Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 15:52:Altijd leuk die Necrobutcher
wat een baas
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 16:10:Wollah zij aanbidden de Duivel!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zij zijn het pure kwaad! geen schapenkoppen, wormen, insecten en varkensbloed, dat is allemaal gore imago, gewoon pure illuminatie en puur kwaad.
Houd je kindertjes in de gaten, want straks worden ze geofferd.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 16:18:zij zijn het pure kwaad! geen schapenkoppen, wormen, insecten en varkensbloed, dat is allemaal gore imago, gewoon pure illuminatie en puur kwaad.
Houd je kindertjes in de gaten, want straks worden ze geofferd.
Het is de Dajjal ! Dit is het Einde der Tijden. Dit was lang geleden voorspeld. In de popmuziek voor jonge kinderen, in de metal voor zij die niet meer te redden zijn! Het Satanisme dringt tot alle lagen door langzaam maar zeker!
Uitspraak van Mario // Hard-Tex op vrijdag 18 april 2014 om 15:26:eckte zware boii, duister allesch.. negatief is goed, positief is voor mietjes.
Ze is een vrouw. Een stoer wijfje.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 16:30:Ze is een vrouw. Een stoer wijfje.
Zo hoort het ook
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 00:08:Darkened nocturn slaughtercult... Ook lekkere extreme Black Metal band.
Ze spuugt tijdens shows met varkens bloed.
Was er x niet op verdacht.
En we zaten helemaal onder de bloed en dan nog naar huis.
:0
Hier staat ook een ZIJ.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 16:26:De duivelstonen zullen overal te horen zijn en dan zal het bloed regenen!
Kapot maken die Christenen, moslims en joden!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 april 2014 om 16:30:Ze is een vrouw. Een stoer wijfje.
geef mij cindy maar
Uitspraak van danielle.d op maandag 6 juli 2020 om 12:34:Zonder duisternis zie je de sterren niet.
*lol* ik ben liever de ster
Uitspraak van danielle.d op maandag 6 juli 2020 om 12:41:Hahaha dan ben ik de duisternis om jou te laten schijnenðŸ˜
teamwork *lol*