Partyflock

Forumonderwerp · 1167686
13 volgers · 22740x bekeken

Waarschuw beheerder
+8-13
Aandacht voor moslimhaat overdreven? Kijkt u even mee?
Door Republiek Allochtonië
100_5051 - René Gademann
ACHTERGROND - Sommigen vinden de aandacht voor moslimhaat overdreven of beweren dat hiermee de ‘islamcritici monddood’ worden gemaakt. Op het blog moslimhaat.tumblr.com is inmiddels een bonte verzameling van haatuitingen aangelegd. Met ‘islamkritiek’ heeft dit nog maar weinig te maken.

Het blog wordt onderhouden vanaf het Twitteraccount @meerliefde. In augustus en september, in de aanloop van de anti-moslimdemonstratie van Pro Patria in de Schilderswijk, werden binnen enkele uren vele oproepen tot geweld tegen moslims gevonden.

Vorige week heeft @meerliefde de draad weer opgepakt. Aanleiding was het bericht op joop.nl dat op een Facebookpagina van PVV-fans werd opgeroepen moskeeën in brand te steken. Hierop vroeg PvdA-kamerlid Ahmed Marcouch aan het OM om stappen te ondernemen. Dit bericht leidde, zo ontdekte @meerliefde, tot nog meer oproepen tot geweld tegen moskeeën en moslims.

Op het blog moslimhaat.tumblr.com/ zijn diverse oproepen tot geweld te vinden. Hieronder ziet u er enkele:

[img width=263 height=183 cacheid=001624d5003241240bbbc0f81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-1.jpg[/img]

[img width=264 height=206 cacheid=001624d6003241254c1bba281a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-2.jpg[/img]

[img width=502 height=139 cacheid=001624d700324126717b93981a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-3.jpg[/img]

[img width=487 height=189 cacheid=001624d800324127c35b4f881a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-4.jpg[/img]

[img width=689 height=202 cacheid=001624d900324128fe3b66381a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-5.jpg[/img]

[img width=259 height=200 cacheid=001624da00324129b99b1ce81a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-6.jpg[/img]

[img width=321 height=223 cacheid=001624db0032412a84fb35581a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-7.jpg[/img]

[img width=497 height=125 cacheid=001624dc0032412b06aba2891a02e53d22]http://sargasso.nl/wp-content/uploads/2015/01/Moslimhaat-8.jpg[/img]

Meer op moslimhaat.tumblr.com.

Geweld tegen moskeeën

Twee weken geleden maakte onderzoekster Ineke van der Valk bekend dat van de naar schatting 475 moskeeën in Nederland in ieder geval 174 moskeeën in de afgelopen tien jaar te maken hebben gehad met één of vaak meerdere ‘incidenten’.

Republiek Allochtonië houdt sinds 2010 een lijst bij met (bekende) incidenten. Zie de laatste update hier.

Verder weten we dat:

Bijna twee op de drie moslims rapporteren ten minste één discriminatie-ervaring in het afgelopen jaar. Inclusief degenen die twijfelen of het om discriminatie ging, gaat het zelfs om driekwart van de moslims.
Eén op de vijf Nederlanders voelt zich persoonlijk bedreigd door de islam.
Eén tot anderhalf miljoen Nederlanders stemmen op een partij, de PVV, die pleit voor een ‘kopvoddentaks’, het sluiten van alle moskeeën, een verbod op de koran en andere specifieke (discriminerende) maatregelen gericht tegen moslims.
Volgens een peiling van Maurice de Hond is een meerderheid van de Nederlandse bevolking – 55 procent – voor een immigratiestop uit islamitische landen en wil 63 procent van de Nederlanders geen nieuwe moskeeën. Beide zijn vormen van moslimdiscriminatie.
Het bagatelliseren van moslimhaat en moslimdiscriminatie is volstrekt ongepast, net zoals het bagatelliseren van antisemitisme ongepast is. Het heeft ook weinig meer met ‘islamkritiek’ te maken. Het gaat om vormen van haat, discriminatie en uitsluiting, die in strijd met onze (grond)wet zijn.

Verontrustend... :nosmile:

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 november 2015 om 22:14:
Is dat zo?

Zeker te weten, weliswaar onder familiaire, stammen-, sippen, dan wel andersoortige dwang....jwtz man !!

dat krijg je er niet zomaar uit.

