Partyflock

Forumonderwerp · 1141449
6 volgers · 8549x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
Vanochtend zijn de eerste beelden van BF4 onthuld!

en wat plaatjes!
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f3f0030ee1e3caf728d1a02dac285]http://i.imgur.com/m05l5c3h.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f400030ee1fd1e812201a02dac285]http://i.imgur.com/SsmapCIh.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f410030ee209d2a0b531a02dac285]http://i.imgur.com/QtEwojvh.jpg[/img]

Laat maar komen die herfst!
Waarschuw beheerder
je kunt elkaar ook niet joinen, want dan staat er "no free commander slots" :/

best wel slecht eigenlijk!
Waarschuw beheerder
Ik zou m'n BF4 bestelling voor PS4 annuleren via Origin, staat ie gewoon niet in de bestelgeschiedenis!
Maar ff mailtje gestuurd want dit gaat nergens over :nocheer:
Verdomme eind juli €70 voor betaald. Heb nu voor €49 PS3 versie gehaald en upgrade de straks voor €10 naar PS4 versie, heb ik 2 spellen voor een tientje minder...
Als je pre-ordered via hun eigen site krijg je het spel dus later en duurder, goede klantenbinding :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 5 november 2013 om 09:49:
je kunt elkaar ook niet joinen, want dan staat er "no free commander slots" :/

best wel slecht eigenlijk!

joinen kan wel op de pc.
ze hebben nog heel veel te patchen.

d' oldehove, je hebt toch wel.een mailtje vam de betaling enz nog?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 november 2013 om 08:45:
Nummer 2 op de pc van de wereld heeft in 79 uur prestige 100 gehaald... Echt wtf. met 350 uur zit ik op 3 kwart in bf3

tegen gekke jappen is geen kruid gewassen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 november 2013 om 12:21:
ze hebben nog heel veel te patchen

geven ze ook zelf toe

Uitspraak van d'Oldehove op dinsdag 5 november 2013 om 11:49:
Ik zou m'n BF4 bestelling voor PS4 annuleren via Origin, staat ie gewoon niet in de bestelgeschiedenis!
Maar ff mailtje gestuurd want dit gaat nergens over :nocheer:
Verdomme eind juli €70 voor betaald.

70 euro is de digital deluxe versie, heb zelf de day 1 versie voor 59 euro met china rising en voor een tientje meer heb je er dus 3 golden battlepacks er bij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 november 2013 om 12:21:
joinen kan wel op de pc.

hmmm, hopelijk fixxen ze het snel, want dit is niet fijn!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 november 2013 om 13:31:
tegen gekke jappen is geen kruid gewassen

klopt. hij heeft een score per minuut van 1800 :rot:
Waarschuw beheerder
+1
dat kan niet legitiem gehaald zijn toch?

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 november 2013 om 14:34:
klopt. hij heeft een score per minuut van 1800 :rot:

Kan je mij niet wijsmaken dat je dan nog lol hebt in zo'n spel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 november 2013 om 13:38:
70 euro is de digital deluxe versie, heb zelf de day 1 versie voor 59 euro met china rising en voor een tientje meer heb je er dus 3 golden battlepacks er bij.

Probeer hem nu te annuleren.
€70 terug en dan voor tientje m'n bestaande upgraden, ben ik mooi goedkopen uit (y)

Waarschuw beheerder
+1
Na de patches vanmorgen is het nu redelijk speelbaar geworden (Y)
Waarschuw beheerder
patches? pc? ps3?

Waarschuw beheerder
ps3 sowieso niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 november 2013 om 14:56:
Kan je mij niet wijsmaken dat je dan nog lol hebt in zo'n spel

of van die lui met 50-0... Had laatst wel 31-0 met die raketauto 8) zielig.in eigen base campen :') is een keer leuk, maar dan houd het ook op

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 november 2013 om 16:34:
of van die lui met 50-0...

heb ze voorbij zien komen van 85-0 en meer in metro wtf :S

Uitspraak van Psychonaut op dinsdag 5 november 2013 om 16:34:
Had laatst wel 31-0 met die raketauto 8) zielig.in eigen base campen :') is een keer leuk, maar dan houd het ook op

ik wil vette actie :honger:, niet de beste zijn.
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 5 november 2013 om 16:47:
ik wil vette actie :honger:, niet de beste zijn.

