Lastig om in het begin een goed wapen te vinden (ook omdat ze allemaal nieuw zijn), je wilt niet gelijk je duur verdiende squadpoints aan een wapens uitgeven, waar je niet van weet of deze lekker schiet. Hou het daarom vooralsnog maar bij de tweede..
Nu twee uurtjes gespeeld ofzo (of nog minder), heb nog niet echt een wauw gevoel, al speelt het op zich wel lekker.
Vind de maps alleen wel wat aan de grote kant
Nu twee uurtjes gespeeld ofzo (of nog minder), heb nog niet echt een wauw gevoel, al speelt het op zich wel lekker.
Vind de maps alleen wel wat aan de grote kant
Dumpert: Makers van Call of Duty doen copy-paste - http://www.dumpert.nl/mediabase/6570527/f0209377/makers_van_call_of_duty_doen_copy-paste.htm
dit is wel heel erg
dit is wel heel erg
laatste aanpassing
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 6 november 2013 om 23:51:dit is wel heel erg
Het is wel erg makkelijk ja, maar ik kan er niet van wakker liggen eigenlijk.
En volgens mij is het niet het einde van Ghosts, maar zit het ergens anders in de game.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 7 november 2013 om 00:06:Het is wel erg makkelijk ja, maar ik kan er niet van wakker liggen eigenlijk.
En volgens mij is het niet het einde van Ghosts, maar zit het ergens anders in de game.
begin hoorde ik, lig er ook niet wakker van.
blij dat ik hem niet voor de pc hen. blijkt een waardeloze port te zijn.
laatste aanpassing
Nu twee uur gespeeld, ik vind de maps wel ok, maar (nog) niet super vet. Flooded wel leuk, Sovereign absoluut niet.
Ik vind de maps alleen wel veel te groot, dat vind ik echt jammer
Helemaal bij dat vissersdorp in de sneeuw. Hele toffe map, maar veel te groot..
De hond Riley vind ik wel tof als killstreak
Een enkele keer is hij gelijk dood, maar vaak ook maakt hij meerdere kills 
Hoe werkt hij eigenlijk, blijft hij rondrennen tot hij dood geschoten wordt of stopt hij automatisch na een tijdje?
En hoe werken die Sat Coms nou, ik weet dat ze het beter doen als er meerdere staan (in team-based games), maar als je er eentje hebt staan, scannend hij dan slechts een deel van de map, of wel alles, maar laat hij niet alle vijanden zien?
Het kniven ziet er trouwens vetter uit, maar duurt wel erg lang..
En wat ik ook wel tof vind als dat de scores gewoon in beeld staan, net zoals vermeldingen wanneer je de (bv) nummer 1 killed.
Sowieso ziet de vormgeving qua menu's enzo er goed uit
Oh en levelen gaat trouwens wel erg langzaam zeg (dit weekend wel dubbel XP trouwens), weet iemand tot welke level het deze keer gaat om te prestigen?
Ik vind de maps alleen wel veel te groot, dat vind ik echt jammer
De hond Riley vind ik wel tof als killstreak
Hoe werkt hij eigenlijk, blijft hij rondrennen tot hij dood geschoten wordt of stopt hij automatisch na een tijdje?
En hoe werken die Sat Coms nou, ik weet dat ze het beter doen als er meerdere staan (in team-based games), maar als je er eentje hebt staan, scannend hij dan slechts een deel van de map, of wel alles, maar laat hij niet alle vijanden zien?
Het kniven ziet er trouwens vetter uit, maar duurt wel erg lang..
En wat ik ook wel tof vind als dat de scores gewoon in beeld staan, net zoals vermeldingen wanneer je de (bv) nummer 1 killed.
Sowieso ziet de vormgeving qua menu's enzo er goed uit
Oh en levelen gaat trouwens wel erg langzaam zeg (dit weekend wel dubbel XP trouwens), weet iemand tot welke level het deze keer gaat om te prestigen?
laatste aanpassing
Hoogste van mij tot nu toe is 56-4
Tering
Streaks zijn gewoon goed te halen hier haha
Nou dan zal het wel aan mij liggen
Ik haal slechts af en toe een streak van 7..
