Partyflock

Forumonderwerp · 1160323

Waarschuw beheerder
+7-10
enjoy :)
https://soundcloud.com/lordofsp33d/lord-of-speed-mc-wijsneus-ft-de-partyflockers-rare-chat-praktijken-free-download

feedback is altijd welkom

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2014 om 21:15:
Kijk eens naar jezelf in de spiegel

volgens mij hebt jij beetje teveel in de spiegel gekeken :lijn: :yes:
grootheidswaanzin :yes:

Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2014 om 21:15:
Komt je moeder zeker vandaan.

aaahh gossie moederpraat :aai: zit ik je zo dwars knul 8)
Waarschuw beheerder
-2
Wat kom je nou doen? Beetje zielig azijnzeiken? Aub zeg :gaap:
Waarschuw beheerder
+2
:lol: deze toppa

Waarschuw beheerder
+2
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 mei 2014 om 17:54:
in 2min geproduceerde amuzikaal gedrocht

doe het beter zal ik zeggen ;)

Waarschuw beheerder
+3-3
Dat doe ik al sinds voordat je werd geboren, dom varken..

Waarschuw beheerder
+4-1
dat heb ik gehoord ja als dat jou soundcloud link is die op je profiel staat :') mooi man nummers vol pre-sets en vage ritmes die niet kloppen wss random ingevoert en het dan witch house noemen :respect: jij gaat het maken ja :')

overigens het muziek genre staat in de title van het topic dus als je al sws niet van de muziek soort houd wat heb je hier te zoeken dan?
en dan ook nog als je geen fatsoenlijke en opbouwende feedback kan geven ipv af te kraken en poging tot iemand te beledigen + ego tripper uit ga hangen dan heb je ook hier niks te zoeken ;)

maar goed wie ben ik he :) sommige zijn nou eenmaal niet zover ontwikkeld als andere

Waarschuw beheerder
+2-2
donateur
Wat een kansloos gedoe hier zeg.... :/ Het gaat om een track...die voor de lol gemaakt is...En bepaalde mensen moeten weer zo nodig 'stoer' doen. Grow up ofzo. :facepalm:

Waarschuw beheerder
+3-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 00:48:
mooi man nummers vol pre-sets en vage ritmes die niet kloppen

Die muziek is dan ook niet bedoelt voor domme tokkievarkens als jij.. , weet waar je aan begint :)

Voordat je met je domme kop mij aan durft te spreken.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 00:48:
sommige zijn nou eenmaal niet zover ontwikkeld als andere

Met vriendelijke groeten,

OniriA

.,I,.

Waarschuw beheerder
+1-2
gast word volwassen ofzo :')

Waarschuw beheerder
+3-3
Laat je eigen muziek eerst eens volwassen worden voordat je mijn muziek denkt te kunnen beoordelen.

Waarschuw beheerder
+1-1
leer jij eerst maar eens een fatsoenlijk ritme maken en openstaan voor andere genre's voor je iemands muziek denkt te kunnen beoordelen :)

Waarschuw beheerder
+3-5
Ik spuug op dit soort inspiratieloze amuzikale baggermuziek gemaakt door levenloze lelijke varkens zoals jij.

Verder maak ik er geen woorden aan vuil..

Rot gewoon weg in de diepste graf.. dan speel ik al mijn ritmes en muziek luid af zodat je gore ziel het tormenterende geschal nog lang zal moeten aanhoren als de zevende hel.

Pleur op als je denkt mijn muziek te kennen en wat ik volgens jou moet doen, zielig varken, probeer eerst eens uit je eigen muzikale luiers te komen.. dan praten we verder.

Ajuu paraplu

Waarschuw beheerder
+2
kindertjes van tegenwoordig :') goed ik zal vanaf nu alleen nog maar reageren op mensen die normale feedback kunnen geven en geen stoere internet boyz die denken zich te moetten bewijzen ofzo (Y)

Waarschuw beheerder
+1

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 01:12:
Ik spuug op dit soort inspiratieloze amuzikale baggermuziek gemaakt door levenloze lelijke varkens zoals jij.

Verder maak ik er geen woorden aan vuil..

Rot gewoon weg in de diepste graf.. dan speel ik al mijn ritmes en muziek luid af zodat je gore ziel het tormenterende geschal nog lang zal moeten aanhoren als de zevende hel.

Pleur op als je denkt mijn muziek te kennen en wat ik volgens jou moet doen, zielig varken, probeer eerst eens uit je eigen muzikale luiers te komen.. dan praten we verder.

Ajuu paraplu

Ja... je bent toch idd echt moslim. :blinky:

Waarschuw beheerder
+2

Helemaal loese di mang... battle with the mind.

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 01:39:
Helemaal loese di mang... battle with the mind.

:lol:

Waarschuw beheerder
+2-1
Muzikaliteit is iets wat ik je zal bijbrengen als ik mn zwarte officierspet opzet en mn zweep erbij pak.

Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 01:59:
Muzikaliteit is iets wat ik je zal bijbrengen als ik mn zwarte officierspet opzet en mn zweep erbij pak.

Muzikaliteit ....jij? HAHAHA beste grap van 2014...Wat een baggermeuk.

Waarschuw beheerder
+3-2
Weet je wat pas de beste grap is van 2014?

Dat jij als dom terrorgroupie je kutje niet meer kunt verkopen achter het station wegens lekkage.

Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ach gossie , op t pikkie getrapt?
Als je niet tegen commentaar kunt , kom het dan ook niet geven. Kneusje.

