Partyflock
 
Forumonderwerp · 1148726
Aan mijn derde jeugd begonnen, nu pas de deephouse/technohouse omarmd en ernstig tekort aan leeftijdsgenoten die er nog in willen duiken binnen mijn vriendenkring. Waar vind ik jullie en bij wie mag ik af en toe aansluiten?
Uitspraak van MissEs op donderdag 7 april 2016 om 14:42:
Ik heb toch altijd het idee dat ik de oudste ben op feestjes hoor

Ligt er aan waar je heen gaat lijkt me.
 
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 8 april 2016 om 20:57:
+1 :lol:


Jaja!de oudjes strak in het pak en in goede conditie! Whahhahaha. ...
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 april 2016 om 22:09:
Jaja!de oudjes strak in het pak en in goede conditie! Whahhahaha. ...


b)
Waarom hebben oudere knakkers in de regel allemaal de behoefte om naar die Funzige Parties te gaan? Niet om tegen schenen te schoppen maar ik vind dat verwonderlijk.
Uitspraak van Refill op vrijdag 8 april 2016 om 22:36:
Waarom hebben oudere knakkers in de regel allemaal de behoefte om naar die Funzige Parties te gaan? Niet om tegen schenen te schoppen maar ik vind dat verwonderlijk.

Vraag ik me soms ook af ja :lol: Ik heb dat dus niet....

Niet mijn ding dus :no:
 
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 8 april 2016 om 22:47:
Vraag ik me soms ook af ja :lol: Ik heb dat dus niet....

Niet mijn ding dus :no:


Nee geloof niet dat wij elkaar op zo'n feest tegen t lijf lopen. (L)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 april 2016 om 22:59:
Nee geloof niet dat wij elkaar op zo'n feest tegen t lijf lopen

Wij lopen elkaar wel tegen het lijf :lol: Maar niet daar nee :lol:
 
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 8 april 2016 om 23:01:
Wij lopen elkaar wel tegen het lijf :lol: Maar niet daar nee :lol:


Dus dat! :lol:

Deze ouwevandagUh gaat zo (S)
Zegt m'n dochter over 10 jaar; ga je mee naar Mindcontroller? Nee sorry mop, ga naar wasteland :jaja:
Uitspraak van Refill op vrijdag 8 april 2016 om 23:32:
Zegt m'n dochter over 10 jaar; ga je mee naar Mindcontroller? Nee sorry mop, ga naar wasteland

Ik heb zelf geen kids maar kids van vrienden roepen vaak wel ik ga met jou mee.

Op één of andere manier trek ik dat niet hoor :lol: Daar begin ik niet aan :lol:
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 8 april 2016 om 23:37:
Op één of andere manier trek ik dat niet hoor :lol: Daar begin ik niet aan :lol:


Zou best Akward kunnen zijn mss. Ik merk het tegen die tijd allemaal wel weer :lol:
Uitspraak van Refill op vrijdag 8 april 2016 om 22:36:
Waarom hebben oudere knakkers in de regel allemaal de behoefte om naar die Funzige Parties te gaan? Niet om tegen schenen te schoppen maar ik vind dat verwonderlijk.


Ikke niet hoor!!!
Yups wordt 25 april 41 maar ga toch geregeld naar feestjes
Vooral de early en oldschool feestjes vindt ik het mooiste
 
Uitspraak van Refill op vrijdag 8 april 2016 om 22:36:
Waarom hebben oudere knakkers in de regel allemaal de behoefte om naar die Funzige Parties te gaan? Niet om tegen schenen te schoppen maar ik vind dat verwonderlijk.


Omdat dat ook funzige ouwe knakkers zijn!haha..gaat niks boven een hele dag stampen!
Gezellig bedoelde ik te plaatsen. .
Uitspraak van icey G.I.T op zaterdag 9 april 2016 om 00:03:
Yups wordt 25 april 41 maar ga toch geregeld naar feestjes
Vooral de early en oldschool feestjes vindt ik het mooiste


41 Jaar..dat is toch nog 'jong'...vind ik...wat zegt leeftijd? Gewoon...Genieten!
Uitspraak van MissEs op woensdag 6 april 2016 om 22:17:
Ik kom ze nooit tegen hoor :lol:

Misschien eens naar een ander feest gaan...genoeg mensen die uit hun dakje gaan.
Ik in ieder geval wel..HaHa...
laatste aanpassing
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 8 april 2016 om 22:09:
Jaja!de oudjes strak in het pak en in goede conditie! Whahhahaha. ...

Op zekers 'strak'in het pak....conditie prima...maar niet voor Hardstyle feesten...
HaHa...
 
Uitspraak van nitika * Sweet Jany * op maandag 11 april 2016 om 04:08:
Op zekers 'strak'in het pak....conditie prima...maar niet voor Hardstyle feesten...
HaHa...


Als je het de hele dag bij andere house volhoudt dan is dat ook een mooie prestatie! Haha...
Uitspraak van nitika * Sweet Jany * op maandag 11 april 2016 om 03:46:
41 Jaar..dat is toch nog 'jong'...vind ik...wat zegt leeftijd? Gewoon...Genieten!


Pfff ... dit ventje van 52 staat ook gewoon nog uren uit z'n stuiter te gaan. ''Vette shit ouwe''
Vraagje, op welke Early en hard style feestjes ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger? Alvast bedankt!
 
Uitspraak van Jacque73 op maandag 11 april 2016 om 23:39:
Vraagje, op welke Early en hard style feestjes ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger? Alvast bedankt!


