Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 23368x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
+2
Moslimhaat wordt groter en groter......zeker en vast, hoe meer er naar hier komen, hoe groter de haat wordt ben ik bang.....en waarom? simpel.....het is een 'cultuur' die gewoonweg niet past in onze ontwikkelde westerse cultuur.....hoe je het Moslimgeloof ook bekijkt, ze lopen altijd een paar 100 jaar achter....ze zullen niet-gelovigen nooit accepteren [ ze doen wel alsof, moeten wel, anders heb je geen leven in een niet-moslim-land lijkt mij ]......
persoonlijk heb ik niet zo heel veel last van Moslims, behalve dat dat vreten van hun zo meurt [ vooral dat lamsvlees wat ze zo graag laten aanbranden ]

Artiest XENO
Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van DanM op zaterdag 9 mei 2015 om 21:18:
behalve dat dat vreten van hun zo meurt

hun zelf ook, gadver je ruikt ze al van een kilometer afstand.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2015 om 21:29:

Je hebt ze er tussen inderdaad, die lucht is letterlijk te snijden, vooral erg fijn in een drukke rij bij de kassa....:lol:

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van DanM op zaterdag 9 mei 2015 om 21:39:
Je hebt ze er tussen inderdaad, die lucht is letterlijk te snijden, vooral erg fijn in een drukke rij bij de kassa....:lol:

hwt komt denk ik ook echt van hun voedsel...8) die eten die ze binnen hebben komt via hun huid naar buiten joh bah :D
Waarschuw beheerder
+1-1

Klopt, afgrijselijke walm ... BAH !
Waarschuw beheerder
+1
Vooral als het buiten warm wordt :lol:

Waarschuw beheerder
+3-3
Mooi staaltje onbeschaamd en onverhuld racisme weer hier
Waarschuw beheerder
+2-1
Niks te doen in de keuken? afwas alweer gedaan? :/
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2015 om 23:26:

Beter hou jij je bek ;)
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van Montana op zondag 10 mei 2015 om 00:49:
praat eens normaal tegen dat meisje

Ga jij nou ook de islam verheerlijken en iedereen die het daar mee eens is bepamperen. Gast !

Denk na ...

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 10 mei 2015 om 00:48:
Beter hou jij je bek ;)

Voor jou? Haha, de groeten.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 10 mei 2015 om 00:50:
Ga jij nou ook de islam verheerlijken en iedereen die het daar mee eens is bepamperen. Gast !

Denk na ...

De Islam verheerlijken? Waar doe ik dat?

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 10 mei 2015 om 00:50:
Denk na ...

Misschien moet jij dat ook eens doen. Hopelijk kom je dan tot de conclusie dat er ook mensen zijn die niet zo veel zin hebben in geweld, ruzie en dommigheid. :')
Misschien kom je er ook nog achter dat je intelligentie quotiënt niet erg hoog is? Zou zomaar kunnen...

Waarschuw beheerder
+1-2
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 9 mei 2015 om 22:40:

:') gewoon echt triest dit

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2015 om 20:43:
is niet onverklaarbaar :/
meteorieten (vol met water) knalden op aarde, zo vormden de zeeën en al het leven wat daaruit voort kwam.

En het blijft onverklaarbaar en vooral het werk van God = onverklaarbaar.
Het ontstaan van het leven op aarde is dan ook allang omschreven in de Genesis en daarin heeft God ook de mens als laatste gemaakt.
Dus dan ook makkelijk te formuleren dat de mens vanuit die zaken zijn geëvolueerd.
De Genesis is de opstap fase (geweest en nog steeds) voor velen.
En de mens zal zich toch een keer ergens erbij neerleggen.

