Partyflock

Forumonderwerp · 1138320
Waarschuw beheerder
-5
Voetballers van de B1 van de Amsterdamse club Nieuw Sloten hebben in Almere een grensrechter mishandeld. Dat meldt Omroep Flevoland.

De grensrechter, van de Almeerse club Buitenboys, werd door vier voetballers van 15 en 16 jaar oud 'tegen de grond gewerkt en getrapt'. De man zette het op een lopen. De jongens achterhaalden het slachtoffer echter en mishandelden hem opnieuw.

Naar ziekenhuis

Een paar uur na de mishandeling werd de man onwel en zakte in elkaar. Vervolgens is hij per ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Buitenboys gaat aangifte

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/12_december/02/sport/jonge-voetballers-schoppen-grensrechter-in-elkaar.xml
Waarschuw beheerder
+1-3
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 15:46:
Ja net zo goed een Marokkanenprobleem als Antillianenprobleem

dat is niet wat je eerst zei :)

Is dat nou echt waar je op vast zit?

ik probeer duidelijk te krijgen waar je staat en dat is best lastig aangezien je telkens uitspraken doet die haaks staan op je eerdere opmerkingen :)

laat ik het maar op een 'taalprobleem' houden :roflol:

of dat de Islam niet is waarmee thuis word opgevoed?

dat wil dan toch nog niet zeggen dat dat de bron van crimineel gedrag is?

Turken worden namelijk ook opgevoed met de islam Einstein :lol:

de gastjes die crimineel zijn, zijn juist vaak minder gericht op de eigen cultuur en meer op de Nederlandse....
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op maandag 10 december 2012 om 14:10:
het zijn niet de jongens met baard en soepjurk die beroven en overlast veroorzaken, maar de bontkraagjes met prada en nep-luis vitton tasje

Die terwijl sjaak weg zit te suffen wel vrouwen zonder hoofddoek lastig vallen, homo's bedreigen en ouwe mannetjes die een broodje bal naar binnen werken mishandelen. Religie is wel degelijk een bepalende factor in het gedrag van dat van een berg gerolde volk. Dat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat dat niet waar is verandert niks aan dat feit.
Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op maandag 10 december 2012 om 16:22:
laat ik het maar op een 'taalprobleem' houden

Laat ik het op jeukende geitenwollen sokken houden.

Waarschuw beheerder
+2
Kut-Marokkanen zijn kut...

Waarschuw beheerder
+1-1
ik probeer duidelijk te krijgen waar je staat en dat is best lastig aangezien je telkens uitspraken doet die haaks staan op je eerdere opmerkingen :)

Misschien moet je eens lezen wat er staat en niet wat je eruit WILT halen.

laat ik het maar op een 'taalprobleem' houden

Eerder je selectieve leesgedrag.

Je bent echt zo dom he? Waarom is het probleem dan veel minder groot bij de Turken? Nou, Nou? Je kan het allemaal uit men eerdere uitleg halen hoor, maar je bent of dom of te selectief. Misschien wel beide.

Nergens zeg ik dat Islam enkel het probleem is, het is een combinatie van dingen. Waarvan religie er 1 is. Ook is geloofsbeleving bij Turken totaal anders dan bij Marokkanen. En bij Berbers in het bijzonder. Turkije is 1 van de modernste Islamitische landen< Marokko op zich ook redelijk. Maar het Berbervolk is niet de gemiddelde Marokkaan.

Lees nog maar eens goed tetug, want ik heb het idee alsof je bewust doet alsof je dom bent, en daarmee hele stukken uitleg negeert. Is makkelijker natuurlijk he? Hele stukken negeren inplaats van begrijpend lezen. Vooral als je uitgeluld bent als je goed leest.

Daarom is het in dit geval ook een marokkanenprobleem, en niet een Turken probleem. Turken zijn beter geintegreerd en hoger ontwikkeld. Snap je het nou eindelijk? Sjaak Zwetsmaarraak?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op maandag 10 december 2012 om 17:40:
Laat ik het op jeukende geitenwollen sokken houden.

Ja dat ook dus
Waarschuw beheerder
-1
dat wil dan toch nog niet zeggen dat dat de bron van crimineel gedrag is?

Hij zegt toch dat religie MEDE aan hun gedrag ten grondslag ligt? Wat snap je niet aan het woord 'mede'?

