pannenkoek rotti
maar idd niet te vaak
wel lekker zo nu en dan, eerlijk is eerlijk
varkensvlees is sowieso niet bepaald gezond, maar goed.
ja wij maakte dat ook alttijd op werk,
ik ook bij de slagerij vroegáh en idd helft opeten en andere helft op de toonbank
dat ging bij ons ook zo, was altijd dit spekje was voor boven op het hoofdgerecht... en die ander gaat mijn mond in.... nog even proeven of die smaakt.
was toen ook ruim 10 kilo dikker, was ook niet heel gek als je de hele dag vanalles in je mond stopt qua eten, even proeven ditdat.
Voordeel van in de keuken staan
ja echt ja
Of bij partijtjes.. Hele braadsleeen met varkenshaassate over... Mooi. Dat is voor Bassie als hij tjuis is
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 1 augustus 2014 om 12:49:wejoo wejoo
ja zou je niet zeggen he!
na het werk nog even de bak met kaas te voor schijn halen met een paar wijntjes, even de avond door bespreken.
dat zijn de leuke dingen van het vak
ook wel eens kreeft gegeten hoor als die bolluh in een goeie bui was..![]()
en ik zat bijna iedere avond in de shoarma zaak om de hoek na het werk in me apen pakkie met me collegatjes, bieries en shoarma te vreten.
behoorlijk slecht dus.![]()
ik rookte toen ook niet, dus dat vreten ging er ook prima in.
Mochten max2 drankjes toe Lol...
a was bij ons ook.. max 2 sluit drankjes..
ik moest afsluiten.. baas lag allang te pitten....
tuurlijk joh
De echte baas was er nooit. De manager was net zo erg.
Regelmatig me auto moeten laten staan.. Of dat een collega mij en me auto ff thuisbracht
jij weet hoe het gaat in de horeca
hou je bek joh lul
begeleiding je geholpen?
OK. Kreeg ik dus 2 literglazen met bier, dus evengoed bezopen.
Ohhh wat was ze boos toen ze eens kwam kijken na het werk... Godver... Stoom uit haar oren
Drinken tijdens werk heb ik echt nog nooit gedaan, en heb echt wel flinke katers gehad tijdens het werk.Moesten vaak op zondag werken, en zaterdag 's avonds ging je toch nog even stappen natuurlijk..
![]()
Doordeweeks viel het wel mee, dan gewoon een colatje en richting huis.. Maar 's weekends.... pfoeeeeeee