Nummer 2 op de pc van de wereld heeft in 79 uur prestige 100 gehaald... Echt wtf. met 350 uur zit ik op 3 kwart in bf3
ze hebben nog heel veel te patchen
Ik zou m'n BF4 bestelling voor PS4 annuleren via Origin, staat ie gewoon niet in de bestelgeschiedenis!
Maar ff mailtje gestuurd want dit gaat nergens over
Verdomme eind juli €70 voor betaald.
joinen kan wel op de pc.
klopt. hij heeft een score per minuut van 1800
70 euro is de digital deluxe versie, heb zelf de day 1 versie voor 59 euro met china rising en voor een tientje meer heb je er dus 3 golden battlepacks er bij.
of van die lui met 50-0...
Had laatst wel 31-0 met die raketautozielig.in eigen base campen
is een keer leuk, maar dan houd het ook op
32 tegen 32 echt een dikke chaos. Soms te, dan join ik weer een 16 tegen 16 map
Moet echt moeite doen om positief te eindigen. Gister voor de afwisseling potje Metro gespeeld met 2 maten en toen ging ik meteen weer 70-25. Ben bang dat ik BF3 echt ga missen
het is gewoon wennen, nu lijkt het nog of overal gastjes zitten.. als je straks de maps goed kent weet je waar ze ongeveer vandaan komen/ waar ze zitten, dus dan gaat het alweer een stuk beter verwacht ik.
snap niet wat je bedoelt met COD-achtig, probeer dat eens uit te leggen?
Sowieso ben ik niet onder de indruk van de graphics en zitten er naar mijn smaak teveel snipers in het spel maar het is meer het gevoel wat ik heb als ik in de map zit. BF3 was alweer heel anders dan BFBC2 en begon al iets meer op CoD te lijken vond ik maar nu heb ik dat gevoel nog meer. Kan niet precies de vinger erop leggen en wss ben ik over een paar weken helemaal overstag maar vind het momenteel maar kut spelen.
Komt wss ook omdat ik bij BF3 best goed was en nu steeds zwaar moet strugglen.
Ja best, ben na 21.15u online
richting COD? speel voor de gein nog eens een keer cod, dan merkt je dat het helemaal niet op elkaar lijkt... het speelt echt totaal anders.
de graphics zijn sowieso ruk op oude consoles