Turken worden namelijk ook opgevoed met de islam Einstein

Dus omdat Turken islamitisch, maar veel minder crimineel en overlastgevend dan berbers zijn, kan de islam geen factor zijn in het wereldvreemde gedrag van diezelfde berbers? Gefeliciteerd, dat is een prima voorbeeld van een drogredenering, Jacques.

Maar je bent zo met jezelf ingenomen dat je dat niet eens in de gaten hebt, Einstein.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 18:10:
want ik heb het idee alsof je bewust doet alsof je dom bent

Het is meer een gebrek aan zelfkritiek volgens mij. Sjaak kan nooit ongelijk hebben omdat hij Sjaak is.

Waarschuw beheerder
Je bent echt zo dom he? Waarom is het probleem dan veel minder groot bij de Turken? Nou, Nou?

Omdat de Turken een veel beschaafdere cultuur hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verre neef op maandag 10 december 2012 om 18:29:
Het is meer een gebrek aan zelfkritiek volgens mij. Sjaak kan nooit ongelijk hebben omdat hij Sjaak is.

Ja zit wat in denk ik.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 18:31:

Precies, en daarom is het ook een Marokkanenprobleem. Specifieker nog een Berberprobleem.

Waarschuw beheerder
Hier, goeie column erover:

Met Berbers heb je altijd gedonder
Mohammed Benzakour

Wangedrag door Marokkaanse jongeren verklaren uit sociaal-economische motieven is de halve waarheid. Ook de cultuur van Berbers is een probleem. Zegt een Berber.

Het is goed nu en dan afstand te nemen van datgene waar je dag in dag uit met je neus bovenop zit. Distantie schept overzicht en, in het gunstige geval, ook enig inzicht. Dat is een van de redenen waarom ik besloot een poosje rond te neuzen in een gebied waar de meeste Marokkanen in Nederland vandaan komen alsook hun zomervakanties doorbrengen: het Berberse Rifgebied in Noord-Marokko.

Nu was mij het volgende al bekend, maar ik kan het nu zelfs staven: van het Berbervolk kun je een hoop zeggen (trots, hardwerkend, ascetisch, humoristisch, poëtisch) maar één ding niet: dat het lieverdjes zijn. Berbers zijn grosso modo een tamelijk heetgebakerd, anarchistisch volkje – en dit zeg ik, zelf Berber van origine, met stelligheid en zonder vreeze.

Eén verkeerde opmerking of blik, en je kan de schuttingswind van voren verwachten, in het ongelukkige geval gevolgd door een vuistslag of, nog ongelukkiger, een messteek. De alledaagse straattaal, vaak op luidruchtige wijze, is doorspekt met de meest vunzige machowoorden, welke ik niet zal concretiseren op deze plek. Tal van publieksrijke aangelegenheden, of het nu een cultureel festival betreft, een drukke vismarkt, muziekconcert, taxistandplaats, voetbalwedstrijd, bruiloft – ze gaan steevast gepaard met een rits ruzies of knokpartijen waarbij de boel dikwijls, al dan niet in gedrogeerde toestand, kort en klein wordt geslagen. Het hoofdhaar is al kort, de lontjes zo niet nog korter; een ogenschijnlijk jolly good time kan om het geringste omslaan in een explosief atmosfeertje. Zelfbeheersing is voor velen een teken van zwakte en daarom zo schaars als regen in de julimaand. Politie en justitie – standaard van Arabische huize – vreest men nauwelijks, al was het maar omdat deze autoriteiten alle gezag reeds lang hebben verloren daar hun optreden niet zo zeer met de wettelijke orde te maken heeft alswel met de portemonnee van de burgerman in kwestie.

Nu, de overheid geeft het goede voorbeeld, en in consequentie krijgt elke overheid het volk die het verdient. Hetgeen in dit gebied hierop neerkomt: een volk dat bepaald niet blaakt van verantwoordelijkheidszin en minimaal oog heeft voor het algemeen belang. Althans, minimaal voor zover het niet de eigen omgeving betreft. De eigen familie en directe woonomgeving wordt een nogal heilige status toegedicht en om die reden met grote zorg en alertheid bewaakt. Evenzeer de buurtmoskee en sacrale graftomben, ook deze kunnen rekenen op gemeenschappelijke zorg en onderhoud. Maar daar houdt het ongeveer op. Want erbuiten heerst anarchie, chaos en een diep doorleefde achterdocht jegens alles en iedereen. Pure, onvoorwaardelijke vriendschappen zijn luchtkastelen, evenals de liefde, waar alle liedjes over gaan. Als islam praxis en welvoeglijkheid betekent is Allah op sterven na dood. De dingen buiten het eigen tuinmuurtje, de dieren, de natuur, het publieke domein, andermans bezit of waar(dig)heden, ze genieten geen of weinig respect. Ieder voor zich, God voor ons allen – het had zomaar een Riffijns credo kunnen zijn.

