ik snap de vraag wel. Maar het antwoord is wat mij betreft nee. Ik ga al vanaf 1986 naar housefeesten en vanaf 1991 ben ik getroffen door het hardcore-virus. Uiteraard gaat met de jaren wel het aantal bezoeken terug, is het niet vanwege het geld dan is het wel omdat ik het fysiek niet meer trek , dat laatste komt met name omdat ik nog steeds een lekker snoepje er bij wil (of twee, drie) als ik naar een outdoorfeest ga (indoorfeesten alleen drank).Herstel kost nu eenmaal wat meer tijd.
En ik vind het gewoon leuk om tussen jonge mensen te staan. Zo lekker spontaan nog. Vaak zijn mensen van mijn leeftijd al zo gecultiveerd en staan ze je raar aan te kijken als je verteld dat je nog naar dit soort feesten gaat. Dan vertel ik er maar niet bij dat ik dan ook nog een tabletje slik. Dat doe ik al 25 jaar en ik zie geen reden om er mee te stoppen. Wel ben ik gaan minderen.
De tijden van vele pillen en wit en drank die liggen al jaren achter me. Maar ik geniet van elk feest.
Hardstylefeesten ben ik een paar keer geweest een aantal jaren terug. Vind ik niets, zeker nu niet meer
Dit jaar tot op heden OWAP gehad, dan ga ik a.s 17 mei naar luilakrave (oldschool) 19 mei naar OHAF en dan van de zomer drie outdoorfeesten (misteryland, Wooferland, nog een nader te bepalen feestje) en ik wil dit jaar nog naar een mindcontroller. Verder nog wel wat strandfeestjes, maar die tel ik niet mee. dat is gewoon een snackie.
En ik vind het gewoon leuk om tussen jonge mensen te staan. Zo lekker spontaan nog. Vaak zijn mensen van mijn leeftijd al zo gecultiveerd en staan ze je raar aan te kijken als je verteld dat je nog naar dit soort feesten gaat. Dan vertel ik er maar niet bij dat ik dan ook nog een tabletje slik. Dat doe ik al 25 jaar en ik zie geen reden om er mee te stoppen. Wel ben ik gaan minderen.
De tijden van vele pillen en wit en drank die liggen al jaren achter me. Maar ik geniet van elk feest.
Hardstylefeesten ben ik een paar keer geweest een aantal jaren terug. Vind ik niets, zeker nu niet meer
Dit jaar tot op heden OWAP gehad, dan ga ik a.s 17 mei naar luilakrave (oldschool) 19 mei naar OHAF en dan van de zomer drie outdoorfeesten (misteryland, Wooferland, nog een nader te bepalen feestje) en ik wil dit jaar nog naar een mindcontroller. Verder nog wel wat strandfeestjes, maar die tel ik niet mee. dat is gewoon een snackie.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 april 2013 om 21:50:oudere mensen
eufemisme
Moet zeggen dat ik wel klaar ben met feesten. Op 17 begonnen, elk week van vrijdag t/m zondagavond wel ergens aan het ronddwalen geweest. De muziek blijft tof, maar de drukte, het verrot zijn erna, de poen die eraan opgaat: Heb het wel gezien.
Op een gegeven moment gaan andere dingen ook belangrijker worden. Carriere die een hoop van je vraagt (maandags naar de tyfus kan niet meer, vrijdags gewoon op), plus dat ik het lichamelijk ook minder trek.
Mooi geweest
Op een gegeven moment gaan andere dingen ook belangrijker worden. Carriere die een hoop van je vraagt (maandags naar de tyfus kan niet meer, vrijdags gewoon op), plus dat ik het lichamelijk ook minder trek.
Mooi geweest
Op een gegeven moment gaan andere dingen ook belangrijker worden. Carriere die een hoop van je vraagt (maandags naar de tyfus kan niet meer, vrijdags gewoon op), plus dat ik het lichamelijk ook minder trek.
Daarom een keer of 4 à 5 per jaar vind ik wel best
Persoonlijk vind ik het altijd vet om wat oudere mensen op feesten te zien rondzwerven!
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 18 juni 2013 om 00:27:61
Uitspraak van PluizeMuizert op dinsdag 18 juni 2013 om 00:27:ekte baas
PinkPop i.d.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 18 juni 2013 om 09:47:18 ofzo. Dan wordt het toch wel tijd voor echte muziek
Ja klopt vlg mij wel ja. Dan krijg je op z'n laatst de echte smaak te pakken, anders is het ook voorbij hoor
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 april 2013 om 08:26:en ik wil dit jaar nog naar een mindcontroller.
Ghehe, daar ga ik al meer dan 10 jaar heen
Verder kan ik me aardig vinden in je verhaal, vooral in dit ja :
Uitspraak van verwijderd op zondag 28 april 2013 om 08:26:Vaak zijn mensen van mijn leeftijd al zo gecultiveerd en staan ze je raar aan te kijken als je verteld dat je nog naar dit soort feesten gaat. Dan vertel ik er maar niet bij dat ik dan ook nog een tabletje slik.
