Partyflock

Forumonderwerp · 1141523
1 volger · 8178x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-1
Geachte heer of mevrouw,

Graag wil ik onderstaande teksten bij u onder de aandacht brengen, in de hoop dat er een oplossing komt uit de impasse waarin we nu leven.

De vragen staan duidelijk met een vraagteken aangegeven, de meningen of observaties eindigen met een punt. Neemt u alstublieft alle tijd die u nodig heeft om onderstaande teksten te lezen en een mogelijk antwoord te geven, ik verwacht geen snelle reactie.

"Verantwoordelijk gedrag"

Respecteer mensen- en dierenrechten, stop de onderdrukking, geef iedereen de vrijheid zelf te kiezen wat hij of zij wil. Laat een ander geen slachtoffer worden van je eigen daden. Kijk goed naar elkaars buren, sluit je ogen niet voor onrecht.

De wereld veranderen kan ik niet alleen. Hoe kan je een eerlijke waarde voor een product of dienst bepalen? Waarop kan je dat baseren? En waarom is het dan eerlijk? Wie zegt wat een brood kost? Of hoeveel iemand per uur werk betaald krijgt? Wat is de investering? Hoeveel levert het op? Wat is het voordeel? Niet alleen voor de verkoper, maar ook voor de consument.

De verantwoordelijkheid is van gemeenschappelijk belang, en de consument moet zelf kiezen en denken, en de verkoper moet zelf eerlijk en redelijk zijn.

(Met andere woorden, dingen mogen niet te duur en niet te goedkoop zijn, het moet goed en/of gezond zijn, tegen een gepast uurloon vervaardigd of volbracht en het mag niet ten koste gaan van de kwaliteit van het milieu.)

Alles bij elkaar genomen is de aanwezigheid van of de ontwikkeling van een atoombom, biologisch wapen en chemisch wapen, naast de bestaande vuurwapens, binnen de redenatie van deze tekst -, eigenlijk als onverantwoord (naar de gemeenschap toe) te benoemen.

(Wat uiteindelijk, waarschijnlijk na veel heibel ? tot het inzicht leidt dat het toenemende geweld in met name het Midden-Oosten als een smeulende brandhaard over zal slaan naar delen van Europa, Azië, Afrika en dus ook Amerika, zowel Noord als Zuid, en dat we nooit aan die hele oorlogvoering hadden moeten beginnen.)

De dreiging van terreur naast die van een atoomoorlog zijn zo extreem dat als ik als simpele aardling graag zou willen dat de angstpolitiek (van met name Israël, Iran, Noord-Korea en Amerika) per direct stopt en dat we eens gaan denken over mogelijke oplossingen uit de crisis.

(In plaats van elkaar van de misère te verwijten. Om te beginnen zouden we gewoon sorry kunnen zeggen, ik wist niet dat je bang was en zoveel verdriet had. Laten we elkaar helpen, steunen en stoppen met ruzie maken over brood, macht, geld, geloof of een baan.)

Per slot van rekening zijn we allen elkaars gelijke. Een reden voor een feestje.

"Non-profit systeem"

Een geschiedkundige bij Pauw en Witteman zei het gisterenavond ook: "mijn proefschrift is een lofzang op het kapitalisme, maar ik denk dat we af moeten van ons winstsysteem" W: "Het gaat om welzijn, niet om welvaart" "Ja, dat is de oude gedachte, maar we moeten nu gaan kijken hoe we het voor onszelf beter, duurzamer, efficiënter kunnen maken zonder groei"

Het grappige is dat ik zelf ook al een tijd aan een non-profit ideaal (kostprijs + 0) zit te denken, waarbij iemand wel geld verdient, maar zichzelf niet louter verrijkt, je zou dan onderzoeks- en ontwikkelingskosten ook allemaal gewoon onder de kostprijs kunnen laten vallen.

Het gevolg is dat aan de andere kant van de medaille (de klant, consument, wereld) diegene die afhankelijk is van jouw dienst of product precies de prijs krijgt die het jou kost. Met andere woorden, door het verrijken te stoppen, stopt ook het verarmen aan de andere kant, door dan toch de mogelijkheid van groei in stand te houden zouden we naar een non-profit systeem moeten, denk ik, waar iedereen werkt tegen kostprijs.

Wat die totale kostprijs dan precies is, is weer afhankelijk van de basiskosten voor het levensonderhoud van het personeel plus de kosten die gemaakt worden door de winkel, het bedrijf of de instelling zelf om daadwerkelijk de gevraagde producten of diensten veilig en duurzaam te leveren.

De totale kostprijs gedeeld door het aantal gewerkte uren resulteert dan in een eerlijk uurloon voor zowel de arbeider als de klant. Daarmee betekent het dus dat de leiding, verantwoordelijk voor de veiligheid en duurzaamheid, ook alleen tegen kostprijs zou moeten werken, wat dus kan betekenen dat als de risicofactor en de milieubelastende factor laag zijn in de totale kostprijs van het product of de dienst dat de leidinggevende in dat geval evenveel verdient als zijn of haar werknemers.