BTW: de zeeen en verschillende oceanen werden gevormd toen de aarde geen pangea (1 continent) meer was.
Het was 1 grote watervlakte (oceaan) en pangea.
De meteorieten konden geen water bevatten; het zijn geen ballonnen.
Ze konden hoogstens waterstof bevatten.
Waterstof een belangrijk onderdeel voor het leven netzo als die (stervende) bijtjes die ook een ziel hebben.
Genesis 1:30 Maar aan al het gedierte der aarde, en aan al het gevogelte des hemels, en aan al het kruipende gedierte op de aarde, waarin een levende ziel is.

Maar de wetenschappers komen eigenlijk dan ook niet verder van wat er al in de Genesis staat: De aarde nu was woest en ledig en duisternis was op den afgrond en als men niet gelooft in God dan is het snel; makkelijk en aannemelijk voor anderen om vanuit die (eind)punt met andere aanknopingspunten zoals evolutie te komen.
En evolutie is ergens begonnen en zal ergens eindigen en evolutie is een proces EN kan NIET denken c.q. oordelen en bewerkstelligen ! of het heeft zich in die bovenvermelde zaken kunnen evolueren en dan is alles mogelijk.
Bijv. dat er een mannetje en een vrouwtje er moeten zijn, dat er een voorplanting kan geschieden.
Of dat evolutie heeft bedacht dat bij dieren die tweeslachtig zijn; zichzelf kunnen voortplanten, want deze eerst eencellige dieren hadden zo'n een behoefte aan sex dat zij zich gingen evolueren, waarom niet kiezen voor de dood.
En dan bestaat nog de maagdenvlies (hymen); heeft evolutie dat bedacht/beoordeeld en bewerkstelligd ?!
Mythe ?! bijna alle vrouwen worden ermee geboren.
Dat het voor velen van ons niet meer van belang is een andere zaak ( we belanden toch in de hel :/ )
Waarom draait die evolutie in "principe" toch om voortplanting c.q SEX ?!
Al die f*ck programma's/series BB; GTST; Adam/EVA; Utopia en meer; bij puntje bij paaltje draait het om SEX. :DEVIL:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2015 om 20:40:
hun allah kan niet dezelfde god zijn van het superieure blanke ras, komop zeg :S

Maar ook die wetenschappers die menen van hoe het leven is ontstaan; beweren dan ook dat het negroïde ras er als eerste was; dus eerder = superieure ;p
Uit 2 zwarten kan er namelijk een wit kindje geboren worden andersom niet, mits de 1 vreemd gaat.
Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 11:42:
De meteorieten konden geen water bevatten; het zijn geen ballonnen.

hoezo zou dat niet kunnen? Is jouw mening daarin gebaseerd op je geloof of durf je je ook open te stellen voor wetenschappelijke onderzoeken? Je preekt aardig wat weg en je zal heel veel kennis hebben over religies maar dat is net zo als dat iemand heel veel weet van Suske en Wiske... Leuk maar je hebt er geen drol aan.

Waarschuw beheerder
-1

Uitspraak van DanM op zaterdag 9 mei 2015 om 21:39:
die lucht is letterlijk te snijden

Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 9 mei 2015 om 22:40:

Idd. die lucht is niet te snijden, maar daarentegen is het lekker eten.
Maar in een rokershol kom ik liever ook niet.
En wat dacht je van cannabis/wiet lucht die in het behang/gordijnen/mensen blijft hangen ?! oja maar "die" lucht zijn de meesten al gewend. :|

Maar ik ben van mening dat het eerder mensen van ander afkomst zijn die vooral bijv. trassi en knoflook tegelijkertijd gebruiken.
Terwijl lamskruiden ook wel sterk riekend zijn.
Maar misschien trekken jullie al die lui ook over 1 kam en denken dat ze allemaal moslims zijn. :devil:

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 9 mei 2015 om 23:26:

No comment. O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
En het blijft onverklaarbaar en vooral het werk van God = onverklaarbaar.
Het ontstaan van het leven op aarde is dan ook allang omschreven in de Genesis en daarin heeft God ook de mens als laatste gemaakt.

