Partyflock
 
Forumonderwerp · 13863
­ Nederland
Wie gaan er en waar zitten jullie?

kom er nog een meeting in de binnestad voor de wedstrijd of niet... 8)

let me know
 
wat is het voor wedstrijd dan?

trouwens PSV wint tog wel. Koek en ei :D
Misschien ga ik wel ja, alhoewel toch niet. Ik ga naar de Marlboro Masters :D
laatste aanpassing
 
dat is dit weekend tog de Marlboro Masters?
dan is die wedstrijd dus ook dit weeekend :)
ben ik op de FFWD, jammer
FFWD is niet op zondag vriend :P
 
maar wel in het weekend :D
dus die wedstrijd is op zondag begrijp ik dan

mwa, is tog nie zo belangrijk denk, misschien dat ie nog op tv komt...
De wedstrijd wordt wel live uitgezonden neem ik aan :)
PSV :Z :P

pfff heheh
jah het komt op sbs6 om 18.00 geloof ik
Midoooooooooo,Midoooooooooooo!!!


hehe :p

GREETZ!!
 
 
AjaX Am*dam olee olee :D

Gah helaas nie naar cruifschaal maar wel naar alle andere thuis wedstrijden. En we beginnen meteen flex :D hehehehe, ajax vs utrecht, oeeeeeeeeeeeh yeaaaaaaaaaaah :P
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
fuck voetbal :D gezeik om om ballen en spelers :P
 
Victor Sikora is een jood, is een joooood, is een joooohoooohooood :D

En ik ga niet naar de wedstrijd, kom na afloop misschien wel effe langsgecrossed met me fiets ;D
1-3 Voor de Eindhovenaren!!
Die schaal is al binnen! :-p
 
6-0 standaard en ik hoop dat die boeren effe de stad in komen laten ze hun kakkerlakken vriendjes ook maar mee nemen
 
Ik weet niet wie er in 1996 de baas waren op het Leidseplein en het Rembrandsplein maar volgens mij waren dat toch die boeren.
Verder maak ik geen woorden vuil aan voetbal op een PARTYsite.
 
Eindhoven de Gekste, we zullen in de binnestad wel laten zien wie de baas is, RENNEN IN JE EIGEN STAD!!!
In het stadion hebben we onze supporters niet nodig er hangen al 2 supergrote PHILIPS beeldschermen HAHA!!! 3-0 Voor de BOEREN, we zullen laten zien dat de Arena nog steeds van ons is, schandalig dat ze pas 1x in eigen huis van ons hebben kunnen winnen...Verder heb ik niks te melden hier, want dit is idd een partysite....
 
Rennen in me eigen stad voor boeren???

LOL LOL LOL :D:D:D:D:D

Jammer dat ik dan niet in de stad kan zijn, dan hadden de boeren gerend voor mij :)
Heerlijk om te provoceren ;D
 
Joden rennen altijd weg.
know your history!!
 
In 1996 was het idd rennen voor de Mokummers (dat andere woord gebruik ik niet op een PARTYSITE). Ik liep er toen ook mee achteraan en dat was echt FUN!!!
 
hahaha nou ik reken dan op jullie kunnen we zien wat boeren voorstellen de stad is niet weer bij het cs daar zijn wij niet en kakkerlak rennen ned-ierland zegt al genoeg
laatste aanpassing
 
ned-ierland daar ga je ook echt op af om joduh te hakken.

dus jullie hebben een groepje bang gemaakt stoute stoute jongens zijn jullie toch.

know the hooligan history
 
hahahaha zegt al genoeg stoere praatjes maar je weet nergens vanaf een groepje volgens mij kwamen ze voor wraak
tjonge tjonge gaat weer over vechten :S
denk wel dat ajax goede kans maakt na de reeks die ze tot nu toe hebben neergezet!!

merken t vanzelf wel
 
BaSe_Kakkerlak>

Mjah, ik heb toen met Ajax - Feyenoord afgelopen seizoen in de ArenA toch wel kakkerlakken flink hard zien schijten achter die raampjes. Heb het met eigen ogen gezien :P
wat een boel stoere mannen hier...


je zou haast denken dat dit niets met voetbal te maken heeft...
Wat een stoer gedoe toch weer hier.

