Partyflock

Forumonderwerp · 13637
Waarschuw beheerder
donateur
JA ben er van vrijdag op zaterdag geweeest zo iets geks heb ik nog nooit me gemaakt:D

Het was er echt super vet :D:D:D:D

Ik heb gebungy jumt was echt super vet dik uitzicht daar boven over het helle terein :D

En die camping ik heb nog nooit zoon groote camping gezien met zo veel muziek duure auto's:) mooie vrouwen wel met een platte reet:S

Ik de pf hoek op de camping waar zo ongeveer een dikke 30 pf'ers aanwezig waaren was het ook zwaar gezelig zal er even een paar op noemen >>>Poekie,sammy,eva,trippy,rambo,boef,kabouter Myrte,dance@G,lindatje,xypzo,damien,biba,lange,digele,franka,i love techno,chiel,dance kiki,elmar,partyonduud,fluffie,hardcore luver,party girl,redje zelf natuurlijk,ray,tonny m,ehv bram,nikta,sneakyman,jossa,mefisto en nog een paar :D

Was ook een gek die ging gerdt even comandoos geven rende die kei hard weg 8)

Ok nog een kerel die lag op het paartje achter hun tenten zwaar out te gaan die is me genommen door de GHBO was dat denk ik voor hem :S%)

Veder was echt gewoon knetergek en sta er volgendjaar zekker drie dagen:D:D

Grtz redje
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Gaaf!! :D
Weer wat gemist dus...
Waarschuw beheerder
donateur
Ja idd volgend jaar moet je zeker gaan :D

Waarschuw beheerder
uh tis nog niet afgelopen toch?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Neej er is nog een dag :Djammer genoeg benk daar niet bij :C

Waarschuw beheerder
wrom niet?
Waarschuw beheerder
donateur
De genen met wie ik mee reed had wat anders te doen vandaag:C:C:C
Waarschuw beheerder
volgend jaar misschien, heb er nu al zin in ...

Waarschuw beheerder
donateur
hmmm sjit maak me nou niet jaloers joh
Waarschuw beheerder
Idd Redje het was super gaaf !!! echt gigantisch mooi, mooie deco's, zuiver geluid, kicken lokatie, enorme camping met alleen feestende mensen, leuke shops alles was gewoon perfect geregeld. een dikke 10 + voor mij aan de organisatie van N1 toppie !!!! volgend jaar ga ik de volle 3 dagen heen en zal der ckur een week vrij voor vragen !! zo gaaf was dit !! greetzz Boef a.k.a. Ron
Waarschuw beheerder
Jammer dat jullie zaterdag nacht niet mee hebben gemaakt!! (ben nét thuis) Was echt SUPERRRR!! Weer vette muziek, veel vuurwerk en echt iedereen stond echt uit zn dak te gaan!!

VOLGEND JAAR WEER!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ckers volgendjaar weer dan dik drie dagen :)

Ja vonden wij ook jammer ja :(

Stond er trouwens zaterdag avond ook zoon dikke file naar het feest toe??
Waarschuw beheerder
neej, gelukkig niet, heb vrijdag trouwens ook geen file meegemaakt, maar ik was wel pas laat daar!! én we kwamen van de andere kant,omdat we een hotelletje hadden eindje verderop :D

Waarschuw beheerder
donateur
Volgend jaar ga ik ook Cker weten!!!
Waarschuw beheerder
een van de gaafste feesten die ik heb mee gemaakt. maar s'ochtends om 7 uur muziek draaien als je de avond er voor veel gezopen heb is toch wel zwaar.maar ben er volgend jaar zeker weer bij

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga volgend jaar ook maar eens een kijkje nemen op n1
Waarschuw beheerder
me focking rijbewijs..

verders een tete tof feestje..
Waarschuw beheerder
Je mist nog een hele boel namen in dat rijtje!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
te gek feest, helemaal los
Waarschuw beheerder
donateur
chris sorry ik heb geen mega geheugen noem maar op zet ik ze er wel bij;)
Waarschuw beheerder
jaa ben ook net thuis :D

ook nog nooit zoiets gezien hoor :) was echt geweldig, het eerste kwartier ging ik alleen al op de adrenaline hard :D

maar ik snap nog steeds niet hoe die duitsers dansen, kan iemand mij dat ff uitleggen :p

volgend jaar zeker weer naar N1!!!
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 4082, 4532}
Werkzaam bij Marcanti
Waarschuw beheerder
GrimPie: Die Duitse partypeeps zijn me een stel apart! vet in uiterlijk, heel aardig en totaal gaan voor die muziek. Hun dansen, war je het over hebt is Schranz, een aparte vorm van dansen/muziek die een kruising is tussen techno en drum'n'bass. Gaan de techno's in Duitsland zwaar hard op, zoals je zag! Sterk in het voetenwerk, daar is gabberen niks bij! Maar TERING!! Heb je gezien hoe slank en goed in vorm de dames erbij blijven... :-P

Dit jaar was m'n tweede Nature One, allebei 3 dagen. Volgend jaar misschien zelfs al woensdagavond de camping op. Dan geheel uitgerust de donderdag in, en zo door tot het bittere eind.
There is only one: Nature One!!

Waarschuw beheerder
op woensdag al gaan? kwam op vrijdag avond aan ben nu al helemaal er aan, slapen is onmogelijk daar.
Waarschuw beheerder
Woensdag kwamen de eersten op de camping aan volgens hun site. Dan is er nog geen herrie, of niet veel. Kun je relaxed slapen, en donderdag fris beginnen aan de partymarathon. Op donderdagavond is de halve camping al vol, duzzz
Waarschuw beheerder
Yupz, echt mijn beste feest. BIjna elke tent waar ik kwam werd er wel lekker gedraaid. Sfeer was goed en faciliteiten ook voldoende.
Waarschuw beheerder
SOow ik ben ook eindelijk thuis zeg...

Ja het was echt weer te vet voor woorden...von het zelf nog stukkie beter als vorig jaar...
Ben gewoon van vrijdag tot zondag gebleven...vanmorge om 11 uur was het nog aan de gang in het zonnetje :)
Maar ja feeste in duitsland roeleren gewoon in alle opzichten vind ik...:)
Maar ja ik ga me bedje ook maar weeres opzoeke..:S

Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor, mooie vrouwen??? Ik heb m'n best moeten doen om er 1 te vinden hoor, bah, duitse vrouwen hebben allemaal een platte reet...
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha lol@ray vondt dat er best wel leuke vrouwen rondt liepen:)

Maar ik pas het wel voor je aan:D

Waarschuw beheerder
donateur
nou het was drama...en je hoeft ook je hand niet naar een Duitser uit te steken want hij schrikt zich de kolere...de laatste 4 bonnen van 80 cent per stuk ruilen ze nog in (stond je een half uur voor in de rij, nou bonus hoor) en veel Duitsers lopen gewoon tassen te vullen met bekers en blikjes voor het statiegeld van 1 bon per stuk, ik vind 't echt een raar partyvolk...
Waarschuw beheerder
donateur
heftig feestej, aardige mensen, alleen die duitsers diet de hele tijd om teile (of hoe je het ook mag schrijven) kwamen vragen...

maar ja, zeker heel erg geslaagd!

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens, het was SUPER vooral de Thunderdome en de Hardstyle tent!! Volgendjaar er weer heen :D
Waarschuw beheerder
Twas zekers een van mijn beste feesten tot nu toe!!

Gewoon een paradijsje!!
Ik heb me zeker goed vermaakt, met alle partyflockers bij elkaar...

