Partyflock

Forumonderwerp · 13761
Ik vind pep wel relaxed maar je kan er nooit echt goed van slapen na een dag stampen. Wie weet er een middel of manier dat ik toch kan slapen naast wiet.

eenmaal thuisgekomen,
goed veel fruit eten en sinasappelsap drinkn!!
dat breekt een hoop stoffen af..
works for me!!
Nou ja kijk als je al een heel weekend hebt liggen te stuiteren dan werkt het natuurlijk beter dan dat je LSD pakt op het moment dat je nog redelijk fit bent.

Het houdt je wel wakker natuurlijk, al die dinosaurussen en wandelende standbeelden.
zoek inet maar eens af naar melatonine...
de stof waar je normaal 'moe' door wordt maar door gebruik van pep niet aangemaakt kan worden waardoor je dus nooit moe wordt en slecht slaapt. Is overal verkrijgbaar. De stof wordt gebruikt voor mensen met een jet-lag, om weer snel in het juiste ritme te komen...misschien heb je dr wat aan...
Ik word niet actief van een slaappil ..

Bij de smartshop kan je potjes kopen met L triptofaan (spelling kan nietkloppend zijn) en die neem ik zodra ik de deur binnenkom, dan ga ik in bad, en dan neem ik een sterke slaappil...
werkt altijd!

Speed is gore kankerzooi. Ik heb wel eens 4 nachten wakker gelegen van een half grammetje. das kut en blowen hielp ook niet
to Sosso :> Ik bedoel dat je wel een beetje lekkerder en wat(heel erg weinig hoor) fitter voelt. Ik weet dat je wel gewoon naar de tering bent maar alle beetjes helpen. :D