Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
"wat heeft u groote ogen " zei het kleine stuiterkaboutertje......."daar kan ik dat kleine piemeltje van je beter mee zien" zei de groote boze wolf....."wat heeft een een groote mond" zei het kleine stuiterkaboutertje......."daar kan ik grooote neger beter mee pijpen" zei de groote boze wolf.......
eenmaal aangekomen bij de grot van de groote boze wolf begon het kleine stuiterkaboutertje erg bang te worden.....plots besefte hij dat de groote boze wolf mischien toch niet de juiste persoon was om mee te gaan spelen......
toen de groote boze wolf het licht aandeed van de grot zag de kleine stuiterkabouter allemaal raare apparaten staann die hij met zijn kleine oogjes zo 123 niet kon identificeren.......in een hoek van de grot zag de kleine stuiterkabouter een teddiebeer liggen.......de teddybeer draaide zijn hoofd en keek de kleine stuiterkabouter aan......
"ren" riep de teddybeer "ren nu het nog kan!"......ik moet hier snel wegkomen dacht de kleine stuiterkabouter maar daar zag hij de groote boze wolf in de grot staan nu gekleed in een leren tuigje met een paal in zijn handen van ongeveer 4 appels hoor........dei is nog groter dan mijn puntmutsje dacht de kleine stuiterkabouter.......
toen de groote boze wolf dichterbij kwam sprong de kleien stuiterkabouter van de tafel af waar die op zat........."ik help je wel hier uit tekomen" riep het beertje "aleen moet je mij dan ook helpen"......daar twijfelde de kleine stuiterkabouter geen moment over en haaste zich naar het teddybeertje.........."mijn aars is helemaal uitgestcheurd en ik kan niet meer lopen" zei het beertje.....snel goeide de kleine stuiterkabouter de teddybeer op zijnn rug en begon te rennen.....
"daar!!!'" riep het beertje en wees naar een gat in de muur.......maar daar kwam de groote boze wolf al achter hun aangerend met een groote dildo in zijn hand.....gevuld met angst rende het kleine stuiterkaboutertje zo hard als zijn kleine stuiterkaboutertje hem konde dragen......
de groote boze wolf gooide zijn Tarzan richting de kleine stuiterkabouter die net optijd kon bukken.......de Dildo schoot hun voorbij maar raakt de bovenkant van het gat in de muur, dit storte als gevolg van de klap in en de kleine stuiterkabouter zat met het teddybeertje in de val......
......daar stonden ze dan met hun rug tegen de muur alle hoop vervlogen TOEN PLOTS in een flits ze weer buiten de grot stonden "geen dank" zij een mannetje gekleed in een ballerina pakje....."ík ben de goede tover nicht'sprak het ventje en in een *poef* verdween hij weer.....dit is onze kans dacht het kleine stuiterkaboutertje en verstopte zich snel in de bosjes....
na een paar uurtjes lopen zag het gezeldschap een kasteel staan......daar kunnen we mischien gaan spelen zei het kleien stuiterkaboutertje.....hevig knikkend stemde het teddybeertje op het voorstel in en stapte ze iop het kasteel af....
ze klopte aan en de deur vloog uitzigzelf open.......ze stapten dapper binnen en keken om zig heen....ze stonden in een groote hal met een dubbele trap en groote groonluchter boven hun hoofd....
HALLO....riep het tweetal....maar geen gehoor......toen hoorde ze een klapperend geluid dat steed dichterbij kwam .. .. .... .........flap .... ......flap .... flapperdeflapperdeflap........
er kwam een klein vleermeisje aan gevlogen dat een paar rondjes door de hal vloog en toen recht op de kleine stuiterkabouter en teddybeertje afvloog.....het beestje bleef voor hun neus n de lucht stilhangen en met een groote rookwolk veranderde hij in een geceapte man
ich ben Count Count stelde de man zig voor.....1 2 twee vedwaalde reizigers in mijn kasteel.......is hier wat te spelen vroeg de kleine stuiterkabouter aan Count Count.........natuurlich zei Count Count, zullen we dingen chaan tellen? dat vind ik namlich het leukscht.....
1....2....3.....4....5.....6....7....8...9... negen kaarsen op de tafel......BORING dacht de kleine stuiterkabouter...wie de hell wil er nou gaan tellen?......zein er hier nog wijven vroeg teddybeertje...en de kleine stuiterkaouters ogen lichten op, stom stom stom dat ik daar zelf niet aan dacht dacht hij......
natuurlich welich zei Count Count, ich haben boven eine heete chicky liggen genaam doornroosje die madchen licht aleen wel een betje stil maar techenstribblein zal zei nicht schnel doen jah.....
ahum.... BELEDIG JE MIJN.. MISS D-LICIOUS...ZANGKUNSTEN???? ohhhh sabediosiaa sabedi jee jee jee holadioooo, geef mij maar amsterdaaammm daz mooier dan parijjsss... owh owh owh sjonieIEieIE zing een liedje voor mij alleen.. owh sjonnieeee want voor ons ben je nummer 1... dan voel ik spontaaaann mn hart overslaannn owh sjonnieIEieIE uit onze jordaaaaaaaan