Partyflock

Forumonderwerp · 1138510

Waarschuw beheerder
-2
automutilatie het zichzelf opzettelijk pijn doen. Dit kan op allerlei manieren plaatsvinden zoals in de eigen huid krassen of snijden (deze manieren worden het meest gebruikt), schaven, branden, slaan, haren uit trekken, met het hoofd tegen de muren bonken, zichzelf schoppen of zelfs in extreme gevallen, giftige middelen drinken of botten breken.

[img width=500 height=374 cacheid=0015697b0030c242bb7013f61a02d7edc4]http://favim.com/orig/201106/11/hug-beautiful-but-awful-get-better-i-care-love-you-omg-Favim.com-72593.jpg[/img]

Waarom doen mensen dit toch. ik snap niet dat een mens dit kan gaan doen. ( Al blijkt het in praktijk vaak te gebeuren. )

Waarschuw beheerder
Hey Arjan, ben je partyflock weer aan het volspammen met je onzinnige topics
Waarschuw beheerder
Snijden is iets ernstig. Ik doe het zelf ook. Het is zeer moeilijk om er met iemand over te praten of om het tegen je ouders te zeggen. Ik las dat mensen zeiden dat je zo snel mogelijk hulp moet gaan zoeken. Dat is ook zo maar het is zeer moeilijk. De oorzaak ervan ligt dus ook dieper. Daarmee wil ik zeggen dat je er meestal mee begint door een traumatische gebeurtenis. Bij mij komt het door een zeer lastige thuissituatie. Het is zeker iets wat veel voorkomt en waar er volgens mee meer aandacht aan moet worden besteed. Dit heeft al veel levens gekost.

Waarschuw beheerder
Ik zie ze in nederland ook wel eens lopen sommigen willen alleen maar aandacht door hun armen toonbaar te stellen

bah
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2013 om 10:22:
Maar wel vaak aandacht acties hier helaas.

jij weet niet waarover je praat echt niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ThOmAsZz op dinsdag 8 januari 2013 om 16:15:
jij weet niet waarover je praat echt niet

idd... heb het zelf vroeger ook gedaan toen ik 14 tot 16 was... dit was niet om aandacht want ik vertelde het juist niemand., thuis waren ernstig veel problemen en ik hing overal tussen... puur uit onmacht en me agressie kwijt te kunnen ben ik dat gaan doen. het geeft op zo een moment juist rust.. later ben ik via een tip gaan mediteren en kempo gaan doen. dit verhielp mijn probleem en wist de onmacht en agressie omtezetten in positieve gedachte.

als iemand erover wil praten is het altijd meer dan welkom
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoetermeer-DJ op dinsdag 8 januari 2013 om 16:36:
idd... heb het zelf vroeger ook gedaan toen ik 14 tot 16 was... d

vriend van me heeft het heel lang gedaan hij heeft veel erge dingen mee gemaakt en heeft borderline en deed dit helemaal niet om aandacht trekken vind het daarom ook belachelijk dat er een topic als dit geopend word!
Waarschuw beheerder
[img width=328 height=400 cacheid=001576370030d09f57faad7d1a02d8b8ff]http://cdn.trendhunterstatic.com/phpthumbnails/4/4429/4429_1_600.jpeg[/img]

Tja zeg het maar echt ziek of toch aandacht:(

[img width=400 height=400 cacheid=001576380030d0a0bccd167e1a02d8b8ff]http://cdn.trendhunterstatic.com/phpthumbnails/4/4429/4429_2_600.jpeg[/img]

[img width=500 height=394 cacheid=001576390030d0a1530f7d401a02d8b8ff]http://cdn.trendhunterstatic.com/phpthumbnails/4/4429/4429_3_600.jpeg[/img]

[img width=300 height=400 cacheid=0015763a0030d0a25e110d071a02d8b8ff]http://cdn.trendhunterstatic.com/phpthumbnails/4/4429/4429_5_600.jpeg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van ThOmAsZz op dinsdag 8 januari 2013 om 17:16:
vriend van me heeft het heel lang gedaan hij heeft veel erge dingen mee gemaakt en heeft borderline en deed dit helemaal niet om aandacht trekken vind het daarom ook belachelijk dat er een topic als dit geopend word!

mee eens, alleen topic begon als vraag waarom.. dus dat is goed alleen jammer van de reacties erop

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoetermeer-DJ op dinsdag 8 januari 2013 om 21:02:
alleen jammer van de reacties erop

Idd we moeten respect hebben voor mensen die geeneens respect hebben voor hun eigen lichaam
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 8 januari 2013 om 21:07:
Idd we moeten respect hebben voor mensen die geeneens respect hebben voor hun eigen lichaam

het heeft niks met wel of geen respect voor je lichaam te maken... maar puur met onmacht vaak.. het ligt dieper dan de simpele gedachte van sommige mensen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zoetermeer-DJ op dinsdag 8 januari 2013 om 21:09:
het heeft niks met wel of geen respect voor je lichaam te maken

Respect voor je eigen leven dan

Uitspraak van Zoetermeer-DJ op dinsdag 8 januari 2013 om 21:09:
het ligt dieper dan de simpele gedachte van sommige mensen

Of het wordt groter gemaakt dan het is
Waarschuw beheerder
+1
Bizar dat de mensen met de minste kennis over dit onderwerp er het meest over praten.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ZERO_ op dinsdag 8 januari 2013 om 21:55:
Bizar dat de mensen met de minste kennis over dit onderwerp er het meest over praten.

Dan leren ze er iets over vandaar....het verschil tussen aandacht trekken en mensen een echte serieuze ziekte als deze is een wereld van verschil.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1-1
leren met vallen en opstaan, door in jezelf te snijden ben je juist dieper aan het vallen.
Je verschuilt jezelf achter je eigen angst. Zit allemaal tussen de oren, en de media dikt het lekker aan.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ZERO_ op dinsdag 8 januari 2013 om 21:55:

En jij kent de mensen hier natuurlijk persoonlijk, en jij weet ook wat zij allemaal weten

Waarschuw beheerder
-1
allemaal voor de aandacht dit. niks meer of minder
Waarschuw beheerder
ik vind die fail filmpjes van mensen die zich "opzettelijk" pijn anders altijd wel leuk

Waarschuw beheerder
Mee eens botssiee

Waarschuw beheerder
Maar iemand die zichzelf dit zo aandoet. nee dat snap ik niet. ook omdat je blijvend letsel aan jezelf brengt wat niet nodig is,
Waarschuw beheerder
echt zo'n JustinBieberfanemoaandoening

die mensen moeten wat minder in de armen snijden, en wat meer in de halsslagaders

Waarschuw beheerder
Helemaal mee eens point

Waarschuw beheerder
+1
Pas als je het zelf mee maakt (of hebt gemaakt of iemand in je omgeving ) kun je er iets over zeggen en wat het met je doet.
In bijna iedereen zijn of haar omgeving is wel iemand die zoiets doet, maar je weet het niet omdat diegene er niet mee te koop gaat lopen.
Of je weet het pas wanneer er een rouwkaart op de mat valt.

Maja mensen hebben altijd natuurlijk hun oordeel klaar over alles en iedereen maar niemand weet ergens iets van ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van point blank op woensdag 23 januari 2013 om 16:23:
die mensen moeten wat minder in de armen snijden, en wat meer in de halsslagaders

Stoer..