Daarom, afnemen en deporteren, simpel as that :D

Waarschuw beheerder
Is dat zo? Kinderen van gelovigen worden vanaf dat ze iets kunnen begrijpen volgestamd met die onzin... dat krijg je er niet zomaar uit.

Ga ze maar verdedigen :lol:
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2015 om 21:44:
https://www.groene.nl/tag/turkije

"In Nederland zijn er 240.000 stemgerechtigden en maar liefst 110.000 Turkse Nederlanders reisden af naar de RAI in Amsterdam, Ahoy’ in Rotterdam en sporthal De Scheg in Deventer om hun democratische plicht te vervullen"

meer dan de helft heeft dus niet eens gestemd :lol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2015 om 23:02:
We spraken onder anderen met Mohammed."

Wie is dat ? Hoeveel miljoenen mannen heten wel niet zo ?

Een vluchteling en niet de profeet.
En die Mohammed ene persoon net zoals een Piet Jan of Klaas van eigen bodem.

Uitspraak van inactief op donderdag 5 november 2015 om 23:02:
Bovendien zijn de Syriers in de minderheid onder de asielzoekers.

Of het Syriërs zijn of niet; het gaat erom dat het vluchtelingen zijn met een persoonlijke keuze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 08:56:
Ga ze maar verdedigen :lol:

Kleine rolinversie :lol:

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 09:41:
Een vluchteling

En die geloof je op zn bruine ogen :facepalm: "Tis een vreemd´ling zeker, die verdwaald is zeker...." ......

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 09:41:
Of het Syriërs zijn of niet; het gaat erom dat het vluchtelingen zijn met een persoonlijke keuze.

Ja, en ik kies ervoor om die mensen niet meer in ons land toe te laten. Als we nu niet snel in Europees verband de buitengrenzen dichtknallen, is dat het einde van Europa, maar Griekenland ligt dwars, wil geen bemoeienis van andere landen met zijn grenzen en laat daar gvd nou de meeste cruisetoeristen aanspoelen die wíj te verwerken krijgen.

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van juzmee op vrijdag 6 november 2015 om 08:59:
meer dan de helft heeft dus niet eens gestemd :lol:

Lach maar ja, maar ik vind driekwart van iets minder dan de helft die vóór Erdogan stemt wel erg verontrustend; mensen die hier in een vrij land wonen, vaak geboren en getogen.....en die sstemmen dan toch nog op zoon islamist, damn, dan klopt er iets niet.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van juzmee op vrijdag 6 november 2015 om 08:59:
"In Nederland zijn er 240.000 stemgerechtigden en maar liefst 110.000 Turkse Nederlanders reisden af naar de RAI in Amsterdam, Ahoy’ in Rotterdam en sporthal De Scheg in Deventer om hun democratische plicht te vervullen"

meer dan de helft heeft dus niet eens gestemd

NIet iedereen heeft de middelen om bij het stemgebouw te komen.
Wel erge zaak dat de meeste op Herr Erdogan stemmen, totaal niet sociaal, maar vrij rechtse starre dictatorische politiek die doet denken aan poetin, berlusconi, bush, etc. Mensen zijn schapen en geloven nog steeds zijn beloftes, voornamelijk de mijnbouwers die keer op keer voor hongerloon de mijnen in moeten, deze groep denkt werkelijk dat erdogan achter hun staat, maar erdogan staat alleen maar achter de machtige werkgevers die de regels bewust keer op keer aan hun laars lappen.
Ook de universiteiten worden volop gecontroleerd door de regering erdogan, alleen staatsgoedgekeurde propaganda mag verspreid worden, wetenschappelijk en maatschappelijke feiten zijn verboden en studenten die daar tegen zijn worden vakkundig van de aardbodem weggevaagd.