Kijk, daar komt de aap uit de mouw. En de rest van je post zo eens lezende, bekruipt me sterk het gevoel dat het voor jou verstandig zou zijn je bek eens uit die bijbel te trekken, en je eens wat meer in de wetenschap te verdiepen.

De meteorieten konden geen water bevatten; het zijn geen ballonnen

:lol: aldus de logica van de gemiddelde gelovige
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van >DT< op zondag 10 mei 2015 om 12:09:
hoezo zou dat niet kunnen?

Water is al een massa en een meteoriet die een deel is van een meteoroïde en die door de tocht door de dampkring en door zijn snelheid zeer heet wordt en dat er daardoor een verdamping zou kunnen plaats vinden.
Anders zou het een mega meteoriet geweest zijn die die water bevatte en de vermeende oerknal heeft veroorzaakt.
Geen enkele wetenschappers kan dat bewijzen, dus dan
makkelijk en aannemelijk voor anderen om vanuit die (eind)punt met andere aanknopingspunten zoals evolutie te komen.

Uitspraak van >DT< op zondag 10 mei 2015 om 12:09:
Leuk maar je hebt er geen drol aan.

Voor jou wellicht.
De bijbel is de aanknopingspunt voor vele wetenschappers.
Zelfs de gebroeders Grimm zijn erdoor geïnspireerd.
JWT dat roodkapje op het rechte pad moet blijven en niet mag afwijken als ze naar haar oma gaat en voor de wolf moet oppassen.
Netzo dat een gelovige op het rechte pad van Jesus moet blijven en voor de duivel moet oppassen.
Tevens zoals ik al eerder zei dat onze aardse wetten voortvloeien vanuit de bijbel.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verre neef op zondag 10 mei 2015 om 12:35:
en je eens wat meer in de wetenschap te verdiepen.

De Bijbel is ook wetenschap en daar zou jij je ook eens in kunnen verdiepen.
Als jou vermeende wetenschap niet 100% te verklaren is dan is het nog steeds een wetenschappelijk onderzoek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 12:50:
die door de tocht door de dampkring en door zijn snelheid zeer heet wordt en dat er daardoor een verdamping zou kunnen plaats vinden.

Lees deze zin nog een keer en vertel me dan nog een keer waarom water niet in een meteoriet zou kunnen zitten en ervoor heeft gezorgd dat er op aarde water is. En nou ben ik ook nog niet zo heel erg bekend in de wetenschappelijke verzie van het ontstaan van de aarde maar is het niet zo dat de dampkring zich pas later vormde?
En is dat trouwens ook niet het verschil tussen een ongelovige en een gelovige? Ik wil graag meer weten en doe dan niet of ik alle wijsheid al in pacht heb terwijl een gelovige continu terugvalt op een oud boekje en dat als de ultieme waarheid verkondigd.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verre neef op zondag 10 mei 2015 om 12:35:
en je eens wat meer in de wetenschap te verdiepen.

Wat zeg je daarvan
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 12:50:
Water is al een massa en een meteoriet die een deel is van een meteoroïde en die door de tocht door de dampkring en door zijn snelheid zeer heet wordt en dat er daardoor een verdamping zou kunnen plaats vinden.
Anders zou het een mega meteoriet geweest zijn die die water bevatte en de vermeende oerknal heeft veroorzaakt.

Al moet ik hiervoor WIKI raadplegen.
En zoals ik al eerder zei:
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 12:56:
De Bijbel is ook wetenschap en daar zou jij je ook eens in kunnen verdiepen.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van >DT< op zondag 10 mei 2015 om 13:04:
vertel me dan nog een keer waarom water niet in een meteoriet zou kunnen zitten

zeer heet wordt en dat er daardoor een verdamping zou kunnen plaats vinden.