Is getekend,

Hasta la Pasta 30-03-2013
Waarschuw beheerder
De Ware Islam

Ethics and Commandments
of Prophet Mohammad
(Peace be upon him) in wars

- Don't kill a woman - Don't cut a tree
- Don't kill an infant - Don't kill a child
- Don't kill a patient - Don't kill an old man
- Don't treach - Don't kill a monk
- Don't demolish a temple - Don't abuse a corpse
- Don't slaughter an animal except for eating - Don't destroy a building
- Fulfill covenants - Treat captives well and feed them
- Don't force anyone to be a Muslim - Forgive those who give up

re: De Ware Islam

>

als dit het is, dan doe ik het beter

if this is it, then i do it better

>

do not use money for evil, do not be dependent, do not lie, do not withheld information, do not steal, do not omit to be generous, do not take life, do not omit to be respectful, do not harm (physically as well as mentally), do not use force

gebruik geld niet voor slecht, wees niet afhankelijk, lieg niet, onthoud informatie niet, steel niet, laat niet na vrijgevig te zijn, neem leven niet, laat niet na respectvol te zijn, beschadig niet (zowel lichamelijk als geestelijk), gebruik geweld niet

ame ame
Waarschuw beheerder
>>>>>

bedankt voor de aanvulling

thanks for the supplement

>

profeet mohammed (vrede zij met hem) heeft een zwaard in zijn naam staan, hij heeft misschien wel zijn hele leven met strijd geleefd, en als er nu iets is waar ik wezelijk verschil dan is het in eerste instantie op dat punt, leven zonder strijd - live without battle -

prophet mohammad (peace be upon him) has a sword in his name standing, he do has maybe lived his whole life with battle, and if there is now something where i substantially differ then it is in first instance at that point, live without battle - leef zonder strijd -

daarbij keur ik het nemen van leven en eten van dieren absoluut niet goed ook niet in tijden van oorlog, allah heeft voldoende alternatieven geboden om je niet te hoeven verlagen door het nemen van (dieren)leven

thereby i absolutely do not condone the taking of life and eating of animals also not in times of war, allah has provided enough alternatives to not have to lower yourself through the taking of (animal)life

dan komt er ook nog eens het punt dat hij (profeet mohammed - vrede zij met hem -) eigenlijk alleen voor mannen heeft gesproken en niet voldoende voor de vrouwen, wat eigenlijk ook in het verlengde ligt van dat je niet afhankelijk zou moeten zijn, en dus je leven en lot in eigen handen zou moeten nemen, of je nu een vrouw of man bent

then comes there also yet once the point that he (prophet mohammad - peace be upon him -) actually only has spoken for males and not sufficient for females, what actually also lies in the extend of that you should not be dependent, and thus should take your life and faith in own hands, whether you now are a female or male

daarbij hebben we dankzij die vrije wil zowel de mogelijkheid ons eigen leven te vermeerderen (na seks) danwel af te nemen (na zelfmoord) beiden vrije willen zijn ook door allah aan ons gegeven, dus ook als we die weldoordacht willen benutten dan heeft allah ons die mogelijkheden gegeven, ik zeg niet dat ik anti-leven ben of pro-dood, maar wel dat men zelf verantwoordelijk is voor zijn/haar eigen leven en het vermeerderen en be-eindigen daarvan

thereby have we thanks to that free will the possibility to multiply (after sex) as well as take away (after suicide) our life, both free wills are also by allah given to us, thus also if we well thought through want to use those then allah has given us that possibility, i am not saying i am anti life or pro dead, but yes that people are themselves responsible for his/her own life and the multiplication and ending thereof

ook stel ik in deze geboden niet dat je perse god moet aanbidden, gelovig moet zijn, of geen afbeeldingen mag maken, ik laat mensen vrij, ik stel wel dat je niet publiekelijk moed gaan provoceren, beledigen, vervelen of pesten, net zoals dat je niet publiekelijk met elkaar mag gaan vrijen (of je nu homofiel, lesbienne of heterofiel bent)

also i state in these commandments not that you per se must worship god, must be faithful, or may make no images, i let people free, i do state that you musd not publicly provocate, insult, bore or bully, just like that you may not publicly make love (whether you are gay, lesbian or hetero sexual)

tot slot, het laatste (en eerste punt) over de benutting van 'geld', profeet mohammed (vrede zij met hem) heeft de rente vervloekt, ik ga nog een stap verder en vervloek de winst, winst is harram, we zouden alleen moeten helpen tegen kostprijs

finally, the last point (and the first point) about the utilization of 'money' prophet mohammad (peace be upon him) has cursed the interest, i go yet a step further and curse the profit, profit is harram, we should only help against cost price

het gevolg is dat zo gauw geld niet meer besteed wordt aan overdaad en 'oorlogsshit' (alles wat met het gif van de duivel, doden, beschadigen, geweld, vernieling, onderdrukking, uitbuiting, angstzaaierij, etc. te maken heeft) en zo gauw mensen enkel en alleen nog gaan helpen (dus stoppen met werken, uitsluitend zuiverdaad plegen en dus geen overdaad of onderdaad) zullen de mensen, gelovig of niet, tot rust komen, en de grap is dan dat waar ik mee begon, leven zonder strijd, daadwerkelijk egt mogelijk is

