Denken dat je als Nederlander heiliger bent en meer het recht hebt om je veilign prettig te voelen
Waar komt dat vandaan?
Maar het komt erop neer dat jij mensen buiten Nederland geen beter leven gunt.
Bah wat walg ik van zulke figuren als jou. Denken dat je als Nederlander heiliger bent en meer het recht hebt om je veilign prettig te voelen
Dat hebben we ook!
Wij betalen ons scheel aan belastingen en hebben in de loop der vele jaren er alles aan gedaan om een knappe economie op te bouwen waardoor we wat betekenen voor de wereld.
Waar komt dat vandaan?
Maar het komt erop neer dat jij mensen buiten Nederland geen beter leven gunt.
Bah wat walg ik van zulke figuren als jou. Denken dat je als Nederlander heiliger bent en meer het recht hebt om je veilign prettig te voelen
Ben benieuwd hoe die flesjes smaken.
Wie weet dat we 1 in de toekomst samen meester maken
Ben benieuwd hoe die flesjes smaken.
Wie weet dat we 1 in de toekomst samen meester maken
Ohh ... dat zekers. Maar ik weet nog veel van deze lekkere degustatie biertjes ...
degustatie
Dat hebben we ook!
Wij betalen ons scheel aan belastingen en hebben in de loop der vele jaren er alles aan gedaan om een knappe economie op te bouwen waardoor we wat betekenen voor de wereld.
??? Is dat Dialect, Belgisch of een spraakgebrek?
Degustatie is een algemeen Nederlands/Vlaams woord, betekent genieten/proeven (dus niet zuipenG)
Zo leer ik nog eens wat
Je hebt gewoon mazzel dat je in NL geboren bent, niet meer niet minder
Bemoei je er niet mee als volwassen mensen praten
Westvleteren
Of een bolleke Koninck
Palm dobbel vond ik ook lekkerMaar dat krijg je alleen ´s winters geloof ik.
nadeel van Palm is als je teveel op hebt zit je drie dagen op de wc heb ik horen zeggen
Jaaa ho ff, heb het over 2 of 3 flesjes van 25 clals intro op de wijn en
op zeer warme dagen
gewoon lekker degusteren in een bruin cafeetje
Maar je snapt me welk denk ik
Zo zie ik die vluchtelingen nog het liefst ...
waar de toekomstige presidentkandidaat Bush het volgende erop zegt .. die dingen gebeuren nu eenmaal
ja want pitbullhondeneigenaars zijn dom, gaat je lekker af dat polariseren he
Hij heeft gewoon gelijk; in achterstandswijken zul je meer van die kutbeesten vinden dan in villawijken. Als je niet kunt patsen met je Jaguar dan maar met je hond, niet?
Dat is een beetje de Geert Wilders van de Republikeinen ..
Net als jij en ik en de rest van PF