb ik nog een waslijst, maar dat zijn meer details ;)

Overigens.. Dat ene puntje (van de discussie).. Dat zijn de sterretjes in haar ogen. Als ik iemand al leuk vind, (ik word nu eenmaal niet zo snel verliefd), dan zijn die sterretjes in dr ogen de druppel. Dan ben ik verkocht :)

En ze bestaat. Ik ben haar laatst tegengekomen ! :D Ik is helemaal :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(F)
Waarschuw beheerder
2 Miech ---> Nee miech, nie door het stof kruipen, want als het te errug wordt, is het zo weer over hoor!! Haha! :)
Waarschuw beheerder
LIEF!
verzorgd
en een leuk koppie is altijd mee genomen :9
2 PARSEL: :lief: (K) voor jou lieffie!
Waarschuw beheerder
(slijmpraat) ..

Zo als Loes is ... die heeft precies de dingen die in een meid zoek .. Eerlijkheid, te Vertrouwen, Lief, Spontaan, iemand die me tegengas geeft, voor me klaar staat, ze houd van feesten .. duzz voor mij de ideale vrouw :)
Waarschuw beheerder
die loes!...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik ben verliefd op het streepje (zo klimopje bij zn buikje) bij mn vriend WHaaaaaaaaaaaaa !!
maarjah.. Zonder dat streepje zou ik ook verliefd zijn.. Maar vindt toch wel heeeel lief..
Waarschuw beheerder
Eerlijk, intelligent, lekker maar wel met klasse...(dus niet ordi en easy)