:jaja: beetje trollen op z'n tijd is ook leuk.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leown op dinsdag 5 november 2013 om 16:50:
beetje trollen op z'n tijd is ook leuk

continue met een mes lopen steken in close quarters :lol: of c4 vallen neerzetten
Waarschuw beheerder
+1
verschrikkelijk irritant, maar kan idd leuk zijn... totdat jezelf de lul bent 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Leown op dinsdag 5 november 2013 om 16:50:
:jaja: beetje trollen op z'n tijd is ook leuk.

het is jammer dat de jets in de lucht beginnen. bij bf3 hardcore server. C4 erop en wachten op een slahtoffer enz 8)
Waarschuw beheerder
+1
Andere voertuigen kun je nog wel riggen B)
Bij bf3 had ik altijd een ventje die op elk voertuig c4 plantte.. Ik met m'n sniper snel op de c4 schieten, werd het mijn kill 8)
Waarschuw beheerder
+1
Moet zeggen dat ik er wel lol in begin te krijgen! Vanavond met aantal bekenden gespeeld en dan gaat het toch wel lekker! :)
Waarschuw beheerder
ik vermaak me er ook mee, maar begin me nu soms toch wel te ergeren aan de verbinding.. (schijnt iets met de netcode te zijn ofzo, heb er geen verstand van, maar dat las ik).

het joinen werkte gister ook in eens gewoon, dus dat is (y)

Waarschuw beheerder
Ik las in de reviews dat sommige maps te groot zijn op ps3 ivm 24 man max. Hoe ervaren jullie het?
Waarschuw beheerder
klopt wel... ik speel daarom op grote maps vaak met voertuigen, dan is het prima te doen.

Beetje hetzelfde als in BF3 eigenlijk... maar op een gegeven moment ken je de maps, weet je waar de tegenstanders vaak zitten, dus dan valt het allemaal wel weer mee denk ik.

moet wel zeggen dat in sommige maps de chaos met 24 man al groot is, laat staan straks als het 32 vs 32 word. (al zijn de maps dan nog groter, dus zal het wel weer in balans zijn)
Waarschuw beheerder
32 tegen 32 echt een dikke chaos. Soms te, dan join ik weer een 16 tegen 16 map :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 6 november 2013 om 12:06:
32 tegen 32 echt een dikke chaos. Soms te, dan join ik weer een 16 tegen 16 map :lol:

Had ik het gister al over met iemand, dat wordt straks op sommige maps op PS4 echt niet te doen.
Paar meter lopen en dan alweer dood, overal voertuigen en motion sensors; ben benieuwd...

Vind deze Battlefield beetje CoD-achtig overkomen tot dusverre, meer mensen die dit ook zo ervaren?
Moet echt moeite doen om positief te eindigen. Gister voor de afwisseling potje Metro gespeeld met 2 maten en toen ging ik meteen weer 70-25. Ben bang dat ik BF3 echt ga missen :lief:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 6 november 2013 om 12:48:
Moet echt moeite doen om positief te eindigen. Gister voor de afwisseling potje Metro gespeeld met 2 maten en toen ging ik meteen weer 70-25. Ben bang dat ik BF3 echt ga missen

verschilt enorm per potje , maar nu heb ik een k/d van 1,29.. zoiets heb ik bijna bij elke shooter...

het is gewoon wennen, nu lijkt het nog of overal gastjes zitten.. als je straks de maps goed kent weet je waar ze ongeveer vandaan komen/ waar ze zitten, dus dan gaat het alweer een stuk beter verwacht ik.

snap niet wat je bedoelt met COD-achtig, probeer dat eens uit te leggen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 6 november 2013 om 13:06:
het is gewoon wennen, nu lijkt het nog of overal gastjes zitten.. als je straks de maps goed kent weet je waar ze ongeveer vandaan komen/ waar ze zitten, dus dan gaat het alweer een stuk beter verwacht ik.

Weet ik maar naar mijn (half autistische) smaak moet ik nu aan teveel wennen; nieuwe map ok dat snap ik maar nieuwe controls te voet, nieuwe controls in tank, nieuwe controls in heli. Tis mij allemaal ff teveel :cry:

Uitspraak van Soon. op woensdag 6 november 2013 om 13:06:
snap niet wat je bedoelt met COD-achtig, probeer dat eens uit te leggen?

Uhmm... ja das een goeie :lol:
Sowieso ben ik niet onder de indruk van de graphics en zitten er naar mijn smaak teveel snipers in het spel maar het is meer het gevoel wat ik heb als ik in de map zit. BF3 was alweer heel anders dan BFBC2 en begon al iets meer op CoD te lijken vond ik maar nu heb ik dat gevoel nog meer. Kan niet precies de vinger erop leggen en wss ben ik over een paar weken helemaal overstag maar vind het momenteel maar kut spelen.
Komt wss ook omdat ik bij BF3 best goed was en nu steeds zwaar moet strugglen.
Waarschuw beheerder
ik snap wat je bedoelt... helicopter lukt mij ook voor geen meter, andere voertuigen gaat nu wel redelijk moet ik zeggen.. te voet zit de besturing er wel in.