Alleen jammer dat sommige PF-ers zich zo naar de tering hebben gesnoven dat de sfeer op het einde nogal grimmig was.. zonde...

Maargoed, ik heb me vermaakt en das het belangrijkste.. :-P :-P
Waarschuw beheerder
wie was er helemaal naar de klote dan?

Waarschuw beheerder
Wij willen namen!!! :D
Waarschuw beheerder
Nature One was weer briljant :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen was naar de klote, maar je hebt leuk naar de klote en superklote naar de klote..

Ik ga verder ook geen namen noemen, ik heb het super gehad en die herinnering wil ik bewaren..
Waarschuw beheerder
Vanaf donderdag middag tot zondag in de namiddag was de sfeer alleenmaar top. :D
Waarschuw beheerder
Vond ut echt een megawreed feest!! zoiets nog nooit eerder meegemaakt, was echt super!!! alleen klote dat mijn bus al om 10 uur sochends vertrok, ik was pas half tien bij de tent :-(
Waarschuw beheerder
Hehe ja die duitse wijfe vink ook nie eg bijzonder nee...het merendeel dan...

Enne ik zit er niet zo mee hoor als ze om teilen komen vragen, moe je der maar genoeg meenemen :)
Waarschuw beheerder
donateur
Echt een super FEEST.....tering......:-)
Ben van vrijdag tot zondag compleet uit mijn dakkie gegaan :-)
Baalde er goed van dat zondag om 10 uur de bus ging vertrekken......
Volgend jaar maar met eigen auto :-)
Waarschuw beheerder
Ja 10 uur alweer weg lijkt me wel erg klote idd ja...
Ik ging pas van het feest weg toen het helemaal was afgelopen (5 over 11) en daarna gewoon vollop door met die duitse mafkezen op de camping :)
Der stonden er gewoon 2 met een hele tank lachgas :)
Waarschuw beheerder
Foto's vanmiddag online als t goed is, nog ff uploaden :-D
Waarschuw beheerder
Rielext! :-)

Hee partyganger, klopt het dat je mijn nog heel de avond aan het zoeken was voor die joint?

Ghehe, ik hoorde van bram dat er gewoon 3 mensen bezig waren om een dikke toeter voor mij/ons te draaien... :-D

Ik ben na toen ik je tegenkwam rond wezen lopen en ook weer richting camping gegaan, dus helaas heb ik je niet meer gezien...

Ben benieuwd naar de foto's!!!
Waarschuw beheerder
???????????????????????????????????????????????????

Volgend jaar weer!!!

Agh, AGH gregaat maar door met ons!!! Althans bij de duitsers wel en volgend jaar bij ons!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Jaaaaaa, foto's!!!!!!! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
zooo....ik heb ff 14 uurtjes geslapen :-S

maar ik heb zooooo'n supergeweldig weekend gehad!!
We waren er donderdagavond en ben gewoon 3 dagies / nachies compleet uit m'n dak gegaan...heb er eigenlijk geen woorden voor, zo super was het gewoon. kannie meer wachten tot de fotootjes er zijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Check mijn reportje ik heb namelijk al wat foto's gevonden :D en geplaatst
Waarschuw beheerder
2 DaKey: LUL!! :-P Ik zoeken, en jij nergens te bekennen, toen is ie maar opgegrookt door mij, funfreak en Ozzie :-D
2 Snackyman: dit zijn foto's van PF'ers :-D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Gege ik had het de dag erna gehoord van bram, maar hij heeft goed gesmaakt neem ik aan? :-D

Waarschuw beheerder
donateur
het eas echt supppppperrrrr
ik ga volgend jaar zekers weerr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Ja echt kut van die bus om 10 uur. Ik was pas half tien bij de tent, had dus een half uur om alles op te ruimen en af te breken enzo! En ik wou nog geeneens weg van ut festival terrein was nog zo lekker aan ut feestuh enso!!
Waarschuw beheerder
2 DaKey: uiteraard :-D
2 Snackyman:De foto's die ik heb gemaakt ja, staan zooitje PF'ers op, en die zet ik vanmiddag online :-D
Waarschuw beheerder
Wij hadden een video camara bij ons, vanaf die bunkers gefilmt ensoow..ook wel benieuwd hoe dat is geworde...:)
Waarschuw beheerder
2partyganger: hij smaakte zeker jummie ;-)
Was echt een topper van een feest, ben blijven springen tot ik zowat niet meer kon lopen :-D

Echt een moddervet feest.
GrtZ,
:Zie

Waarschuw beheerder
Wow!!! Dat was echt een superfeest!! Ik heb helemaal heimwee:cry: Volgend jaar ga ik er zeker weten weer naar toe:bounce: Laat m'n bandje om m'n arm staan en dan heb ik er volgend jaat twee;)

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Waarschuw beheerder
Het was inderdaad mega indrukwekkend!!!!Onze belgische buurman was trouwens de gelukkigste man van heel nature one.Hij was aangehouden door de politie en moest zijn hele auto uitpakken "drug"hond over zijn tassen heen en dat domme beest ruikt niet dat hij 700!pillen, 50 gr weed,50 gr speed en 20 gram coke bij zich heeft!!
Rij maar weer door hoor zegt die vriendelijke agent nog tegen hem!!hahahaha wat een prutsers..
Waarschuw beheerder
Hehehe die heeft zeker geluk gehad dan...mja je heb pech als je er tussen uit gepikt wordt voor controle...Maar die kans is zo klein...ik had het echt wel erger verwacht na al die aangekondigde drugscontroles...
Waarschuw beheerder
kon die beld niet effe een aggregaatje meenemen!!! Geen ghb jo??

Agh, Later.

Waarschuw beheerder
Controles stelden werkelijk niks voor, slechts een paar auto's werden in het dorp er tussenuit gepikt en aan de ingang ben ik niet 1 keer gefouilleerd.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een geweldig feest!
Ben zelf helemaal nuchter gebleven en heb me met name op die camping een aantal keren behoorlijk zitten ergeren aan bepaalde mensen..
Maar dat ter zijde. Het feest zat organisatorisch gezien zo goed in elkaar, en het drankbonnen systeem vond ik ook een uitkomst.
Waarschuw beheerder
Ik zou gaan, maar heb het gemist :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Ja Beckham kwam er na het feest pas achter dat je er ook was:S myrte zij beckham is er ook :S:S:S:S
Waarschuw beheerder
Ja ik ben ook meerdere malen heen en weer gelope tussen het feest en de camping...elke keer gewoon zo doorgelopen..:)
Zowiezo beetje vaag gewoon...zondag ochend stonde sommige duitsers gewoon op hun dooie gemakkie te snuiven voor het buiten podium :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uhm, je hebt mij nog gezien en zelfs een hand gegeven.. Ik weet niet wat jij allemaal op had :vaag:
Waarschuw beheerder
ik heb ook zo'n beetje alle PFers gemist geloof ik :p heb GHBas, Xypzo, Nikita en Robske zeker gezien vast nog wel meer (volgens mij ligt mijn geheugen nog op de camping). :)

en die duitsers gebruiken idd heel het weekend door :s op zondag middag om 2 uur kwam er vrolijk eentje vragen of we nog pillen voor hem hadden :/
Waarschuw beheerder
ja was echt cker een super feessie:)
Zwaar ge :bounce:
Waarschuw beheerder
Zow hee! Wat was dat een gruwelijk vet feest!
We waren op vrijdag 7.00 uur 's ochtends aangekomen en zijn zondagmiddag weer
vertrokken dus we hebben niets hoeven missen!! Heb ook al met al maar 4 uur geslapen dus ik ben echt brak maar voldaan...
Volgend jaar gaan we weer!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ha ha ja was grappig toen we jullie tegen kwamen Grimpie. Ik zei tegen ghbas kijk Nederlanders (te herkennen aan het kenteken) Dus wij zeiden iets van, he nu pas aangekomen en toen keerde jullie je om en toen waren het pfers:D

Die controles waren idd niet echt streng ofzow. Maar ben wel blij dat onze auto gewoon mocht doorrijden anders waren we echt de lul geweest:S We reden in de pf stoet en daar zij maar 2 auto's van gecontoleerd. Ook kon ik samen met Dancekiki en Elmer zo doorlopen met een bekertje drinken waar ghb inzat. Dat hadden we even opgehaald van de camping:D Ook ik ben nog nooit gefouilleerd en m'n tas hebben ze ook nooit doorgekeken...

