Partyflock

Forumonderwerp · 1138510

Waarschuw beheerder
-2
automutilatie het zichzelf opzettelijk pijn doen. Dit kan op allerlei manieren plaatsvinden zoals in de eigen huid krassen of snijden (deze manieren worden het meest gebruikt), schaven, branden, slaan, haren uit trekken, met het hoofd tegen de muren bonken, zichzelf schoppen of zelfs in extreme gevallen, giftige middelen drinken of botten breken.

[img width=500 height=374 cacheid=0015697b0030c242bb7013f61a02d7edc4]http://favim.com/orig/201106/11/hug-beautiful-but-awful-get-better-i-care-love-you-omg-Favim.com-72593.jpg[/img]

Waarom doen mensen dit toch. ik snap niet dat een mens dit kan gaan doen. ( Al blijkt het in praktijk vaak te gebeuren. )
Waarschuw beheerder
-2
Mooier als een tattoo (y)
Werkzaam bij Partyflock
Waarschuw beheerder
donateur
We waren op vakantie in Turkije en er lag een meisje op een ligbed naast me zus bij het zwembad die zichzelf ook open had gesneden. Op d'r benen was het te zien.

Waarschuw beheerder
gebeurd vaker dan je denkt volgens mij
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van ' Timm || E-Raizer op zaterdag 8 december 2012 om 01:30:
de rest is een schreeuw om aandacht

of extreme psychische pijn niet meer willen voelen

Waarschuw beheerder
+1-1
Is dat niet gewoon dat nieuwe gedigitaliseerde afrekenen bij prostituees? Gewoon scanner over het been en piep prijs staat in de computer. 1 been is pijpen 2 benen is neuken.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2012 om 01:24:
huid krassen of snijden (deze manieren worden het meest gebruikt)

Plaatje van T.O. zet wel hele slechte verminkingen....

check deze..

[img width=450 height=338 cacheid=001569aa0030c274191fff801a02d7ee86]http://3.bp.blogspot.com/_B-yTTl_xA-k/TPFxUvSBTeI/AAAAAAAAAKY/mhqg912_P2k/s1600/17%2BMost%2BUnusual%2BScarification%2BTattoos%2B6.jpg[/img]

[img width=450 height=338 cacheid=001569ab0030c275e9f113c11a02d7ee86]http://1.bp.blogspot.com/_B-yTTl_xA-k/TPFxJxByX9I/AAAAAAAAAJI/18AGe1X2eD0/s1600/17%2BMost%2BUnusual%2BScarification%2BTattoos%2B16.jpg[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frisko in den D=co op zaterdag 8 december 2012 om 10:01:
Plaatje van T.O. zet wel hele slechte verminkingen....

check deze..

Ja maar das geen automutilatie, das door een ander gedaan

Waarschuw beheerder
-1
dat valt er niet onder nee.

[img width=228 height=168 cacheid=001569ac0030c276f046ee7b1a02d7eea1]http://images.appelsien.be/automutilatie.jpg[/img]

Dit natuurlijk wel.
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Waarom doen mensen dit toch. ik snap niet dat een mens dit kan gaan doen.

Vaak zijn 't mensen met ERS(emotie-regulatie stoornis, voorheen borderline) die dit doen.
Door hun innerlijke belevingswereld die bol staat van pieken en dalen wat betreft emoties, zijn ze vaak afgestompt en altijd op zoek naar sterkere prikkels om zich 'levend' te voelen. Pijn is 1 v/d sterkste prikkels, maakt adrenaline los en endorfine, daardoor kan iemand met ERS zijn toevlucht zoeken in snijden en shit.
Is gewoon een vlucht uit de realiteit, net zoals problematisch druggebruik.
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 december 2012 om 11:03:
:| Ziet er behoorlijk pijnlijk uit..

En het is vragen om infecties natuurlijk.

Waarschuw beheerder
-1
automutilatie

[img width=800 height=530 cacheid=001569af0030c27a808487ed1a02d7eef2]http://www.alleautosloperijen.nl/wp-content/uploads/2012/12/autosloperij-nederland-belgie-autowrakken.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ja nee ja nee op zaterdag 8 december 2012 om 11:13:
En het is vragen om infecties natuurlijk.

en na een week loop je met een dikke korst op je rug :lol:

Waarschuw beheerder
Minteryman als jij het al niet weet dan zal niemand het weten

Waarschuw beheerder
-1
Nait best dit.

Waarschuw beheerder
-1
Nee, dikke zootje ist

Waarschuw beheerder
-1
Schokkend.