vanavond ff paar potten knallen?
Waarschuw beheerder
Ja best, ben na 21.15u online (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 6 november 2013 om 13:26:
Sowieso ben ik niet onder de indruk van de graphics en zitten er naar mijn smaak teveel snipers in het spel maar het is meer het gevoel wat ik heb als ik in de map zit. BF3 was alweer heel anders dan BFBC2 en begon al iets meer op CoD te lijken vond ik maar nu heb ik dat gevoel nog meer. Kan niet precies de vinger erop leggen en wss ben ik over een paar weken helemaal overstag maar vind het momenteel maar kut spelen.
Komt wss ook omdat ik bij BF3 best goed was en nu steeds zwaar moet strugglen.

ja als je hem zometeen op de ps4 speelt zullen de graphics wel beter worden. Maar snap wat je zegt. Het is zeker anders dan BFBC2.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van d'Oldehove op woensdag 6 november 2013 om 13:30:
Ja best, ben na 21.15u online

(y) dan ben ik al wel online.. komt goed!
Waarschuw beheerder
+1
Ze mogen ook wel een max aan snipers doen, kom soms in potjes... Gaat nergens over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op woensdag 6 november 2013 om 14:04:
Ze mogen ook wel een max aan snipers doen, kom soms in potjes... Gaat nergens over.

Die flood zone is er echt erg mee
Waarschuw beheerder
k/d positief houden is veel potjes kut ja :lol: ben hier tot nu toe iets slechter in als bf3

de graphics zijn sowieso ruk op oude consoles
maar dat is ook niet gek.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 november 2013 om 14:35:
Die flood zone is er echt erg mee

vette map, maar door de snipers op hoge gebouwen word ie idd verneukt.. enige oplossing is zorgen dat je niet stil staat.

Waarschuw beheerder
Maar over het algemeen dik tevreden het is geen bf3 nee hoeft van mij ook niet als je een nieuw spel op de markt brengt, tempo ligt wat hoger vind ik, nadeel is wel dat het allemaal wat minder episch is, waar bf3 zich mee onderscheidde, maar zeggen ook zelf dat ze meer de kant op zijn gegaan van cod
Waarschuw beheerder
richting COD? speel voor de gein nog eens een keer cod, dan merkt je dat het helemaal niet op elkaar lijkt... het speelt echt totaal anders.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 6 november 2013 om 14:56:
richting COD? speel voor de gein nog eens een keer cod, dan merkt je dat het helemaal niet op elkaar lijkt... het speelt echt totaal anders.

zeg ook niet dat het op elkaar lijkt, ze zeggen alleen dat ze het tempo hebben verhoogd, wat sommigen doet denken aan cod.
Maakt mij ook geen flikker uit waar het op lijkt, vind het zelf wel lekker spelen en heb tot nu toe nog niet het verlangen om BF3 terug te pakken.
Die Paracel storm map is ook vet met die storm die voorbij komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 6 november 2013 om 14:37:
de graphics zijn sowieso ruk op oude consoles

Maakt toch niet uit, BF4 ziet er prima uit op de ps3, wil ik geen pixels etc dan ga ik wel een film kijken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 6 november 2013 om 15:02:
ze zeggen alleen dat ze het tempo hebben verhoogd

dat is zeker wel waar ja... je gaat ook wel sneller dood, of je hebt iemand sneller dood, tis maar hoe je het bekijkt, heb ik het idee. 3 a 4 kogels raak en het is wel gebeurt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 6 november 2013 om 15:10:
heb ik het idee. 3 a 4 kogels raak en het is wel gebeurt.

ja ik ga idd sneller dood, andersom......... :lol:
tenzij ik echt teamwork doe, gister met 3 man gehele game in zo'n bootje eindelijk weer eens fatsoenlijke punten (16000)
Waarschuw beheerder
mijn hoogste tot nu toe 11000 gemiddeld wel minder. Vind die servers met 800 tickets altijd te lang duren. 400 meer dan zat.

Waarschuw beheerder
Gem veel minder bij mij :lol:
Waarschuw beheerder
ik denk gemiddeld.6000

gister een potje in een little bird met 2 anderen.
ik engineer met igla en een ander met rpg.

Donders mooi, alles uit de lucht halen en op de grond slopen :lol:

uit de chopper springen en mensen van achteren pakken 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
er word gewerkt aan bf3 controller instellingen.
Waarschuw beheerder
ja las het, maar vraag me af wat er dan veranderd gaat worden?
Waarschuw beheerder
Spotten weer op select knop en bediening voertuigen. Dan ben ik blij.
Waarschuw beheerder
vind spotten met R2 nu ik eraan gewend ben veel fijner werken... besturing voertuigen mag idd wel weer terug naar BF3. :yes:
Waarschuw beheerder
die battlepacks zijn wel bullshit. Bijna alles voor je wapens zit erin :/

Lees dat veel mensen het op cod vinden lijken door snelle gameplay.... uhhh???? is niet anders dan in bf3
laatste aanpassing