Onlangs, gedurende de wedstrijd Jong Oranje-Jong Marokko in Tilburg, zorgden de Marokkaanse supporters voor grote rellen – terwijl ze nota bene de match wonnen! Prettige bijkomstigheid was dat de Nederlandse politie lang niet zo hard mept als de Marokkaanse. Om te huilen natuurlijk, zeker als men beseft dat de meerderheid van de oppassende Marokkanen erop wordt aangekeken.

Echter, toen de KNVB zich verstoutte te spreken van wangedrag van ‘Marokkaanse jongeren’ sprongen vele ongediplomeerde allochtonologen en andere (gesubsideerde) inktmorsers Pavloviaans overeind. ‘Hoho, dit zijn geen Marokkaanse jongens, dit zijn gewoon Nederlandse jongens, want ze zijn in Nederland opgevoed en de meesten zelfs hier geboren’. Steevast gevolgd door uiteenzettingen over achterstanden, onvrede, racisme en, onvermijdelijk, Geert Wilders.

Dat laatste kan best waar zijn, maar het eerste hoort thuis in de allochtone fabeltjeskrant; fabeltjes waar we geen millimeter mee opschieten. Vanzelfsprekend, en ik zeg dit met nadruk, ontmoette ik talloze Berbers van een hoog onderwijs- en beschavingspeil; Berbers die zich kwaad maken en zich doodschamen voor hun rotte appels in Marokko én Nederland.

Omgekeerd is het hoegenaamd een statistisch Nederlands feit dat deze rotte appels disproportioneel vaak van Berberse origine zijn. Dit moeten we onder ogen willen zien. Want laat dit gezegd zijn: wat ik in dit Rifgebied in nog geen twee maanden aan bonje, kift en ander non-verbaal vuurwerk heb meegemaakt, heb ik in geen dertig jaar tussen de Nederlanders beleefd. Terwijl Wilders in geen velden of wegen te bekennen is.

Alle wangedrag verklaren uit sociaal-economische motieven is de halve waarheid. Ik vrees, met pijn in ’t hart, te moeten bekennen dat het rellerige, respectloze gedrag in Tilburg tot op zekere hoogte terug te voeren is tot een cultureel element – in al z’n historische en economische gelaagdheden. Hoe precies, laat ik graag aan gediplomeerden over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 18:35:
Met Berbers heb je altijd gedonder
Mohammed Benzakour

Wangedrag door Marokkaanse jongeren verklaren uit sociaal-economische motieven is de halve waarheid. Ook de cultuur van Berbers is een probleem. Zegt een Berber.

Het is goed nu en dan afstand te nemen van datgene waar je dag in dag uit met je neus bovenop zit. Distantie schept overzicht en, in het gunstige geval, ook enig inzicht. Dat is een van de redenen waarom ik besloot een poosje rond te neuzen in een gebied waar de meeste Marokkanen in Nederland vandaan komen alsook hun zomervakanties doorbrengen: het Berberse Rifgebied in Noord-Marokko.

Sjaak de Draak is het vast niet met hem eens.
Waarschuw beheerder
+2-1
cultuur speelt wel degelijk een rol, dat heb ik al eeder beweerd, maar omdat je nauwelijks in staat bent goed te lezen, heb je dat waarschijnlijk ook gemist....

Waarom is het probleem dan veel minder groot bij de Turken? Nou, Nou?

de sociale controle onder Turken is veel groter, omdat de Turkse gemeenschap veel geslotener is dan de Marokkaanse....

dat is een verklaring die ik niet verzin maar komt van een hoogleraar die al 25 jaar onderzoek doet naar oorzaken van crimineel gedrag onder Marokkanen en verschillen met andere etnische groepen:

De sociale controle van de Marokkaanse gemeenschap is veel minder dwingend en opgelegd, een opmerkelijk verschil met de meer gesloten Turkse bevolkingsgroep.

