6 volgers · 1577x bekeken
breed hoeft ie niet te zijn maar wel in shape.. gespierd (maar niet te) droomman he? ok. tussen de 1.85 en de 2 meter.. intelligent, humor, verzorgd.. betrouwbaar.. en hij moet mij aankunnen
hij moet zelfstandig zijn (geen mama's kindje dus) en accepteren dat ik zelf een druk leven heb en dus niet continu tijd en aandacht voor hem kan hebben.. niet clingy zijn, niet te jaloers.. het zou prettig zijn als we dezelfde interesses delen, zoals sport, muziek, auto's, honden..
hij moet zelfstandig zijn (geen mama's kindje dus) en accepteren dat ik zelf een druk leven heb en dus niet continu tijd en aandacht voor hem kan hebben.. niet clingy zijn, niet te jaloers.. het zou prettig zijn als we dezelfde interesses delen, zoals sport, muziek, auto's, honden..
Zijn natuurlijk ook zeer benieuwd naar de mening van TO
Dat mag uiteraard.
Blank, lichte ogen, donker haar, lang (maar ook weer niet te, pak m beet 1.86 ofzo) , gespierd hoeft van mij echt niet, mag gerust iets mollig zijn of 'normaal' lichaam, lief koppie en leuke lach
breed hoeft ie niet te zijn maar wel in shape.. gespierd (maar niet te) droomman he? ok. tussen de 1.85 en de 2 meter.. intelligent, humor, verzorgd.. betrouwbaar.. en hij moet mij aankunnen![]()
had ik iet achter je gezocht
breed hoeft ie niet te zijn maar wel in shape.. gespierd (maar niet te) droomman he? ok. tussen de 1.85 en de 2 meter.. intelligent, humor, verzorgd.. betrouwbaar.. en hij moet mij aankunnen![]()
Ik zou een paard kopen als ik jou was.
had ik iet achter je gezocht
?
Ik zou een paard kopen als ik jou was.
ik ben allergisch voor paarden.
Gespierd, badass uitstraling, grappig, sociaal en intelligent
.. á la Jason Statham 
Jason Statham
Vin Diesel of Dwayne Johnson
Ben jij ook naar zo'n man opzoek ofzo
wat maakt t nu uit dat hij n man zoek
Misschien ben ik wel opzoek naar jou
wat maakt t nu uit dat hij n man zoek
Verkeerde topic.
Terecht.
Eyz
Hij is van mij!
Echt niet
was dat voor vies ding![]()
Vies??? Neeeeeee joh!
EyzLandlopert is mijn pf maatje, zoek lekker verder
Hij is van mij!
Ik kies voor Lizz
Ik kies voor Lizz
Overlopert
Ik kies voor Lizz
OverlopertGisteravond zei je hele andere dingen
Nenenene
als die an me deur staat stuur ik hem met een strikje om naar jou
Yeah
als die an me deur staat stuur ik hem met een strikje om naar jou
Waar woon je??
OverlopertGisteravond zei je hele andere dingen
Gister heette jij nog Andrea
Kruising van Kevin Boateng/Vin Diesel en postuur van Dwayne Johnson
Wil geen namen noemen *AHUM* Sylvie van der Vaart *AHUMM*
sylvie verdient zelf ook zat.. kende beter da wijf, die sabia als voorbeeld nemen.. die heeft geen carriere..
Het enige wat voor die wijven telt is dat je een goed gevulde boxer hebt.
True det!
goed gevulde boxer heb je ook niks aan als meneer alleen aan zichzelf denkt..
dream on ??? omdat ik fluit?????? hmzzz okeej?
way out of your league.........
Ze zegt perfect uiterlijk he, iedereen met een beetje verstand kan weten dat dat niet alles is
ze moet ook geil zijn en goed kunnen koken
Uitspraak van CC040 op maandag 22 april 2013 om 10:13:
is toch zo? een superlekker wijf is leuk maar als ze er vervolgens bij ligt als aangespoeld zeewier.. is gelijk t zelfde
laatste aanpassing
meneer is gefrustreerd omdat we niet meteen voor jou van onze stoel afglibberen?![]()
Ownee hoor.
Absoluut niet.
Ik ben echt niet zo knap, mooi of lekker dat vrouwen van de stoe glibberen.
Dus geen frustraties van mij uit hoor
Gewoon lekker kutten op forum
…
is toch zo? een superlekker wijf is leuk maar als ze er vervolgens bij ligt als aangespoeld zeewier.. is gelijk t zelfde
Zie de relevantie van je opmerking niet?
Ten allereerste moet goed verzorgd zijn.. het voor mij geen sixpack maar ook zeker geen bierbuik te hebben.. moet een leuke koppie hebben.. niet te groot ik hoef geen reus.. mooie armen..schouders en rug vind ik vaak wel sexcii.. Kleur ogen en haar maakt niet uit..oja hij moet ook niet van boven te breed zijn en dan van die dunne spille beentjes eronder vind ik wel zo fout.. Goed gevulde boxer uhmm hangt ervan af hoe goed hij ermee over weg kan..en hii moet zeker een goed kontje hebben Hahahha
laatste aanpassing
Lekker gespierd (niet te!), donker haar (maar blond mag ook), mannelijke uitstraling, tussen de 1.90 en 2.20, ouder dan ik, stoppelbaardje, kort haar of krulletjes, mag best een beetje behaard zijn, en een goeie puddingbuks
Damn moet ik dan echt de sportschool in
Glibberen is wel leuk
slakkenspoor door het hele huis heen, dit dat
gezien de hoeveelheid spelfouten bij overige forum-posters lijkt het me overbodig iemand te wijzen op de t of d vorm. hou het lekker bij het onderwerp, er zijn al zoveel mierenneukers.
had ik t tegen jou? en ik neuk graag mieren ja
maar als die gast niet snapt wat k bedoel met dat voorbeeld.. njah
Boys want to have a good girl just to be bad for him.
Girls want to have a bad boy just to be good for her.

![[img width=702 height=960]http://www.skyhdwallpapers.com/wp-content/uploads/2013/03/jason-statham-body-01.jpg[/img]](http://www.skyhdwallpapers.com/wp-content/uploads/2013/03/jason-statham-body-01.jpg)