the consequence is that as soon as money is not spent to excess and 'war shit' (everything what has to do with poison of the devil, killing, harming, violance, destruction, suppression, exploitation, fear sowing, etc.) and as soon as people only and just are going to help (thus stop working, purely preform prestine deed en thus no excess or too less) shall the people, faithful or not, come to peace, and the joke is then that where i started with, live without battle, really reli is possible
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nee = nee

no = no
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kijk priemende ogen met je nek aan

look at piercing eyes with your neck
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
re: more than a supplement / meer dan een aanvulling

>>>>>

I percieve the problem lies not in the religion, but in the people who claim to adhere to its teachings, they do not practice the beauty of their leader's teachings!

Ik neem waar dat het probleem niet in de religie ligt, maar in de mensen die claimen diens leer aan te hangen, zij voeren de schoonheid van hun leider's leer niet uit!

>

there should not have been any leader or leaders at all

er zou helemaal geen leider of leiders geweest moeten zijn

>>>>>

By leader I refer to prophet mohammad, any way your piece is enlightening

Met leider bedoel ik profeet mohammed, hoe dan ook je stuk is verhelderend

>

i know and he (peace be upon him) came in a time of need, but if people just had lived righteously a leader or leaders would not have been necessary at all, what i am saying is that we at all times should prevent the emergency situation such that leaders will never be necessary again

ik weet het en hij (vrede zij met hem) kwam in een tijd van nood, maar als mensen gewoon rechtvaardig geleefd hadden dan zouden een leider of leiders helemaal nooit nodig geweest zijn, wat ik zeg is dat wij ten alle tijden de noodsituatie zouden moeten voorkomen zodat leiders nooit weer nodig zullen zijn

>>>>>

I totally agree the creator did not design man to lead man, he gave us a conscience as a guide do determine right from wrong, if humans used their inbuilt guide well there would be no need for leaders. I totally get you now

Ik ben het helemaal eens de schepper heeft mens niet ontworpen om mens te leiden, hij gaf ons een bewustzijn als een gids om goed van slecht te bepalen, als mensen hun ingebouwde gids goed zouden gebruiken zouden er geen leiders nodig zijn. Ik begrijp je nu helemaal

>

:) good, thanks for your patience

:) goed, bedankt voor je geduld
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
bezint eer ge sint

reconsider before thou santa
Waarschuw beheerder
>>

als je jezelf je hele leven vergiftigd en je gaat er pas wat aan doen als het te laat is (als je ziek bent) dan kan je er misschien nog wel een beetje aan doen, maar echt beter word je niet meer

>

dat is goed dat je het zegt: je moed je hele leven er actief mee bezig zijn

>>

dat zeggen ze toch vroeger? 'als het kalf verdronken is dan dempe men de put'

>

juist ja, daarom moed je dus voorkomen dat het kalf in de put valt (voorkomen dat je ziek wordt), door:

- goed te eten (gevarieerd brood, fruit en groente),
- goed te drinken (water, plantextracten, zoals koffie, thee en soyamelk, evt. vruchtensappen),
- goed te slapen (tussen de 9 en 11 uur per dag),
- goed buiten in het daglicht te bewegen (niet te veel, niet te weinig, niet te belastend, inclusief rekken en strekken)
- goed te rusten (meerdere kwartieren of halve uren per dag)
- goed met elkaar te praten (informatie uitwisselen, vragen stellen, meningen geven, afspraken maken)
- en goed voor elkaar te zorgen (verantwoordelijkheden die je met elkaar deelt nakomen, elkaar helpen als het nodig is, nadenken over oplossingen als er problemen zijn)

ame ame

>>

if you poison yourself your whole life and you go do something about it when it is too late (when you are sick) then you can maybe do a little about it, but really getting better you become not

>

it is good that you say it: you musd your whole life be actively busy therewith

>>

that were they yes saying in the past? 'when the calf is drown then one fills up the well'

>

right yes, that is why you musd prevent that the calf falls into the well (prevent that you get sick), by:

- good eating (varied bread, fruit and vegatables),
- good drinking (water, plant extracts, like coffee, tea en soy milk, pos. fruit juices),
- good sleaping (between the 9 and 11 hours a day),
- good outside in the daylight moving (not too much, not too little, not too carrying, including lingering en streching)
- good resting (multiple quarters of an hour or half hours a day)
- good talking with eachother (exchanging information, asking questions, giving opinions, making appointments)
- and good taking care of eachother (living up to responsiblities which you share with eachother, helping eachother when it is necessary, thinking of solutions when there are problems)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"blind"

ik mag je niet uitsluiten
bevooroordelen
of je leven een hel maken

ik moed respectvol zijn
het lef hebben nee te zeggen
niet bang zijn
voor een impopulaire beslissing

