Het is wel grappig dat de mensen die zichzelf scharen onder de hardere muziekstijl-fanaten niet willen aannemen dat het denkniveau over het algemeen lager ligt in de terror-/hardcorescene dan bij de techno- en housefeestjes.
ben op zat "house" feestjes geweest en over het algemeen gewoon hetzelfde soort volk als op hardstyle / hardcore feesten wat er rond loopt ..
maar ik denk dat jullie al die dagjes mensen bedoelen die net toevallig even een keertje op Qlimax rond wandelen of op een Extreme , zodat ze maandag in de klas ( of college ) kunnen zeggen : " ik was op een festival ipv. de locale studenten kroeg " we zijn er uit
Uitspraak van Tic Tac Hooligan op dinsdag 8 september 2015 om 16:22:Lonsdale aapjes
die waren vroeger best storend idd
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 8 september 2015 om 01:49:daar komt de aap uit de mouw. Eigenlijk zijn de zgn o zo hoogopgeleide menschjes die menen een muziekstroming uit te gaan zoeken die klaarblijkelijk bij hun opleidingsniveau past de bekrompen hokjesdenkers waar dit topic oorspronkelijk (zei het door een troll) om gaat. Mooi werk brigadier
je leest mijn posts selectief, je lult maar wat weg man. Je hebt hele verhalen over dat ik hoogopgeleid ben en daar mijn muziekkeuze op heb afgestemd gebaseerd pff je weet niks man. Ga postzegels likken kk lulletje
Uitspraak van Gelache woar op dinsdag 8 september 2015 om 17:06:je leest mijn posts selectief, je lult maar wat weg man. Je hebt hele verhalen over dat ik hoogopgeleid ben en daar mijn muziekkeuze op heb afgestemd gebaseerd pff je weet niks man. Ga postzegels likken kk lulletje
Uitspraak van [0570] Kobuzz [PUREBLOOD] op dinsdag 8 september 2015 om 17:45:och er is weer een rascisme toppa en gelijk weer dezelfde leeghoofdige boelsjit
idd jij bent er ook weer
Uitspraak van Gelache woar op dinsdag 8 september 2015 om 17:06:je leest mijn posts selectief, je lult maar wat weg man. Je hebt hele verhalen over dat ik hoogopgeleid ben en daar mijn muziekkeuze op heb afgestemd gebaseerd pff je weet niks man. Ga postzegels likken kk lulletje
met kanker schelden
Uitspraak van dikke dragonder op dinsdag 8 september 2015 om 20:23:Ja hij laat zich wel erg kennen , ik denk dat we onze eerste techno vmbo' er hebben
dat is nog overdreven denk dat ie vmbo ni eens aankan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 september 2015 om 20:43:Op hardcore en hardstyle festivals lopen alleen maar wazi's rond, vraag maar hoe ze denken over allochtonen. En stiekem willen die blonde hoertjes daar allemaal een lekkere negerlul.
Best wel discriminerende taal naar een hele bevolkingsgroep/muziekliefhebbers-voor-hardcore-groep.
Dit zegt toch veel over jou
Sorry moet wel eerlijk zijn. Als ik soms op facebook rondkijk dan kom ik regelmatig wel racistische opmerkingen tegen op bepaalde berichten die betrekking hebben tot buitenlanders en vluchtelingen. Ook van heel Nederlandse meisjes. En wanneer ik dan op hun profiel kijk zijn het regelmatig hardstyle/core liefhebbers. En ze staan ook op fotos dat ze op die festivals staan.
Dit zegt dan toch wel iets...ik luister zelf ook hardstyle trouwens.
Dit zegt dan toch wel iets...ik luister zelf ook hardstyle trouwens.
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 9 september 2015 om 15:04:Juzmee of northeren jente zien jou wel zitten. Die willen maar al te graag een zwarte piemel
Wie zijn dat?
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 9 september 2015 om 15:04:Juzmee of northeren jente zien jou wel zitten. Die willen maar al te graag een zwarte piemel
gelukkig hoeven "we" em niet te delen, maar daar was je al achter gekomen toch?!