Kleiner vaste afval zijn al gelijk verdampt zijn in de atmosfeer en bereiken de aarde ook niet
Hoe sneller de wrijving hoe heter en hoe sneller een massa verdampt of uiteen gaat.
De kleine meteorieten die op aarde belandt zijn waren eerst groot en het zou anders een "mega" meteoriet (gevuld met water?) geweest zijn.
Zou het water die dan in de kern moest zitten dan al niet verdampt zijn ?!

is het niet zo dat de dampkring zich pas later vormde?

Als ik dat zo op internet zoek weet de wetenschap niet precies hoe de dampkring is ontstaan.
Men gaat er vanuit dat ijskometen de aarde hebben gebombardeerd, maar dan is het nog steeds de vraag waar kwamen deze ijskometen (die water bevatten) vandaan en hadden deze ijskometen geen last van de verdamping tijdens hun tocht naar de aarde, want zoals men beweerd was de aarde ook nog te klein en te heet.
De aarde was zelf niet in staat om waterstof vast te houden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 01:51:

Ze moeten internet in de vrouwengevangenis echt gaan verbieden. Kut hippies daar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 13:31:
Kleiner vaste afval zijn al gelijk verdampt zijn in de atmosfeer en bereiken de aarde ook niet
Hoe sneller de wrijving hoe heter en hoe sneller een massa verdampt of uiteen gaat.
De kleine meteorieten die op aarde belandt zijn waren eerst groot en het zou anders een "mega" meteoriet (gevuld met water?) geweest zijn.
Zou het water die dan in de kern moest zitten dan al niet verdampt zijn ?!

Je geeft dus nu wel toe dat er dus water in meteorieten kan zitten... ;) en daarnaast als iets de dampkring gepasseerd is en dan gaat verdampen blijven de verdampte moleculen dus binnen het aardse atmosfeer. Dus wat mij betreft is dat een logische verklaring voor het ontstaan van de oceanen.

Als ik dat zo op internet zoek weet de wetenschap niet precies hoe de dampkring is ontstaan.

Precies, er zijn theorieën die nog onderzocht worden en wanneer bewezen pas tot feit gebombardeerd wordt. Dat vind ik sowieso al een prettigere kijk op het leven dan hoe de religiën je willen vertellen dat het moet zijn gegaan.

Men gaat er vanuit dat ijskometen de aarde hebben gebombardeerd, maar dan is het nog steeds de vraag waar kwamen deze ijskometen (die water bevatten) vandaan en hadden deze ijskometen geen last van de verdamping tijdens hun tocht naar de aarde, want zoals men beweerd was de aarde ook nog te klein en te heet.
De aarde was zelf niet in staat om waterstof vast te houden.

Erg interessant en zeker nog niet geheel duidelijk... alleen ben ik er dus wel zeker van dat het niet komt omdat een vent met een lange baard op een wolkje eens dacht laat ik eens creatief zijn voor een weekje ofzo ;)

Maar zo langzamerhand dwalen we wel van het onderwerp af waar het hier om gaat.
Waarschuw beheerder
gebombardeerd wordt

Maar zo langzamerhand dwalen we wel van het onderwerp af waar het hier om gaat.

Nee hoor past nog in et plaatje moslims

Waarschuw beheerder
terwijl een gelovige continu terugvalt op een oud boekje en dat als de ultieme waarheid verkondigd.

Ultieme waarheid is een groot woord en het hangt ervan af waar de gelovige blijft hangen met zijn geloof en ook waar de niet gelovige zich bij neerlegt en alle moslims zijn ook niet eender.

En wetenschap is nog steeds geen feit.
Dat een kindje geboren wordt dat is een feit, dat er een ei en zaadcel aanwezig moeten zijn, maar wetenschap kan nog steeds niet vertellen hoe en waarom deze 2 cellen zich daadwerkelijk (willen) samensmelten.
Het is een feit dat het gebeurd, dat de eicel wachtend op de zaadcel bevrucht wordt, maar waarom HET eigenlijk of moet gebeuren ?!