Ik heb in mijn vriendenkring nogal wat gevluchte Turken zitten, allemaal universitair afgestudeerd in Nederland, niks Koerd of Armenier, gewoon intelligente Turken die op hun dood zijn voor de regering en vergeldingen van de regering.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 18:47:
NIet iedereen heeft de middelen om bij het stemgebouw te komen.

iemand kan meerijden met iemand die ook gaat stemmen of hebben ze nu opeens helemaal niets meer met elkaar?! dus dan terug komend op die angst of die zogenaade zorgen :')

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 november 2015 om 18:47:
Mensen zijn schapen en geloven nog steeds zijn beloftes

in algemeenheid bedoel je dit denk ik, want dat is in nederland ook zo, rutte met z'n 1000 euro voor iedereen :')

Uitspraak van inactief op vrijdag 6 november 2015 om 18:10:
Lach maar ja, maar ik vind driekwart van iets minder dan de helft die vóór Erdogan stemt wel erg verontrustend; mensen die hier in een vrij land wonen, vaak geboren en getogen.....en die sstemmen dan toch nog op zoon islamist, damn, dan klopt er iets niet.

de uitslag in turkije is dat erdogan met grote winst de verkiezingen heeft gewonnen, maar dat heeft ie dus echt niet te danken aan de stemmen die vanuit nederland zijn gekomen... dat is wel duidelijk iets van een behoorlijke omslag te noemen en dan nog het feit, dat jij ervan maakt dat 110.000 turken allemaal op erdogan gestemd hebben, maar waar haal je dat uit op als ik vragen mag?! er zullen er ook wel tussen gezeten hebben die op een andere partij gestemd hebben, dus die driekwart van iets minder dan de helft waar je het over hebt, zit zelfs nog een hele grote correctie in naar beneden toe :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 6 november 2015 om 18:07:
En die geloof je op zn bruine ogen :facepalm:

Er bestaan er ook met groene en blauwe ogen.

Tis een vreemd´ling zeker, die verdwaald is zeker...." ......

Voor ons een vreemdeling, maar niet verdwaald; ze wisten de weg naar "ons paradijs" te vinden.

Ja, en ik kies ervoor om die mensen niet meer in ons land toe te laten.

Ik kies voor tijdelijke opvang in ons land.
Namelijk voor een subsidiaire bescherming zie dan ook
http://www.nu.nl/buitenland/4160252/duitsland-blokkeert-gezinshereniging-syriers-slechtere-asielstatus.html
wat natuurlijk belachelijk is, want dat moet gelden voor allen van de niet EU landen.
Het nadeel van zo een blokkade kan zijn dat er meer gezinnen (dus geen achterblijvers) tegelijkertijd zullen vluchten en dat men "weer" de fout in gaat met de verwerking van de procedure.

en laat daar gvd nou de meeste cruisetoeristen aanspoelen die wíj te verwerken krijgen.

En Griekenland ja wel makkelijk die aan te wijzen, die is zelf bezig zich te hervormen want stel dat we hier dan ook Griekse vluchtelingen zullen hebben.
Naast Griekenland heeft ook Italië; beiden met belangrijke toegangspoorten van de EU, destijds al voor hulp gevraagd.
Het ondertekenen van Verdragen van de Europese Unie was niet enkel bedoeld om de € sterk te maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 7 november 2015 om 10:53:
http://www.nu.nl/buitenland/4160252/duitsland-blokkeert-gezinshereniging-syriers-slechtere-asielstatus.html
wat natuurlijk belachelijk is, want dat moet gelden voor allen van de niet EU landen.
Het nadeel van zo een blokkade kan zijn dat er meer gezinnen (dus geen achterblijvers) tegelijkertijd zullen vluchten en dat men "weer" de fout in gaat met de verwerking van de procedure.

dat kan, maar deze regel is er al bij de ind, alleen op een andere manier, men zegt dan dat de familie geen economische belangen heeft en dus wordt een mvv afgewezen, tijdelijk verblijf kan dan wel, wat dus veel geld iedere keer kost voor degene die hier een verblijfsstatus heeft om de aanvraag tijdelijk verblijf plus verzekeringen en ze voor de periode dat ze hier verblijven, de aanvrager aantoonbaar voldoende middelen moet hebben om ze hier te kunnen onderhouden en dan nog de vliegreizen iedere keer... big kassa dus.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juzmee op zaterdag 7 november 2015 om 11:18:
dus wordt een mvv afgewezen

Klopt.
Als de vluchteling (met gezin) weet van de voorwaarden van een MVV en sommigen weten dat; dan is het voor hun waarschijnlijk beter om met ze allen te vluchten, want het beter met je gezin een tijdelijk verblijfstatus van ??? jaren te hebben.
Om het maar samen uit samen thuis te noemen.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van juzmee op zaterdag 7 november 2015 om 09:54:
, rutte met z'n 1000 euro voor iedereen

snap sowieso niet dat arbeiders vvd gaan stemmen
Waarschuw beheerder
+1
Snap je dat niet eens? :/