En als je zei tegen een Duitser dat je Nederlands was dan vroegen ze gelijk om drugs:S :D
Waarschuw beheerder
Die duitsers vonde het aleen nie soow leuk dat er zoveel nederlanders waren in die thunderdome bunker ensoow, beetje gespanne sfeertje zondag ochtend...En die kisten vinden ze ook maar nix hehe...
Waarschuw beheerder
donateur
Gek he?? :vaag: Tering, wat een domme post.

Waarschuw beheerder
Wilde dit jaar er heen! Maar heb tog maar weer gekozen voor DV. Aangezien dat voor mij ongeveer kwartiertje lopen is!!
Waarschuw beheerder
keb niks gemerkt dat ze ut niks vonden!! Ben bijna alleen maar relexe gasten tegen gekomen!!
Waarschuw beheerder
donateur
2 backham ik heb je op het feest zelf niet gezien volgens mij hoor :S%)
Waarschuw beheerder
He wij stonden er ook ZONDER AGGREGAAT!!!

BACOBASS, DJTHEBANDIT, MARTY MC FLY, HANSIE, SONNY AKA CHEPTER, CLUB, MARTIJN EN NOG EEN PAAR DUDES!!!!
Waarschuw beheerder
Heb ook een superfeestje gehad. Weinig Nederlanders en PF'ers gezien of gesrpoken maar daar had ik ook geen trek in. Ga op een feestje in het buitenland niet lopen klitten met alle Hollanders, juist heel cool met Tsjechen, Belgen, Fransen en Duitsers staan ouwehoeren. Heerlijk gedanst, maar zaterdag veel te vrioeg weer weg, was om 06.00 echt helemaal op en had geen zin mn kop vol dope te douwen. Bovendien werd het toen ook licht en dan ontstaat bij mij altijd een soort gevoel van "het sprookje is voorbiJ", de lasers zijn minder mooi, de mensen ook, het is allemaal iets onheilsspellender. Maar dat maakte geen ruk uit. Hoef niet door te gaan tot het bittere einde om het naar mn zin te hebben, het was precies goed zo! Lekker in die bunkertjes getsaan en juist eens naar de onbekende DJ's gekeken. En nu alweer topfit, omdat we dus in een pensionnetje zaten en daar goed hebben gegeten en geslapen!Ach ja, ik wist allang dat Duitsres kunnen feesten, kom er al jaren dus was niet zo'n verrassing. Had niet anders verwacht dan wederom een superfeest en ga snel mn Duiste maatjes weer eens opzoeken, Duistland is Technoland nummer 1!!!!
Waarschuw beheerder
Ja der is ook weinig gebeurt verder, ben ook aleen maar rielekste gasten tegengekomen, ken zowiezo een hoop duitse gabbers, ben al aardig wat feesten geweest daar...
Maar op een gegeven moment waren er meer nederlanders als duitsers daarsoow voor met nl vlaggen ensoow, toen wat de sfeer eg wel gespannen...15 man security derbij....beetje jammer weer dan..maargoed.
Waarschuw beheerder
Ja ik heb ook veeel met die duitsers gepraat (geprobeert) eg wel lache gewoon, beetje engels duits en nederlands door elkaar...Op een gegeven moment was ik der gewoon helemaal doorgeflost van geworden, begon ik ineens tegen gewone nederlanders ook engels ensoow te lullen hehe :S

Waarschuw beheerder
Hehe Jackie, ik heb dus ook ongeveer alle bekende DJ's gemist. Liebing, Rush, Picotto, Hawtin, Varela, Vitalic, zelfs Eindhovens trots de Acid Junkies heb ik niks van meegekregen. Maar dat is alleen maar een goed teken denk ik, ik heb me super vermaakt in de Airport en de Tresor clubs. 'Gemoedelijke techno' noemde BJ het en dat was het ook, HEERLIJK gewoon. Zelfs in de House of House was het supergezellig.

Maar volgend jaar wel op de camping komen staan hoor, nu heb je mijn zweet/modder hug gemist ;)

Hoe is je tentamen trouwens gegaan?? :)
Waarschuw beheerder
he robske ook al weer bij de levende :d we hebben idd alle grote namen gemist maar ik vond die andere clubs zeker zo gaaf, al die grote namen zie ik hier in nederland wel weer een xtje want in die techno tent was het echt mega druk zeg :s

een van de beste live acts die ik heb gezien was in de house of house (normaal hou ik alleen van techno maar dit was echt een openbaring voor mij :) ) en die was van Jack Flash aka Jauche, Bjorn Brando + band. Dat was een combi van een dj, een drummer, een gitaar, een saxofoon en een zangeresje :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja Rond een uur of 8 stond er ineens heel veel security gasten maar dat kwam volgens mij omdat 5 van die nederlandse nazi mongolen die klote rechterhand de lucht in staken en die waren volgens mij ook meegenomen daarna ofso!! Sommige gasten weten ut ook weer te verpesten. Maar daarna werd ut weer beter en alle security weer weg. We hadden zelfs nog ff wat bankies opgehaald en in de hoek bij de thunderdome neergezet. Konden we naast ut stampen ook ff relexen!!
Waarschuw beheerder
uhmz dat waren geen nazi's hoor...de security kwam omdat een duitser die donkere jongen een klap had gegeven...maarja lekker belangrijk allemaal...

ik was mee ff gaan omklede om half 9 en toen ik terug kwam om 9 uur was de thunderdome afgelopen :(

toen maar ff lekker in het zonnetje bij het buitensjitje de duitse danspasjes geprobeert na te doen...was ook wel ff lache :)

Waarschuw beheerder
donateur
Beckham je bevindt je tussen de verkeerde mensen kerel. Als je je ergert je aan bepaalde pf'ers, verhuis je tent dan of ga je eigen weg en ga niet hier je gal zitten spuwen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het supervet! Ik moest alleen vandaag weer werken en dat viel niet mee na zo'n weekend!!!
Maar..Volgend jaar weer!
Waarschuw beheerder
Dit was 100% zeker het beste feest waar ik ooit geweest ben. De aankleding, het geluid en de muziek was echt perfect. En op de camping was het zaterdag ook zwaar gezellig. Ik heb alleen wel 14 uur slaap nodig gehad om een beetje van dit alles bij te komen :P. Best zwaar 3 dagen door trekken :D

Alleen erg jammer van de laatste (zon)dag op de camping. Sommige PF-kers hier weten wel waarom :(
Waarschuw beheerder
Om 9 uur draaide ze nog in de thunderdome. Maatje van me zei dat het geluid in de thunderdome om 10 uur uit was!!