Ik wil graag meer weten en doe dan niet of ik alle wijsheid al in pacht

Ik wil ook meer weten of ik het geloof dat terzijde, maar zo geloof ik bijv. dat Kain de zoon is van de duivel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 13:56:
En wetenschap is nog steeds geen feit.

wanneer een theorie in een proefopstelling bevestigd wordt is het een feit... toch? Daar is de gehele wetenschap op gebaseerd.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >DT< op zondag 10 mei 2015 om 13:50:
Je geeft dus nu wel toe dat er dus water in meteorieten kan zitten... ;)

Nee een mogelijkheid dat er water in kon zitten en alleen als het een mega meteoriet zou zijn.
En dan zou er een kans bestaan dat die mega meteoriet de aarde uit elkaar zou laten spatten door de hitte van de meteoriet(explosie) en de omvang en eigen hitte van de aarde.
Als het water in de meteoriet (snelkookpan) zou koken dan zou op een gegeven moment de meteoriet uit elkaar spatten en dan zou de omvang van de meteoriet hermetisch geweest moeten zijn.
Neergekomen water/waterdamp zou dan waarschijnlijk eerder 1 oceaan kunnen vormen wat betreft de pangea.

hoe de religiën je willen vertellen dat het moet zijn gegaan.

Zoals ik al eerder zei staat in de bijbel staat omschreven hoe de aarde was.
De wetenschappers zijn er verder meegegaan zij het met enige wetenschap/speculaties.

komt omdat een vent met een lange baard op een wolkje eens dacht laat ik eens creatief zijn voor een weekje ofzo ;)

Er staat nergens in de Bijbel van hoe God er daadwerkelijk uitziet.
Niemand weet hoe God eruit ziet en Hij heeft zich nooit in persoon laten zien.
Het is maar hoe een gelovige en een niet gelovige zich laat meeslepen.
In Genesis staat enkel dat Hij de mens schiep naar zijn evenbeeld en dat betekent niet dat hij op een mens lijkt.
Dat evenbeeld (gelijkenis) kan evengoed zijn kennis zijn, maar we mogen alleen niet voor God spelen :| zoals het klonen van mensen bijv. want het klonen van een mens is ook evolutie = ontwikkeling.

voor een weekje ofzo

Er staat nergens dat God een weekje bezig was.
Er wordt gesproken over dagen en niet 24/7
En God noemde het licht dag, en de duisternis noemde Hij nacht. Toen was het avond geweest, en het was morgen geweest, de eerste dag.

Dus dag 1 bestond uit dag en nacht maar dat betekent niet dat dit 24 uren waren.
Bijv. op de noordpool is het 6 maanden dag en 6 maanden nacht wat uiteindelijk volgens bijbelse termen 1 dag is.
Namelijk 6 maanden licht=dag en 6 maanden duisternis=nacht.
Dus de 1ste scheppingsdag kon wel jaren geduurd hebben.

Maar zo langzamerhand dwalen we wel van het onderwerp af waar het hier om gaat

Over het geloof of over de wetenschap.

Waarschuw beheerder
er zijn theorieën die nog onderzocht worden

Zijn die theorieën dan zo belangrijk ?!
Ik vind dit wel belangrijk:
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 01:47:
dat er ook mensen zijn die niet zo veel zin hebben in geweld, ruzie en dommigheid. :')

Uitspraak van >DT< op zondag 10 mei 2015 om 14:20:
wanneer een theorie in een proefopstelling bevestigd wordt is het een feit... toch?

