Partyflock

Forumonderwerp · 1141449
6 volgers · 8985x bekeken
Waarschuw beheerder
+1-2
Vanochtend zijn de eerste beelden van BF4 onthuld!

en wat plaatjes!
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f3f0030ee1e3caf728d1a02dac285]http://i.imgur.com/m05l5c3h.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f400030ee1fd1e812201a02dac285]http://i.imgur.com/SsmapCIh.jpg[/img]
[img width=1024 height=576 cacheid=00158f410030ee209d2a0b531a02dac285]http://i.imgur.com/QtEwojvh.jpg[/img]

Laat maar komen die herfst!
Waarschuw beheerder
Nee hoor, heb ook geen Premium en heb echt al erg veel xpboosts gehad. Met dubbel xp weekend laatst 5 200xp boosts gebruikt. Elk potje een rang omhoog. 8)
laatste aanpassing
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
Ik ben nog maar lvl 30.. laatste week niet gespeeld, deze week maar weer oppakken B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op zondag 26 januari 2014 om 20:55:
ps3 moet het wel kunnen. kom regelmatig mensen tegen met een custom emblem?

Kan, heb er zo een

[img width=580 height=580]http://cdn.buzznet.com/assets/users16/sarahsmedleysucks/default/rammstein--large-msg-132060951202.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
op battlelog.
Waarschuw beheerder
als ik het via de bovenstaande link probeer moet ik inloggen op battlelog maar ik zou niet weten hoe? ik speel op de ps3 dus heb geen battlelog aan hoeven maken toch? :$
Waarschuw beheerder
hoeft ook niet, maar jij wil een embleem maken toch? nou dan moet je ff een account aan maken. kun je ook al je stats etc zien. harstikke tof.
Waarschuw beheerder
wat en verschil playstation 3 en 4 op 4 is totaal chaos
Waarschuw beheerder
ps3 van vlag naar vlag zonder actie.. ps4 actie van vlag naar vlag
Waarschuw beheerder
Moet je bij ps4 eens operation locker spelen, das pas chaos :lol:
Waarschuw beheerder
:lol: granaten, tube tube en nog meer granaten. Ik bak er niks van. Soms een gied plekkie en dan vollop met lmg liggen schieten.
Waarschuw beheerder
Ik loop er alleen met ammo of medpacks te smijten.. soms ren ik voor een deur langs en gooi een granaat naar binnen... vuur amper kogels af 8)

Op het einde van de map heb ik dan 40 ribbons ofzo :lol:
Waarschuw beheerder
vind het wel grappig.. proberen te flanken via buiten en ze dan allemaal in de rug knallen :9

binnen daar bij de C-vlag gaat het echt nergens over, alleen maar granaten etc. heeft opzich ook wel weer wat.
Waarschuw beheerder
Trouwens:

DICE bedankt Battlefield 4 spelers met extra’s in februari
January 28, 2014 door Thomas Scholtz

Al een aantal maanden is Battlefield 4 speelbaar en wordt er door menig gamer geklaagd dat de game nog steeds niet optimaal online speelbaar is. Ondertussen is dit gestuntel dan ook “lichtelijk” irritatie opwekkend te noemen *kuch*. In de tussentijd gaat het langzaamaan steeds beter op de wereldwijde Battlefield 4 servers en dat is reden voor een feestje moet er gedacht zijn. DICE bedankt Battlefield 4-spelers met extra’s in februari, omdat iedereen tijdens de, wat klungelige, launch, toch de game bleef spelen.

Het zal de meeste mensen niet ontgaan zijn dat Battlefield 4 niet helemaal optimaal werkt. Op sommige momenten was het niet mogelijk om verbinding te maken met een van de vele servers. Ondanks dat de game al twee maanden uit is, zijn er nog steeds momenten op de dag dat het allemaal niet zo heel erg lekker loopt. Om die reden haalt DICE de trukendoos tevoorschijn en wordt februari voor de Battlefield 4-spelers een feestje. Vanaf 1 februari zullen er speciale community-missies uitkomen en zullen er dagelijks in-game spullen worden weggegeven, natuurlijk helemaal voor nop. Spelers die dagelijks inloggen op Battlefield 4 zullen van DICE een speciaal level-Battlepack ontvangen, in de ene pack zal extra XP zitten en in de ander extra camouflage skins. Welke je als speler ontvangt is afhankelijk van wanneer je speelt, in het weekend of gewoon doordeweeks, wanneer je eigenlijk op school of je werk had moeten zitten.