Waarschuw beheerder
Ha ha ja Brambo dat was wel vaag he:S ik keek jou volgens mij nog aan zo van wow wat was dat nou:S Ach zoveel dagen drugs en geen slaap is niet goed voor je lichaam, kan gebeuren... t had aan de ene kant ook wel wast grappigs...
Waarschuw beheerder
donateur
2 C.C.R. Ray>> Ik geef gewoon mijn mening wat ik er van vond. En ik was niet de enige die er zo over denkt.
Waarschuw beheerder
chris-> uhmz toen ik aan kwam was het al afgelope...weet nie psies hoellaat, maar 1 van me de mense van id&t die ik net sprak zei dat ze om iets over 9 moeste stoppe....hebbie zo'n beetje het einde meegemaakt beter toch...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het toch wel met Beckham eens..
was een leuk feest hoor :) dat zeker..
alleen het was beter geweest als het zondag ochtend ook ECHT afgelopen was..
De zondag was echt een tegenvaller en heeft het best wel verpest..beetje jammer wel
drugs drugs drugs he...
Ik had voor mijn doen zelf ook wel aardig wat op, was btje vaag, en nu erg verrot..maar heb me wel verbaasd hoe sommige andere zich echt SERIEUS helemaal naar de k*nker helpen, gingen flippen, out gaan etc...maar jah

De nachten waren wel VET :D
errrugg lopen stampen bij de thunderdome tent :P
kheb er nog spierpijn van :P
Waarschuw beheerder
Ben ut ook met beckham eens. Als hij zich ergert aan bepaalde personen wat ik wel van meer hoorde, waarom zou hij dan moeten optieven, hij kon het toch wel met de rest vinden!! Sommige weten ut gewoon voor andere te verpesten!!

2 white junkie, ik was er om 9 uur nog, toen stond de muziek volop aan. Hadden we er net bankies enzo neergezet! En ze bleven toen echt nog langer door draaien iig tot half 10 is zeker want toen ging een maatje van mij der pas weg!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb me op het feest zelf ook zeker wel vermaakt! Thunderdome was echt super vet!!

Alleen erg jammer dat we niet gelijk na dat feest naar huis zijn gegaan. Het heeft het allemaal ERG verpest! Sommige mensen kunnen misschien beter eens gaan nadenken! Voordat ze het voor zichzelf en ook voor anderen verzieken!
Waarschuw beheerder
2 franka bij ons in de bus op de terug weg was het iig wel heel gesellig, al lagen er wel een aantal in een hele diepe slaap!!
Waarschuw beheerder
Franka, Digle en Beckham, ik begrijp jullie volledig!

En Ray, niet tegen Harold beginnen want die gozer is notabene een van de pijlers van PF, hij heeft meegeholpen dit forum te maken tot wat het nu is dus dan heeft ie ook recht om zn zegje te doen!

Die rottige afloop op zondag is dus juist de reden geweest dat ik niet met de PF'ers op een camping heb gestaan. Teveel mensen die elkaar niet goed genoeg kennen levert irritaties op en je wordt dus steeds geconfronteerd met dingen waar je nix mee te maken wilt hebben!!!!
Waarschuw beheerder
baal nog steeds dat die bus om 10 uur weg ging brrr

Waarschuw beheerder
de bus ging niet om 10 uur weg
maar om kwart voor 11 :-P
Waarschuw beheerder
wij waren lekker met een eigen busje dus geen last van vertrektijden :d

eerst nog ff lekker op de camping liggen chillen en een beetje lopen kloten (over achtergelaten tenten rijden enzo, voor GoGo-man spelen :p ) en toen het om 3uur rustig was konden we zonder file van het terein afrijden.
Waarschuw beheerder
He GrimPie,

Met blauwe busje van de PF-ers? Ik denk dat deze aggregaat wel mooi te combineren is met de kleur van je busje!!! Volgend jaar misschien, dan maar??

Voor de rest was alles bruut!! Volgend jaar zekers weer!!!
Waarschuw beheerder
nee wij stonden met een wit busje ergens achteraan bij die grote berg met strobalen :) vraag maar aan Nikita of GHBas, die hebben ons gevonden :p de rest niet echt gezien eigenlijk.

wij waren al met 10 man dus drukte genoeg :d
maar volgend jaar eg wel een aggregaat mee ja!
Waarschuw beheerder
Heb gelukkig niks meegekregen van wat er ook gebeurd mag zijn op zondag. Wij zaten toch ergens anders, voor mij was t hele weekend dus perfect.

wie gaat er op zondag nou nog dr aan, als t nou een jointje was geweest ofzow :-S .....
Verder vond ik wel dat r een beetje te veel duitsers met zo'n oorlogskruis op hun shirt liepen, je weet wel, zo'n kruis met ronde kanten.
Maar ja, geen aandacht aan schenken en gewoon doorknallen. Verder neem ik volgend jaar ff wat meer vrienden mee en gaan we die camping es echt op zn kop zetten :-D.
wat je kunt verwachtten (6):
www.dviate.com/assen/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach tja... dat er zielige mensen tussen zitten is algemeen bekend. Wordt ook alleen tijd voor die mensen dat ze na gaan denken en dat ze beseffen dat door dat gedrag anderen lastig gevallen worden, doordat anderen altijd werk hebben met die mensen die hun grenzen niet kennen.

Bepaalde mensen zou ik persoonlijk in een greppel gegooid hebben, rot daar maar lekker weg, dag hoor !!!! Na zoveel keer fout gaan of wat dan ook, nog steeds niet weten dat je goed bezig bent, dan heb je volgens mij een flink bord voor je kop hangen.

Van mijn kant geen symphatie (ofzo) voor zulke mensen. Kunnen van mij dood neervallen
Waarschuw beheerder
He Franka ! Wat dan ?!!!
Waarschuw beheerder
was ik maar NOOIT gegaan
Waarschuw beheerder
chris-> het zal wel, meschien was ik een beetje in de warrol met de tijd ofso :S ik begreep er nie zo heel veel meer van...aleen de mense van id&t die nog aanwezig ware om af te breken zeiden dat het iets na 9 helemaal af was dus...maar lekker belangrijk..het was zowiezo vet, en het geluid mag in de rai 12okt van mij net zo hard :)

*vraagt zich trouwens af wie die pf'ers waren die soow para liepen te doen:S*

ik was om zondag avond nog steeds supervrolijk toen ik thuis was om 8 uur...en heb totaal maar 1,5 uur van het feest gemist...dit soort feeste moete ze echt vaker geven :)
Waarschuw beheerder
Wij ook niet als wij wisten dat die AGGREGAAT kapot zou gaan!!!!!!!!!!!!

Maar de Thunderdome bunker ging wel door!!

Waarschuw beheerder
Baal er van dat ik er niet bij kon zijn...

Maar heeft iemand Timo Maas horen draaien? Benk wel benieuwd naar
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een tijdje bij Timo Maas staan kijken en vond hem echt goed draaien! Klonk erg lekker.. :)
Waarschuw beheerder
Timo Maas vond ik dus helemaal niks eerlijk gezegd, veel te soft en nogal wat vage platen. Kan ook zijn omdat ik dus steeds in die technobunkertjes stond en ze in de Kufa Flash tent heerlijk opzwepende trance draaiden, dat het daardoor een beetje tegenviel. Maar heb hem zeker betere sets horen draaien!
Waarschuw beheerder
TIMO MAAS???? WAARDELOOS!!!!!!!!!! TE VAAG KLOTE, DRUM N BASS ACHTIGE HOUSE.... HEB JE NIX AAN DIE TROMMELTJES!!!! BUEKENDE BEATZ!!!!!!!! THUNDERDOME BUNKER, BIJNA NET ALS BIJ ONZE PF-ER HOEKJE OP DE CAMPING???? MAAR HELAAS.