Speel trouwens voornamelijk TDM, FFA en af en toe Domination.
ie met die twee vrachtwagens en tankstation in t midden
Is dat die ene die ook aan het water grenst aan de ene kant, met een soort van vissersdorpje? Die is niet zo klein toch? (maar wel tof)
Of is er nog een sneeuwlevel?
Sowieso Domination of Demolition spelen, als je dan goed team hebt zijn killstreaks wel te halen
Heb het spel zelf (nog) niet, morgen ff bij iemand spelen en dan kijken of ik het zelf toch maar ga halen..
Is inmiddels al 3 kwart jaar geleden ofzo dat ik COD heb gespeeld dus zal sowieso weer ff wennen zijn
Is snipen btw weer een beetje leuk a la MW2?
(one-shot, bolt-actions en quickscopen zonder die kk hobbel als je zoomt net als bij BO1)
Heb het spel zelf (nog) niet, morgen ff bij iemand spelen en dan kijken of ik het zelf toch maar ga halen..
Is inmiddels al 3 kwart jaar geleden ofzo dat ik COD heb gespeeld dus zal sowieso weer ff wennen zijn
Is snipen btw weer een beetje leuk a la MW2?
Ben ik nou de enige die een beetje over deze game wil lullen? 
Of spelen weinig mensen hem?
Weet iemand inmiddels tot welke level het gaat om te prestigen?
Als ik op die app kijk, dan heb ik nog wel even te gaan.. Misschien tot 80 weer?
Ik zit nu pas op 23, gaat echt langzaam.. Waar zit jij Mitchell?
En zie ik het goed, zijn alle challenges weg? Vet gaar zeg..
Vooral die weapon challenges vond ik altijd leuk om te doen. Kan ik nu nergens vinden hoeveel kills en headshots ik met een bepaald wapen heb gemaakt?
Nu heb je enkel operations, maar dat is het ook niet wat mij betreft..
En het leuke aan die challenges vond ik dat je die behaalde tijdens het spelen en je echt het idee had dat er wat gebeurde, net zoals de match summery na afloop, die nu ook niet meer standaard verschijnt.
Of spelen weinig mensen hem?
Weet iemand inmiddels tot welke level het gaat om te prestigen?
Als ik op die app kijk, dan heb ik nog wel even te gaan.. Misschien tot 80 weer?
Ik zit nu pas op 23, gaat echt langzaam.. Waar zit jij Mitchell?
En zie ik het goed, zijn alle challenges weg? Vet gaar zeg..
Vooral die weapon challenges vond ik altijd leuk om te doen. Kan ik nu nergens vinden hoeveel kills en headshots ik met een bepaald wapen heb gemaakt?
Nu heb je enkel operations, maar dat is het ook niet wat mij betreft..
En het leuke aan die challenges vond ik dat je die behaalde tijdens het spelen en je echt het idee had dat er wat gebeurde, net zoals de match summery na afloop, die nu ook niet meer standaard verschijnt.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 november 2013 om 12:47:k vind dit echt de meest saaie Call of Duty
Ben ik het niet mee eens.. Vind de cod's die treyarch steeds neerzet echt waardeloos.. speel ik ook nooit lang.. mw2 heb ik het meest gespeeld.. sta daar bij stats op 62 dagen ofzo
Vind deze erg op mw2 lijken kwa speelsnelheid waar ik erg blij van wordt.. Maps zijn niet zo tof als bijv een terminal, skidrow, highrise etc. maar er zitten zeker wel leuke mappen tussen. Wennen snel iedergeval en dat is wel een goed teken.
Enige jammere vind ik dat ze snd er helemaal uit hebben gehaald. Search en rescue ook erg tof maar had liever snd er nog bij gezien.
challenges zijn niet weg klik op je wapen dan op je camo dan zie je ze geloof ik..
zit nu op 36 ofzo.. Weinig tijd nog gehad om te spelen.. uur of 12 in totaal en ik had hem de vrijdag voordat hij uitkwam al.. Veel aan het werk afgelopen weken deze week ook weer 60 uur dus dan heb ik meestal ook niet meer zoveel zin om hem aan te gooien als ik thuis kom.
Dit weekend double xp dus dan zal het wel hard gaan. Ligt ook aan de mode die je speelt he..
Toffe ook vind ik die ingame operations die koffertjes tof dat ze zo carepackage erin hebben en dus niet meer bij 4 kills waardoor van die noobs makkelijk een hoge streak konden halen. Nu moet je er echt wat voor kunnen om hem te krijgen dat vind ik wel slim van ze..
