Hey ik hoorde hier en daar dat mensen zich onwijs eraan ergerde aan de vele onzin topics.
Ik heb hier de oplossing,
zeg alles wat je wilt als het maar nergens over gaat.
soms heb ik ook zoiets , net als je t wil zeggen ben ik t weer vergeten : komt ie : ........................................................ eeeh vergeten .
men moet alles een keer gedaan hebben in je leven!!
dus OK, geef mijn er dan maar 2, want met die 1ne kom ik er nie mee (nummer van Doe Maar, zwaar kickuh )
vroeger toen de wereld nog plaat was werdt er verteld over het eenzame kleine stuiterkaboutertje. dit kaboutertje had helemaal niemand om mee te stuiteren dus ging hij opzoek naar vriendjes.......
toen zag onze kleine vriend in de verte een klein huisje staan. dapper stapte hij er opaf en toen hij op de deur klopte deden 7 dwergen het deurtje open.......hallo zei het kleine stuiterkaboutertje willen jullie met me spelen?.......
NEEE! riepen de dwergjes in koor en deden een stapje opzij.....daar zag de kleine stuiterkabouter een bed staan met daarin een meisje helamaal naakt........snle sprongen de 7 dwergjes op het bed en begonnen het mneisje genaamd sneeuwitje helemaal suf te sexen.........het kleine stuiterkaboutertje vroeg zich af warom het meisje sneeuwitje heete totdat de dwergjes syngnoom klaarkwamen......
verschrikt en onder de spetters rende het kleine stuiterkaboutertje het deurtje uit.....bijna huilend rende hij door de bossen heen, zijn ogen zaten zo vol met tranen en sperma dat hij niet zag dat er iemand op het pad stond en met een harde knal liep het kleine stuiterkaboutertje tegen het figuur op de weg aan.....
"waar gaat dat heen" zij een grommende stem......en het kleine stuiterkaboutertje keek verschrikt op.....wie...wie bennnt u zei het kleine stuiterkaboutertje bevent......
"IK BEN DE GROOTE BOZE WOLF" zei de groote boze wolf.....oh zei het kleine stuiterkaboutertje.....wilt u mischien met mij spelen.......grinnikend zei de wolf "ja hoor dat wil ik wel" en hij pakte het kleine stuiterkaboutertje op.....
teon de groote boze wolf het kleine stuiterkaboutertje optilde kon het kleine stuiterkaboutertje pas goed de kop van de wolf zien....."wat heeft u groote oren" zei het kleine stuiterkaboutertje....."daar kan ik je beter mee horen kreunen zei de groote boze wolf.....