GAAN!

Waarschuw beheerder
Wat een enorme intelligente uitspatting! :S

Waarschuw beheerder
donateur
Pardon Wackyjacky, omdat hij een van de so called "peilers" van pf is mag ik niet tegen hem in gaan??? Get a life girl ;), IEDEREEN heeft het recht om zijn zegje te doen tegen IEDEREEN. Dus omdat hij een peiler is mag ik niet zeggen dat hij op een camping maar ergens anders moet staan als hij zich ergens aan ergert, hallo!!! We waren daar op een camping/feest en niet op de website www.partyflock.nl.....lezuhhhhhh......;)

En Beckham, wees een vent en vertel 's aan wie je je geergerd hebt en waarom...

Je weet vantevoren dat het irritatiegehalte op een gegeven moment ver boven je grens uit zal steken...en daarom ben ik dus ook op m'n eigen plek gaan staan met mensen waar ik zeker van weet dat ze de sfeer perfect houden...dus ga nu niet zo zielig lopen doen dat mensen je weekend verziekt hebben, je bent er zelf bij gaan staan, je was niks verplicht en je tent is zo verhuisd ;)

Waarschuw beheerder
Timo is een veelzijdig producer en dj die je (bijna) elke keer op het verkeerde been zet, love it! Maar het zal idd wel hebben afgestoken tegenover de techno en trance op N1... ieder z'n meug zeg ik maar.

Mr bandid: Die style heet progressive breaks,en ja er komen trommeltjes in voor:-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
hey pf mensjes
ik ben net thuis van nature one !!!
wij zijn als laatsten gebleven ...
gingen vandaag <maandag>
om 12 uur weg ik was om 6 uur thuis
ik heb verdeelde meningen over nature one
het feest was super ......
maar ik heb ook leren kennen wie echte vrienden
zijn en wie maar doen alsof !!!
dit was echt een ervaring die je gewoon moet
meemaken als je er een mini serie over kan maken
trek je hoge kijk cijfers

reality heet dat

auf wiedersien !!!

Waarschuw beheerder
donateur
wat let je.. pak pen en papier! :)
wel ff vooraf melden dat enige gelijkenis met echte personen op toeval berust :)

Waarschuw beheerder
Hahaha Gert-Jan!

Auf Wiederschnitzel....
Hup..Hup..Hup..Hup..Hup..Hup..

En weg was hij weer :D

Waarschuw beheerder
donateur
2 SinClaiR: Timo Maas vond ik DE MAN van zaterdag...wow zeg wat 'n geweldige set heeft die vent neergezet!! Ben van begin tot het einde helemaal uit m'n dakkie gegaan, heb echt 100 % genoten van zijn set en zijn plaatkeuze :)
Waarschuw beheerder
donateur
Net terug.... hijg hijg... nu slapen.... hijg.... morgen hoor je hoe vet ik het vond.... hijg.....
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha ik weet het al peet RUSH met stip op nr.1 of niet :BOUNCE::BOUNCE::BOUNCE:
Waarschuw beheerder
tis alleen jammer mensen je verkeerd gaan begrijpen na zon weekend feest...
Waarschuw beheerder
1 woord: MEESTERLIJK (Y)

Ook ik moet wel zeggen dat ik zondagochtend dus ook wel pleite wilde gaan.Tijdje met Walt lopen trippen omdat we weg wilden :p.Maar Charlotte had volgens mij nog energie over om nog 2 dagen door te stampen volgens mij.Was ze eindelijk gevonden rende ze weer snel de technotent in :d.Walt erachter aan hollen.:).Dat was dan nog wel leuk van de zondagochtend.Voor de rest had het dus ook van mij wel eerder afgelopen mogen zijn.

GREETZ!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
oooooh, ik wil volgend jaar ook!!!

Waarschuw beheerder
"Veder was echt gewoon knetergek en sta er volgendjaar zekker drie dagen

Grtz redje"

jij snapt het ;)
Waarschuw beheerder
donateur
zzzZZzzzzzZZZzzZZZzz ( ik slaap, niemand zeggen dat ik gereageerd heb hoor! )

2 Ray & Bamb en iedereen die ik nu ff vergeet:

Waarom smeken jullie zo om namen??? Zo creeer je alleen nog maar meer roddels. En dat is niet echt wat we hier willen lezen, of wel dan?

slaap lekker, morgen post ik wel ff op alles :)

ZzzzZZZzzzzZZZZzzzzzzzzzZZzzZzzzzZZZZ.
Werkzaam bij Symbiotic Sessions
Artiest {SHOWLIST artist 58830, 23062}
Waarschuw beheerder
donateur
De tering, wat was dat een heftag feest...
Heb het met me meisjes echt beregoed naar me zin gehad.. lekker staan knalle bij de Thunderdome.. goed staan hoppe en oinke in de century circus.. alle tente en bunkers gezien, geen commerciele plaat gehoord... het duitse dansje geleerd... werelds.....

wel alle meetings gemist.....(had er op één of andere manier geen zin in)
volgend jaar zeer zeker weer nature one...

Ik ging zondagochtend 10 uur met de rubbertravel-bus weg (7 uur eerder dan vermeld stond).. ik weet niet wat voor incidenten ik gemist heb, maar volgens mij moet ik er blij mee zijn....

Nature One = De Shit....
Waarschuw beheerder
Soooooowwwww, met stip op nummer 1: Nature-one :bounce: :-D Wat een bruut feest zeg! Technotent rulerde echt zwaar en bij thunderdome heb ik ook nog hard staan stampen :bounce:
Ja en die zondag was één van de mindere dingen, maar daardoor word de herinnering aan dit feest bij mij echt niet minder hoor, is toch zonde als je daaraan gaat terug denken...okeej, ik kan alle irritaties begrijpen, maar vind je het gek, met zo weinig slaap en echt veelste veel drugs...
Volgend jaar ben ik er zeker weer bij!

Waarschuw beheerder
donateur
euh.. ik ben me er niet van bewust dat ik om namen smeek? Magoe..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
fluffie eindelijk iemand die er hetzelfde over denkt als ikke(y)

donderdag tot zondagochtend heb ik me zwaar bruut vermaakt met iedereen dus hou ik me ook bij die herinnering

en ja Rush met stipt op NR1 heheheheh tering wat ben ik uit mijn naad gegaan daaro
Waarschuw beheerder
Zeg Anja "als" je mag volgend jaar kan jij dan ook ff een Ach ach je mag toch niet! Waarschijnlijk.

p.s. Als je wel mag je weet het he Aggregaat mee!
Waarschuw beheerder
donateur
superfeest.. alleen zondag was een grote domper
Waarschuw beheerder
Je kan er veel worden aan vuil maken maar waar het op neer komt!!!!! Ik wil allen nog maar Duitse FEESTEN!!!!!!!!!!! Jezus dat was echt te wreed gewoon!! :D :d :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tja BeLLiE, hoe komt dat nou??? ;p
Waarschuw beheerder
nature one was zwaar baetor. lekkere slechte beveiliging, lekker weertje, mooie vuurwerkshow. en HARD bij thunderdome. jammer dat ik alleen zaterdag ben geweest, maar toch 10 uur non stop stampuh
Waarschuw beheerder
ben jaloers op de mensen die geweest zijn :$

Waarschuw beheerder
nature1 is het best feest waar ik ooit ben geweest superz gewoon alles goed geregeld
toppie!!!