Als deze hele groep inclusief mezelf naar hetzelfde feest gaan is ie gauw opgekrikt!haha... maar das lastig om te zeggen en mij maakt het niks uit.gewoon bij sommige oudjes op hun feest lijst kijken.
Voor de rest knallen en gaan met die banaan!
Uitspraak van Jacque73 op maandag 11 april 2016 om 23:39:
Vraagje, op welke Early en hard style feestjes ligt de gemiddelde leeftijd wat hoger? Alvast bedankt!


Hard Classics vind ik altijd leuk!
 
Uitspraak van bonaparte op dinsdag 12 april 2016 om 18:37:
Hard Classics vind ik altijd leuk!


30ste April. Bomzai Classics in de Effenaar
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 12 april 2016 om 12:43:
Als deze hele groep inclusief mezelf naar hetzelfde feest gaan is ie gauw opgekrikt!


Een 40+ invasie :roflol:
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 11 april 2016 om 12:34:
Als je het de hele dag bij andere house volhoudt dan is dat ook een mooie prestatie! Haha...

Op Zekers...afentoe een pauze tussendoor..HaHa...
Uitspraak van Zimmy op maandag 11 april 2016 om 19:30:
Pfff ... dit ventje van 52 staat ook gewoon nog uren uit z'n stuiter te gaan. ''Vette shit ouwe''

Je bedoeld 'mooie man'......
Lovelands...goede line up...nog niet heen geweest... groot feest?
Uitspraak van nitika * Sweet Jany * op dinsdag 26 april 2016 om 03:27:
Je bedoeld 'mooie man'......
Lovelands...goede line up...nog niet heen geweest... groot feest?


Maar blijf een ventje ...
Voor mij de eerste keer Lovelands, dus ik laat me verrassen
Zaterdag weer op downunder geweest was weer feestje met veel bekenden jammer genoeg bijna geen hardtrance . Volgende word Luminisity lekker een heel weekend los gaan .
Kom ik laatst een 40+ tegen op een feestje, wil die weten of ik ivm de lage rentes ook mijn hypotheek heb overgesloten :facepalm: was een zeer verhelderend gesprek :-/
 
Uitspraak van MissEs op zondag 1 mei 2016 om 06:39:
Kom ik laatst een 40+ tegen op een feestje, wil die weten of ik ivm de lage rentes ook mijn hypotheek heb overgesloten :facepalm: was een zeer verhelderend gesprek :-/


W.t.f! !!!!! Dat meen je niet!wat een debiel!!
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 mei 2016 om 12:07:
W.t.f! !!!!! Dat meen je niet!wat een debiel!!


Ja echt he :roflol:
Wie gaat/gaan 16 Juli naar Quest4Techno?
Lijkt me leuk om mensen te ontmoeten daar!
PB me...
Ik ben 42 en nog lang niet uit gefeest. Helaas de vrienden om mij heen zijn altijd met man en kinderen samen en hebben geen behoefte meer om naar feesten of festivals te gaan.
Ik ben single en om nou alleen te gaan, nee dat zou ik niet kunnen (mijn gebrek ik weet het). En nou zag ik dit topic en het lijkt me leuk om eindelijk weer eens lekker los te gaan! Qua style vind ik echt van alles leuk.
Iemand tips ;-) ?
 
Uitspraak van Mandy op zaterdag 7 mei 2016 om 21:37:
Iemand tips ;-) ?


Trance feestjes misschien? Publiek is gemiddeld wat ouder en de sfeer is altijd top.
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 mei 2016 om 11:14:
Trance feestjes misschien? Publiek is gemiddeld wat ouder en de sfeer is altijd top.


NNiet misschien Hans op zeker dat trancefeesten leuk zijn vooral als wij er samen zijn .......word weer tijd voor een goed feestje
 
Uitspraak van quibus op vrijdag 13 mei 2016 om 18:41:
Niet misschien Hans op zeker dat trancefeesten leuk zijn vooral als wij er samen zijn .......word weer tijd voor een goed feestje


Dat wordt de hoogste tijd, Jacky!
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 mei 2016 om 01:07:
Dat wordt de hoogste tijd, Jacky!


IIk weet het pffff bij ons zitten er momenteel te wei nig dagen in 1 week ....... we zijn aan het denken om 11 juni naar sense for trance te gaan ......lumi is zeker voor ons en daarna 9 juli quest for trance .......jammer dat het allemaal zo ver weg is
laatste aanpassing
 
Uitspraak van quibus op maandag 16 mei 2016 om 08:14:
11 juni naar sense for trance te gaan

Daar ga ik ook heen! Gaan julllie 9 juli naar Extrema?
40 jaar en al bijna 25 ga ik graag naar party's van verschillende (house)genres. Helaas minder vaak dan voorheen, maar de zomer komt eraan dus.... GAAAAAANnnn
Uitspraak van quibus op maandag 16 mei 2016 om 08:14:
IIk weet het pffff bij ons zitten er momenteel te wei nig dagen in 1 week ....... we zijn aan het denken om 11 juni naar sense for trance te gaan ......lumi is zeker voor ons en daarna 9 juli quest for trance .......jammer dat het allemaal zo ver weg is


en waar draait Sense for Trance 11 juni
Uitspraak van Vicky5 op zondag 22 mei 2016 om 20:01:
en waar draait Sense for Trance 11 juni


Dat is in Gorinchem zie agenda op partyflock.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 21 mei 2016 om 18:19:
Daar ga ik ook heen! Gaan julllie 9 juli naar Extrema?


Volgens mij wel heb al wel kaartjes voor quest for trance maar denk dat het extrema gaat worden