Daarnaast stelt hij dat religie geen verklaring is voor crimineel gedrag:

elke religie verbied het je te misdragen tegenover de medemens, en is stelen, mishandeling e.d. verboden

http://www.nieuwwij.nl/index.php?messageID=1484&pageID=13

Nergens zeg ik dat Islam enkel het probleem is, het is een combinatie van dingen. Waarvan religie er 1 is.

maar je geeft wel aan dat religie de belangrijkste onderliggende factor/waarop alles grotendeels gebaseerd is:

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 15:15:
het is voornamelijk een cultuur die is gebaseerd op iets dat er met een religieuze paplepel in is gegoten.

Uitspraak van verre neef op maandag 10 december 2012 om 18:21:
Dus omdat Turken islamitisch, maar veel minder crimineel en overlastgevend dan berbers zijn, kan de islam geen factor zijn in het wereldvreemde gedrag van diezelfde berbers?

het illustreert dat het niet de verklarende factor is.....

Uitspraak van verre neef op maandag 10 december 2012 om 18:21:
Maar je bent zo met jezelf ingenomen dat je dat niet eens in de gaten hebt, Einstein.

valt best mee hoor, ik ben t gewoon niet met jullie eens, is dat zo lastig voor je accepteren?

Sjaak Zwetsmaarraak?

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 18:41:
Sjaak de Draak

:lol:

trek t je niet zo aan allemaal

Uitspraak van verre neef op maandag 10 december 2012 om 17:39:
Religie is wel degelijk een bepalende factor in het gedrag van dat van een berg gerolde volk. Dat jij jezelf hebt wijsgemaakt dat dat niet waar is verandert niks aan dat feit.

heb ik mijzelf niet wijsgemaakt, ik baseer me op onderzoek van wetenschappers

waar baseer jij je op behalve het schuim op je bek wanneer het over moslims/marokkanen/de islam gaat?

Uitspraak van verre neef op maandag 10 december 2012 om 17:39:
Die terwijl sjaak weg zit te suffen wel vrouwen zonder hoofddoek lastig vallen, homo's bedreigen

ja want dat staat allemaal in de koran dat dat mag... :rot:

straatcultuur? machocultuur?

hier wat artikelen om je te onderwijzen:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3359417/2012/12/07/Marokkaanse-macho-s-accepteren-geen-autoriteit-van-vreemden.dhtml
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/article/detail/3361172/2012/12/10/Hebben-de-Marokkanen-het-nou-weer-gedaan.dhtml
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+2
Ze moeten gewoon weer concentratiekampen bouwen!

Artiest Effused
Waarschuw beheerder
-1
Of vol proppen met xtc

Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 19:54:

Zal dat vieze macho-volk eens voelen wat autoriteit boven zich dulden is, als ze hun matties één voor één kapot gemaakt zien worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 19:54:

Alle in-tolerante mensjus d'r in?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 10 december 2012 om 20:48:
Alle in-tolerante mensjus d'r in?

Nee, alleen Berbertuig, heel speciffiek. Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor, neguhr (L)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op maandag 10 december 2012 om 19:23:
cultuur speelt wel degelijk een rol, dat heb ik al eeder beweerd, maar omdat je nauwelijks in staat bent goed te lezen, heb je dat waarschijnlijk ook gemist....

Ik zeg niks anders dan dat.

de sociale controle onder Turken is veel groter, omdat de Turkse gemeenschap veel geslotener is dan de Marokkaanse....

Dus het is een Marokkanenprobleem, he?

dat is een verklaring die ik niet verzin maar komt van een hoogleraar die al 25 jaar onderzoek doet naar oorzaken van crimineel gedrag onder Marokkanen en verschillen met andere etnische groepen:

Daar heb ik geen hoogleraar voor nodig. Dat kan ik prima zelf beredeneren uit eigen ervaring.

Daarnaast stelt hij dat religie geen verklaring is voor crimineel gedrag:

Maar wel cultuur, en de cultuur bepaald de beleving van religie. Cultuur bepaald ook wat je uit je religie haalt en serieus neemt en wat niet.

het illustreert dat het niet de verklarende factor is.....

Nee, maar indirect wel. Wat uiteindelijk wel op hetzelfde neerkomt. Het is er wel een belangrijk onderdeel van.

valt best mee hoor, ik ben t gewoon niet met jullie eens, is dat zo lastig voor je accepteren?

Wel als je eigenlijk steeds meer het zelfde blijkt te zeggen, maar het stelselmatig niet eens WILT zijn.