bevoorordelen

deze wereld, deze vrije wereld
is van ons samen
van ons allemaal

niemand verdiend het
niet gehoord of niet bevraagd te worden

toon interesse in mekaar
onderzoek de dingen
ervaar zelf
wat men ervan kan vinden

bevoorordelen

goede mensen bestaan in alle vormen
sommigen zijn kennissen
anderen zijn vrienden

blijf met mekaar praten
uiteindelijk word je wijzer
uiteindelijk komt alles goed

als drinkbaar water na de zonde
als vruchtbare aarde na de vloed
waar iedereen zichzelf mag zijn
zonder dat er nog maar iets verboden is
zonder dat er ooit nog maar iets moet

ame ame

"blind"

i may not exclude you
prejudge
or make your life a hell

i musd be respectful
have the guts to say no
not be affraid
for an impopular decision

i may not exclude you
prejudge
or make your life a hell

this world, this free world
is of us together
of us all together

no one deserves it
not being heard or not being questioned

show interest in eachother
investigate the things
experience yourself
what people can find thereof

i may not exclude you
prejudge
or make your life a hell

good people exist in all forms
some are acquaintances
others are friends

keep talking with eachother
eventually you become wiser
eventually everything will be fine

like drinkbable water after the sin
like fruitful earth after the flood
where everyone may be itself
without that there is but yet something forbidden
without there but yet ever something must

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
>>

nu zijn er mensen van de belasting dienst die zijn van plan te stoppen met blauwe enveloppen op te sturen? hoe nu verder?

>

blauwe enveloppen? gaat dat om geld geven of innnen?

>>

kan allebei

>

en waarom willen 'ze' er dan mee stoppen?

>>

omdat alles digitaal moed
je wordt verplicht digitaal belastingaangifte te doen

>

in geval van nood moed er altijd papier aanwezig zijn
dus 'ze' kunnen je helemaal niet verplichten

>>

want er zijn ik weet niet hoeveel laag geletterden, analfabeten, digibeten, migaranten, mensen die hier tijdelijk verblijven, mensen die de taal en de wiskunde niet machtig zijn, mensen die het gewoon niet willen, of mensen die door ziekte of ouderdom ook niet meer kunnen internetten, hoe gaan we dat oplossen? door alles maar te digitaliseren? is dat de oplossing? 'a-z-o-sjaal-luh buh-doel-ing'

>

zelfstandig of gemagtigd
digitaal belastingaangifte doen
- in het kader van de depapierisatie -
is prima

maar er is altijd nog een grote groep
waarvoor alternatieven zoals bijvoorbeeld:
- een (gebaren) tolk, schrift op papier
of braie letters op leeskarton -
aanwezig moeten zijn

ame ame
Waarschuw beheerder
breng een glimlach aan een persoon
en kijk hoe rijk je bent

(hij/zij kan je nooit terug betalen)

- Jonas

bring a smile to a person
and look how rich you are

(he/she can never pay you back)

- Jonas
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen eten bij ons geen genadebrood

ot; je hebt onvoorwaardelijk recht op 'brood'
en je mag altijd zeggen en vinden wat je wil

ame ame

people eat no mercy bread with us

ow; you have unconditionally right to 'bread'
and you may always say and find what you want

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weg met de industrieel hoogwaardige consumptie producten

we willen alleen nog maar 100 % natuurzuiver producten

bijvoorbeeld dat als je soyamelk drinkt dat je alleen soyasap van de soyabonen gemengd met water drinkt, zonder al die vitamine- en calcium-toevoegingen, want hoe komt die vitamine b12 in de soyamelk als alpro (ea.) claimen 100 % plantaardig te zijn? zo als het nu smaakt komt dat of van dierenbloed of van eigeel? niet van marmite of zeewier, en daarbij !!! willen we die leugenachtige vitamine b12 toevoegingen helemaal niet !!! in ons drinken hebben, gewoon soyamelk, 100 % natuurzuiver, en dat geldt eigenlijk voor alle consumptie producten ...

ame ame

away with the industrial high worthy consumption products

we just yet only want 100 % pure nature products

for example that if you drink soy milk that you only drink soy juice of the soy beans mixed with water, without all those vitamin and calcium supplements, because how comes that vitamin b12 in the soy milk if alpro (ao.) claim to be 100 % plant based? like it is tasting now that comes either from animal blood or from egg yellow? not from marmite or sea weed, and thereby !!! we do not want that mendacious vitamin b12 supplement at all!!! in our drinks to have, just soy milk, 100 % pure nature, and that counts actually for all consumption products ...