Waarschuw beheerder
-1
Dan ben je ook niks gewend zeg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van juzmee op zaterdag 8 december 2012 om 09:03:
of extreme psychische pijn niet meer willen voelen

Waarschuw beheerder
-1
[img width=1024 height=768 cacheid=00156f9c0030c93e521185661a02d844ae]http://i272.photobucket.com/albums/jj176/whiterawr/SI/0616090306.jpg[/img]

Flink van het padje af,,, in ieder geval !
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffy Fuck op zaterdag 8 december 2012 om 01:42:
Mooier als een tattoo (y)

Mijn eerste gedachte bij het zien van die foto : is toch mooi :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2012 om 00:02:
[img width=1024 height=768 cacheid=00156f9c0030c93e521185661a02d844b6]http://i272.photobucket.com/albums/jj176/whiterawr/SI/0616090306.jpg[/img]

Ongelukje bij het scheren kan gebeuren
Waarschuw beheerder
-1
Tja, wat zal ik zeggen....ik vergelijk zulke mensen altijd met die kwijlende helmdragende retards die hier vaak lopen [ mét begeleiding!! ].
Waarschijnlijk kunnen ze er zelf niks aan doen en faalt er hier weer een 1 of andere geestelijke hulpverlening, desalnietemin is dit een trieste roep om aandacht.
Ontoerekeningsvatbaar en die mensen moeten tegen zichzelf beschermd worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2012 om 00:10:
[img width=1024 height=768 cacheid=00156f9c0030c93e521185661a02d844b6 cacheid=00156f9c0030c93e521185661a02d844df]http://i272.photobucket.com/albums/jj176/whiterawr/SI/0616090306.jpg[/img]

Da's gewoon de slurf van een albino olifang.

Waarschuw beheerder
Ik vind 't een beetje vies

Waarschuw beheerder
Vreselijke beelden!

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 december 2012 om 13:34:
Wel geil met fistfucken die ribbels hoor.

Whahaha
Waarschuw beheerder
+1-1
donateur
Moet dat nu!

Die mensen doen dat omdat ze geestelijk ook veel pijn hebben en die is veel heftiger dan de pijn die ze voelen als ze zich snijden...dat is wat ik denk
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van Patrick Allen B) op maandag 24 december 2012 om 16:00:
Die mensen doen dat omdat ze geestelijk ook veel pijn hebben en die is veel heftiger dan de pijn die ze voelen als ze zich snijden

Geestelijke pijn zal ongetwijfeld bestaan, maar om dat nou te vergelijken met daadwerkelijk tastbare pijn zoals die snijwonden...:s
Mijn hart brak....blabla......zout op met die emotionele schreeuw om hulp...:'(

Waarschuw beheerder
Maar wel vaak aandacht acties hier helaas.

Waarschuw beheerder
+3
Uitspraak van DanM op maandag 24 december 2012 om 16:14:
Geestelijke pijn zal ongetwijfeld bestaan, maar om dat nou te vergelijken met daadwerkelijk tastbare pijn zoals die snijwonden

In een diepe trance als het ware... Word dit uitgevoerd.
Ze doen het om uberhaupt iets te voelen.. Tis ook hun eigen doen straffen(wat je vast wel al wist)
Geen eigenwaarde, Geen uitweg.
Tis makkelijk (wat de meeste zegge) Dat het aleen maar onder aandachttrekken valt....
Vind de reacties best sneu allemaal.
Alles wat vreemd is in hun eigen veilige/burgelijke leven is ook dan daadwerkelijk onzin & vreemd.

Dit gebeurt mensen.

Beordeel men niet daarop... Want dat horen ze hun hele leven al! Door wijsneuzen die allemaal wel weten hoe alles inmekaar steekt.

Het ken bij snijden van het lichaam blijven... Of nog erger worden.
De meeste redden het ook niet.
Wegens onbegrip naar zichzelf toe, Maar ook door onbegrip van de buitenwereld.

Maar let wel.
Het zijn eigenlijk hele sterke mensen, Die al veel te veel tegenslagen in het leven hebben gehad.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 2 januari 2013 om 13:49:
Het zijn eigenlijk hele sterke mensen, Die al veel te veel tegenslagen in het leven hebben gehad.

Mja, dat moet ik maar van je aannemen dan :)

Waarschuw beheerder
-1
Het zijn eigenlijk hele sterke mensen,

Hiermee niet helemaal eens. volgens mij moet je hier juist / geen zelfvertrouwen hebben of iets uit die richting. je doet dit niet zomaar.

Waarschuw beheerder
Maar let wel.

Sterk zijn ze niet, gefrustreerd eerder. Ze groeien niet qua emotionele kracht, ze uiten het slechts anders. Het is vooral zelfhaat vanuit het niet capabel zijn(al of niet uit gemakzucht)te veranderen/aan te passen. Adapt or die!! Men leert ook niet van de fouten die men heeft gemaakt en blijft proberen via nieuwe persoon gelijkend op personages uit het verleden waar het mis mee ging de situatie over te doen op een andere manier. Vaak ook uit angst voor het onbekende blijft men bij perxoonlijkheden die men kent, ook al zijn hiermee nare ervaringen.