Ok dan, een reactie, en gelijk een uitgebreide

Ik vind die van IW ook altijd toffer hoor, maar ik heb me boven verwachting goed vermaakt met BO2
Tering haha

Ik op iets van 11 of 12 dagen, dat vond ik al veel
Ik speelde dat nooit maar kan me voorstellen dat het balen is dat die eruit is, werd ook wel veel gespeeld bovendien.
Raar dat ze dat ineens er uit laten, net zoals CTF bijvoorbeeld (al speelde ik die ook nooit).
Ik vind het wel jammer dat ook Demolition er niet meer bij zit
Oja daar heb je wel je stats inderdaad, maar helaas niet meer dat je dingen kunt behalen (master dit of dat).
Aardig wat hoor
Ik zit op ongeveer evenveel tijd, maar pas op 23 geloof ik. Al ligt het inderdaad aan welke mode je speelt natuurlijk.
Was bij mij eerst TDM en FFA, maar daar ben ik nu wel klaar mee. Nu vooral KK (hihi
) en DOM 
Dat is inderdaad een leuke toevoeging
Net zoals die hond vind ik
En dat 'sliden' is ook wel leuk gedaan.
Inmiddels wennen de maps wat meer en er zitten zeker wel een aantal toffe (en gelukkig ook een paar kleinere) tussen
Maar over het algemeen vind ik de maps tegenvallen en veel te groot. Vooral Siege en Stormfront vind ik echt verschrikkelijk, hoewel Siege er wel tof uit ziet qua setting. Maar heb daar al een paar keer gehad dat er geen kills zijn in de eerste minuut, dat hoort toch niet bij een COD game? Net zoals dat daar nooit de maximale score behaald wordt, maar het altijd stopt omdat de tijd afgelopen is. Vind ik echt jammer. Helaas geen klassiekers als Nuketown enzo..
Vind de cod's die treyarch steeds neerzet echt waardeloos..
Ik vind die van IW ook altijd toffer hoor, maar ik heb me boven verwachting goed vermaakt met BO2
sta daar bij stats op 62 dagen ofzo
Tering haha
Ik op iets van 11 of 12 dagen, dat vond ik al veel
Enige jammere vind ik dat ze snd er helemaal uit hebben gehaald.
Ik speelde dat nooit maar kan me voorstellen dat het balen is dat die eruit is, werd ook wel veel gespeeld bovendien.
Raar dat ze dat ineens er uit laten, net zoals CTF bijvoorbeeld (al speelde ik die ook nooit).
Ik vind het wel jammer dat ook Demolition er niet meer bij zit
challenges zijn niet weg klik op je wapen dan op je camo dan zie je ze geloof ik..
Oja daar heb je wel je stats inderdaad, maar helaas niet meer dat je dingen kunt behalen (master dit of dat).
zit nu op 36 ofzo..
Aardig wat hoor
Was bij mij eerst TDM en FFA, maar daar ben ik nu wel klaar mee. Nu vooral KK (hihi
Toffe ook vind ik die ingame operations die koffertjes tof dat ze zo carepackage erin hebben
Dat is inderdaad een leuke toevoeging
Inmiddels wennen de maps wat meer en er zitten zeker wel een aantal toffe (en gelukkig ook een paar kleinere) tussen
Maar over het algemeen vind ik de maps tegenvallen en veel te groot. Vooral Siege en Stormfront vind ik echt verschrikkelijk, hoewel Siege er wel tof uit ziet qua setting. Maar heb daar al een paar keer gehad dat er geen kills zijn in de eerste minuut, dat hoort toch niet bij een COD game? Net zoals dat daar nooit de maximale score behaald wordt, maar het altijd stopt omdat de tijd afgelopen is. Vind ik echt jammer. Helaas geen klassiekers als Nuketown enzo..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 november 2013 om 19:09:Ok dan, een reactie, en gelijk een uitgebreide
Ja zit meestal op de ipad en met al dat citeren werkt dat vervelend daar waardoor ik geen zin heb om te reageren
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 november 2013 om 19:09:Maar heb daar al een paar keer gehad dat er geen kills zijn in de eerste minuut,
Nog niet meegemaakt. Maar met domination moet je een beetje slim spelen mensen lopen 9 vd 10 keer dezelfde route in het begin Elke map heeft daardoor standaard plekken waar spelers lopen. Bijv ipv eerst a of c te pakken gelijk doorlopen naar b. Ben je eigenlijk altijd eerder dan de tegenpartij (mits zij dit ook doen).
