Hallo
zou iemand mij kunnen helpen en mij vertellen waar ik die stijl van kleedjes kan vinden?

Mvg
zou iemand mij kunnen helpen en mij vertellen waar ik die stijl van kleedjes kan vinden?
Mvg
laatste aanpassing door een beheerder
Ik leg een kleed op de vloer, die trek ik niet aan.
Waarom stuur je geen bericht naar die persoon op Facebook?
Uitspraak van opoppossemus frogkissymo! op vrijdag 6 juni 2014 om 22:47:Beetje iemand in de maling nemen hey , ja weet je wie een kuil graaft voor een ander die valt er zelf vaak in !!
Voor mijn part valt hij er onmiddelijk in
Uitspraak van opoppossemus frogkissymo! op vrijdag 6 juni 2014 om 22:54:ha ik ga niet een uur voor je zoeken hoor , maar deze site daar hebben ze echt heeeeeel veel mooie jurkjes in alle stijlen,,,
http://www.jurkjes.nl/
Uitspraak van opoppossemus frogkissymo! op vrijdag 6 juni 2014 om 23:07:ja ik kijk daar altijd omdat ik jurkjes bij dames geil vind haha, vandaar haha
Iedereen zou waarschijnlijk akkoord gaan met die stelling
Uitspraak van opoppossemus frogkissymo! op vrijdag 6 juni 2014 om 23:13:nou ja die site heeft heel veel rip of merken ( zeg maar nep merken waarvan het orgineel 400 kost en hun hebben dan b merken die maar 40 kosten,,, en ze hebben heeeeeel breed assortiment hey.... ja alleen het passen is onmogenlijk hey,,,,, dus dat is wel lastig,,,,
Uitspraak van CornelioL op vrijdag 6 juni 2014 om 23:45:Ik vraag hier gewoon wat!
Zullen we chatteng? en dat jij je dan eens uit
Uitspraak van CornelioL op vrijdag 6 juni 2014 om 21:51:kleed
voor de wepcam? , belgische sletjengs.altijd goei.
Uitspraak van CornelioL op vrijdag 6 juni 2014 om 23:45:Ik vraag hier gewoon wat!
Zullen we chatteng? en dat jij je dan eens uit
Uitspraak van CornelioL op vrijdag 6 juni 2014 om 21:51:kleed
voor de wepcam? , belgische sletjengs.altijd goei.
Uitspraak van Technomania op zaterdag 7 juni 2014 om 14:35:whahahaha die smiley