ego tripper uit ga hangen
Dan snap jij het niet, want hij trollt jullie allemaal waar jullie bij staan.
geloof me wessel met die additude gaat hij het toch niet ver schoppen en zijn manier van taalgebruik al helemaal niet. Je nummertje is beetje chaotisch en overduidelijk
voor de lol gemaakt dus snap de haat hier niet zo maarja zo is partyflock altijd geweest daarom zitten er ook steeds minder op het forum. Maar ik vind het tof dat jij je hier tenminste wel volwassen opstelt. C ya snel weer kerel.
Als je dit trollen vind , heb jij nog nooit een goede troller mee gemaakt. Dit is eerder triest te noemen....
een goede troller
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 13:53:Als je dit trollen vind , heb jij nog nooit een goede troller mee gemaakt. Dit is eerder triest te noemen....
Nou, ik vind hem anders wel goed, want jullie vallen allemaal over hem heen. Mission accomplished.Met andere woorden:
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 13:53:een goede troller
.
Nou, ik vind hem anders wel goed, want jullie vallen allemaal over hem heen. Mission accomplished.Met andere woorden:
Zit dat nou lekker? Zo diep in z'n reet? Je doet wel erg je best om je bij hem in te slijmen.
Ja, het zit daar heerlijk, ik zit daar tenminste warm.
stelletje rellerts
"Kutmuziek" !!!!
Kutmuziek
Ik denk dat we maar eens met jou gaan beginnen
zal ik de koffie alvast klaar zetten ?
dat leek mij ook al ..
zal er beetje extra suiker in doen misschien hou ik dan wil op met trillen !
Of juist niet.