De opgemaakte proefstelling kan als feit bevestigd worden, maar dat betekent nog niet dat het een feit is, dat de stelling altijd zal slagen en het altijd is belangrijk.
Als een gelovige God aanhangt is het geen feit dat hij/zij automatisch een ticket heeft naar het hiernamaals en vooral 1 die zondags naar de kerk gaat om te biechten en maandag weer begint tot zondag weer. :BYE:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 14:49:
Nee een mogelijkheid dat er water in kon zitten en alleen als het een mega meteoriet zou zijn.
En dan zou er een kans bestaan dat die mega meteoriet de aarde uit elkaar zou laten spatten door de hitte van de meteoriet(explosie) en de omvang en eigen hitte van de aarde.
Als het water in de meteoriet (snelkookpan) zou koken dan zou op een gegeven moment de meteoriet uit elkaar spatten en dan zou de omvang van de meteoriet hermetisch geweest moeten zijn.
Neergekomen water/waterdamp zou dan waarschijnlijk eerder 1 oceaan kunnen vormen wat betreft de pangea.

waarom zou een kleine meteoriet geen water kunnen bevatten dan? En als een meteoriet door de dampkring opwarmt, waardoor het bevroren water zich gaat uitzetten en daardoor explodeert dan blijven nog de watermolleculen ( en andere stoffen) binnen de atmosfeer. Dus nog steeds verklaarbaar.

Zoals ik al eerder zei staat in de bijbel staat omschreven hoe de aarde was.
De wetenschappers zijn er verder meegegaan zij het met enige wetenschap/speculaties.

Dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat de bijbel dan ook in zijn geheel waar is.

Er staat nergens in de Bijbel van hoe God er daadwerkelijk uitziet.
Niemand weet hoe God eruit ziet en Hij heeft zich nooit in persoon laten zien.
Het is maar hoe een gelovige en een niet gelovige zich laat meeslepen.
In Genesis staat enkel dat Hij de mens schiep naar zijn evenbeeld en dat betekent niet dat hij op een mens lijkt.
Dat evenbeeld (gelijkenis) kan evengoed zijn kennis zijn, maar we mogen alleen niet voor God spelen :| zoals het klonen van mensen bijv. want het klonen van een mens is ook evolutie = ontwikkeling.

Lekker belangrijk... :/

Er staat nergens dat God een weekje bezig was.
Er wordt gesproken over dagen en niet 24/7

:facepalm: ga nou niet overal zo bloedserieus op in man... je merkt toch ook wel dat ik er een beetje de draak mee steek. Je hoeft mij echt niet de les te leren over hoe het nou werkelijk zit want dat is verspilde moeite.

Over het geloof of over de wetenschap.

topic gaat over moslimhaat ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >DT< op zondag 10 mei 2015 om 15:05:
waarom zou een kleine meteoriet geen water kunnen bevatten dan?

Ben van mening dat het al verdampt is.

bevroren water zich gaat uitzetten en daardoor explodeert

zal waarschijnlijk eerst dooien/smelten en dan koken en dan krijg je de snelkookpan effect.
Bovendien bevroren water (ijs) is al uitgezet, dus de ruimte in de meteoriet zal dan al "optimaal" vol zijn en dat bevroren water tijdens een opwarming meer gaat bevriezen ?! weet het niet ben geen wetenschapper, maar ik geloof het niet.
Denk aan een flesje pils die te lang in de vriezer blijft of te snel bevriest.

Dat zal best, maar dat wil niet zeggen dat de bijbel dan ook in zijn geheel waar is.

Klopt dat bijv. van Kain, dat vind ik tenminste.

:facepalm: ga nou niet overal zo bloedserieus op in man... je merkt toch ook wel dat ik er een beetje de draak mee steek. Je hoeft mij echt niet de les te leren over hoe het nou werkelijk zit want dat is verspilde moeite.

Het was ook niet om jou wat te leren.
Was meer een aanvulling van hoe ik erover "denk" want het is geen feit, wel het meest logische en het is een verspilde moeite om een beetje de draak met mij te spelen. ;)

topic gaat over moslimhaat

Dat merk ik aan sommige antwoorden die hier gegeven worden. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 15:22:
Het was ook niet om jou wat te leren

Denk ook niet dat jij de geestelijke bagage hebt om iemand wat te leren. Doe eerst maar eens wat aan dat hoofdpijn-Nederlands van je, mkay? Hoewel ik het als verspilde tijd zie wilde ik nog ingaan op de posts waarin je me citeert, maar ik zie dat DT het al met je heeft doorgenomen. Hoewel je, zoals het een goede gelovige betaamt, blijft tegensputteren, maar goed
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 12:56:
De Bijbel is ook wetenschap