En dat nog wel van ventjes die zich afvragen hoe ze hun pukkeltjes precies moeten uitknijpen.

Joodjes lopen altijd weg....
Boertjes hoeven nooit weg te lopen, ze zijn er immers nooit.


F'noord, enige ECHTE club van Nederland.
Ik word trouwens behoorlijk ziek van die kleine kut kinderen die hier een beetje de hooligan lopen uit te hangen. Fake helden....
Zeg Daan,


Het enige waar iemand voor weg zou rennen is je hoofd. Echt niet omdat ze zo verschrikkelijk bang van je zijn.

Sidder en beef...
BRRRRRRRRRR
PSV - Hertha BSC 0-0 :D :D :D
Als ze zo spelen als tegen hun dan wint ajax die schaal op hun sloffies...

GREETZ!!
 
Jou reactie wijkt niet af van de andere reacties hier voor R-Man. Nog steeds bezig over beverwijk? Dat is ook weer 5 jaar geleden verder hebben jullie niets meer laten zien

En ja als psv zo speelt als tegen Herta dan blijft de schaal in A'dam!
 
Lachen weer. alsof hiewr echte hooligans komen ofzow, waar gaat dit over kom maar naar www.depijpisleip.tk dan ofzow.
idd!! straks gaan ze nog een plaats afspreken om t knokken ofzo!!

Jongens t gaat over voetbal!
Als sommige mensen nou eens gaan genieten van het voetbal en niet alleen maar gaan lopen rellen, zou t een stuk gezelliger zijn in het stadion
Ajax Amsterdam OLE OLE!!!!!!
 
Triest hoor, al dat stoere hooligan gedoe!!

Dit is een PARTY-SITE (ook al 20 x gezegd geloof ik)

En wat dan nog als iemand voor Feyenoord, Ajax, Psv of welke club dan ook is?

Iedereen zijn eigen ding!
 
Van Der Vaart ole ole ole!!
kheb hetzelfde als M@rsl...t begint me te jeuken in de broek door jullie

ik ga me maar s lekker afrukken op die geile praatjes hier
laatste aanpassing
 
Superjoden ole ole :)
( k ) Neuzen BAH


hehehe
 
hoeveel van die schalen heeft psv al ???
BaSe Rotterdam : LOL
Wie rennen er nou in hun eigenstad als ze tegen tottenham spurs spelen

zooitje rotterdammers die in hun eigenstad een kroeg in lopen en dan nog wegrennen voor een paar f-siders en totenhamspurs supporters....
 
syco staat een incidentje gelijk aan het verleden ?

1 vechtpartijtje of talrijke andere incidentjes zullen nooit tippen aan de brute hooligan jaren voor beverwijk.

ouwe garde.
laatste aanpassing
Kijk
Ik ben geen reller, maar als het moet dan moet het
maar ik ga dus never nooit iemand zo ransig de tering rossen dat ie dood gaat
vind ik zwak...
dat je iemand de tering slaat ok
maar iemand van ze leven beroven vind ik te ver gaan....
maarjah das mijn mening..
 
Wie zijn er nou zielig dat ze samen met Engelsen komen rellen?? bahbah, stelletje mietjes
R-MAN 7 augustus 2002 02:29
Wat een stoer gedoe toch weer hier.

En dat nog wel van ventjes die zich afvragen hoe ze hun pukkeltjes precies moeten uitknijpen.
----------------------------------------------------------------

Ik heb nog wel een fles Clearasil voor je staan ergens...:-D
laatste aanpassing
 
Ik ga niet!! boycotten die wedstrijd.. gekloot met die k*t combi!! Ik ben er 15 augustus wel weer maar dan los
 
dat wordt dus opletten psv neemt hooligans los mee naar amsterdam hahahaha je bedoelt een hoop pannekoeken ga jij maar eerst ik durf niet ga jij maar dat zal het wel weer worden
 
graaf... amen!!

Als je los komt dan ben je hooligan.. och och och.. dat heet combi ontwijken en gewoon genieten van de joden die een wedstrijd zitten te bekijken met een beker cola en een zak popcorn