Twee speciale bundels zullen er voor zorgen dat alle granaten en pistolen in de game meteen te verkrijgen zijn. Ook heeft DICE ook een speciale Battlefield 4 Premium-pack in de aanbieding. Mensen die de Premium-bundel hebben aangeschaft kunnen met alle DRM’s en shotguns de mappen bestormen. Natuurlijk is er ook een klap op de vuurpijl, namelijk een dubbel XP-weekend. Als dit geen knallen wordt in de maand februari, dan weet ik het ook niet meer.

DICE probeert met deze actie het met de gamers een beetje goed te maken. Als ik zo naar dit rijtje kijk, denk ik dat ze hier wel in slagen. Battlefield 4 is gewoon een ijzersterke game en, ondanks de problemen, vaak nog een van de meest gewilde shooters van het moment. Een mooie goedmaak-actie van DICE dus. De gehele maand februari zal in het teken staan van oorlog, bloed, tanks, vliegtuigen en de gehele mikmak. Als de servers het doen natuurlijk…
Waarschuw beheerder
Ze zouden er goed aan doen om op operation locker aan de andere kant van de map ook een sneeuwpad te maken. Gaat echt nergens over op die kutmap. Gisteren voor het eerst team deathmatch gespeeld. Joinde Soon. Wel even leuk voor de verandering!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 29 januari 2014 om 08:49:
vind het wel grappig.. proberen te flanken via buiten en ze dan allemaal in de rug knallen :9

binnen daar bij de C-vlag gaat het echt nergens over, alleen maar granaten etc. heeft opzich ook wel weer wat.

En dan hopen dat er niet 5 snipers zitten. Ook leuk om fan mortar te pakken.
thx leown

Leuk van al die gratis dingen,, maar het was beter geweest als er korting kwam op premium :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op woensdag 29 januari 2014 om 12:05:
Joinde Soon. Wel even leuk voor de verandering!

oow? gistermiddag ofzo? helemaal niet door gehad.

als ik alleen speel, doe ik vaak TDM. beetje snipen.
Waarschuw beheerder
+1
Ik zit alleen in Conquest.. Vind ik nog het mooiste B) zit standaard met 64 man in een map
Hoop wel dat de dlc's met korting te krijgen zijn straks :X koop ik ze in één keer
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
[img width=668 height=636 cacheid=0015f7be00320e2e0d6afd2d1a02dfca93]http://i.imgur.com/l2bcWVY.png[/img]
Waarschuw beheerder
jmmer dat ze die kut dmr sterker hebben gemaakt. Sniper voor.noobs
Waarschuw beheerder
+1
idd. snap niet waarom? zijn goed zoals ze zijn... nee, laten we die tering gasten belonen met meer damage en snellere firerate.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op woensdag 29 januari 2014 om 12:36:
oow? gistermiddag ofzo? helemaal niet door gehad.

als ik alleen speel, doe ik vaak TDM. beetje snipen.

Ja toch wel een potje of 5, zelfs in je squad ... :)
Waarschuw beheerder
Als je eerst samen ingame via voip gaat praten en dan party doet gaat het geluid al ietsje harder. helaas werkt voip kut.

Voip gaat wel hard
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
weet iemand een key site voor ps4. Probeer zelf te zoeken maar vind niet echt wat. Probeer premium goedkoop te zoeken :p
Waarschuw beheerder
donateur
https://www.g2a.com/battlefield-4-premium-origin-cd-key-global.html?reflink=bf3-bf4-premium&reflink=premium-bf3-bf4

Dit misschien????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van FAKE op zondag 2 februari 2014 om 10:11:
https://www.g2a.com/battlefield-4-premium-origin-cd-key-global.html?reflink=bf3-bf4-premium&reflink=premium-bf3-bf4

dat is pc lijkt mij.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Psychonaut op woensdag 29 januari 2014 om 14:36:
jmmer dat ze die kut dmr sterker hebben gemaakt. Sniper voor.noobs

Uitspraak van Soon. op woensdag 29 januari 2014 om 14:38:
nee, laten we die tering gasten belonen met meer damage en snellere firerate.

