Partyflock
 
Forumonderwerp · 1138635
Welke xtc pil was jou eerste? Bij mij het oranje hartje.
Ik vond ze redelijk goed. Jammer genoeg maar 2x kunnen vast krijgen..
laatste aanpassing
Een aspirine
De befaamde salmiaks. Hele goede pillen, maar de onzinverhalen die je over hoort zijn niet waar. Ze waren ook niet zo groot als een 50 cent muntje. Vrij plat, ufo-vormig, geen stempel. Wel iets groter dan de gemiddelde pil van vandaag de dag.
Oranje Q-Dance :) Machtig gevoel was dat, alles in slowmotion bij de eerste inslag en echt totale euforie (L)
laatste aanpassing
Uhm... een halve groene nog iets? Geen idee. Een vriend van mij had alles geregeld. Het enige dat ik me herinnerde is dat ik er niets van voelde. Een uur later nam ik nog een halve gele toyota en daarna was het feest aan! <3
Een Playboy-tje (jaren '90) Geweldige nacht gehad! :D
Uitspraak van Sten1990 op dinsdag 11 december 2012 om 17:55:
Oranje Q-Dance :) Machtig gevoel was dat, alles in slowmotion bij de eerste inslag en echt totale euforie (L)

Die heb ik jammer genoeg nooit te pakken gekregen. Iedereen was er toen zeer tevreden over :)
Oh je bedoelt xtc hihihi malle ik.
Dat was een witte bentley volgens mij. Tweede keer was leuker, oranje kersen :)
Uitspraak van JSKI op dinsdag 11 december 2012 om 18:37:
Oh je bedoelt xtc hihihi malle ik.
Dat was een witte bentley volgens mij. Tweede keer was leuker, oranje kersen :)

ja, die oranje hartjes waren ook mijn 2e keer. had als eerste zo van die blauwe ruiten met een breeklijn in het midden. maar daar heb ik jammer genoeg niet veel van gevoeld. vind er ook geen info over terug :p
 
9 witte speakers en 2 bruine boompjes...ging wel lekker opzich :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2012 om 18:45:
9 witte speakers en 2 bruine boompjes.


Maar dan wel in 1x he :lol:
 
Uitspraak van Sten1990 op dinsdag 11 december 2012 om 17:55:
Oranje Q-Dance :) Machtig gevoel was dat, alles in slowmotion bij de eerste inslag en echt totale euforie (L)


Precies dit ja :p
Rode Eekhoorn, 1 woord koning
 
Roze appeltje, nu nog bij sommige liedjes dat gevoel in je onderbuik :P
blauwe batman, ging niet heel hard, 2de x gele triforce (L)
Roze eekhoorntje (L)
Wit vraagteken! Super chill..lekker licht, waren getest op 110 mg! Ideaal voor de eerste x!
Een Mercedes, weet niet meer welke kleur. Lichte kleur geloof ik.
 
blauwe mercedes, gelukkig nu blauwe partyflocks en groene pistooltjes bevalt me veel beter voor zo goed als de zelfde prijs oplichterij :(
eerste echte goede was een salmiak kleurige zonder afbeelding jaar of 6 terug. Nooit meer iets over kunnen vinden.
Groene Swirl (Mephedrone) Heerlijke dingetjes waren dat:)
 
(halve) witte fastforward, maar had al ervaring met MDMA kristallen.
Blauwe blanco's (begin 2011 gedrukt in omgeving Friesland/Groningen),
Als ik negative A - Present danger hoor moet ik altijd weer denken hoe chill die eerste keer is en hoe goed je dat moment moet blijven koesteren. ;)
 
Uitspraak van Henkie! op woensdag 12 december 2012 om 20:58:
Blauwe blanco's (begin 2011 gedrukt in omgeving Friesland/Groningen),
Als ik negative A - Present danger hoor moet ik altijd weer denken hoe chill die eerste keer is en hoe goed je dat moment moet blijven koesteren. ;)


dat heb ik met Scream for more van Scope Dj
Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 december 2012 om 21:10:
dat heb ik met Scream for more van Scope Dj


Heb dit echt alleen bij mijn eerste keer gehad dat een track echt een betekenis voor me krijgt.
Heb soms wel eens het idee als ik nuchter ben ik de euforie kan oproepen op dit nummer.
Maar goed, jammer dat ik dit ptje niet meer voor me verzameling kan krijgen.
Net als de witte sonic (2de pil) en oranje leeuw (4de pil), rest wat ik geslikt hebt zit gelukkig wel in me verzameling ;)
 
Rode defqon afgelopen zomer op Wish outdoor, toen het tweede kwartje in sloeg voelde ik me zo vreselijk lekker. Toen half uur lang met een maat van me in 't zonnetje met een fruitshake in de hand over het terrein gelopen, liep gewoon op wolken toen :)
 


ot: Paarse ster
laatste aanpassing
 
Uitspraak van Henkie! op woensdag 12 december 2012 om 21:20:
Heb dit echt alleen bij mijn eerste keer gehad dat een track echt een betekenis voor me krijgt.
Heb soms wel eens het idee als ik nuchter ben ik de euforie kan oproepen op dit nummer.
Maar goed, jammer dat ik dit ptje niet meer voor me verzameling kan krijgen.