Het is toch gewoon vet cool om eens in de vier jaar een paar minuten te mogen doen alsof je bij de rijkste 10% van Nederland hoort? B)

Okee, daarna is het meer een koude kermis dan serieus cool, maar het was toch héél eventjes nét echt! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 november 2015 om 21:02:
snap sowieso niet dat arbeiders vvd gaan stemmen

Ik heb dus wel op de VVD gestemd, eerder omdat dat 't zo'n beetje de enige partij op rechts was waar ik op wilde stemmen. Was naast de SGP ook de enige die als punt had dat er niet meer op defensie gekort moest worden. Die 1000 eu erbij en de belofte van geen extra geld naar Griekenland die ze gebroken hebben. En wilde al helemaal niet hebben dat de PVDA de grootste zou worden. Voor de volgende verkiezingen ben ik nu al over aan het twijfelen of ik überhaupt wel ga stemmen en of er ook maar een partij is die ik het dan gun.
Ik zal iig nooit op linkse of religieuze partijen stemmen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >DT< op woensdag 11 november 2015 om 00:56:
Die 1000 eu erbij en de belofte van geen extra geld naar Griekenland die ze gebroken hebben.

Dat was toch pas ná de verkiezingen :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op woensdag 11 november 2015 om 01:00:
Dat was toch pas ná de verkiezingen :vaag:

Nee dat waren punten waar ze campagne mee voerden. Na dat ik dus mede om die punten op ze gestemd had werden ze na de verkiezingen gebroken. Blijft er dus weinig over waar je nog op kan en wil stemmen in mijn geval.

Waarschuw beheerder
k zal iig nooit op linkse of religieuze partijen stemmen.

Religieuze sowieso niet, maar linkse.... huidige linkse partijen idd niet omdat men vergeten zijn waar ze vandaan komen (vakbonden) vvd cda en pvv zijn allemaal vriendjes van grote ondernemers en willen het liefst de kleine ondernemers en de middenmoot maximaal uitpersen om zodoende alleen multinationals te creeeren in nederland. Iets waar vvd ook niet om liegt. Nee een echte linkse vakbondspartij daar zou ik op kiezen niet het huidige linkse klimaat wat veelal verbonden is met het opgedrongen multiculsysteem sp pvda en groenlinks zijn de gewone man allang uit het oog verloren.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van >DT< op woensdag 11 november 2015 om 01:36:
Nee dat waren punten waar ze campagne mee voerden. Na dat ik dus mede om die punten op ze gestemd had werden ze na de verkiezingen gebroken. Blijft er dus weinig over waar je nog op kan en wil stemmen in mijn geval.

Maar je gaat toch gvd niet stemmen op basis van oneliners :facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2015 om 14:55:
zijn de gewone man allang uit het oog verloren.

Wie niet dan ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 12 november 2015 om 00:56:
Wie niet dan ?

nou vvd en cda hebben er nooit naar gekeken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 12 november 2015 om 00:53:
Maar je gaat toch gvd niet stemmen op basis van oneliners :facepalm:

Nee, heb ook de kieswijzer geraadpleegd waar de pvv uitkwam. Daar wilde ik niet op stemmen ook al hebben zij punten waar ik het wel mee eens ben. Heb vroeger op kleine partijen gestemd die uiteindelijk toch niet in het parlement terecht kwamen. Dus bleef uiteindelijk de VVD over. Maar hoe maak jij je beslissing dan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 november 2015 om 14:55:
Religieuze sowieso niet, maar linkse.... huidige linkse partijen idd niet omdat men vergeten zijn waar ze vandaan komen (vakbonden) vvd cda en pvv zijn allemaal vriendjes van grote ondernemers en willen het liefst de kleine ondernemers en de middenmoot maximaal uitpersen om zodoende alleen multinationals te creeeren in nederland. Iets waar vvd ook niet om liegt. Nee een echte linkse vakbondspartij daar zou ik op kiezen niet het huidige linkse klimaat wat veelal verbonden is met het opgedrongen multiculsysteem sp pvda en groenlinks zijn de gewone man allang uit het oog verloren.