:lol:

Hoewel de ware gelovige het met schuimbekkende stelligheid zal bestrijden, hebben bijbel en koran weinig tot niets met wetenschap van doen. Deze boeken worden voornamelijk gebruikt voor het mennen van het volk.
Waarschuw beheerder
Hopelijk kom je dan tot de conclusie dat er ook mensen zijn die niet zo veel zin hebben in geweld, ruzie en dommigheid

De meeste mensen hebben daar geen zin in denk ik. Waarom denk je dat er zo'n weerstand tegen de islam is?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verre neef op zondag 10 mei 2015 om 17:09:
verspilde tijd

Is de tijd dat jij je telkens weer begeeft op deze soort van topics met je wanhopige negatieve geblaat jegens anderen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 12:17:
Idd. die lucht is niet te snijden, maar daarentegen is het lekker eten.
Maar in een rokershol kom ik liever ook niet.
En wat dacht je van cannabis/wiet lucht die in het behang/gordijnen/mensen blijft hangen ?! oja maar "die" lucht zijn de meesten al gewend. :|

Maar ik ben van mening dat het eerder mensen van ander afkomst zijn die vooral bijv. trassi en knoflook tegelijkertijd gebruiken.
Terwijl lamskruiden ook wel sterk riekend zijn.
Maar misschien trekken jullie al die lui ook over 1 kam en denken dat ze allemaal moslims zijn. :devil:

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 01:51:

Misschien moet jij dat ook eens doen. Hopelijk kom je dan tot de conclusie dat er ook mensen zijn die niet zo veel zin hebben in geweld, ruzie en dommigheid. :')
Misschien kom je er ook nog achter dat je intelligentie quotiënt niet erg hoog is? Zou zomaar kunnen...

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 01:41:
De Islam verheerlijken? Waar doe ik dat?

Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 01:41:
Voor jou? Haha, de groeten.

[img width=738 height=960 cacheid=00162e0b00324bf3fe771e491a02e68dd1]https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpt1/v/t1.0-9/10425396_469399483224646_5332325230457328542_n.jpg?oh=79aabe70fa8ccce77adace68687a4f5f&oe=55CD1FAC[/img]

Dat dus !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DUTCH132 B) op zondag 10 mei 2015 om 13:47:
Ze moeten internet in de vrouwengevangenis echt gaan verbieden. Kut hippies daar

Ach laat ze, ze woont dan ook ergens bovenaan in Grunn en weet niet eens hoe een grote stad er hedendaags uitzie aangezien dat mensch niet buiten komt.
Discussies voeren met decadente betweters is zoals een berg opklimmen die met glad ijs is bedekt. :dood:

Arme Patrice word wel wakker eens ze slachtoffer was na een groepsverkrachting van de Noord Afrikaantjes :D (of ze vind het nog leuk ook, kan ook)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 10 mei 2015 om 21:12:
Dat dus !

:lol: Ik ben liever een linkse moslimknuffelaar dan een extreem rechtse rakker.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zondag 10 mei 2015 om 21:12:
Dat dus !

Ach man hou toch gewoon je bek, achterlijke tyfus belg :')
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 21:48:
Ach man hou toch gewoon je bek, achterlijke tyfus belg :')

Van mij part mag België ook barsten, heb er niks mee gemeen hoor.
Maar uitspraken zoals U doet is te wijten aan onmacht toch :lol:

Ga lekker visjes vangen ..................

Waarschuw beheerder
God = onverklaarbaar.

ook niet onverklaarbaar...mens bedenkt god:klaar.

beweren dan ook dat het negroïde ras er als eerste was; dus eerder = superieure

en die negroide mensachtige ging zich evolueren en toen ontstond de gorilla :)
pfff hahaha :P

er was niet eens donkere ras, toen werd het blanker zoals jij zegt ;)
op elk continent onstond een mensen/apenras , mens stamt niet af van de apen, we zijn een APENSOORT.