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 20:14:
Zal dat vieze macho-volk eens voelen wat autoriteit boven zich dulden is, als ze hun matties één voor één kapot gemaakt zien worden.

Harde aanpak heeft ongetwijfeld meer effect als dat geknuffel tot nog toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 20:49:
Nee, alleen Berbertuig, heel speciffiek. Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor, neguhr (L)

:facepalm:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 20:49:
Dus je hoeft je geen zorgen te maken hoor, neguhr (L)

Waarschuw beheerder
+1
Het is de enige ware oplossing voor dit probleem: aufmachen. Sad but true...

Waarschuw beheerder
Gaat weer lekker he? Dvm?:lol:

Waarschuw beheerder
B)

Waarschuw beheerder
Als de knvb echt wat zinnigs wil doen, dan kappen ze met clubgrensrechters.

Waarschuw beheerder
+1
Oja Joh?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 18:31:

:roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2012 om 00:46:
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 18:31:Omdat de Turken een veel beschaafdere cultuur hebben.
:roflol:

Toch is het zo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 22:49:
Als de knvb echt wat zinnigs wil doen, dan kappen ze met clubgrensrechters.

Ja, want een lijnrechter doodtrappen is normaal tijdens het spelen van een spelletje. :facepalm:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
-2
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 10 december 2012 om 12:44:
Toeschouwers aan de zijlijn die bv discriminerende opmerkingen maakten, waarna de vlam in de pan sloeg. Is genoeg over geschreven. Niets nieuws.

Tering hé. De schuld weer even bij de Witte Man leggen? Excuus-neger. (N)
Waarschuw beheerder
+1
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2012 om 08:26:
Tering hé. De schuld weer even bij de Witte Man leggen? Excuus-neger.

Is gewoon een feit.

edit; waaraan ik refereerde heeft niets te maken met wat er vorige week is gebeurd, bovendien zeg ik nergens dat voetbalgeweld een blank/autochtonen probleem is..
Anders dan Wilders, die decennia voetbalgeweld om en op het voetbalveld afschuift op een paar marokkanen..
:huil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 11 december 2012 om 10:18:
edit; waaraan ik refereerde heeft niets te maken met wat er vorige week is gebeurd, bovendien zeg ik nergens dat voetbalgeweld een blank/autochtonen probleem is..
Anders dan Wilders, die decennia voetbalgeweld om en op het voetbalveld afschuift op een paar marokkanen..

Iedereen die tussen Amsterdam en Rotterdam een balletje trapt, kent de clubs uit Buitenveldert, Almere, Gouda en ga zo maar door. Mijn hele vriendengroep speelt voetbal en allemaal weten ze dat als je tegen clubs speelt met overwegend Marokkaanse spelers, dat je met extreem korte lontjes te maken krijgt. Die als collectief opereren, doorslaan, na de wedstrijd met 'Pipa's' gaan dreigen, je kunnen opwachten etc.

Een totaal ander soort geweld dan af en toe even een individuele stomp op het veld tussen 2 volwassen blanke heefthoofden. Het voetbalgeweld is geen exclusief Marokkanen probleem, maar óók het voetbal wordt geteisterd door het veel grotere Marokkanen-probleem. Dat is iets, wat zelfs jij niet kan ontkennen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 december 2012 om 21:06:
Ik zeg niks anders dan dat.

niet dus, aangezien jij constant religie erbij sleept als factor die aan de basis ligt van de ellende....

Dus het is een Marokkanenprobleem, he?

nee, het zou een Marokkanenprobleem zijn als Marokkanen verantwoordelijk zouden zijn voor alle geweldsdelicten, en volgens mij is dat niet zo...

conclusie: het is geen Marokkanenprobleem

wat je wel kan zeggen is is dat het probleem relatief het grootst is onder Marokkaanse en Antilliaanse jongens....

Nee, maar indirect wel. Wat uiteindelijk wel op hetzelfde neerkomt. Het is er wel een belangrijk onderdeel van.

?? snap je het zelf nog?

Wel als je eigenlijk steeds meer het zelfde blijkt te zeggen, maar het stelselmatig niet eens WILT zijn.

jij ziet religie als verklarende factor of belangrijk onderdeel (niet helemaal duidelijk aangezien je telkens iets anders roept), ik zie religie niet als verklaring,

dat is, naast de wat hatelijke manier waarop jij over minderheden praat, het belangrijkste verschil tussen jouw mening en die van mij....

