Partyflock
 
Forumonderwerp · 12059
­ Nederland
 
is de line up van trance energy heerenveen al bekent al mijn vrienden willen daar heen en om nou in mijn eentje naar qlimax te gaan zie ik ook niet zo zitten :(

Life is a bitch enjoy the ride
wel een redelijk harde line-up, bas & ram en Dumonde draaien zekers lekker

niet dat ik er naar toe ga....maar dat is meer om het heee-hooo publiek!!!!

qlimax iz stukkie beter :BOUNCE:
laatste aanpassing
Waaruit maken jullie toch steeds op dat er op Trance Energy wel hee-hoo publiek gaat komen en op Qlimax niet?? :vaag: :S
laatste aanpassing
Talla, vet!

Wilde hem aan nieuws toevoegen, maar dat lukt ook al niet meer :(
laatste aanpassing
Dat snap ik nou ook weer niet...snap zowieso die hele heisa niet van dat hee hoo :s
 
Dus het is OF Hee-Hoo OF beuQuh?
ikzelf vind dat gehee-hoo de sfeer een beetje verneukt, hee-hoo'en doe je in een ski-hut ofzo maar niet door een stilte die een dj laat vallen!!
 
:lief: stiltes zijn mooi :lief:
laatste aanpassing
deze lui moeten van mij komen :P ik ga geen technoboy en zow roepen want dat zou wel leuk zijn maar die komen er echt niet, waarom ik niet naar qlimax ga omdat ik in heerenveen woon

marco v zou leuk zijn als ie gewoon leker zijn eigen stijl draait

scott bond zou cker leuk zijn wat een vette vent heeft vorig jaar neer gezet in thialf ( lekker rustig maar toch ook moment waar het toch effe hard aan toe gaat )

astrid lijkt me ook wel leuk als ik die set van haar hoor live @ qontact

johan gielen mag van mij opzich wel thuis blijven hij draait gewoon standaart elke keer op trance energy op zich nix mis mee maar er moet wel een beetje afwisseling blijfen

blank & jones, lijkt me ook super als ik de sets van trance energy in utrecht hoor

Mauro zou zeer mooi zijn, lijkt me niet echt dat ie komt omdat ie geen man is die trance draait is

100% isis mag van mij ook wel komen, ik vond haar niet slecht draaien op massive duss ze is welkom vindt ik dan

en voor de rest gewoon wat techno :>:> niet van die dj's die je op tmf en zow ziet duss geeb KLubheads, en brooklyn bounce ( weet niet of ze live optreden ) en gigi moet helemaal opzouten met zijn comerciele bla bla bla

dit zou ongeveer MIJN favo line up zijn ....
laatste aanpassing
Euhm...TourTheForce: De line up is al bekend...;)

En Johan Gielen is resident van Trance Energy dus die komt zowieso :d Niks mis mee hoor :p
Astrid
Bas & Ram
Blank & Jones
Dumonde
Johan Gielen
Joop!
Talla 2xlc
laatste aanpassing
Wat zou de volgorde zijn? Ik gok:

Joop!
Talla 2xlc (wie is dat?
Astrid
Blank % Jones
Johan Gielen
Dumonde
Bas & Ram

Wat veel namen trouwens.
Volgorde weet ik nie, maar zul je zien dat het op de Impulz manier gaat: elke dj draait dan 1¼ uur :s
 
Sorry, maar Picotto is waardeloos.
Astrid is te bekend om te beginnen en Joop! te onbekend om op zo´n goed moment te staan.
Vergeet niet dat Joop! het pronkstuk van ID&T is

Qua opbouw van stijlen is dit de betere volgorde, misschien kun je Blank & Jones en Joop! nog omdraaien
laatste aanpassing
Daar zit ook wel wat in, we zullen zien:)
 
Er is reeds nog een naam bevestigd DJ Gerard
Niet bijdehand worden he Q-dance ;)
Top line up !! (Y)

See ya @ Trance Energy !!
laatste aanpassing
 
KUT Line up dus.
Wordt denk ik de eerste TE die ik ga skippen.
ja, we weten het wel dat jij alleen voor hardstyle, dus Qlimax gaat :(
 
Dat is niet waar. IK ben al naar 3 Trance Energy's geweest. En vond dat super feesten! Maar die line ups waren alle 3 de keren beter dan nu hoor. Ik had al besloten om naar TE te gaan, maar de line up van beide feesten heeft mij heel erg doen twijfelen.
Ok ThApoalypse, ik neem mijn woorden bij deze terug, maar aan al je postings had ik die conclusie getrokken.

