nee, ik wacht wel... maar misschien begint het toch te kriebelen tegen die tijd 16
ben weer ff aan het sparen voor een nieuwe videokaart.. dan ook bf4 kopen. radeon 290x ofso
denk rond kerst..
word em niet nu met radeon 4870///
Psycho, beter doe je het nou is ouwe waus. Kan je mij toevoegen.
Ik ga denk ik gelijk een ps4 met bf4 halen
Is er ook ergens een nachtopening voor BF4; Mediamarkt of Game Mania?
Zal hem wss nog we halen voor PS3 omdat veel maten hem toch daarop nog gaan spelen.
e single player trailer ziet er wel verdomd vet uit.
Nu in het Nederlands voor iemand zonder ICT achtegrond?
nee de pc
duurt 5 dagen om te downen laat maar
deze game koop je toch gewoon.. kom op joh. is een game waar je honderden uren in gaat steken! (als het goed is).
Hehehe ik moet mijn PS3 nog van 3.55 kmeaw updaten naar rogero, maar moet me daar nog in verdiepen (hoewel ik er van begreep dat het kwestie is van usb stick er in en updaten via de update menu). Gebruik me PS3 eigenlijk alleem met Showtime en Navi X.
Power unlimited
moeite waard hoor, games bijna altijd al te krijgen paar dagen voor de release in NL. Had GTA 5 ook al op vrijdag terwijl hij de dinsdag erop pas uitkwam (effe uit m'n hoofd)
Updaten schijnt niet zo moeilijk te zijn, genoeg tutorials te vinden op i-net. Ik heb het laten doen want die van mij moest gedowngrade worden naar OFW 3.55 en dat moest met een e3 flasher ofzo, kostte me 6 tientjes, heb nu externe HD met 42 spellen eropheb m'n geld er wel uitgehaald denk ik
ik snap het zeker... voor een leek zijn het 2 dezelfde games... Mijn vriendin zegt bij elke nieuwe game van, "ow, die had je toch al"