Partyflock

Forumonderwerp · 12059

is de line up van trance energy heerenveen al bekent al mijn vrienden willen daar heen en om nou in mijn eentje naar qlimax te gaan zie ik ook niet zo zitten :(

Life is a bitch enjoy the ride

aan tour de force---> op qt in de HMH draaide bas en ram zeker wel hard terwijl in de main van die softe trance werd gedraaid:S

2 h''wijker18:

pffffffff je spreekt over kutgeluid op TE en je vond Qlimax wel goed int thialf???? Had je daar een gehoorapparaat in of zow. DAT was nl. pas kut geluid!
laatste aanpassing
Hee Luitjes iedereen zijn eigen feest toch? Qlimax lijkt me ook wel tof maarre ik heb het vast wel gezellie met mijn vrienden op TE hoor.
dumonde en blank & jones zijn echt geweldig...als ik zou gaan (weet 't nog niet zeker) zou ik zeker voor hen gaan.....en ook wel een beetje voor bas & ram..hun stijl kan ik ook erg waarderen

Joop! kan ook heel hard draaien, hij is de winnaar van the twix talent contest van id&t...verder weet ik nie of ik ga, qlimax in de HMH blijft het beste!! en vond het vorige x in thialf al minder...Alle qdance feessies in de HMH blijven rulen...!
ik weet een ding !!! en dat is dat johan gielen hard gaat draaien. want vrienden van mij hebben gielen in de vakantie gesproken.
Dj Joop.. Wel cool voor hem als beginnende Dj dat hij daar mag staan heh voor zoveel lui! Alleen die naam.. ja sorry hoor, net alsof de ijsmeester van Thialf komt draaien.
Artiest {SHOWLIST artist 48346, 59806}
Ik ga ook liever naar Qlimax als ik deze line-up zo zie...

Zeker met Thialf als locatie :kots:
Mij is ter ore gekomen dat DJ Quintin ook moet (mag) draaien op TE
Quitin staat in de talentroom.
tsjah het was voor mij niet zo moeilijk trance energy ben ik al 2 keer geweest qlimax wordt me 4de keer tsjah en er is gewoon bijna niks beter dan hardstyle op hardcore na en mij 2 lievelings dj's draaien op qlimax dj luna en technoboy dus mijn keus was al snel gemaakt cya @ Qlimax...

Bob de Beuker niet zo raar praten over mijn neef!! :@ :@