Waarschuw beheerder
Ik sluit mij aan bij Nickbean!!! Die Duitsers kunnen er echt wat van, sjezusss wat een beukers!!! Ik vond Nature One gewoon in 1 woord: GEWELDIG. Heb nog nooit zoiets meegemaakt!! Muziek beukte gewoon dag en nacht door.. . Moest weer helemaal wennen aan de stilte thuis. Ik vond die Duitsers zwaar relaxed, sfeertje was okee.. . En dat dansje van hun, hoe krijgen ze het voormekaar met die beentjes!! Op ILoveTechno zag ik dit ook en lachte ik ze uit (wat een uitslovers dacht ik) en nu vind ik het supercool!!! Ik wil ook zo kunnen dansen (lukt me alleen niet)!! Volgend jaar zekersss weer. Feesten in Duitsland is 10 x beter dan in Nederland!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Idd je kon er teminsten gratis pissen in een 5*en wc :D
Waarschuw beheerder
't was Zekers een te waus feesie!! :bounce:
Nooit gewete dat die Duitsers zo konde feeste :)

Nexy year I'll b Back!
C.u. @ TheDance Parade in m'n eige Stadjuh!
(y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb er een paar 'blijvende gebreken' aan over gehouden, en ja ik weet het eigen schuld dikke bult. Maar goed van je fouten leer je.
Maar verder ben ik dus helemaal TECHNO af!!
Wat een kankah ellende heb ik daar meegemaakt zeg, van donderdag 12 uur tot zondag 12 uur TECHNO gehoord , zo hard dat je tent trilde,grond trilde,kortom je kon er niet van slapen, en als je dat meemaakt(ook de echte technofreaks)draai je door. Ik heb er dan ook echt maar een woord over KANKAHTECHNO. Zelfs zo erg dat ik onder het echte feest N1 naar huis ging om te kijken als de TECHNOKANKAHTENT uit stond, tevergeef's :(:(:(:(

Waarschuw beheerder
donateur
Jef laat maar joh, niemand zal ons snappen over die kankahtechno :(, niet zolang zij niet 96 uur naast twee megatenten met mega-installaties gelegen hebben met constant dezelfde beat

AAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH IHATETECHNO!!!
Waarschuw beheerder
zeker weten was het gaaf !! :-D

volgend jaar zeker weer !
Waarschuw beheerder
ik ben zwaar flieft geworden op techno :)

techno uber alles :p
Waarschuw beheerder
Nahh.. ikke niet, ik kan er maar geen genoeg van krijgen. :-P
Naast ons een vrachtwagen met vette Duitse doorzagende Techno, en achter ons een gozer die wat swingendere Techno draaide terwijl hij z'n trukendoos open trok.
Het enige kutte was dat er een stel asswipes zaten die de grootste boxen hadden en die Trance shit en happy hardcore draaide :'(
Nahh.. geef mij maar Techno, zoveel als maar kan :-D

Waarschuw beheerder
donateur
Ray, inderdaad de KANKAH voor techno.
En ik hou er over op niemand maar dan ook niemand zal ons ooit begrijpen.

Waarschuw beheerder
Hey Everybody! NOw I am at EatyInternet again :-) So that I can see all my 30 unread messages %) It sucks SOOOO MUCH not to be able to PF at my work anymore. Well, I want to give a big :hug: for everybody that I ran into and had fun with at Nature One. It was such a good party and I must say I am still really tired and haven't recovered. Thanks to WackieJAcky for bringing the tent (which was handicapped) and a pillow & blanket for little me :-)
Also a big big (k) for both Naqqie and Party On Dude for havign me in their cars. Thanks a lot, and I hope for a re-run next year, though some "happenings" on the friday I don't feel like a need a repeat of :-S
But, even though some uncomfortable things sunday, and that I burnt my head sunday, I had fun and I hope to see you all soon!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik, de persoon die gewoon zwaaaaaaaaaaaaar verliefd op N1 is, begrijp jou dus WEL, tonyM.... :D Ik was alleen op donderdag al verhuisd van die kutplek op de camping naar een rustiger gedeelte... :S

Hoe lang heb je trouwens thuis geslapen???

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha super peet ten minste nog iemand, ja ok maar je denk in het begin dat het wel gaaf is lekker dichtbij muziek.
ik heb trouwens de slaap maraton gehpouden van 34 uur slapen ong. :) hahahah lekker he!

Waarschuw beheerder
Ja ik wil ook volgend jaar naar N1 :)

Ja redje gaan we zwaar stampen8)

Waarschuw beheerder
donateur
ik merk 't alweer jef, mensen begrijpen 't echt niet, maar dat komt wel goed, volgend jaar aggegraatje mee van 5 kilowatt, bel m'n neef even, die zorgt voor een aantal mooie ECHTE versterkers, paar mooie speakers erbij en we gaan op 5 meter van de partyflockers staan met nonstop wat zullen we draaien??? TECHNO??? Nehhhh

SPEEDCORE!!!!!!! :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begrijp Ray en tony ook wel want we kwamen zaterdag de camping op en liepen richting het feest en we dachten dat we er gewoon al bijna waren zoon dikke sound maar was het gewoon een tent van die lui die gewoon op de camping zatten wij zijden ook tegen elkaar daar moet je dus echt niet naast liggen en die sound was bij de pf hoek te hooren dus moet je na gaan wat voorn kanker kabaal het was en dan zal je er nog is naast moeten slaapen niet echt dus

Ik leef met jullie mee hoor:)

Waarschuw beheerder
donateur
Ray inderdaad SPEEDCORE/TERROR lijkt me heerlijk en dan ook echt 96 uur lang weer I LOVE MUSIC.. zouden ze bij tmf/mtv zeggen.;):P
En hoe dichterbij de pf'ers hoe beter!!!!!!

Ok Car. je bent nr 2 die ut begrijpt.
Waarschuw beheerder
mijn medeleven heb je ook ;)

Zondag was ik sowiezo al die beats zat... zat ik lekker in me autootje rustig wat 2step en R&B te draaien (normaal vervloek ik R&B, maar ik moest ff iets anders horen).. kwam die housepinda weer aan met een of andere verlepte Cd :S

Waarschuw beheerder
donateur
Haahahah nr.3 schiet al op, ik snap precies wat je bedoeld, zelfs ik WAS op de r7b toer als het maar geen nummers sneller dan 60 bpm was ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
JA HOOR. Ga je eens effe afmelden bij partyflock als je naar R&B begint te luisteren. WAARDELOOS. "optieffe" met joh joh listen up muziek!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hahahaha dit is precies de standaard reaktie weer, gozer als je mee hebt gemaakt wat ik heb meegemaakt, dan zou je wel anders praten *lul*.
Waarschuw beheerder
JA JA......... jij geeft ook de standaard reactie terug. Erg simpel.

Maar wat is er dan dat je nu R&B gaat luisteren?

Waarschuw beheerder
donateur
LEZEN ooit van gehoord????? WAS is nog alteid verleden tyd of niet???
Waarschuw beheerder
N1 zelf was top!! Camping vond ik ook mega gezellig en zo. Alleen die herrie, ja, die hoefde voor mij ook niet zo. Sta je op een chill en rushtig plekkie, PRIMA!!! Maar niet als je 20 verschillende soorten house(hardcore, t3chno, schranzzz...) van 20 verschillende kanten af hoort komen... Toen was ik zondag avond ook wel blij met eigen rushtige bedje mmm.... Volgend jaar hotelletje of appartementje of zo..
Waarschuw beheerder
Neem zelf een aggregaat mee en boxen dan kan jij je eigen muziek luisteren! En in hoteletjes zitten ook alleen maar Nature one dudes die hun radiootjes bij zich hebben die continue blazen dus dat maakt echt niet uit!!!