Daarom blijft er weinig over waar ik op wil stemmen
Waarschuw beheerder

:(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik heb dus wel op de VVD gestemd

Sukkel

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op vrijdag 13 november 2015 om 23:11:
Het is weer een multicultureel feest in Parijs

islam is vrede

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 14 november 2015 om 00:35:
Kijk goed naar het bloed op de vloer giffer,

Voel mij niet aangesproken. :)
Iemand met wat verstand weet dat dit niks te maken heeft met de vluchtelingen.
De meeste moslimse vluchtelingen vluchten (ontwijken) namelijk zelf voor deze terroristen.
Ik had je verstand iets hoger geschat. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 13 november 2015 om 23:19:
islam is vrede

feitelijk gezien wel, maar een stel malloten denken er een andere draai aan te moeten geven :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2015 om 00:40:
Voel mij niet aangesproken. :)
Iemand met wat verstand weet dat dit niks te maken heeft met de vluchtelingen.
De meeste moslimse vluchtelingen vluchten (ontwijken) namelijk zelf voor deze terroristen.
Ik had je verstand iets hoger geschat. :)

''iemand met wat verstand''
''je verstand''

Daar gaat ie weer, de policor en zijn roep om ''verstand''. Hier gaan we dan, met wat voedsel voor jouw ''verstand'';

- We kunnen onmogelijk bepalen wat de intenties van de zogeheten vluchtelingen zijn
- We kunnen bepalen dat slechts 20% uit Syrie komt.
- We kunnen niet bepalen waar de Syriers voor gevlucht zijn (Assad, IS, anders).
- We kunnen bepalen dat men veilig was voordat men voet in Europa zette. (Annulering van de term 'vluchteling').
- We kunnen niet bepalen hoe men de Koran beleeft.
- We kunnen inschatten dat het gros in elk geval islamitisch is.
- Die overige 80% ... wat zullen we daar 's over zeggen...70% man...islamitisch, afkomstig uit leuke landen ala Afghanistan.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 14 november 2015 om 00:46:
onmogelijk bepalen wat de intenties

kunnen niet bepalen waar de Syriers

kunnen niet bepalen hoe men de Koran beleeft.

kunnen inschatten

tegenover jouw
kunnen bepalen dat slechts 20%

overige 80% ... wat zullen we daar 's over zeggen.

dat houdt in dat JIJ dus onmogelijk kan bepalen; niet bepalen; niet kan bepalen en laat staan inschatten met je verstand. :) om allen de 100% te beschuldigen. :)
Waarschuw beheerder
De 20/80 verhouding is vastgesteld door meerdere Europese organen.

Waarschuw beheerder
Idd. ze hebben ze op de man nageteld. :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2015 om 00:57:
Idd. ze hebben ze op de man nageteld. :)

Goed, het enige wat we dan nog kunnen concluderen is wat we met de eigen ogen zien; een horde aan jonge mannen die her en der wat vrouwen verkrachten en aanranden, christenen overboord flikkeren, ALLAH AHKBAR roepen, klagen over gebrekkige voorzieningen, rellen, politie aanvallen, etc

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 14 november 2015 om 01:09:
wat we met de eigen ogen zien

:LOL:
Zien ? lezen zal je bedoelen :) en dat gebeurt elke dag weer zeker door alle 100% van die jonge mannen.
Alsof "anderen" nooit een ander hebben aangerand; nooit hebben geklaagd; nooit hebben gereld en nooit met drugs bezig zijn om onze maatschappij (onze kinderen) te verzieken. :|
Man ga lekker verder filmpjes zoeken op het web.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2015 om 01:25:
:LOL:
Zien ? lezen zal je bedoelen :) en dat gebeurt elke dag weer zeker door alle 100% van die jonge mannen.
Alsof "anderen" nooit een ander hebben aangerand; nooit hebben geklaagd; nooit hebben gereld en nooit met drugs bezig zijn om onze maatschappij (onze kinderen) te verzieken. :|
Man ga lekker verder filmpjes zoeken op het web.

Gezien en gelezen. Maar goed, ik heb het alweer door. Het is vanzelfsprekend om als ''vluchteling'' de gastlanden te bedanken met aanrandingen en erger. Immer, dat gebeurde toch al in dat land. Meer sporadisch maar soit, he.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sisyphus op zaterdag 14 november 2015 om 01:32:
Gezien

in de krant of was je een getuige. :|
Waarschuw beheerder
De meeste moslimse

Het gaat ook niet om de meeste Giffer !!! ze waren het daar in die wijken aan het vieren ...

