6 volgers · 1577x bekeken
breed hoeft ie niet te zijn maar wel in shape.. gespierd (maar niet te) droomman he? ok. tussen de 1.85 en de 2 meter.. intelligent, humor, verzorgd.. betrouwbaar.. en hij moet mij aankunnen
hij moet zelfstandig zijn (geen mama's kindje dus) en accepteren dat ik zelf een druk leven heb en dus niet continu tijd en aandacht voor hem kan hebben.. niet clingy zijn, niet te jaloers.. het zou prettig zijn als we dezelfde interesses delen, zoals sport, muziek, auto's, honden..
hij moet zelfstandig zijn (geen mama's kindje dus) en accepteren dat ik zelf een druk leven heb en dus niet continu tijd en aandacht voor hem kan hebben.. niet clingy zijn, niet te jaloers.. het zou prettig zijn als we dezelfde interesses delen, zoals sport, muziek, auto's, honden..
Zijn natuurlijk ook zeer benieuwd naar de mening van TO
Dat mag uiteraard.
Blank, lichte ogen, donker haar, lang (maar ook weer niet te, pak m beet 1.86 ofzo) , gespierd hoeft van mij echt niet, mag gerust iets mollig zijn of 'normaal' lichaam, lief koppie en leuke lach
breed hoeft ie niet te zijn maar wel in shape.. gespierd (maar niet te) droomman he? ok. tussen de 1.85 en de 2 meter.. intelligent, humor, verzorgd.. betrouwbaar.. en hij moet mij aankunnen![]()
had ik iet achter je gezocht
breed hoeft ie niet te zijn maar wel in shape.. gespierd (maar niet te) droomman he? ok. tussen de 1.85 en de 2 meter.. intelligent, humor, verzorgd.. betrouwbaar.. en hij moet mij aankunnen![]()
Ik zou een paard kopen als ik jou was.
had ik iet achter je gezocht
?
Ik zou een paard kopen als ik jou was.
ik ben allergisch voor paarden.
Gespierd, badass uitstraling, grappig, sociaal en intelligent
.. á la Jason Statham 
Jason Statham
Vin Diesel of Dwayne Johnson
Ben jij ook naar zo'n man opzoek ofzo
wat maakt t nu uit dat hij n man zoek
Misschien ben ik wel opzoek naar jou
wat maakt t nu uit dat hij n man zoek
Verkeerde topic.
Terecht.
Eyz
Hij is van mij!
Echt niet
was dat voor vies ding![]()
Vies??? Neeeeeee joh!

![[img width=702 height=960]http://www.skyhdwallpapers.com/wp-content/uploads/2013/03/jason-statham-body-01.jpg[/img]](http://www.skyhdwallpapers.com/wp-content/uploads/2013/03/jason-statham-body-01.jpg)