Daar heb ik geen hoogleraar voor nodig.

ik onderbouw mijn mening met onderzoek en opvattingen van deskundigen, en die veeg jij gewoon onder het tapijt omdat die niet in je straatje passen? :roflol:

belabberde manier van discussiëren houd jij erop na,

gewoon maar wat roepen zonder te staven onderbouwing,
argumenten gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek niet serieus nemen omdat ze niet in je moslims-zijn-altijd-stom wereldbeeld passen

en wat stel jij daar tegenover? een warrig betoog, gestoeld op ? gebakken lucht? pesterijen door marokkaantjes? :lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 11 december 2012 om 10:18:
:huil:

ben geen wilders fan, maar als de regering een decennia lang ook maar enigszins er iets tegen gedaan had, was er nu niet iemand dood geweest.

ik denk dat het hoog tijd geworden is om te gaan tellen zoals dat gedaan werd bij de oorlog in joegoslavië.
dat ik met dag 9 begin, is overigens erg coulant van me vind je niet?

marokkanen probleem
DAG 9... er is nog niets aan gedaan.

wacht, ik open wel een topic hiervoor ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
+1-1
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 11 december 2012 om 11:14:
nee, het zou een Marokkanenprobleem zijn als Marokkanen verantwoordelijk zouden zijn voor alle geweldsdelicten,

dat maak jij er van.

Waarschuw beheerder
-1
?? snap je het zelf nog?

jij al heel lang niet.

jij ziet religie als verklarende factor of belangrijk onderdeel (niet helemaal duidelijk aangezien je telkens iets anders roept),

ben duidelijk genoeg. Religie speelt uiteraard grote rol in opvoeding bij Moslims het is grote onzin dat je dat ontkent. Hoe stronteigenwijs kan je zijn?

(niet helemaal duidelijk aangezien je telkens iets anders roept), ik zie religie niet als verklaring,

Da's niet waar.

dat is, naast de wat hatelijke manier waarop jij over minderheden praat,

Pff, iedereen praat hatelijk over elkaar, jij bent zelf ook niet vies van iemand afzeiken. PF staat vol met haat en gescheld over alles en iedereen. Daar zie ik je ook niet druk over maken. Het feit dat je dat wel enkel doet als het om een minderheid gaat
maakt je hypocriet.

Ga die riff tokkies maar es aanspreken op hun grote muil als er een blonde vrouw voorbij komt ofzo. Die beuken je wel wakker.

en die veeg jij gewoon onder het tapijt omdat die niet in je straatje passen? :roflol:

Maar het past juist prima in mijn straatje hoor, ik veeg niks onder het tapijt.

belabberde manier van discussiëren houd jij erop na,

Nee hoor.

gewoon maar wat roepen zonder te staven onderbouwing,

Ik doe niet anders, maar dat negeer je gewoon. En je gaat op kleinigheidjes en persoonlijke interpretatie vastzitten.

Je pakt 1 woordje uit een heel stuk tekst en daar ga je over vallen. Beetje zielig vind ik je nu worden.

argumenten gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek niet serieus nemen omdat ze niet in je moslims-zijn-altijd-stom wereldbeeld passen

Nou ga je weer onzin erbij verzinnen. Het word steeds vager bij je he? Sjakie.

en wat stel jij daar tegenover? een warrig betoog, gestoeld op ? gebakken lucht? pesterijen door marokkaantjes? :lol:

Nope. Een duidelijk onderbouwt stuk dat jij blijkbaar niet wilt of kunt begrijpen.:aai:
Waarschuw beheerder
+1
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2012 om 11:47:
Religie speelt uiteraard grote rol in opvoeding bij Moslims het is grote onzin dat je dat ontkent. Hoe stronteigenwijs kan je zijn?

je draait weer, we hadden het over de rol van religie in crimineel gedrag....

Pff, iedereen praat hatelijk over elkaar, jij bent zelf ook niet vies van iemand afzeik

in tegenstelling tot jou heb ik jou nog geen 1 keer uitgescholden of 'dom' dan wel 'zielig' genoemd omdat ik het niet met je eens ben...

iets met opvoeding....

Maar het past juist prima in mijn straatje hoor

nee, want jij vindt religie wel een verklarende factor, terwijl dat onderzoek van die hoogleraar anders uitwijst.....