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van *Just Danny* op zaterdag 14 november 2015 om 08:10:
de meeste

"Mensen" willen "alle" vluchtelingen associëren met het terrorisme en daar ging het om.
Vandaar dat ik zei:

anders zaten ze niet hier.
Dat er een stel debielen zijn die zich zelf opblazen of anders en dat tussen uitgaanspubliek betekent niet dat je anderen daarvoor de schuld kan geven.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2015 om 10:10:
anders zaten ze niet hier.

De meeste zijn geen vluchtelingen maar gelukzoekers ... 20% heeft van al die lui echt recht op bescherming en hulp ...
En als die gelukzoekers hun zin niet krijgen is extremisme vaak een kleine stap ...
Waarschuw beheerder
Ik ben benieuwd wat NL gaat doen. Gaan de grenzen nu toch dicht? Worden 'vluchtelingen' nu wel gescreend? Of steken we een kaarsje aan en de kop in het zand?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op zaterdag 14 november 2015 om 10:32:
de grenzen nu toch dicht?

:no:

Worden 'vluchtelingen' nu wel gescreend?

:no:

Of steken we een kaarsje aan en de kop in het zand?

Dat dus.

Er zijn tientallen video's (uiteraard niet te zien in de mainstream media) met bewijs dat velen geen echte vluchtelingen zijn en hoe velen over de EU denken en wat ze van plan zijn.
Zullen er op een of andere manier wel belang bij hebben dat dit gebeurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *Just Danny* op zaterdag 14 november 2015 om 10:27:
De meeste zijn geen vluchtelingen maar gelukzoekers ... 20% heeft van al die lui echt recht op bescherming en hulp ...

Als men kapitalen kan uitbesteden voor een overtocht in een bootje met alle risico's van dien; dan zal dat vluchten/gelukzoeken niet voor niks zijn.
De rijke vluchteling zit alleen eerder op de 1ste rang.

Uitspraak van *Just Danny* op zaterdag 14 november 2015 om 10:27:
En als die gelukzoekers hun zin niet krijgen is extremisme vaak een kleine stap ...

Je bedoelt de "westerse allochtoon" en die heeft vaak een (gedegen) opleiding afgerond in het land waar hij/zij woont en is dan daar ook geboren waarvan de (groot) ouders genaturaliseerd zijn of 1 der ouders europeaan is.
De vermeende gelukzoeker die NIET uit een oorlogsgebied komt kan men terugsturen en waarom gebeurt dat niet ?!
O ja Europa en Afrika zijn bezig met een akkoord over steunfonds migratie.
En die 80% ? want hoeveel van die 100% vluchtelingen hebben hun ID weggegooid/vernietigd of zijn verdronken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van THP op zaterdag 14 november 2015 om 10:49:
Er zijn tientallen video's (uiteraard niet te zien in de mainstream media) met bewijs dat velen geen echte vluchtelingen zijn en hoe velen over de EU denken en wat ze van plan zijn.
Zullen er op een of andere manier wel belang bij hebben dat dit gebeurt.

Dat is allemaal propaganda. Ik had je hoger ingeschat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van WLOJS op zaterdag 14 november 2015 om 11:32:
Dat is allemaal propaganda.

Sja wie zal het zeggen :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 14 november 2015 om 11:27:
ls men kapitalen kan uitbesteden voor een overtocht in een bootje met alle risico's van dien; dan zal dat vluchten/gelukzoeken niet voor niks zijn.

Dat komt omdat ze door smokkelaars zo gek worden gemaak met propaganda over met goud geplaveide straten, dat ze hun laatste cent eraan uitgeven. Maar zwakbegaafden als jij hebben dat nog steeds niet door en blijven hun hoofd stug in het zand houden.

En maar blaten; maar.. maar.. het zijn niet allemaal bla bla
maar.. maar.. hun doen het ook bla bla
maar.. maar.. het is maar een klein deel bla bla

godvergeten onderontwikkeld jong :|
Waarschuw beheerder
Lees ook vaak berichten hoe ze aan een Iphone komen etc.
Of iemand echt moest vluchten of niet ff daar gelaten.
Ik snap niet waarom velen vluchten voor geweld koppelen aan armoede...
Ook mensen met geld moeten vluchten.