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als de kat op bed ligt moeten de muizen gaan slapen

when the cat is lying on bed the mice must go sleep
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
playing chess is like solving puzzles

schaken is als het oplossen van puzzels

do not play chess when the misses is doing the dishes (or something like that)

speel geen schaken als de vrouw des huizes de afwas doet (of zoiets)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"state should be like parents"

state should be like parents
help the children in need
help them grow up
such that they become responsible
possibly become responsible parents
become parents themselves

care for the grand parents in agony
care for them to get well
such that they become self able
possibly become self able to help you
become self able themselves

such that we get up when we are down
smile when we feel sad
and believe when others discourage you
such that you know
that they are doing the right thing

that when you fall asleep
and dream a dream
that you know your state parents
can make it happen

because that is what they do
make your dreams become reality
even if it costs money
they'll share the load with you
until you can carry it yourself again

because a good parent knows
that everyone needs a little help and care
sometimes

ame ame

"staat zou als ouders moeten zijn"

staat zou als ouders moeten zijn
de kinderen in nood helpend
helpend hun op te groeien
zodat ze verantwoordelijk worden
mogelijk verantwoordelijke ouders worden
dat zijzelf ouders worden

zorgend voor de grootouders in extreme pijn
zorgend dat zij weer beter worden
zodat zij zelfstandig worden
mogelijk zelfstandig worden om jou te helpen
dat zijzelf zelfstandig worden

zodat we op staan wanneer we gevallen zijn
lachen als we ons bedroefd voelen
en geloven als anderen je ontmoedigen
zodat jij weet
dat zij het goede ding doen

dat wanneer je in slaap valt
en een droom droomt
dat je weet dat jouw staat ouders
het mogelijk kunnen maken

want dat is wat zij doen
jouw dromen realiteit maken
zelfs als het geld kost
zij zullen de last met je delen
totdat je het weer zelf kan dragen

want goede ouders weten
dat iedereen een beetje hulp en zorgen nodig heeft
soms

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"bewaar de vrede, leef zonder strijd"

voor mensen waarbij de oorlogschepen oorlogschepen blijven
(dus waarbij die niet omgebouwd zullen worden tot plezierjachten)
voor die mensen is er eigenlijk geen hoop
en dat vind ik erg jammer
want omdat zij niet in vrede geloven
blijven zij de angst voeden
de haat vergroten
het leed verergeren
en laten ze na zonder strijd te leven
zonder strijd met zowel zichzelf
als de anderen
met nodeloze ruzie of ruzies tot gevolg

leef daarom met de hoop op vrede
het kan een kleine moeite zijn om van iemand te houden
maar zo moeilijk om het weer goed te maken
als je het verbruid hebt
omdat je naliet te geloven
in vrede

ame ame

"keep the peace, live without battle"

for people whereby the war ships stay war ships
(thus whereby those will not be transformed to pleasure yachts)
for those people is there actually no hope
and that i find very sad
because of that they do not believe in peace
they keep feeding the fear
enlarge the hate
worsen the suffering
and are they failing to live without battle
without battle with themselves
as well as with others
with needless argument or arguments to consequence

live therefor with the hope for peace
it can be a small effort to love someone
but so difficult to make up again
when you have dashed it
because you failed to believe
in peace

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
mensen kunnen denken wat ze willen maar uiteindelijk maakt iedereen zijn/haar eigen beslissingen

people may think whatever they want but eventually everyone makes his/her own decisions
Waarschuw beheerder
re: keep the peace, live without battle

>>>>>

For those who seek in peace
Will be dealing with war
Those who find the peace already
War will be gone forever and ever
Only if peace is truth and real
Unlike the past

voor diegenen die vrede zoeken
zullen met oorlog te maken hebben
diegenen die de vrede reeds vinden
oorlog zal weg zijn voor goed en altijd
alleen als vrede is waarheid en echt
niet zoals vroeger

>

if you want peace do not help 'them' (the ones with weapons), just live a life and enjoy the just things, like a nice quiet mourning

als je vrede wil help 'hun' dan niet (diegenen met wapens) leef gewoon een leven en geniet van de normale dingen, zoals een prettige rustige ochtend

and also if you believe in peace there will come peace
if you believe otherwise, it will be otherwise

en ook als je gelooft in vrede zal er vrede komen
als je iets anders gelooft, zal het anders zijn
Waarschuw beheerder
aan een dood paard kan je beter niet trekken

you better not pull on a dead horse

voor sommige mensen blijven de gordijnen gesloten

for some people the curtains remain closed

mensen die niet willen kan je beter laten

you better let people who do not want
Waarschuw beheerder
geen overheid? of wereldoverheid?
Waarschuw beheerder
>> nou ja, uh ... ja, een wereldheerschappij, dat lijkt me wel wat, dat was einstein die had ook al zoiets, ... dat zou geen haalbare kaart zijn, maar zoveel honderd jaar geleden geloofden ze jules verne met zijn onderzeeers ook niet, en nog eerder werden mensen opgehangen als ze zeiden dat de aarde rond was ..., toen we kaarsjes hadden geloofden ze ook niet dat we electrisch licht ..., ruimteschepen ook niet ... dus ja... je moed het zien als een bank of een bedrijf, daar zit iemand boven die alles ... nou ja, dat zou met de wereld ook kunnen.. china blijft gewoon china en rusland blijft rusland, maar daarboven is dan ..., zoals nederland met allemaal provincies, je zou het kunnen vergelijken met gezinnen..., als er wat aan de hand is dan komt er iemand om te helpen, maar je blijft toch je eigen ... het komt er hier op neer - bij jou en bij mij - dat de wereld wat rechtvaardiger moedt, en niet dat de landen ieder voor zich moeten vechten voor hun rijke kliek, dat is niet rechtvaardig, dat moedt stoppen
Waarschuw beheerder
>>>>>