Uitspraak van Daffy Fuck op woensdag 9 september 2015 om 16:03:Jij zou sws met een zwartjoekel thuis komen.
festival heb ik ook geen probleem mee
Uitspraak van inactief op donderdag 10 september 2015 om 13:23:Duss..wel of niet?
Ik zou haar een bericht sturen ... zij hapt cekers toe.
Uitspraak van inactief op donderdag 10 september 2015 om 15:34:Clown
Ik ?
Uitspraak van inactief op maandag 7 september 2015 om 13:02:Je hoort wel eens regelmatig vooroordelen.
Alvast ben je hier aan het speculeren, je weet het niet, je gokt er maar op los.
Uitspraak van inactief op maandag 7 september 2015 om 13:02:Dat er racisten rondlopen op festivals met name hardstyle/core festivals.
Je stigmatiseert een hele bevolkingsgroep "Hardcore liefhebbers zijn racisten" volgens jou.
Uitspraak van inactief op maandag 7 september 2015 om 13:02:En ik weet het..ze lopen overal rond.
En hier bevestig je dat er racisten rondlopen op zulke feestjes. (In contradictie met je eerste zin.)
Uitspraak van inactief op maandag 7 september 2015 om 13:02:Maar ik wil graag weten of iemand hier ervaring mee heeft op feesten, festivals etc.
En nu verwacht je nog is dat de mensen hier jou zouden helpen ?
Uitspraak van inactief op woensdag 9 september 2015 om 14:35:Sorry moet wel eerlijk zijn. Als ik soms op facebook rondkijk dan kom ik regelmatig wel racistische opmerkingen tegen op bepaalde berichten die betrekking hebben tot buitenlanders en vluchtelingen.
En dat is jou interpretatie ... je kan alles op Facebook "au sérieux" nemen en je daar aan vast klampen en je onzekerheid nog intenser maken, dan ga je bij de eerst volgende raar-kijkende-hardcore-liefhebber nog meer waanideeën krijgen
Wat die vluchtelingen betreft vind ik niet meer dan normaal. Deze "dieren" (want mensen zijn het niet) hebben geen bestaansrecht.
Uitspraak van inactief op woensdag 9 september 2015 om 14:35:Ook van heel Nederlandse meisjes.
... je praat uit frustratie omdat je GEEN Nederlandsch meisje als vriendinnetje kan vinden/houden
Uitspraak van inactief op woensdag 9 september 2015 om 14:35:En wanneer ik dan op hun profiel kijk zijn het regelmatig hardstyle/core liefhebbers. En ze staan ook op fotos dat ze op die festivals staan.
Hier beken je dus dat je als een vuile geile stalker op hun profiel gaat bespioneren!
Conclusie:
Als er 1 iemand racistisch overkomt ben jij het ...
Als er 1 iemand bang heeft en zich onzeker voelt naar een festival ben jij het ...
Als er 1 iemand is die "HIER" over de schreef gaat ben jij het ...
Als er 1 iemand is met frustraties ben jij het ...
Als er 1 iemand is die alle dagen aan zijn piemeltje trekt BEN JIJ HET ...
laatste aanpassing
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 10 september 2015 om 20:55:Ook hier geef je maar een halve puzzel mee ... hoe kan ik in godsnaam begrijpen wat je wil zeggen
wonderlijk hoe je die filmpjes en media in je eigen straatje zo goed kan volgen dan
Uitspraak van Daffy Fuck op donderdag 10 september 2015 om 20:55:Ook hier geef je maar een halve puzzel mee ... hoe kan ik in godsnaam begrijpen wat je wil zeggen
Ja jij bent een clown.
Dat jij zo over vluchtelingen durft te praten zegt al genoeg over jou. Die mensen hebben in mijn ogen meer bestaansrecht dan jij
Dat je op Zo'n walgelijke manier gaat oordelen om welke reden??
Een paar filmpjes waar vluchtelingen voedsel weigeren en protesteren terwijl je zelf niet eens hun alibi weet je?
Die mensen worden met ze alle in een kamp geatopt terwijl hun beloofd werd dat ze gebracht zouden worden naar oostenrijk/duitsland.