Qua trance is dit toch geen slechte line-up, alleen hadden ze voor Bas&Ram wel iemand anders mogen nemen.
Bas & ram is niet echt trance maar het is ook geen snoeiharde hardstyle teminste dat deden ze niet op qlubtempo en op hun sets die op q dance radio zijn geweest, maar zow blijft er toch een beetje afwisseling van de muziek, scott bond draaide vorig jaar ook behorlijk hard op trance energy het laaste half uurtje dan
En de website is online

website + time-table Trance Energy
laatste aanpassing
op zich helemaal geen verkeerde indeling,
alleen jammer dat astrid aan het begin zit,
want die vind ik steeeds beter draaien, kijk
maar naar DV daar vond ik haar zo in de vroege
morgen al sterk knalllen.....

moeilijk kiezen hoor... TE of Qlimax...
heb nog geen idee welke het gaat worden..
ik heb een idee dat bas & ram best gaan knallen omdat ze als laaste zijn

astrid had van mij ook wel aan het einde gemogen

Voor Mij TE
Rare manier eigenlijk weer...Een uur voor Joop, Astrid en Blank&Jones....Erg krom allemaal

Wel mooie site btw! :d
 
als ik dit allemaal lees krijg ik helemaal weer de kriebels!!! ik heb nu al zin om te gaan!!
 


Ik vind t allemaal wel best juh ... ik ga dr toch wel heen :D

is dr ook nog ergens een afterparty ?? :D of waren dat alleen maar roddels ?? :(

iig gaan we ff lekker stampuhh :D !!!
 
[cite ]Vergeet niet dat Joop! het pronkstuk van ID&T is[/cite
] Dat is dus mijn allerliefste neef!!! Draaien kan ie zeker ook al hou ik totaal niet van deze muziekstijl!!!
 
oeps foutje (ja blond he)
 
voor iedereen die zegt dat de line up kut is:
ik heb liever wat onbekendere dj's die zich helemaal de pleuris draaien en het dak van thialf aframmen (alhoewel dat niet mogelijk is>> slecht geluid) dan de doorgewinterde dj's voor wie het maar EEN feest is, en niet HET feest. Toch?
 
khad een setje van bas&ram gedownd en dat was hardtrance, tog wel mooi als afsluiter lijkt me :D
Talla 2xlc en blank & Jones zou ik cker nog wel een x willen zien...........maar..................
niet op TE!!!!!
 
Mij zie je ook niet op TE, ook al woon ik er maar een klein stukkie vandaan..... :kots:
Luitjes, wat jullie ook zeggen ik ga er zeker heen. We gaan met een lekker groepje, dus knallen wordt het altijd!!! Ook al wordt er minder gedraait, je kunt toch zelf lekker een feessie bouwen of zie ik dat verkeert?

Kussie van Lorita
 
mij ook zeker niet, duffe boel
Trance Energy.. nee liever niet %) Doe mij maar Qlimax!
 
het valt me wel op

tis wel bekend dat grootste gedeeltie hier hardstyle is
maar zodra er een topic komt over een ander feest lees je meer hoe waardeloos het is ..en hoe goed hardstyle is
dat vind ik beetje nep..
 
kunnen we de vorige keer TE niet meer
herrineren???
wat een KUTgeluid!!
vorige keer climax was allerbeterste!!
 
zie je gaat het weer
het gaat er toch niet over hoe goed climax qlimax kliemaks? was?
tjonge jonge