Geen Mysteryland voor mij. Na Extrema, UltraSonic en Dance Valley even door mijn party-budget heen 
Voor mij in ieder geval Lief Festival en hoogstwaarschijnlijk Dance Nature. Wens je veel plezier op Mysteryland!!!
Voor mij in ieder geval Lief Festival en hoogstwaarschijnlijk Dance Nature. Wens je veel plezier op Mysteryland!!!
Geen Mysteryland voor mij. Na Extrema, UltraSonic en Dance Valley even door mijn party-budget heen
Hier ook Dance Nature en Lief. Fijn weekend!
We waren het wel van plan, maar met dit weer wordt het maar een thuis party.
Niet? Grapje!ThuisParty kan ook ToP zijn! Have Fun You Two..Liefsss
Niet? Grapje!ThuisParty kan ook ToP zijn! Have Fun You Two..Liefsss
Thanks chick,
Dat is pas eind november
Ja dus genoeg tijd om je voor te bereiden
Aan mijn derde jeugd begonnen, nu pas de deephouse/technohouse omarmd en ernstig tekort aan leeftijdsgenoten die er nog in willen duiken binnen mijn vriendenkring. Waar vind ik jullie en bij wie mag ik af en toe aansluiten?
tech.fabrik · Secret Cinema Duycker, Hoofddorp za 13 sep 2014......
Is er hier iemand,die daar ook heen wil gaan....
Jup ... ik ga! 
He kerel, gezellig!
Ik ben er met een goede vriend, en nog meer aanhang. Wat stel je voor?
Grtz Marc
Ik ben er met een goede vriend, en nog meer aanhang. Wat stel je voor?
Grtz Marc
2 weken achter elkaar............alhoewel het ook een leuk feest lijkt........................goffer ga ik weer twijfelen
niet twijfelen gewoon doen want dat gaat echt goed worden ; alhoewel Zino is uitverkocht maar ja daar hebben ze dan weer ticketswap en marktplaats voor
hahahaha en de week ervoor heb ik ook een feestje op de ijzeren man .....Another Culture festival toevallig iemand die daar heen gaat ??????
laatste aanpassing