Ik vind die Dj Boef wel oke heej, die wijve ZIJN toch hoeren of niet dan, moet je nu op NPO 2 kijken, allemaal van die hoeren die zich genomen voelen hahah...seksisme.
sws zijn dat NOOIT lelijke dozen
Nu ja, ... neem dit met een korrel zout, want wat ik hier neder schrijf heb ik niet geschreven, althans zo zit ik dan niet in mekaar, ...
gewoon gratis sex
Ach jonguh, ik weet het ook allemaal niet meer zo of hoe het is, vind gewoon dat er teveel zeik is over vrouwen, zwarte piet, potentiele aanslagplegers, politici en weet ik veel nog meer. Geeft niks ouwe, friends <biertje<
omdat men te lui is
de melk zelf te koken!
Dat is helaas geen Nederlandsch woord ???
Het werd aldus wel gehanteerd. Ik weet wel dat het geen NL woord is, laat staan ABN. Maja, al die vreemde culturen hier hebben hun eigen dialect vrees ik.
spraakgebrek.
jou ma se kech!
Wordt het dan eens geen tijd om het kaf van het koren te scheiden!?
een waardevolle taal
spraakgebrek
laat zich niet verbasteren,er zalaltijd een kern van mensen resteren, die de lakens uit delen, met dezelfde taal
Al heel lang geleden, met die weggehoonde scheel kijkende schlemiel Janmaat, een heel wijs en bevlogen mens, die gewoon in NL kapot gemaakt mocht worden, zelfs van de rechter >zijn vrouw verloor haar benen bij een linksche aanslag>
het verleden ophalen om de toekomst goed te praten, helaas kunnen we de tijd niet terug draaien en is het beter de toekomst te manipuleren naar het verleden!
Eentje maar
Helemaal niet, het gaat zoals het gaat vriend. Maar zeg niet dat we niet genoeg gewaarschuwd zijn en dat onze ogen niet zien wat ze werkelijk zien. Het is ver gekomen hier in West Europa, te ver.......en het gaat niet terug via de historische weg, het zal moeten veranderen via de Nieuwe Weg, ver
zamelen en uitroeien die hap.
beter denk je aan je zelf ...
Die persoon moet ik nog tegenkomen buiten mijn kids en ouders!