Uitspraak van inactief op donderdag 10 september 2015 om 15:34:
Clown
Ik ?
Uitspraak van inactief op maandag 7 september 2015 om 13:02:
Je hoort wel eens regelmatig vooroordelen.
Alvast ben je hier aan het speculeren, je weet het niet, je gokt er maar op los.
Dat er racisten rondlopen op festivals met name hardstyle/core festivals.
Je stigmatiseert een hele bevolkingsgroep "Hardcore liefhebbers zijn racisten" volgens jou.
En ik weet het..ze lopen overal rond.
En hier bevestig je dat er racisten rondlopen op zulke feestjes. (In contradictie met je eerste zin.)
Maar ik wil graag weten of iemand hier ervaring mee heeft op feesten, festivals etc.
En nu verwacht je nog is dat de mensen hier jou zouden helpen ?
Uitspraak van inactief op woensdag 9 september 2015 om 14:35:
Sorry moet wel eerlijk zijn. Als ik soms op facebook rondkijk dan kom ik regelmatig wel racistische opmerkingen tegen op bepaalde berichten die betrekking hebben tot buitenlanders en vluchtelingen.
En dat is jou interpretatie ... je kan alles op Facebook "au sérieux" nemen en je daar aan vast klampen en je onzekerheid nog intenser maken, dan ga je bij de eerst volgende raar-kijkende-hardcore-liefhebber nog meer waanideeën krijgen
Wat die vluchtelingen betreft vind ik niet meer dan normaal. Deze "dieren" (want mensen zijn het niet) hebben geen bestaansrecht.
Ook van heel Nederlandse meisjes.
... je praat uit frustratie omdat je GEEN Nederlandsch meisje als vriendinnetje kan vinden/houden

dus daarom gelijk "racistisch en seksistisch" gaan praten.
En wanneer ik dan op hun profiel kijk zijn het regelmatig hardstyle/core liefhebbers. En ze staan ook op fotos dat ze op die festivals staan.
Hier beken je dus dat je als een vuile geile stalker op hun profiel gaat bespioneren!
Conclusie:
Als er 1 iemand racistisch overkomt ben jij het ...
Als er 1 iemand bang heeft en zich onzeker voelt naar een festival ben jij het ...
Als er 1 iemand is die "HIER" over de schreef gaat ben jij het ...
Als er 1 iemand is met frustraties ben jij het ...
Als er 1 iemand is die alle dagen aan zijn piemeltje trekt BEN JIJ HET ...