Enneh , terrorgroupie? Dude seriously? :') Lame ass comment weer , had er meer van verwacht.

Waarschuw beheerder
+4-2
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 02:16:
had er meer van verwacht.

Je bent dan ook een lelijk wijf, je verdient ook niet meer.

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Ach wat lief. :lief:
Blij dat jij mij lelijk vind , want als iemand als jij mij leuk zou vinden zou ik gelijk zelfmoord willen plegen.

Waarschuw beheerder
+4
Doe me een plezier en doe het nu.

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Doe eens voor hoe het moet dan , zo'n lelijk wijf als ik bezit niet veel verstand. :(

Waarschuw beheerder
+4
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 02:29:
zo'n lelijk wijf als ik bezit niet veel verstand. :(

Ben blij dat je eindelijk eens eerlijk tegenover je jezelf bent.

Ook dat je je eigen profielfoto hebt veranderd, dat bespaart veel oogleed.

Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Ben blij dat jij geen sarcasme kent. :nocheer:
Echt , dit is zo not fun anymore....

Ik heb anders nooit ergens vermeld dat je mijn profielfoto moest gaan bekijken , maar ja een eenzame rukkert als jij grijpt natuurlijk elke gelegenheid aan. :aai:

Waarschuw beheerder
+2-1
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 02:03:
Muzikaliteit ....jij? HAHAHA beste grap van 2014...Wat een baggermeuk.

Als jij niet binnen kwam vallen als een hersenloze trut met deze comment dan had het ook waarschijnlijk anders voor je verlopen.

Kom nu niet janken en mauwen als een gestrande kat die geen kant meer op kan want daar heb ik nu absoluut geen medelijden mee.

If you mess with the bull, you'll get the horns.

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 02:38:
Als jij niet binnen kwam vallen als een hersenloze trut met deze comment dan had het ook waarschijnlijk anders voor je verlopen.

Kom nu niet janken en mauwen als een gestrande kat die geen kant meer op kan want daar heb ik nu absoluut geen medelijden mee.

If you mess with the bull, you'll get the horns.

Als jij gewoon normaal had gecomment op dit forumbericht , had je nu dit gezever niet gehad. Maar je laat maar weer blijken dat je totaal niet over IQ en manieren beschikt.
Janken?Mauwen? :roflol: Damn , janken van t lachen om jouw opmerkingen indd , mauwen...mhew heeft meer met verveling te maken dat ik überhaupt nog op je reageer ;)

And uhm , 'if you mess with the bull , you'll get the horns' , is this suppose to scare me? Try harder. :)
Waarschuw beheerder
+1-2
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 28 mei 2014 om 02:32:
Ben blij dat je eindelijk eens eerlijk tegenover je jezelf bent.

Ook dat je je eigen profielfoto hebt veranderd, dat bespaart veel oogleed.

val is lekker **** ofzo :)
Waarschuw beheerder
+2
jezus wat een haat hier enzo.. sommige mensen snappen echt niet wanneer iets voor fun gemaakt is of echt voor een serieus doel..
maargoed, Wes weet hoe ik over de track denk, vind m wel grappig qua vocals enzo.. en inderdaad, misschien KAN het wel wat beter, maar kom dan ook gelijk met punten hoe het beter zou moeten kunnen? :) ipv het gewoon "hersenloze muziek" te noemen, want daarmee kom je echt ver in het leven..

kan je net zo goed bij je baas aankomen "ja ik werk niet vandaag" "waarom niet?" "k ben te hersenloos vandaag".. x)
achja, ik ga me er verder niet mee bemoeien, kwam meer ff mijn mening plaatsen :)

Hey Wes, mocht je een remix ep starten of een remix zoeken voor je track, keep me up to date! ^^v (en NEE Oniria, ik maak er NIET iets kansloos van..)
wat een gezelligheid :cheer:
wat een heerlijke afgunst op dit heerlijk nummertje :lol: :cheer:

waar is de popcorn gebleven! :woop:
:roflol:

Wess (y) top nummertje gozer :respect:

Waarschuw beheerder
-2
Oniri/\ veel gepest zeker op school :/ bel johnny de mol ofzo :facepalm: ik weet niet waar je :frusty: vandaan komt inc*st of heb je ook een verdwaalde oosterijkse oom ofz dude :/ get a life kleuterschool figuur :bye:

Waarschuw beheerder
+1
Jullie track heeft iig wat losgemaakt. :jaja:
Waarschuw beheerder
+2
Mensen die Aneira niet snappen. :') Hij is duidelijk te hoog gegrepen voor jullie.
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 13676, 11201}
Artiest {SHOWLIST artist 64124, 165044, 68937, 94941}
Waarschuw beheerder
+1
Hahaha
Partyflock leeft weer volgsmij
Laatste keer dat het zo te keer ging
Was toen 4jaar geleden XD
Mijnheer wessel heeft weer is iets in de groep gegooid
Artiest {SHOWLIST artist 54104, 58374}
Waarschuw beheerder
+1
dafuq did i just read XD
Waarschuw beheerder
zullen we met zijn alle lekker los gaan op dit nrtje :Cheer:

Waarschuw beheerder
-2
donateur
Uitspraak van Chagrijnige Appel op woensdag 28 mei 2014 om 12:37:
Mensen die Aneira niet snappen. :') Hij is duidelijk te hoog gegrepen voor jullie.

Boofreakinghoo. :') Iemand willen snappen die zelf niet snapt dat als ie commentaar levert , het ook terug kan verwachten.