En camping is goedkoper! En dus hou je meer geld over en dus meer ZUIPEN enzo....

En TonyM jammer. Ik heb het zelfde meegemaakt, want ik stond ook op de camping tussen de duitsers met agh agh laat ik maar ophouden die gingen wel door!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha wat jij wilt, waar ik stond was het zo dat de grond onder me trilde, me tentdoek tegen me hoofd aan blaasde, alles helemaal gek en dan echt maar een set platen bij je hebben en die steeds weer van vooraf aan mixen.
Ze hadden 3 ja 3 agh agh agh , nou geloof me overal op de camping waar je stond kwam dat KANKAHTECHNOTENTJE er boven uit.en dat 96 uur lang.
Waarschuw beheerder
Maar in een hotel zijn regels! Zodat je relaxed een tukkie kan doen. Dan kan ik T3chno luisteren/aanhoren wanneer het mij uitkomt en wanneer ik het wil. 24 uur p.d. vindt ik een beetje overdreven, ik moet zeggen dat ik er niet echt relaxed op kan tukken.
Waarschuw beheerder
Hehehe mja ik wist het nog van vorig jaar...overal gewoon herrie aan 1 stuk door...
Wij stonden ook naast zo'n non-stop techno gebeure...werd er op een gegeven moment ook aardig paranoia van :s
Had trouwens wel gelijk al oordopjes gehaald op het feest...dat scheelt ook wel een hoop hoor...
Waarschuw beheerder
Dat is wel minder voor je als ze allleeeennn maaarrr dezelfde platen draaien. DAT ZUIGT wel. Zeker ook van die "duitse techno sheis" ook nog. Dan zou het kunnen. Maar toch R&B blijft een beetje duister.
Waarschuw beheerder
Jammer genoeg alleen zaterdag geweest, volgend jaar (als het doorgaat) zeker het hele weekend! :)
Van begin tot het eind vette techno, gruwelijk lichtshow en geluid zoals het hoort!!
Waarschuw beheerder
Dj Bandit, absoluut niet waar hoor. Wij zaten in een pensionnetje 10 minuutjes van het festival af, en daar zaten een paar gezinnetjes en welgeteld 1 stelletje dat ook naar N1 ging. Helemaal afgelegen op een berg, heerlijk rustig en prima kunnen pitten!!!
Waarschuw beheerder
2 jacky: kun je wel makkelijk met je autootje van/naar het N1 terrein dan?
Geen opstoppingen ed.?

N1 lijkt me wel vet hoor als ik alle verhalen mag geloven.
Waarschuw beheerder
whehehe sja als ze maar een setje draaie dan is het idd huile met een petje op.
Die gasten om ons heen die hadden beiden meerdere draaitafels en een hele zooi platenkoffertjes, want ik heb amper dezelfde platen gehoord.. :bier:

GrtZ,
:Zie

Waarschuw beheerder
donateur
Ja echt ik werd er lijp van tot gisteren heeft de plaat van lalalalaland in me hoofd gezeten.... werd er echt gek van en het was echt die "middernachtdoordraaitechno" oftewijl
"hoemeerbasshoebeter&hoeminderbreakbeathoebeter"
muziek nou alsjemekankahblieft, ik denk dat de martelkamer uit de middeleeuwen nog een lekkerder gevoel geeft dan 96 uur onafgebroken die muziek.

Waarschuw beheerder
donateur
lekker jef, i khad 't niet beter kunnen verwoorden...

als er dan toch een tent pal naast ons had moeten staan had het de groene wel mogen zijn, die draaide tenminstenog oldstyle en terror...

Waarschuw beheerder
donateur
Wij maken er volgend jaar ook echt t1 van ;):)
Hahahaha TERROR

Waarschuw beheerder
het was gewoon weer HET feest van 't jaar!!!

de vrijdag weet ik niet wie ik 't beste vond draaien.. de zaterdag was echt van Mauro Picotto, Richie Hawtin en Chris Liebing..
Geweldig!!!

RUSHing en Bellie, jullie zijn lieV!!! Tjeerd, Obi en Paulie.. Thanxxx..
Enne tja.. 't einde was wat minder (niet dat op de camping..) maar 't feest was top!!
2 Tlaw: met z'n 3en in 1 bed gaat goed toch?! haha

Iedereen bedankt dat jullie niet téveel bij mij in de buurt waren, ik had een topfeestje :P hehe..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik had wel naast dat TECHNO tentje willen staan
anders had ik gewoon me luchtbed er in gegooit
RAY TECHNO RULES

Waarschuw beheerder
donateur
neeee gert-jan...neeheeeeeeeee! Het rulede, maar nu niet meer, bah!

en geloof me, jij had dat ook niet uitgehoudennnnnnnnn
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat je liefde voor techno met de dagen weer zal toenemen, of heb je een onherstelbaar trauma opgelopen?
Waarschuw beheerder
pfff t beste wat ik ooit mee heb mogen maken...lachen met al die maffe duitsers op de camping...2 nachten niet geslapen en HEERLIJKE techno...Richie Hawtin echt te geil gewoon!

en dan te bedenken dat ik deze maand nog 2 van deze weekenden heb :) :)

thanx 2 fx-twinnetje...heb nog heel lang door staan stampen toen jullie weg gingen zondag :)

Waarschuw beheerder
TECHNO TECHNO TECHNO TECHNO , Nature One is voor de echte TECHNO DIE HARDS!!!! Dat blijkt wel weer.... .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
TonyM:

wees blij, voor het zelfde geld draaide ze 24 uur per dag Duitse Schlager, er zijn altijd mensen die het slechter hebben dan jij hoor :)

(hypotesisch he)

Waarschuw beheerder
donateur
nou mevrouw Liebing, ik wist wat me te wachten stond, maar dat het Z|O erg zou zijn! Alsjeblieft, ga volgend jaar voor de gein is 3 nachten in de Thunderdomebunkwer slapen, zorg ik dat er 96 uur nonstop hardcore gedraaid wordt, hou jij niet vol! :P

Waarschuw beheerder
Mr. Ray, waarom zou ik 3 nachten in de Thunderdomebunker gaan slapen , als dit niet eens mijn muziek is??? Nee leg mij dan maar in de TECHNO Tent neer...slaap ik als een roosje!!! Maar kan je wel een heeel klein beetje begrijpen hoor, ik wist namelijk NIEt wat mij overkwam daar op N1!!! Het stond allemaal zooo HARD niet normaal gewoon.. . Maar daarentegen een super ervaring.. . Waar maak je dit nou mee?? 3 dagen vliegen zo om als je fun heb, dus heb intens genoten van alles (including de vette beats!!).

Waarschuw beheerder
donateur
in de Thunderdomebunker zou ik ook slapen als een roos, vervlogen tijden herleefden...

echter techno, wat ik pas sinds een klein jaar enorm kan waarderen, werd mij op VOORAL de camping van N1 toch echt even iets teveel...ik sliep dus naast een "technobunker" he :S met nonstop techno, constant dezelfde klanken en beats en mixen...qua originaliteit kregen die gasten die draaiden van mij een stomp :P

geloof me, zelfs de grootste techno fanaat had dat niet uit kunnen houden...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
he wackiejacky, wat denk je van volgend jaar dan? Iedereen die ik hier lees wil volgend jaar gaan! Dus meer mensen=drukker. En een heleboel zeker niet meer op de camping, dus wat denk je dan van je pensionnetje? Zal lang niet meer zo leuk zijn!

