Partyflock

Forumonderwerp · 1159761
Leek mij wel een goed idee om 1 topic te hebben waar ik steeds mijn vlogs plaats...dat mag best..toch?

Mijn Youtube kanaal

Ken jij iemand die ook youtube filmpjes maakt? dat wordt de komende jaren wel steeds groter denk ik.
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 9 mei 2014 om 19:05:
Why?!

Geen zin meer...moving on... ben begonnen met een marketing opleiding
En ik vind websites bouwen,videos maken en schrijven ook veel leuker om te doen nu.

Ik was het DJén gewoon zat en ik had vroeger een best realistisch doel voor ogen (draaien in een kroeg) maar dat gaat hem niet worden.
Als je DJ bent als werk/bobbie is het handig als je kan auto rijden, dat kan ik niet dus dat beperkt de mogelijkheden.

Samenvattend: Al het klote gedoe OM het dj'en heen had ik gewoon echt geen zin meer in. Ik ben nog steeds gek op muziek en ik kijk met plezier naar andere dj's maar zelf ben ik er klaar mee.
Wil niet zeggen dat ik helemaal uit die branche verdwijn ;) Ik vind schrijven leuk en zoals je ziet wil ik mij richten op marketing en promotie. wellicht andere dj's promoten zoals mijn broer :)

Daar is ook geld in te verdienen, en ik vind het leuk om te doen (Y) (Y)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 mei 2014 om 19:11:
DJ Patrick Alleen :P

Faaaakk die is oud mannnggg
Uitspraak van M. :') op zaterdag 10 mei 2014 om 22:23:
Faaaakk die is oud mannnggg

moet jij zeggen met je

Uitspraak van M. :') op vrijdag 9 mei 2014 om 17:41:
Kaakie

Niemand weet nog waar dat over gaat. Maar mensen ik heb ongeveer 6 jaar geleden een kaakoperatie gehad en was open over mijn ervaring en werd vreselijk gepest door die Heks!!! :P

Deze is ook oud: Neuqen?
Whehe ik en de rest van partyflock kaakiee

Uitspraak van M. :') op maandag 12 mei 2014 om 18:17:
Whehe ik en de rest van partyflock kaakiee

ik zou net zeggen, niet iedereen is hier een jaar lid heur
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 12 mei 2014 om 19:15:
:lol: Ja jij doet zo gemeen :@

wees blij dat ik reageer in je topic... anders reageerd helemaal niet... das ook zo zielig :lol:
Uitspraak van actief op maandag 12 mei 2014 om 18:27:
ik zou net zeggen, niet iedereen is hier een jaar lid heur

:lol:

Aparte jongen ben jij
Patje wat voor opleiding doe je?
Uitspraak van M. :') op vrijdag 16 mei 2014 om 14:35:

http://tinyurl.com/WA-UniversityPF Het is meer een cursus, marketingcommunity in de breedste zin van het woord...wel Engels hoor,
Op die pagina zie je een video en onderin kan je ook nog info vinden.
Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 16 mei 2014 om 22:41:
Gast wat is er? :P

M en ik go waaaaaaaaaaaaayy back :roflol:

Je kan te ver gaan he paddy

:LOL:
Wel johhh
Uitspraak van M. :') op vrijdag 16 mei 2014 om 14:35:

in opleiding voor filmster/acteur... ( clown )
hij wil via de Patrick vlogs hollywood veroveren....

zal vast net zo succes zijn als zijn droom als ooit dj te worden...
tot die er achter kwam dat als hij ging draaien het hele plein leeg liep....

niemand boeit het als Patrick zijn kunsten probeert op de markt te brengen :lol:
laatste aanpassing
jammer dat het plaatje niet ff zo snel te vinden is nu op pf :D

Ik geef toe..ik vind deze niet heel sterk... kom slecht uit mijn woorden.

ZIjn er hier mensen die youtube kanalen uit het buitenland volgen?
laatste aanpassing

Uitspraak van M. :') op zaterdag 17 mei 2014 om 23:04:
Je kan te ver gaan he paddy

m gaat met iedereen heel ver
Klopt

Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 16 mei 2014 om 21:06:
http://tinyurl.com/WA-UniversityPF Het is meer een cursus, marketingcommunity in de breedste zin van het woord...wel Engels hoor,
Op die pagina zie je een video en onderin kan je ook nog info vinden.

Als je het nog geeneens goed kan vertalen, moet het opzeker goedkomen :facepalm:

Dit is effe de laatste hoor..te warm...en die 'nerd' fighters daar hoor ik toch niet helemaal bij :/

Wrm ga je in godsnaam aan zo iets beginnen , vind je het zo intereessant , zelfoverschatting , vind jezelf belangrijk wtf is dat
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 juli 2014 om 19:53:
Wrm ga je in godsnaam aan zo iets beginnen , vind je het zo intereessant , zelfoverschatting , vind jezelf belangrijk wtf is dat

Andere doen dat ook...dat heet iets doen omdat je dat leuk vind.... Oh en dan heb je ook nog een leuk bij effect en dat is dat je zelf vertrouwen een boost krijgt en je self image, bij mij dan, verbeterd. Je bent creatief bezig en dat is dan erg cool als je iets af hebt..maakt niet uit hoe iemand erop reageerd.. Maar dit is mijn mening.

Buitenlanders doen dat ook
laatste aanpassing

Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 18 juli 2014 om 20:57:
Andere doen dat ook...dat heet iets doen omdat je dat leuk vind.... Oh en dan heb je ook nog een leuk bij effect en dat is dat je zelf vertrouwen een boost krijgt en je self image, bij mij dan, verbeterd. Je bent creatief bezig en dat is dan erg cool als je iets af hebt..maakt niet uit hoe iemand erop reageerd.. Maar dit is mijn mening.

(Y)
We komen allemaal in aanraking met verdriet. En ik wilde dit onderwerp al eens bespreekbaar maken in een video. Zeker na die vliegtuigramp.

Terwijl andere mee lopen in een stille tocht... draag een steentje bij op mijn manier.