Ja heb hetzelfde, als ik dat liedje hoor krijg ik zo fijn gevoel in m'n onderbuik en zo :P. EN denk ik weeer van oohh wat een dag was dat
Witte blanco en roze smiley.... :respect:
Ground zero 2009 :)
gele dolfijn zou 50 mg in zitten :lol: (was toen crisis)
2 van die apparaten en had een geniale avond en nog middag.
Tot 4 uur 's middags ouwehoeren aan het strand en vaag zwemmen.
Gele triforce op Defqon dit jaar.
Sloeg in bij Gunz 4 Hire (L)
ik vind de groene canadeze wel goed , kad laatst een soort rood driehoekje met een kruisje erop , na paar uur koste ik alles uit wat er in me lijf zat , kan zijn omdat ik toen tintelfris sinaasappel citroen zat de drinke van de jumbo haha , maar van deze was ik niet een dag gebroke ik kon gelijk weer alles doen wak wilde wat ik bij andere pilletjes nog niet gehad heb
Uitspraak van Partypoeperd op vrijdag 14 december 2012 om 01:49:
kad laatst een soort rood driehoekje met een kruisje erop


heb ik ook gehad. was een geweldige pil :) werkte ook lang. maar een vriend van me heeft het ook meegemaakt dat hij alles uitkotste
Mijn eerste was een Rode Defqon
Eerste blauwe mitsu... Wist niet dat zweet ook uit je huid kan spuiten pfff :vaag:
Rode S'jes. Weet niet hoe ze eigenlijk echt heten maar dat was de naam die wij gebruikten.

Wauw ik was zo bang om fout te gaan op xtc vanwege mijn eigen controlfreak-minded being, maar ik ging heerlijk.
Toen ie inklapte was ik wel even misselijk maar toen ging ik een monitor knuffelen (was op een D&B feest) en toen resoneerde die bas natuurlijk door :lol:
Ik was zo verliefd op alles dat vibreerde, en ik heb gehuppeld (iets wat ik in geen jaren meer had gedaan), zo leuk!
Ik ging het meisje dat rondliep met ijsjes knuffelen en vertellen dat ze de beste baan ooit had en het feest duurde voor mijn gevoel maar een uur.

Geweldig (L)
Groene swirl ook,was helemaal dronken toen ik hem nam wist eigenlijk niet dat k een pil had :P
 
Mitsubishi in 2005
blauwe defqon, zeeeer goed
Groene nog wat duurde wel een tijdje maar daarna zeer aangenaam.
laatste aanpassing
Rode TT'tjes. 3,5 de eerste keer! Super gaaf!
Blauwe jodensterre ofzoiets :D .. Ware wel goed, heb de raarste dingen gezien toen .. Pokemons, donkey kong die met zn vriendjes kwam, een bosje dat tege een boom rijd en een indiaan die ik steeds zag in een poster van Dominator .. Vage nacht
Paarse playboy. Geweldige avond gehad. Meteen 3 over een hele avond (was met ervaren mensen). Een van me raarste nachten van mee leven. "wtf real life lag?" "Nee Maikel, je pupillen trillen gewoon een beetje heel erg". Wist niet wat me overkwam haha :p
Blauwe Mitsu ooooh.. Wat een kneiters waren dat!
Uitspraak van Partypoeperd op vrijdag 14 december 2012 om 01:49:
, kad laatst een soort rood driehoekje met een kruisje erop ,


Die ken ik maar al te goed haha. Vrijdag met een maat de laatste 3 opmaken. Dan houd ik er eentje over voor mijn verzameling.
Uitspraak van MaikelvB op donderdag 20 december 2012 om 18:45:
Paarse playboy.

Daar heb ik 1,5 jaar geleden 'iets' van ingeslagen, nu aan de laatste paar toe. Geweldige schijfjes :respect:
Groene ster.
Ik ging niet hard, gewoon helemaal in love met alles om me heen
Dit was thuis met vriendinnen, en vooral heel vredig. De tweede keer (ook groene sterren) heb ik wel als spectaculair ervaren, op een festival :)
 
Lichtblauwe driehoek mitsubishi, een halfje.
Na een uur niks te voelen een hele donkerblauwe mitsu (ook driehoek) gepakt, en toen dacht ik ach, die lichtblauwe doet niks, kan net zo goed de andere helft ook opvreten.
Nou ik heb het geweten.. Gewoon ff ~300mg MDMA in 1 klap naar binnen terwijl het mn eerste keer was. SMSjes niet meer te lezen, peuk niet meer aan te krijgen, en als het lukt er achter komen dat je al 2 minuten lang de filter aan het roken bent. Levensechte hallucinaties, een kaak die z'n eigen leven begon te leiden. Ik weet nog wel dat ik zo de weg kwijt was dat ik op een gegeven moment thuis was gekomen en in bed was gekropen het feest gewoon nog door ging in mn kop, en dan deed ik m'n ogen open en kwam ik er achter dat ik gewoon in m'n nest lag. Ik ben ook nooit meer zo hard gegaan als die eerste keer, de keren er na werd ik er alleen maar suf van eigenlijk, vind het dus ook niet meer boeiend ):
Lichtroze pil met hartje erin gedrukt. (2007@ in qontrol)