Ik doe niet anders, maar dat negeer je gewoon.

je onderbouwt alleen maar op basis van je persoonlijke waarneming.... feitelijk onderzoek naar de problematiek interesseert je blijkbaar niet...

Daar zie ik je ook niet druk over maken.

wie zegt dat ik me druk maak?

in constateer gewoon dat jij vrij onbeschoft praat tegen en over mensen, dat maakt je gejank over mocro's een tikje schijnheilig...

Nope. Een duidelijk onderbouwt stuk dat jij blijkbaar niet wilt of kunt begrijpen

Waarschuw beheerder
+3-1
Europa heeft een moslim-probleem.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van juzmee op dinsdag 11 december 2012 om 11:18:
ben geen wilders fan, maar als de regering een decennia lang ook maar enigszins er iets tegen gedaan had, was er nu niet iemand dood geweest.

Helemaal mee eens, maar heeft niets met Mocro's te maken.. Daarom mijn eerdere betoog over teams uit de bollenstreken... Was ook een en al haat en nijd over en weer.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2012 om 11:11:
Die als collectief opereren, doorslaan, na de wedstrijd met 'Pipa's' gaan dreigen, je kunnen opwachten etc.

:cry: Ik en mijn overwegend blanke vrienden zijn een keer bedreigd op een hockeyfeest door een Limbo met een pipa... Zo vaak op die hockeyfeesten, altijd gezeik, matten dit en dat, overwegend blanke bois ...
OOOOO..We hebben een Limburgs geweldprobleem! Bel Wilders!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sjaak Klapkaak op dinsdag 11 december 2012 om 12:23:
in tegenstelling tot jou heb ik jou nog geen 1 keer uitgescholden of 'dom' dan wel 'zielig' genoemd omdat ik het niet met je eens ben...

laat ik het maar op een 'taalprobleem' houden :roflol:

En dit soort steken onderwater dan?

nee, want jij vindt religie wel een verklarende factor, terwijl dat onderzoek van die hoogleraar anders uitwijst.....

En waar ligt volgens jou het probleem dan?

Waarschuw beheerder
wie zegt dat ik me druk maak?

Ik hier over dit onderwerp. Je besteed er dusdanig veel tijd aan dat je dat rustig kunt stellen.
Waarschuw beheerder
donateur
ik onderbouw mijn mening met onderzoek en opvattingen van deskundigen, en die veeg jij gewoon onder het tapijt omdat die niet in je straatje passen? :roflol:

Gisteren P&W gezien? En Vi? Ging er ook over. Mensen die al langer gewag maken over voetbalgeweld zeiden dus ook al, dit is al aan de gang sinds de jaren '70..
Met nu dus uiteindelijk een dooie te betreuren...
Het geweld toeschrijven aan 1 groep is gewoon non-sense.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 11 december 2012 om 12:41:
Daarom mijn eerdere betoog over teams uit de bollenstreken... Was ook een en al haat en nijd over en weer.

je hoort er idd niks meer over, het valt dus totaal in het niets vergeleken er nu gaande is

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 11 december 2012 om 12:47:
Met nu dus uiteindelijk een dooie te betreuren...
Het geweld toeschrijven aan 1 groep is gewoon non-sense.

dat het exces in geweld weer van riff tokkies komt is natuurlijk weer voor zoveelste keer puur toeval, he?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van juzmee op dinsdag 11 december 2012 om 12:48:
je hoort er idd niks meer over, het valt dus totaal in het niets vergeleken er nu gaande is

Lol, ja hoor. Wat een slechte grap. Die hype van t 'blanke' voetbalgeweld verder uitmelken, heeft zijn nut toen blijkbaar gehad.
De media heeft eventjes de spots erop gezet, en dat was het.
Het was toen hot.
Maarja marokkanen en moslims zijn al jaren de gebeten hond in Nederland, dus die hype blijft maar uitgemolken worden, mede door de scheve media coverage, dat is tevens een reden waarom mensen denken dat het voetbalgeweld een probleem van de mocro's is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 11 december 2012 om 12:43:
OOOOO..We hebben een Limburgs geweldprobleem! Bel Wilders!

Als het continu Limburgers waren wel ja. Maar at is niet zo he? Je verglijkt iets wat zelden voor komt met iets wat continu voor komt.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 december 2012 om 11:11:
Iedereen die tussen Amsterdam en Rotterdam een balletje trapt, kent de clubs uit Buitenveldert, Almere, Gouda en ga zo maar door.

enquete gehouden?