Zeg dat maar tegen Rothschildt

>

* aantekening bij 'onszelf beschermen tegen dwalingen'

ik doel hierbij dus op autoriteiten
die ervoor moeten zorgen dat we niet gaan dwalen

zoals de:

1. huisvredebescherming
2. gebiedsvredebescherming
3. vrijheidsbescherming
4. levensbescherming
5. geweldbescherming
6. wapenbescherming
7. hongerbescherming
8. voortplantingsbescherming
9. woningbescherming
10. vuurbescherming
11. infrastructuurbescherming
12. transportbescherming
13. dierenbescherming
14. plantenbescherming
15. welzijnsbescherming
16. gezondheidsbescherming
17. machtsmisbruikbescherming
18. waarheidsbescherming
19. privacybescherming
20. wereldbescherming
21. luchtbescherming
22. grondbescherming
23. waterbescherming
24. kinderbescherming
25. ouderenbescherming
26. ziekenbescherming
27. gehandicaptenbescherming
28. minderhedenbescherming
29. arbeidsloonbescherming
30. arbeidsveiligheidbescherming
Waarschuw beheerder
"mensen in dienst van het algemeen welzijn zouden helemaal geen belasting meer hoeven te betalen"

nu in deze tijd moedt je je mond open doen
en dat heeft ons geen windeieren opgeleverd

bijvoorbeeld: een schoonmaker of schoonmaakster
die zich afhankelijk van een werkgever opstelt
die voor diegene belasting inhoudt
heeft eigenlijk de macht zelf in handen
omdat diegene de hulpverlening verricht

met andere woorden:

kan die schoonmaker of schoonmaakster
bij de mensen thuis mondeling afspreken
bruto uitbetaald te worden (zonder bedrijf ertussen)
en dat diegene dan zelf belastingaangifte doet
omdat ook schoonmaakmiddelen
belastend voor het milieu zijn

want dat we belast worden voor onze zonden, prima
belasting is eigenlijk straf voor je zonden
maar sommige mensen verdienen helemaal geen straf
die zouden juist geprezen en beloond moeten worden

met andere woorden:

mensen in dienst van het algemeen welzijn
- mits zij hun dienstverlening goed en zuiver uitvoeren -
zouden helemaal geen belasting hoeven te betalen
juist omdat hun bijdrage de last van de samenleving verlicht
juist omdat zij het voor ons allemaal leefbaar,
handelbaar en handteerbaar maken

zonder hun, zou het een anarchie zijn
zonder hun zouden we het veel zwaarder hebben
en zouden we pas egt moeten overleven

laten we daarom het loon van deze mensen
die nuttige hulpverlening verrichten
niet langer belasten

ame ame

"people in service of the general well being should pay no taxes at all anymore"

now in this time you musdt open your mouth
and that has yield us no wind eggs

for example: a cleaner or cleanster
who positions itself dependent on an employer
who withhelds tax for that someone
has actually the power itself in hands
because that someone is doing the helping

in other words:

can that cleaner or cleanster
at the people at home orally agree
to be payed bruto (without company in between)
and that that someone itself does tax declaration
because cleaning products as well
are taxing for the environment

because that we are taxed for our sins, fine
tax is actually punishment for your sins
but some people do not deserve punishment at all
those should actually be praised and rewarded

in other words:

people in service of the general well being
- if they do their serving well and prestine -
should have to pay no tax at all
actually because their doing lightens the load of society
actually because they make it liveable, tractable, manageable,
for all of us

without them, it would be anarchy
without them we would have it much harder
and would we yet reli need to survive

let us therefor the wage of those people
who do useful service
no longer tax

ame ame
Waarschuw beheerder
re: people in service of the general well being should pay no tax at all anymore

>>>>>

I'm.a tad confused? Maybe I misread...

>

can you please formulate your confusion into an understandable question? thank you.

>>>>>

I think I misunderstood part of the verses...but after rereading it makes perfect sense. Nicely done :)
>

you mean to say i need to get my points across more clearly?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tijdens het boodschappen doen kan je al geld verdienen, want het is goedkoper om het zelf te doen

during doing the groceries you can already make money, because it is cheaper to do it yourself
Waarschuw beheerder
produce and provide ourself

maak en voorzie onszelf
Waarschuw beheerder
af en toe dan doe ik het in gedachte he
dan loop ik naar mn baas toe
dan geef ik m de vinger
en zeg ik

bekijk het maar
met je zaklantaarnfabriek
Waarschuw beheerder
groepsleningen en -hypotheken
bedrijfleningen en -hypotheken
Waarschuw beheerder
dichters zetten de toekomst, volgers of reactanten de volgende stappen daarna, economie en vrijheid bepalen ons dagelijks leven, we denken in en zijn gebonden aan die shit, terwijl we ooit allemaal souvrein ter aarde zijn gekomen zonder enige afhankelijkheid van of noodzaak tot geld en begeleiding, desalniettemin is de regulering van inkomen en structuur niet noodzakelijk verbonden met de staat en belastingheffing danwel boetedoening voor begane zonden, of terwijl: een alternatief, praktisch met de middelen die we hebben, zou fijn zijn
Waarschuw beheerder
wie de magie van de natuur begrijpt kan wonderen verrichten

one who understands the magic of nature can do wonders
Waarschuw beheerder
geef mij maar
een leven met weinig geld
en een goede gezondheid
dan een leven met veel geld
en veel stress

