Ik weet het, het is hier de afgelopen jaren een stuk rustiger geworden. Vroeger was het altijd wel lachen hier. Ik moest vooral altijd heel erg lachen om deuZige. Hoe zit het daar tegenwoordig mee, is die nog steeds leuk of niet?
Het leukste is altijd als mensen gaan reageren die deuZige helemaal niet kennen. Die gaan vaak mopperen en schelden en voelen zich aangesproken ofzo. Terwijl wij toch zeker zelf wel mogen bepalen of we hier een beetje over deuZige gaan lopen roddelen achter zn rug om...
Dus daarom: Wat vinden jullie van deuZige?
What the... Ik weet dat ik hier vrij weinig kom, eigenlijk niet, maar dat er gewoon een topic is over mij, al sinds 2k18, en ik dat pas nu voor het eerst zie... weird as fuck!
Maar na een kut tijd, waarin desondanks toch veel plezier in voorkwam, begint het steeds beter te gaan. Fucking pissed dat ik nu op Partyflock zit te typen ipv bij de BrabanHallen de weg kwijt aan het zijn ben! Maar ja, nu is het dan weer wel mijn verjaardags feessie, zoals het hoort.
Mijn kleine begint steeds meer symptomen van deuZige te vertonen. Zo heeft ie zijn laatste spreekbeurt op school gedaan over "Thunderdome".
Kwam ie aan mij vragen of ik daar wat over kon vertellen... En de eerste anderhalf uur daarna zat ie te kijken naar Thunderdome will never die.
Duuuusssss..... Verder weinig te doen hier is 't nie? Verbaasde me nog dat PF uberhaubt nog up is!
Is er vanavond nog ergens wat te stuiteren? In de buurt dan hé, heb geen waggie, alleen een LambourDuckttape scooter. Maar fucking verveel me de tering nou... Meh...
Uitspraak van actief op donderdag 8 april 2021 om 04:21:Denk dat ik mijn gebruikersnaam maar even ga wijzigen
You can run, but you cant hide deuZige 
Dit was ik dus niet.
Gelukkig is deuZige er nog 
Gelukkig wel ja... zo makkelijk komen ze niet van me af! F.A.Y.A!
Uitspraak van verwijderd op maandag 3 december 2018 om 22:15:
Ik vind deuZige nog steeds top!
Thanks! LOL!
Maar zal dit Flarty Plock maar eens in de gaten gaan houden. Al was het alleen maar voor de pure onversneden nostalgie die door de aderen raast als ik hier ben.