Dat denk ik

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 07:20:
Hiermee niet helemaal eens

Dat mag jij vinden (y)

Tis eigenlijk heel simpel.
We maken met ze allen als mens zijn van alles in het leven mee.
Maar je hebt ook mensen die in hun vroege leven dagelijks dingen meemaken (Zeer vervelende traumatische ervaringen)
Wat littekens achterlaat.
Je jeugd is je basis tot volwassenheid... Dat maakt iedereen uiteindelijk tot wie ze worden.
Ik denk dat je zelf de rest wel ken invullen......?

We zijn allemaal wel eens depressief, & iedereen heeft zijn dagen... Dat het zelfvertrouwen op een laag pitje staat...

Mensen oa met Borderline hebben idd geen zelfvertrouwen... (Lees boven)
Kom ik weer ff snel terug op de basis!
Als jij in je basis(jeugd) eigenlijk dag in dag uit gekweld word, Dan gaat dat in je volwassenleven gewoon door.
Medicatie, praten met een Psycholoog doet ze weer ff rustig ademen.... Maar de donkerewolk komt snel weer de hoek omkijken.

Je hebt Borderliners die der oud mee kunnen worden (Vechters)
& Je hebt Borderliners die het niet redden (Moe van het vechten)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 10:42:
gefrustreerd eerder

Klopt.

Het is vooral zelfhaat

klopt.

Men leert ook niet van de fouten die men heeft gemaakt

ze leren vroegtijdig al hoe de wereld inmekaar zit (y)

Vaak ook uit angst

Klopt ook (y)

Lees de rest boven maar Daffy (h)

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 11:05:
Lees de rest boven maar Daffy (h)

Ik ben niet Daffy, dat is als zeggen dat Mohammed Allah is.

Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 11:05:
ze leren vroegtijdig al hoe de wereld inmekaar zit (y)

Dat staat er los van, dat maken zoveel mensen mee, het gaat hier om diegene die er niet mee om kunnen/willen gaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 11:23:
Ik ben niet Daffy

Donald?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 11:24:
dat maken zoveel mensen mee

We maken van alles mee in het leven, Als mens zijnde wat ik al aangaf.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 11:24:
het gaat hier om diegene die er niet mee om kunnen/willen gaan

Kunnen idd!
Willen is altijd de vraag.

Nogmaals de 1 red het... De ander niet!
Het basis van het leven is uiteindelijk zeer belangrijk :)

Waarschuw beheerder
[img width=577 height=257 cacheid=001574ce0030cf196daf887f1a02d8a77d]http://holebi.info/phpnews/images2/lohanscratch.JPG[/img]

Lindsey lohan schijnt er ook problemen mee te hebben

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 3 januari 2013 om 07:20:
Hiermee niet helemaal eens. volgens mij moet je hier juist / geen zelfvertrouwen hebben of iets uit die richting. je doet dit niet zomaar.

Het zijn hele sterke mensen, probeer jij je gedachten maar eens zover uittebannen, zodat je heel je arm kan opensnijden.
En als je dat gedaan heb, ga dan de wonden proberen te verbergen voor iedereen. Zonder dat je gaat lopen klagen.

En zo gauw je dat hebt gedaan moet je ff terug komen om me te vertellen hoe makelijk het was.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 6 januari 2013 om 15:47:
En zo gauw je dat hebt gedaan

Zal ik nooit gaan doen. verlaag me niet op dit vlak
Waarschuw beheerder
Beordeel men niet daarop... Want dat horen ze hun hele leven al! Door wijsneuzen die allemaal wel weten hoe alles inmekaar steekt.

(y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 5 januari 2013 om 22:57:
Lindsey lohan schijnt er ook problemen mee te hebben

Das een echte aandachttrekker heeft niks te maken met vrouwen die deze ziekte wel hebben...ze is gewoon een schande.

Waarschuw beheerder
Schande dat mensen zichzelf zo verminken. het is allemaal niet nodig en er zijn talloze andere hulpmiddelen om het probleem aan te pakken. sla desnoods met je vuist keihard tegen de muur. dat gaat toch wel over. mits je niet te hard slaat

Ik snap het zelfverminking voor geen donder. je doet jezelf alleen vreselijke pijn aan. en wees eerlijk het ziet er niet uit.

[img width=480 height=360 cacheid=001575100030cf5fda4712f51a02d8acf9]http://i.ytimg.com/vi/AM4vAfNbbGY/0.jpg[/img]

Dit is voor altijd blijvend dat wil je toch niet.

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat die mensen beter ff een half uurtje zouden gaan moeten mediteren, maar ja, als ze niet willen.. tja...

Waarschuw beheerder
Misteryman een beetje geneeskundeles voor jou, littekens hoeven niet voor altijd te zijn.

En als iemand zichzelf wil snijden zonder reden (zoals jij denkt) laat hem/haar dan lkkr gaan niemand anders heeft er last van.