- Cetin

Waarschuw beheerder
why so serieus?
Waarschuw beheerder
opleiding tot zelfstandig dienstverlener (opleiding tot eigen baas)

opleidingcentrum die beroepscertificaten afgeeft aan mensen die uiteindelijk hun eigen inkomen willen gaan genereren met zelfstandige dienstverlening of productverkoop

ame ame

training to independent service man or woman (to own boss)

training centre that gives off professional certificats to people who eventually want to go to generate their own income with independent services or product sale

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vereniging voor zelfstandigen

union of indpendent men and women
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weaponles sunday

(on tv and in the reli as well)

wapenloze zondag

(op tv en ook in het egt)

re: weaponless sunday

>>>>>

Weaponless everyday except for the
Law Abiding citizen.
Gov't is the biggest abuser.
Did you know that over 80% of
all the Hi-Tech and Low Tech
weapons sold worldwide are sold by the USA, its Gov't and the Military Industrial Complex.
Witness ISIL and Al Qaeda to name a lesser few of the USA who do
globally extreme damage!
The USA at its best?

Wapenloze elke dag behalve voor de
Wet handhavende stedeling.
Ov'd is de grootste misbruiker.
Wist je dat meer dan 80% van
al de Hi-Tech en Low Tech
wapens wereldwijd verkocht verkocht worden door de USA,
het is Ov'd en het Militaire Industriele Complex.
Bezie IS en Al Qaeda om een paar minderen van de USA te noemen
die wereldwijd extreme schade doen!
De USA op zijn/haar best?

>

good that you show the frustration, i share the feeling, a weaponless sunday can ignite a withdrawl of all weapons, even for all citizens, like i have mentioned before 'who want peace musd renounce war' and that means that also all citizens including the ones working for state should leave their weapon on that day savely at home

ame ame

goed dat je de frustratie laat zien, ik deel het gevoel, een wapenloze zondag kan een afname van alle wapens initieren, zelfs voor alle stedelingen, zoals ik eerder opgemerkt heb 'wie vrede wil moed oorlog afzweren' en dat betekent dat ook alle stedelingen inclusief degenen werkend voor staat op die dag hun wapens veilig thuis zouden moeten laten

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"een goede werkgever of werkgeefster ziet er elke werkdag actief op toe dat het niet fout gaat"

als je hazelnootmelk al roerend kookt voor havermoutgriesmeelpudding is het het beste dat je er tijdens het opwarmproces bij blijft, want anders kookt het mengsel met de hazelnootmelk over en is het te laat (mislukt de pudding)

en dat is waar werkgevers en/of werkgeefsters veel te vaak falen, dat ze de vlam onder de pan hoog aan laten staan, nalaten goed te roeren, of terwijl goede vragen te stellen en hun deel van de verantwoordelijkheid die ze dragen nakomen, en vergeten het vuur laag te zetten op het moment dat het mengsel met hazelnootmelk gaat koken, of terwijl op het moment dat een werknemer of werkneemster overbelast wordt, ziek wordt en

een burn-out

krijgt,

of erger, veul erger...

daarom hebben werkgevers en werkgeefsters de verantwoordelijkheid er elke dag actief op toe te zien dat het niet fout gaat, goed te communiceren, vragen te stellen, hun macht ten goede te gebruiken om de werknemer of werkneemster te beschermen en daarbij er niet zelf beter van te worden,

met andere woorden:

om er op toe te zien dat het goed blijft gaan
dat werknemers en werkneemsters psychisch en financieel gezond blijven
en uiteraard dat de klanten tevreden blijven
over zowel de kwaliteit als de kwantiteit
van de producten en de diensten

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
>>>>>

That could have the possibility of being a Criminals Day but I do applaud the sentiment.

I believe in.the Lord Jesus.
One day soon he will wipe the "Tears from every eye".
"He/she who lives by the sword will die by the sword". Amen.

Merry Christmas.

Jesus is called...
"The Prince
of Peace".