Helemaal mee eens, ik wordt schijtziek van die irritante spamcanons :kots:

PS. Vanavond ook mensen in voor conquest op PS4?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Druk em wel ff aan.
Waarschuw beheerder
premium gekocht voor 42,50

kon het niet laten. Ben er normaal op tegen maar ik heb nu het geld nog :lol:
Waarschuw beheerder
Waar heb je die gekocht?
Waarschuw beheerder
http://psncardplus.nl

ps kaart van 50 voor 42,5

in de ps store
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dikke kut zooi. lremium gedownload... staat er:

bezig met wachten op installatie....

op internet staat niks. Alles al geprobeerd wat mogelink is met de ps4.

maar effe contact gezogd met hoofd kantoor. Word terug gebelt
Waarschuw beheerder
mssn moet je wachten op de de installatie.
Waarschuw beheerder
duurt al 3 uur :lol: battlefield premium is maar een klein bestand.
Waarschuw beheerder
geen 3 uur idd... paar minuten hooguit... download ie niet toevallig gelijk china rising? das wel een paar gig, dus dat zou het kunnen zijn?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Soon. op dinsdag 4 februari 2014 om 13:51:
geen 3 uur idd... paar minuten hooguit... download ie niet toevallig gelijk china rising? das wel een paar gig, dus dat zou het kunnen zijn?

nope, die heb ik zelf ernaadt gedownload. maar dat komt denk ik omdat de ps4 lremium nog niet heeft geinstalleerd/herkent ofzo.

Waarschuw beheerder
gisteren een update van 500 mb gehad. ging in 5 minuten
Waarschuw beheerder
Same here.

Ik wacht wel met premium totdat alles een beetje goed loopt.. over een halfjaar ofzo
Waarschuw beheerder
alles loopt goed naar mijn idee. alleen die bug lag af en toe.
sommige bugs/ glitches vind ik wel grappig :p
Waarschuw beheerder
Heb niet vaak last van lag, alleen af en toe in de hele dat alles stottert. Ze mogen die anti aircraft ook wel eens wat minder bereik geven. Word vaak in de basis al gelocked. Bij zavod en lancing dam.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Quido op dinsdag 4 februari 2014 om 20:16:
Heb niet vaak last van lag, alleen af en toe in de hele dat alles stottert. Ze mogen die anti aircraft ook wel eens wat minder bereik geven. Word vaak in de basis al gelocked. Bij zavod en lancing dam.

ja dat stotteren bedoel ik. om de map ofzo..
Waarschuw beheerder
+1
overigens crasht het spel regelmatig nog hier waardoor heel me ps3 vast hangt..vooral bij operation locker?
Waarschuw beheerder
Tijd om een ps4 te kopen ;)

Kan bf4 nog upgraden tot maart geloof ik.

Waarschuw beheerder
Naar daar heb je geen ps4 voor nodig
Waarschuw beheerder
Heb gelezen dat ik misschien de region moet veranderen van bf4 ofzo wil premium werken. Geem idee hoe je dat kan doen :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Ressurection op dinsdag 4 februari 2014 om 22:15:
overigens crasht het spel regelmatig nog hier waardoor heel me ps3 vast hangt..vooral bij operation locker?

daar heb ik ook mega veel last van dus !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj X-Fade :bier: op dinsdag 4 februari 2014 om 23:47:
daar heb ik ook mega veel last van dus !

nja mega veel ook weer niet. ik kan wel prima spelen afgezien van afentoe een vastloper. ik klaag niet aangezien er mensen zijn die nog totaal niks kunnen.
mocht je igg nog iemand zoeken voor de ps3. PSN is Ressurection076. headset aanwezig:)
Waarschuw beheerder
mn premium klacht is naar het hoofdkantoor in de UK gestuurd... ben benieuwt