De mapgrootte vind ik mede daardoor wel meevallen. Je moet gewoon weten waar je in welke map moet zijn. Dat is dan vooral met bijv. domination. bij TD wordt iedereen random gespwaned waardoor je vaak in je rug gekilld wordt.
Ik denk dat dome of hardhat ofzo terug gaat komen in deze game aangezien ze elke game oude mappen laten terugkomen.
Van mij mag terminal er wel weer in
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 8 november 2013 om 19:09:Nu vooral KK (hihi![]()
)
Zo zeg, wat was deze slecht zie ik nu
Ik weet niet hoe ik erbij kwam, maar ik had Kill Confirmed met twee K's in mijn hoofd
Ja zit meestal op de ipad en met al dat citeren werkt dat vervelend daar waardoor ik geen zin heb om te reageren
Ja is ook zo, ik zit ook nooit op mijn iPad of phone op PF, dat werkt gewoon kut..
Maar met domination moet je een beetje slim spelen
Daar schort het bij mij ook wel eens aan hoor
Ik denk dat dome of hardhat ofzo terug gaat komen in deze game
Die zou ik graag zien hoor
Of Arkaden of Lockdown bijvoorbeeld
vind ik toch echt dé beste map die er is.
Echt waar?
Zou wel leuk zijn als ze een echt oude terug zouden laten komen, uit MW2 Highrise, Favela, Skidrow of Scrapyard bijvoorbeeld. En Rust natuurlijk!
Vast ook wel weer nieuwe wapens
Wel tof dat hier zoveel nieuwe in zitten
moet je me maar ff toevoegen op psn M070_jwt ben er rond een uur of 11 vanavond.
Ben gisteren amper nog online geweest, was uit eten. Ging het lekker met je 4x xp?
Met welke wapens speel jij eigenlijk het meest? Ik in deze volgorde:
1. Honey Badger
2. ARX-160
3. SA-805
4. AK-12
Ging wel aardiig vanavond winstreak van 43 nu hehe
Fuck, netjes hoor haha
Ik heb met FFA wel eens iets van 27 gehad ofzo, maar daar telt een top-3 positie ook mee
Maar goed, al met al vind ik deze COD wel ok, maar niet echt bijzonder hoor. Ik vermaak me er helaas een stuk minder mee dan bij anderen.
Al kan dat gewoon ook komen doordat we het teveel gespeeld hebben. BO2 had ik in de eerste instantie niet gekocht, tussendoor speelde ik nog wel wat MW3. Pas na 3/4 jaar BO2 gekocht en toen vond ik hem wel echt tof moet ik zeggen, boven verwachting. Misschien had ik van Ghosts teveel verwachtingen ofzo. Aangezien het me minder boeit en het ranken enorm langzaam gaat, vraag ik me af of ik uberhaupt prestige haal bij deze
laatste aanpassing
De maps van mw2 die je noemt horen ook wel in het rijtje van terminal idd hèhè. Speel kleine mappen met honeynbadger met grip en fmj en de wat grotere mappen met ak-12 die ik overigens bijna goud heb geloof ik
en verder speel ik met die L nogwat sniper heerlijk ding.
Tja na mw2 vond ik alle cods ook steeds minder. Omdat bij deze de speelsnelheid een stuk omhoog is gegaan en het weer een beetje lijkt op mw2 waardeer ik m wel
Tja na mw2 vond ik alle cods ook steeds minder. Omdat bij deze de speelsnelheid een stuk omhoog is gegaan en het weer een beetje lijkt op mw2 waardeer ik m wel
Uitspraak van Psychonaut op zondag 10 november 2013 om 04:20:omda geef toe je looot een stuk voordat je vijand zziet mits ze voor je spawnen
oow zo ja
Uitspraak van verwijderd op maandag 11 november 2013 om 10:15:Waar kan je dat soort dingen vinden?
Ja, vroeg ik me ook af

![[D]aan..](/images/user/462064_262761.gif)