Thanks mate we werden altijd al hartelijk ontvangen hoor.
Ha zelf een oude Raver van het begin ter tijden yep Aussie
Gaan nog geregeld naar met soortgenoten naar Q Base Defqon Qlimax en Decibel
Kompleet verdwalen altijd maar was benieuwd of jullie vinden of het nog kan
Geldt niet alleen voor feesten, toch?
ben zelf ook niet meer piepjong trouwens, ik ga toch ook binnenkort niet stoppen met feesten ofzo
34
Mensen ouder dan 17 die hardstyle luisteren dalen direct bij mij in aanzien.
Kom op zeg ben zelf 44 gewoon blijven gaan blijf je jong
Je moet doen wat jezelf goed dunkt. Als jij op je 40e nog naar feesten wil, moet je je vooral niet laten tegen houden
Vind ik
Te oud ben je pas als je minstens de helft van de tijd met een biertje in je handen staat
Dan kan je beter thuis zitten
ach ja, als je op deze manier geniet heb je helemaal gelijk.
Ik verander mijn mening: iedereen is welkom
Te oud ben je pas als je minstens de helft van de tijd met een biertje in je handen staat
Is dat een beetje hetzelfde als bomen knuffelen en koeknuffelen?
op feesten krijg ik nog wel eens te horen dat men het niet normaal vind
Wat een achterlijke gedachte dat wanneer je de 30 hebt bereikt, je je avonden maar moet uitzitten op de bank
op feesten krijg ik nog wel eens te horen dat men het niet normaal vind.
Ik zie mezelf ook in nog geen 10 jaar afscheid nemen van die mooie feesten
Oh echt joh? Nog nooit meegemaakt
regelmatig ga stappen. Alsof je idd maar elke zaterdag thuis op de bank moet zitten en het liefst nog met een paar kids. Moet er echt niet aan denken hoor
Op festivals maak ik juist graag een praatje met 30/40+-ers, vaak de gezelligste feestbeesten!
Wat een achterlijke gedachte dat wanneer je de 30 hebt bereikt, je je avonden maar moet uitzitten op de bank met een duf boek in een muffe pyjama met Oprah op de achtergrond. Vastgeroeste schapen in de dagelijkse sleur, bah.
Ik heb anders behoorlijk moeite met volwassen gedragenmijn pa vraagt nog elke week of het ooit goed komt met mij en ik antwoord heel wijs niet
Ik weiger 100% volwassen te worden
Mij veels te leuk
Voor muziek, amusement in het algemeen, zou toch geen maximum leeftijd voor mogen gelden
same here jazou echt niet weten wat ik anders met mijn zaterdagavonden moest doen joh...
zou echt niet weten wat ik anders met mijn zaterdagavonden moest doen joh...
Meer positief dan negatief hoor maar soms zo'n uitschieter van een jong iemand die het leven niet begrijpt, snapte?
Ik heb anders behoorlijk moeite met volwassen gedragen
neem een kind dan weet je het wel
owwww nou dan ik hou van holland kijken en optijd gaan slapen zodat je zondag fit bentis maar een tip hoor Chemical sister....hoef je niks mee te doen natuurlijk
Nee dank je. Dat is echt niet aan mij besteed.
whehe doe je mee Sjors?
slaan we dat over toch? ik zou het ook niet kunnen denk ikgewoon alle afleveringen van ik hou van holland kijken op uitzending gemist jwt
jezus, ik ben ff weg en je bent gelijk weer admin?
Ik had een paar jaar terug dat ik naar MOH ging dat een broekie van amper 16 vroeg "gaat U ook naar Masters". Hij zei nog net geen mevrouw.Dan ga je je wel oud voelen hoor
Mijn moeder vroeg een paar jaar geleden wanneer ik nou volwassen ging worden en ging stoppen met feestjes door het hele land aflopen
Mijn vader vraagt elke week of het ooit nog goed komt met mij
Heb igg dinnen die dat gedaan hebben,hun kids gaan vaak naar feesten,komen mij tegen,vinden het leuk gezellig.
En wat denk je moeders de kloek,bellen mij volgende dag of ik hun zoontje/dochterlief getroffen heb in situattie van heb ik me jou daar.
Nee dank je,ben geen BSO
ik merk idd een grote 2deling in mijn vrienden ja, die met kinderen kan ik ook helemaal niks meer mee(no offence naar lui met kids maar ik vind er naast zitten terwijl je een blérende baby verschoont dus geen leuke avond
Mijn vader vraagt elke week of het
dat zullen we (jij) nog wel is zien
wat ga je dan doen?![]()
juist stappen op die leeftijd
Heb nu al op 20 jarige leeftijd het gevoel dat ik het meeste al heb
nee joh er is elke x weer wat nieuws!!!
en je neemt ook af en toe een pauze deed ik ook
ik ging naar feesten va 16/17 ben inmiddels 36 en pas sinds 3 jaar gestopt met echt echt feesten ivm zoontje
en omdat ik er ff klaar mee was.
kroeg sons na werk, klein feestje hier in de buurt doe ik nog af en toe!
gaat het ook nooit begrijpen ook
maandelijs festivals en feesten
Wordt wel afzien trouwens maar heb jij niet op begeven moment van de Hardstyle scene, laten we zeggen, alles een keertje gezien ?
