Partyflock

Forumonderwerp · 1155364
7 volgers · 1560x bekeken
Waarschuw beheerder
-3
Hoi allemaal,

Ik wilde graag een topic starten over advies over drugs.
Ik heb namelijk al een tijdje nagedacht over experimenteren met drugs en (ook door advies van vrienden) had ik het idee dat ik misschien GHB wilde proberen.
Het leek me een van de minder heftige drugs, en het lijkt me dat ik als ik laag doseer ook niet mis kan gaan als eerste ervaring,
maar ik wil ook jullie meningen horen. Ik ben nog niet bekend in het wereldje, dus misschien dat ik de kans niet eens krijg om het te proberen :p maar ik denk toch dat ooit eens de eerste keer moet zijn. Any advice? Wat zijn jullie ervaringen met GHB?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Valentijn:mixje: op dinsdag 14 januari 2014 om 18:19:
btw dat gootsteenontstopper werkt naar mijn weten meer als een katalysator en zit dus niet in het eindproduct

NaOH is, net als de GBL, een reactant in de reactie.

[img width=431 height=61]http://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/pictures/ghbsyn.gif[/img]

Er zijn geen bijproducten in deze reactie, alleen de Na-GHB wordt niet gevormd.

Het natrium tegenion is nodig om het proton van het zuur te neutraliseren en zo de pH naar +- 7 te brengen.

Voor de geïnteresseerden:

http://www.erowid.org/archive/rhodium/pdf/forensic/1992-2001/ghb-gbl.interconversion.forensic.issues.pdf
Waarschuw beheerder
+1
donateur
beter een joint. ghb is rommel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op maandag 13 januari 2014 om 22:45:
Maar ghb? Aub niet als eerste!

inderdaad!! veel gevaarlijker dan je denkt Dewi, trust me!

Uitspraak van DewiSri op maandag 13 januari 2014 om 22:20:
maar ik denk toch dat ooit eens de eerste keer moet zijn. Any advice?

neem lekker een nootje. dat vind ik echt de allerbeste drug voor een eerste keer!
maar goed je startte het topic in januari dus je zal al wel iets uitgeprobeerd hebben? ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DewiSri op dinsdag 14 januari 2014 om 10:49:
Om die reden leek GHB mij wat onschuldiger. De verslavende werking, daar ben ik me natuurlijk van bewust, maar ik denk dat ik er goed mee om zou kunnen gaan.

ohhhhhhhh je weet echt niet wat je zegt :)
ik ben ook niet verslavingsgevoelig.
maar het is echt gevaarlijk, ik spreek uit ervaring. ben nooit 'echt' verslaafd geweest, maar wel een lange tijd achter elkaar gedaan, dagelijks, en stoppen ging maar moeilijk.

Uitspraak van Hardcore_lover op maandag 13 januari 2014 om 22:45:
Maar ghb? Aub niet als eerste!

Uitspraak van Van H tot Z op dinsdag 14 januari 2014 om 09:00:
Zou ghb , wiet ect gewoon links laten liggen.

Uitspraak van Fluqle op maandag 13 januari 2014 om 23:17:
GHB nooit aan beginnen, ken iemand die er voor in een kliniek heeft gezeten. En dat begon ook met ''proberen''

Uitspraak van bonaparte op dinsdag 14 januari 2014 om 10:58:
Ik zou dat GHB toch maar even achterwege laten :yes:

we zeggen het allemaal niet voor niks.... luister nou maar gewoon! elke ghb verslaafde begint met 'een keer proberen'. Jij zal daarin geen uitzondering zijn!

nootje ofzo is het allerleukst voor een eerste keer.
laatste aanpassing