In een kamp zijn de leefomstandigheden gewoon beroerd en het is gewoon onmenselijk om he vrouw en kind daarin te stoppen tussen honderden andere vreemde mannen waarvan je niet waar ze tot in staat zijn.
De meeste vluchtelingen willen willebenkel een beter bestaan voor hunzelf en hun gezin.
Hoe durf jij tr zegen dat die mensen geen bestaansrecht hebben?
Je bent een grote circusclown
Uitspraak van *Just Danny* op vrijdag 11 september 2015 om 12:33:Het ziet er nogal agressief uit .. en met een kale kop ben je al gauw een Adolf fan ... 1x mee gemaakt inde jaren 90 , centrale studio's in Utrecht .. waren ze racistische pamfletten aan het flyeren .. heb meer last gehad van hooligans ..
Vertel eens meer
Uitspraak van Technomania op vrijdag 11 september 2015 om 12:43:@Maffia... Dan mag jij Daffy een clown vinden maar onder die laag schmink zit een nomaal mens.
Jij zal er de rest van je leven er mee moeten leven dat je het IQ van een doorgelekte tampon heb. Je ziet dingen die er niet zijn en zou daar hulp voor zoeken.
Hoe weet jij dat het niet zo is?
Omdat je het zelf niet evaart zeker.
Goedkoop figuur
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 11 september 2015 om 17:35:... iig beter dan jou "probeersels"
Ik zie liever racisten zoals jou en het pvv volk op die stapel. Ja ik vind dat vluchtelingen niet in de steek gelaten mogen worden. Het westen is medeverantwoordelijk voor de ellende daar dus mag het ook gaan oplossen.
En buitendat.. Het zijn mensen zoals ons. Het zijn onze kinderen, onze slachtoffers .
Wat zou nederland en derest van de wereld er toch beter uit zien Zonder mensen zoals simpele tokkies die niet verder kunnen kijken dan hun achtertuin.
de tokkies bombaderen hun achtertuin tenminste ni echt waar de enige die pro vluchtelingen kunnen zijn, zijn leden van de pedo partij kunnen ze eindelijk een paar zetels halen.
jij valt kleine meisjes zeker ool lastig maffia? trouwens je naam zegt al genoeg groot voorstander van iedereen uit te moorden de et ni met je eens is
jij valt kleine meisjes zeker ool lastig maffia? trouwens je naam zegt al genoeg groot voorstander van iedereen uit te moorden de et ni met je eens is
Uitspraak van inactief op vrijdag 11 september 2015 om 19:29:Ik zie liever racisten zoals jou en het pvv volk op die stapel. Ja ik vind dat vluchtelingen niet in de steek gelaten mogen worden. Het westen is medeverantwoordelijk voor de ellende daar dus mag het ook gaan oplossen.
En buitendat.. Het zijn mensen zoals ons. Het zijn onze kinderen, onze slachtoffers .
Wat zou nederland en derest van de wereld er toch beter uit zien Zonder mensen zoals simpele tokkies die niet verder kunnen kijken dan hun achtertuin.
Waarom reageer je op een citaat van een ander ?
Ga lekker in je nachtwinkeltje om de hoek verrot eten en drank verkopen ...
Uitspraak van Technomania op vrijdag 11 september 2015 om 12:43:dat je het IQ van een doorgelekte tampon heb
Uitspraak van inactief op vrijdag 11 september 2015 om 12:39:Vertel eens meer
Nee liever niet .. moet ik THP zijn clubje naar beneden halen ...
Uitspraak van Daffy Fuck op vrijdag 11 september 2015 om 22:37:Waarom reageer je op een citaat van een ander ?
Ga lekker in je nachtwinkeltje om de hoek verrot eten en drank verkopen ...
Waar komt dat vandaan?
Maar het komt erop neer dat jij mensen buiten Nederland geen beter leven gunt.
Bah wat walg ik van zulke figuren als jou. Denken dat je als Nederlander heiliger bent en meer het recht hebt om je veilign prettig te voelen

![[0570] Kobuzz [PUREBLOOD]](/images/user/4589_3873212.jpg)