En ja die THUNDERDOME bunker blijft bruut. Oude tijden herleefde inderdaad, gewoon doorgaan zonder blij gezeik! BEATZ!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahah Bandit, zal allemaal wel loslopen hoor, duurt nog een jaar! Bovendien is dat pension geloof ik niet eens via internet te vinden dus denk dat we daar nxt year weer gewoon rustig zitten.

Maar goed, het was super, geweldig, maar er komen nog honderden feesten aan wara ik eerst mn aandacht op ga vestigen, over N1 gaan we nxt year in juli wel weer eens lullen!
Waarschuw beheerder
Zekers!!! Maakt ons het uit wij zijn al geweest!!! Maar ik ga volgend jaar lekker op de camping met een dikke aggregaat en drive in show met alles erop en eraan! Dat wordt lachen!

Veel plezier in de regen ;) bij de FFWD

Waarschuw beheerder
donateur
Ray laat maar wij hadden het er al over gehad dit is/was niet uit te leggen aan iemand
Waarschuw beheerder
tuurlijk isset wel uit te leggen...

der stonden op die camping zeker 50 nonstop techno tentjes, jullie zijn eg nie de enige die zonder drugs 3 dage nie hebben kunne slapen hoor...maar ja je ken der wel over door blijven gaan...

nature one roeleerde gewoon ook dit jaar weer :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nou gozer geloof me ik heb de hele camping over gelopen, wij hadden het meeste pech klaar, de muziek was gewoon het hardste daar, en het zelfde.

Tefens was dat TECHNO tentje om maandag 12 uur als enige NOG bezig met het draaien van techno.

Waarschuw beheerder
donateur
whehehe, Whitejunkie, het is JOU duidelijk NIET uit te leggen

;P
Waarschuw beheerder
mja,

is tog goed...
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben het met ray eens !!!...
het was bij die groene tent echt tiefus herrie
ik hou van techno maar niet 96 uur
maar ray waarom had je niet je tent opgepakt
en bij ons gaan staan of effe verder ofzo
want daar kon je wel maffen !!!

Waarschuw beheerder
donateur
2 G-J nou een normaal mens zou denken dat houd vanavond wel op als het feest begint, even uitslapen en om 10 uur smorgens weer knallen, maar dat bleek niet het geval en om voor dat ene nachie nou heel je kamp te gaan afbreken???
Waarschuw beheerder
Is trouwens voor het eerst dat ik hier op het forum IEDEREEN positief hoor reageren over een feest. Het lijkt alsof er werkelijk geen enkele PF'er is geweest die het feestje niet tof vond. Kunnen dus 100% stellen dat Nature One een supersucces was!!!!! Yiehaaaaaa!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Amen to that ! :)

Waarschuw beheerder
donateur
het was zeker KieKuH
Waarschuw beheerder
Zeker WJ !! Het beste feest OOIT!!
Waarschuw beheerder
Ja ben ik het ook wel mee eens...
Maar ja soow 3 dagen alles erop en ernaan maakt het gewoon super...
Had vorig jaar al tot me beste feest ooit uitgeroepe..maar dit keer was nog beter :)
Waarschuw beheerder
Toppie dat je het zo naar je zin hebt gehad!!
Na je uitgebreid verslaggie...ben ik nu wel heel nieuwsgierig geworden, en ga ik volgend jaar zeker een kijkje nemen daar.
(k)
Waarschuw beheerder
Beste Nature One Crew,

voor alle mensen die dit jaar op het goede idee zijn gekomen om ook naar N1 tegaan, gaan wij een feestje geven.

een feestje voor en door de mensen!! dus wel echt Underground !!

Datum: nog onbekend
Muziek: Harde Techno
toegang: nature one polsbandje of kaartje

Gaan we nog een keer hard stampen met ze alle !!!

zin om te komen stuur me ff een mailtje zodat ik jullie op de hoogte kan houden.

donberghuijs@hotmail.com

Greetz
soulbeatz
Waarschuw beheerder
donateur
Tonny en ray kommen al niet denk ik :)

KUT TECHNO hebben ze al 92 uur gehoordt terecht dat ze niet kommen :)
Waarschuw beheerder
N1 was gewoon super geslaagd en zoals te verwachten staat N1 nu al als best gewaardeerde feest in de statistieken van PF :D:D
Waarschuw beheerder
Je weet het he,geen feest zonder Ecolaas!!!!!!!! In mijn grote boek staat het ook,dat Nature-one de beste is.
donateur
haha.. daar heb je die malloot weer.

Maar die groene legertent was echt bruut bezig. Wat een herrie kwam daar vanaf!! (gelukkig stonden wij aan de andere kant van de camping:D )

Waarschuw beheerder
donateur
wees maar HEEL gelukkig ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hoezo ray sloop je de zooi anders :D
Waarschuw beheerder
donateur
echt een stelletje trieste mensen hier hoor,....sjonge jonge jonge......
Waarschuw beheerder
donateur
speld in hooiberg maar je weet maar nooit...

op N1 met me drugskop wegwerpcamera laten vallen of zow... Misschien iemand gevonden? kwijtgeraakt:

- wegwerpcamera met flits, daar aangeschaft.. zo ééntje met van die regenboogkleurtjes geloof ik..
- zondagochtend 08:30 ongeveer
- century circus, links midden denk ik vlakbij water...
- staan foto's op in de trant van:
[img]http://pp.cmsmultimedia.com/gallery/FOTOS/AUGUST_2002/Nature_One_2002/TN_P8030039.JPG[/img]
je begrijpt dat ik beswel graag dit rolletje terug vind....

mazzozz...
Waarschuw beheerder
donateur
2 trb hoezo ???
Waarschuw beheerder
donateur
hij moet in leven blijven :)
Waarschuw beheerder
print of pint? :p
Waarschuw beheerder
Nature One best festival ever, in mijn boeken...
Wie er ook volgend jaar gaan: je kan nu niet meer klagen dat je niks wist over de herrie op de camping! Maar troost je: vorig jaar (1e keer) kon ik ook echt niet slapen van de beatz (technotent op hardcoresnelheid naast je). Dit jaar had ik alleen maar een tevreden glimlach op m'n smoel terwijl ik in slaap viel op even harde beatz: IK WAS WEER THUIS!!!!!!
Volgend jaar wil ik misschien met wat mensen een NL area maken. Grote tent, aggregaatjuh, soundsystem, lights... Kunnen we in elk geval in slaap gewiegd worden door beats van eigen keus!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En what about 2004: TIEN JAAR NATURE ONE!!!!!!!!
Die staat dus alvast met stip genoteerd in m'n agenda!
Nature One kan er nog een stuk terrein bijtrekken van de Bundeswehr, met nog meer bunkers, Circustenten en mainfloors. Zo kunnen ze nog uitgroeien tot 70/80.000 man!!! En de camping bied ook nog uitbreidmogelijkheden zat.... Dit bleek alles uit de persconferentie afgelopen festival. Meer daarover ook in m'n verslag met 250 pics op Partynight.

Waarschuw beheerder
donateur
2 MC UB:

lekker belangrijk of 't groter kan, is alleen maar irritant...kwaliteit boven kwantiteit
Waarschuw beheerder
donateur
45.000 is toch een mooie hoeveelheid waarom moet altijd alles groter
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als die stalker maar nie komt op nog te organiseren underground NO02 reunion.....

BTW : Slapen op NO????? hahhahhahaa.......
Waarschuw beheerder
donateur
????????