De meteorieten konden geen water bevatten

:facepalm:

A new study suggests that primitive meteorites called carbonaceous chondrites brought water to Earth while the planet was still forming.

Mooi is dat he, als de wetenschap iets fout heeft, ok we passen het aan :)
de bijbel/koran...de waarheid,bam!

Zou wat zijn voor gelovigen als aliens wel bestaan :D

#edit# o shit ja nu kom jij weer met, ja maar hela hela god heeft dat water in die meteorieten gedaan jonguh :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verre neef op zondag 10 mei 2015 om 17:15:
De meeste mensen hebben daar geen zin in denk ik. Waarom denk je dat er zo'n weerstand tegen de islam is?

Maar om het dan met geweld op te lossen is ook weer zo iets he...

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 22:34:
Maar om het dan met geweld op te lossen is ook weer zo iets he...

wacht maar een jaar of tien, dan zeg je hetzelfde als wij nu ;)
je snapt de mindset van de moslims niet (allemaal)
gematigde moslims bestaan niet.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 22:24:
en die negroide mensachtige ging zich evolueren en toen ontstond de gorilla :)

je zegt het zelf
mens stamt niet af van de apen

:facepalm:

je eigen reply
study suggests

ok we passen het aan :)
de bijbel/koran...de waarheid,bam!

ook niet.

gelovigen als aliens wel bestaan

misschien is God wel een alien. :|

#edit# o shit ja nu kom jij weer met, ja maar hela hela god heeft dat water in die meteorieten gedaan jonguh :D

dat kan ik niet zeggen ik beweerde
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 11:42:De meteorieten konden geen water bevatten

maar omdat er "iets" moest zijn die deze zaken heeft laten ontstaan en aangezien de eerste aanwijzingen van God in de bijbel te vinden zijn; moeten we ervan uitgaan dat Hij het recht heeft op het patent/octrooi. :D

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 23:43:
misschien is God wel een alien.

dan wordt het nog erger dus, je ziet hier hoe de mens al tegen moslims is, nou aliens zullen we nooit accepteren, die sturen we allemaal terug naar afrika
Waarschuw beheerder
-1
Ben van mening dat het al verdampt is.

voor dat het de dampkring bereikt heeft bedoel je?

Bovendien bevroren water (ijs) is al uitgezet, dus de ruimte in de meteoriet zal dan al "optimaal" vol zijn

klopt, maar wanneer ijs van aggregatietoestand veranderd naar stoom zal de volumevergroting en kracht die dan vrij komt nog vele malen groter worden. Hierdoor zal de meteoriet dus echt kunnen klappen, en is dat ook niet wat er gebeurde bij die meteoriet in Rusland?

Waarschuw beheerder
+2
Mensen die een ander haten vanwege hun geloof zijn niet bepaald snugger en leven nog in e middeleeuwen!
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op zondag 10 mei 2015 om 21:10:
Is de tijd dat jij je telkens weer begeeft op deze soort van topics met je wanhopige negatieve geblaat jegens anderen.

:lol: Ja, na jaren door jouw dyslectische, zwakbegaafde gewauwel op deze site te hebben moeten zwemmen, en van die amateuristische animaties van je te hebben mogen genieten, heb ik me een keer niet in kunnen houden. Nou sorry hoor. Negatief en wanhopig ben ik geen van beide. Ik probeer me tot de feiten te beperken.

feit 1. er is geen reden om aan te nemen dat er een god bestaat die alles geschapen heeft
feit 2. er is geen reden om aan te nemen dat de islam op de lange termijn niet een probleem gaat vormen voor niet-moslims, gezien de wijze waarop niet-moslims behandeld worden in landen waar moslims de meerderheid vormen
laatste aanpassing