Partyflock

120x bekeken
Waarschuw beheerder
nu de mannen ook een topic hebben wie zij het mooiste vinden hier dan 1tje voor ons:
welke man vind jij nou gewoon superleuk/lekker of wat je maar wilt.

Bij mij blijft toch Brad pitt een topper
en george clooney en richerd gere hebben zware sex-appeal maar ze zijn te oud hehe
en uhm tom cruise mag er in M.I 2 ook wel zijn.
Verder vind ik Benn Affleck ook wel wat hebben.

In het binnenland vind ik weinig moois rondlopen..... qua bekende nederlanders dan he? hehe
Waarschuw beheerder
[qoute]jongens zouden vaker een zonnebankje moeten pakken [/quote]

->

wordt aan gewerkt :D

hahaha .. maar het wil niet echt opschieten ..

ben de afgelopen 2 weken 5 keer onder dat ding geweest en telkens als ik denk 'jaaa nu ben ik wel beetje bruin .. dan denk ik nog geen halve dag later alweer .. bweghhh ben weer wit'

maar eh nu je het zegt .. was net van plan te gaan dus eh .. TOEDELS :D ik zit al sinds half 4 op msn met deze nick: "en toen .. ging ik maar ff onder de zonnehemel" maar ik ben nog steeds niet geweest .. nou groetjes .. doei doei
Waarschuw beheerder
Mannen met een:

lekker gespierd lichaam (niet te overdreven)

Een leuk gezicht

een beetje tijds kapsel maar te raar

een lekker tintje van de zon(nebank) maar niet te

een goede uitstraling (blik in ogen, karakter etc)

goed gekleed

Ik denk dan dat je al een heel eind bent!

(K)
Waarschuw beheerder
Vindt WesZ wel een lekker ding :P

Waarschuw beheerder
Kortom....:

HALFbloedjezzzzzzzz;););)

InDO:bounce:

Waarschuw beheerder
Hmzzz halfbloedjes zijn idd lekkurrr :k.... Als maar donker jongens zijn vink het best ... :9

(k)

Waarschuw beheerder
Ik zeg lekkur nie wie.... diegene (K) weet dah toch wel.

kuzz

Waarschuw beheerder
donateur
ethan hawke
job uit gtst
mark megrath ofzo (zanger van sugar ray)
broer van evilfaith ;)

nog wel meer maar kan er op het moment nie opkomen.. vind meisjes vaker mooi dan jongens! en ik snap niet wat er gek aan is om dat te zeggen.
heb het zo vaak op een feest, als ik een extreem mooi meisje zie gewoon even zeggen dat ze er leuk uitziet ofzo. en meestal vinden ze dat alleen maar leuk! en zo niet.. het is maar een complimentje hoor, waar maak je je druk om.