Als antwoord op de vraag....persoonlijk zeg ik nee
Gewoon lekker blijven feesten tot je er geen zin meer in hebt of uit elkaar valt
Als de 'jonkies' dan stoppen met u zeggen hahahaha
Maar lekker belangrijk hoe oud of jong je bent, t gaat om t feesten toch, en ik merk juist dat de nieuwe generatie t vaak boeiend vindt dat je voor de buiten wereld gesetteld bent met kids en de hele mikmak maar zo nu en dan ff flink los gaat! Merk wel dat als we naar de club/progressive achtige feestjes gaan t publiek wat ouder is als wanneer we naar bv een fantasy island of Defqon gaan! Maar dat boeit ons iig niet, gaan evengoed als laatste weg
Als de 'jonkies' dan stoppen met u zeggen hahahaha
Maar lekker belangrijk hoe oud of jong je bent, t gaat om t feesten toch, en ik merk juist dat de nieuwe generatie t vaak boeiend vindt dat je voor de buiten wereld gesetteld bent met kids en de hele mikmak maar zo nu en dan ff flink los gaat! Merk wel dat als we naar de club/progressive achtige feestjes gaan t publiek wat ouder is als wanneer we naar bv een fantasy island of Defqon gaan! Maar dat boeit ons iig niet, gaan evengoed als laatste weg
Uitspraak van inactief op zaterdag 22 juni 2013 om 00:15:Wellicht beeld je je dat alleen maar in allemaal, je bent niet meer de jongste....
Ey ! ben wel oud, maar (nog) niet seniel !
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 juni 2013 om 01:54:Gewoon lekker blijven feesten tot je er geen zin meer in hebt of uit elkaar valt
Zo was ik het ongeveer wel van plan ja
Uitspraak van inactief op vrijdag 28 juni 2013 om 13:53:56
Dat is volgens mij nog niet eens het maximum, kwam op Defqon meerdere opa'tjes tegen, die leken me nogal wat ouder dan 56, met verrimpelde huid en ligt grijs haar!!
Uitspraak van actief op woensdag 3 juli 2013 om 09:42:Dat is volgens mij nog niet eens het maximum, kwam op Defqon meerdere opa'tjes tegen, die leken me nogal wat ouder dan 56, met verrimpelde huid en ligt grijs haar!!lolzz
Maak de borst maar nat, niet alleen in de bejaardentehuizen, maar ook op de feesten en festivals rukt de rockgeneratie op
Uitspraak van inactief op woensdag 3 juli 2013 om 14:07:rukt de rockgeneratie op
Dat sowieso, je ziet steeds meer ex-rockers op hardstyle / hardcore feestjes, bij defqon btw paar rockers/metalheads gespot xD.. ach ja wat laat je.. t sowieso chille musiek (z)
Uitspraak van geluksmoment op woensdag 3 juli 2013 om 18:27:heerlijk om te zien wat voor vrijheid die mensen hebben
mooi gesproken
Uitspraak van actief op zaterdag 6 juli 2013 om 19:40:mooi gesproken
thanks.
nog mooier om mee te mogen maken ipv. een saai leventje op de bank of " gezellig " in een kringetje op een verjaardag te zitten.
dancing in not about age it's about let go and feel the music.
Uitspraak van geluksmoment op zaterdag 6 juli 2013 om 22:23:it's about let go and feel the music.
dat is leeftijdsloos
Hoe ouder hoe gekker ze doen dus geen limiet haha die ouderen feesten er ook wat vanaf xd.
Ben ook niet meer de jongste wat de hardstyle/hardcore
feestjes betreft! En op sommige feestjes val ik ook op met
mn ouwe kop! Intents bv. echt een dorpsfeest, waar het drukker
was in de fietsenstalling dan op parkeerplaats! Maar feestjes als Dominator of Decibel
lopen nog genoeg ouwe ravers rond, die echt van hardcore houden
en stampen er nog flink op los bis ende!!
Ga echt niet nu naar trance feestjes omdat daar mijn generatie komt bv!!
Gaat toch om de style wat jij leuk vindt! Niet je leeftijd!
Grtjs van een echte 32 jarige hardstyle/hardcore bitch!
feestjes betreft! En op sommige feestjes val ik ook op met
mn ouwe kop! Intents bv. echt een dorpsfeest, waar het drukker
was in de fietsenstalling dan op parkeerplaats! Maar feestjes als Dominator of Decibel
lopen nog genoeg ouwe ravers rond, die echt van hardcore houden
en stampen er nog flink op los bis ende!!
Ga echt niet nu naar trance feestjes omdat daar mijn generatie komt bv!!
Gaat toch om de style wat jij leuk vindt! Niet je leeftijd!
Grtjs van een echte 32 jarige hardstyle/hardcore bitch!