Dat zou de mogelijkheid kunnen hebben van Criminelendag maar ik applaudiseer wel voor het sentiment

Ik geloof in.de heer Jezus.
Een dag snel zal hij de "Tranen van alle ogen vegen"
"Hij/zij die leeft bij het zwaard zal sterven bij het zwaard". Amen

Prettig kerstfeest

Jezus wordt de
"De Prins
van Vrede"
genoemd

>

i believe in john the babtist, people should find their faith first before they are ready to live their life in harmony with the creator, to walk the path of the just man or woman, i also forsee that the meaning of christmas is disappearing, thanks to the greedy commercialization of the USA that is treaching their children they can have whatever they want, while forgetting that christmas is not about giving or getting stuff, it is about peace, about prestine deed, doing exactly what is necessary for everyone to feel okay, not spending your hard earned dollars to excess gifts, buying the confidence of your families children, no, that's not what you should do on christmas, it should be a day of quiet peace, of having the idea that some (whether it are the mice or the people) actually listen

ame ame

ik geloof in johannes de doper, mensen zouden hun geloof eerst moeten vinden voor zij klaar zijn om het leven in harmonie met de schepper te leven, om het pad te bewandelen van de gewone man of vrouw, ik voorzie ook dat de betekenis van kerst aan het verdwijnen is, dankzij de hebberige commercialisatie van de USA die de kinderen geleerd weerd dat zij alles kunnen krijgen wat ze willen hebben, terwijl ze vergeten dat kerst niet gaat over het geven en krijgen van dingen, het gaat over vrede, over zuiverdaad, om precies te doen wat nodig is voor ieder zich goed te voelen, niet je hard verdiende dollars uitgeven aan overdadige kadootjes, het vertrouwen van de kinderen kopend, nee, dat is niet wat je zou moeten doen met kerst, het zou een dag van stille vrede moeten zijn, van het idee hebben dat sommigen (of het nu de muizen of de mensen zijn) werkelijk luisteren

ame ame
Waarschuw beheerder
>>>>>>

I believe there is joy in the season of Christmas.
Why?
The Annunciation.
"Christ the King
(a baby) is born in Bethlehem" . Amen.
It is also a story told about:
The love of a child by its mother. A Father
protecting both wife and child ( Joseph
fled to Egypt as God provided him with a dream while he slept that the King of Israel would not rest until the King child was dead). Christ Our Savior is born. Amen

>

you might love me, but i do not love you

u houdt misschien van mij, maar ik niet van u

>>>>>

That is fine!

>

no, it is not and the future will tell you why it is not

nee, dat is het niet en de toekomst zal u vertellen waarom dat niet is
Waarschuw beheerder
>>>>>>>>>>

Lovely!

Interesting. A weaponless day, a powerful thought

>

we have to start somewhere

ergens moeten we beginnen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
>>>>>>>>>>>>>>>

Weaponless? Hmm the title reminds me of 1972's Bloody Sunday incident...

>

i actually was inspired by carless sundays

ik was eigenlijk geinspireerd door autoloze zondagen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dat vind in nou ook,...
Waarschuw beheerder
"doopzonde is slecght"

de doopzonde is iemand je geloof opdringen terwijl diegene er nog niet aan toe is
en juist doordat christenen zich van hoog tot laag schuldig maken aan die doopzonde
is voor vele christenen het geloof iets geworden wat moet en helemaal niet leuk is
waardoor ze god zijn gaan haten en dat is helemaal nooit de bedoeling geweest
daarom is de doopzonde eigenlijk verschrikkelijk slecht
en zouden de gelovige christenen daar onmiddelijk mee moeten stoppen

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
# my second society hack #

people offer to pick up used stuff
which people can strip, clean and sort
and grind or melt to usable pieces
in exchange for a free environmental quality logo
finally people exchange those usable pieces
for enough drinkable water, etible food and seeds
medical supplies, inhabital housing materials,
wearable clothing, usable transportation
and means of communication
similar to a network like internet
such that people can reach and provide more people
in that way people can live from recreating stuff
in exchange for (basic) live needs

(without any authority that needs to come to pass)

do this in small groups
scattered around the globe
and create harmony

ame ame
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"baptismal sin is bada"

the baptismal sin is forcing your belief on someone while that person still is not ready
and actually because christians are from high to low guilty of that baptismal sin
the belief has become for many christians something that must and that is not nice at all
making them hate god and that has totally never been the intention
therefore baptismal sin is actually terrible
and the believing christians should stop with it immediately

ame ame
Waarschuw beheerder
# my second society hack #

mensen biedt aan om gebruikte spullen op te halen
die mensen kunnen strippen, schoonmaken en sorteren
en vermalen of smelten tot bruikbare delen
in ruil voor een gratis milieukwaliteitslogo
tot slot ruilen mensen die bruikbare delen
voor voldoende drinkbaar water, eetbaar voedsel en zaden
medische voorzienigen, bewoonbare huismaterialen,
draagbare kleding, bruikbaar transport
en middelen van communicatie vergelijkbaar met een netwerk zoals internet
zodat mensen meer mensen kunnen bereiken en voorzien
op die manier kunnen mensen leven van het herscheppen van spullen
in ruil voor (basis) levensbehoeften

(zonder dat er een authoriteit aan te pas komt)

doe dit in kleine groepen
verdeeld over de aarde
en schep harmonie

ame ame
Waarschuw beheerder
ieder zijn of haar eigen huis
maar toch bij mekaar thuis

everyone his or her own house
but still at home with eachother
laatste aanpassing