Oke, ja als je kleintjes hebt dan wordt het sowieso anders leven, dit wordt de eerste zaterdag in 2013 dat ik niet uit ga. Wordt wel afzien trouwens maar heb jij niet op begeven moment van de Hardstyle scene, laten we zeggen, alles een keertje gezien ?
desondanks blijf ik opzoek naar nieuwe feestjes (concepten)
kun je er naar toe leven,
Kklopt maar ik kan dus echt niet stil zitten in het weekend bij een maat op de bank beetje nutteloos drinken, ik moet echt verschillende mensen zien en spreken en nieuwe mensen ontmoeten. Kletsen drinken muziek erbij.
Anders eindig ik gamend achter me bureau, en ook dan heb je niet echt een leven
Liever wel een minimum... Sowieso 21. Teveel jong grut, dat ' year of the summer " kent en ineens op zulke feestjes verschijnt. Echte liefhebbers komen om te knallen, de meeste jonkies om te pochen dat ze geweest zijn en/of om gezien te worden. De feestjes verpauperen hierdoor.. De meesten staan er dronken te zijn of pillen te slikken en achterlijk gedrag te vertonen... Kwalijke zaak.
Niet mee eens, dom pauper gedrag is namelijk absoluut niet leeftijdsgebonden.
of je beleeft het anders omdat je nu met een ouder oog er naar kijkt?
Las in eerdere reacties dat jij 36 bent? Reageer dan ook inhoudelijk inplaats van zulke suggestieve reacties te plaatsen.
of je beleeft het anders omdat je nu met een ouder oog er naar kijkt?
Tijden veranderen bonaparte.. Ik doel hiermee uiteraard op de grotere feesten. Waar je bij geweest MOET zijn, nou ja, volgens velen dan.
P.s. Opkopers van kaarten, waardoor echte liefhebbers naast de pot zeiken en hierdoor twee keer zoveel moeten neerleggen als ze echt willen gaan, verdienen ook een nekschot
De kleinere feesten zijn vaak toch het bestmaar als je jong bent ga je vaak met de meute mee
(no offence naar lui met kids maar ik vind er naast zitten terwijl je een blérende baby verschoont dus geen leuke avond)
maar heb jij niet op begeven moment van de Hardstyle scene, laten we zeggen, alles een keertje gezien ?
Liever wel een minimum... Sowieso 21. Teveel jong grut, dat ' year of the summer " kent en ineens op zulke feestjes verschijnt.
Niet mee eens, dom pauper gedrag is namelijk absoluut niet leeftijdsgebonden.
Van boeren feesten in de tent zuipe tot je in de bosjes lag tot festivals van het niveau decibel
al lijken die meer naar trance feestjes te gaan en daar mis ik de beat soms
Maar mocht iemand nog tips hebben voor leuke feesten met hardere stijl en ouder publiek, ze zijn welkom.
Overigens heb ik geen last van een lage gemiddelde leeftijd, heb alleen zelf paar keer gevoel gehad dat je verbaasd aan gekeken wordt of dat je achter je rug daar geklets over hoort, wat een onprettig gevoel gevoel kan geven
Op een gegeven moment gaan andere dingen ook belangrijker worden. Carriere die een hoop van je vraagt (maandags naar de tyfus kan niet meer, vrijdags gewoon op), plus dat ik het lichamelijk ook minder trek.
61
ekte baas
en ik wil dit jaar nog naar een mindcontroller.
Vaak zijn mensen van mijn leeftijd al zo gecultiveerd en staan ze je raar aan te kijken als je verteld dat je nog naar dit soort feesten gaat. Dan vertel ik er maar niet bij dat ik dan ook nog een tabletje slik.
Wellicht beeld je je dat alleen maar in allemaal, je bent niet meer de jongste....
Gewoon lekker blijven feesten tot je er geen zin meer in hebt of uit elkaar valt
Dat is volgens mij nog niet eens het maximum, kwam op Defqon meerdere opa'tjes tegen, die leken me nogal wat ouder dan 56, met verrimpelde huid en ligt grijs haar!!lolzz
heerlijk om te zien wat voor vrijheid die mensen hebben
it's about let go and feel the music.
nieuwe generatie t vaak boeiend vindt dat je voor de buiten wereld gesetteld bent met kids en de hele mikmak maar zo nu en dan ff flink los gaat!
42 and still going strong
Lees hier wel heel bekende verhalen.
wel alleen maar heb vele lieve partymensjes leren kennen,waardoor een hechte vriendengroep is ontstaan,ieders laat elkander in zijn waarde en doet zijn eigen
Pussy anders Remember